SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
lekker mdm en een bopla erbijquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Deze cocktail kost 1200 euro en is de duurste ter wereldUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
"GG is een topper" past altijd welquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Vindt jezelf.Don't follow me. I am lost too
.
Zoek jezelf. Vind een anderWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ZoektochtDon't follow me. I am lost too
.
GOEIE LONGTIMEquote:Well, life can be a riot
Eens met dit statementquote:
Well, life can be a riot
Godver, na Utrecht afgelopen weekend staat er weer een keeper de wedstrijd van zijn leven tegen PSV te keepen.....
#keepersellende.Lach met een schone bips![]()
Het gaat niet zo goed?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Godver, na Utrecht afgelopen weekend staat er weer een keeper de wedstrijd van zijn leven tegen PSV te keepen.....
#keepersellende.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
PepsiDon't follow me. I am lost too
.
Ik ga jullie verlaten en me vast al verdiepen in de penalty shootout in Eindhoven en het komende verlies dus....![]()
Slaap lekker straks.Lach met een schone bips![]()
welterustenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga jullie verlaten en me vast al verdiepen in de penalty shootout in Eindhoven en het komende verlies dus....![]()
Slaap lekker straks.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Rondje van mij![]()
![]()
![]()
Staat genoteerd!quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"GG is een topper" past altijd wel
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Round round...Don't follow me. I am lost too
.
* gebrokenglas komt overeind.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Rondje van mijAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is zo! Gewoon waar, en GGG waren vroeger wel leuke filmpjes online.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je avond kan niet meer stukquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Rondje van mij
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is wel de tijd van de serverissues.Well, life can be a riot
Cyber attackquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:20 schreef Grotetijd het volgende:
Het is wel de tijd van de serverissues.Lach met een schone bips![]()
wow. Dat komt echt zelden voor.quote:
Tsja het kan overal gebeuren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
RuslandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ze kijkt best relaxt hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zij kijkt gespannen toeUw ADH vitamine Worst
Ja maar inwendig is ze heel gestresstquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat was gisteren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kwartiertje nog volhouden tegen die Pozzabakkers, zweet in de bilnaad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zin in pozza door jou.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kwartiertje nog volhouden tegen die Pozzabakkers, zweet in de bilnaad.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet gewoon lukken, daarna jullie Arsenal eruit mikken. PSV Inter eruit mikken en doorquote:
Lach met een schone bips![]()
Doe jullie maar tegen Arsenal.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet gewoon lukken, daarna jullie Arsenal eruit mikken. PSV Inter eruit mikken en doorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee die hebben we vorig jaar al in Eindhoven weggejaagd met een verlies. Ff wat anders.quote:Lach met een schone bips![]()
Hangt er vanaf van wie de bilnaad is én van wie het zweet is. Overigens wil ik wel graag spinazie op de pozza. Kan dat?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Door de zweet in de bilnaad dan waarschijnlijk?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
San siro is na gisteren van ons.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja, kan ff niet wassen...quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van wie de bilnaad is én van wie het zweet is. Overigens wil ik wel graag spinazie op de pozza. Kan dat?Lach met een schone bips![]()
Boiler is leeg?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, kan ff niet wassen...
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morgen gewoon 9 graden rond deze tijd
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goede reden dan ja. Lief van je!quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee meer een keuze om spinazie te laten groeien.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alles om een ander te helpenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede reden dan ja. Lief van je!
Twee Nederlandse clubs bij de laatste 16 is wel heeeel lang geledenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gast focusssss!!! nog 8 minuten ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen gewoon 9 graden rond deze tijdLach met een schone bips![]()
Gisteren al gefocustThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus het lachen vergaat je niet dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alles om een ander te helpenwant dat zou zonde zijn.
Wanneer was dat denk je?quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twee Nederlandse clubs bij de laatste 16 is wel heeeel lang geledenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, en kutte is... 2 kut tegenstanders ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twee Nederlandse clubs bij de laatste 16 is wel heeeel lang geledenLach met een schone bips![]()
Pissen van die kouThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I die with a smile.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus het lachen vergaat je niet dan?want dat zou zonde zijn.
Jaren 70quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja hoor. Alles is goed, behalve ananas.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van wie de bilnaad is én van wie het zweet is. Overigens wil ik wel graag spinazie op de pozza. Kan dat?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet vandaag please.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik lust wel graag ananas.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor. Alles is goed, behalve ananas.
Buiten roken hequote:Op woensdag 19 februari 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hedde ginne verwarming jung?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ananas op.pizza is Jammiequote:Op woensdag 19 februari 2025 23:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor. Alles is goed, behalve ananas.
Trust nobody![]()
Ow op die manier, vond vanmorgen op fiets naar werk wel lekker tegenover de afgelopen 2 dagen eerlijk gezegd. Vanavond nog niet buiten geweest sinds ik thuis kwam uit werk.quote:Lach met een schone bips![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
.
Neehee, jij bent jammie... Die ananas op pozzo nietos.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar ananas op.pizza is JammieLach met een schone bips![]()
Het was hier weer -5 vanochtend. Maar geen bevroren autoramen, krabben was niet nodig.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow op die manier, vond vanmorgen op fiets naar werk wel lekker tegenover de afgelopen 2 dagen eerlijk gezegd. Vanavond nog niet buiten geweest sinds ik thuis kwam uit werk.
En weinig fijner dan rijden in een langzaam warm wordende auto.
De warme lucht vol op je bakkes..... Heerlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bedtijd
Don't follow me. I am lost too
.
Ja was wel fris, maar toch niet zo kut koud als de afgelopen dagen. Vrijdag rokjes dagquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was hier weer -5 vanochtend. Maar geen bevroren autoramen, krabben was niet nodig.
De warme lucht vol op je bakkes..... Heerlijk.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja was wel fris, maar toch niet zo kut koud als de afgelopen dagen. Vrijdag rokjes dag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan 15 graden worden..Don't follow me. I am lost too
.
Echt zin inquote:
Vond het vanmiddag al best aangenaamWell, life can be a riot
Was in de zon best lekker wel jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt zin in
Vond het vanmiddag al best aangenaam
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neehee, jij bent jammie... Die ananas op pozzo nietos.![]()
Kuch hoest proest
Onwijs aantrekkelijk momenteel
Trust nobody![]()
Gg die bakkes zegtquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was hier weer -5 vanochtend. Maar geen bevroren autoramen, krabben was niet nodig.
De warme lucht vol op je bakkes..... Heerlijk.
Trust nobody![]()
Neequote:Op woensdag 19 februari 2025 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar ananas op.pizza is JammieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik lust ook wel ananas op pozza maar niet altijd.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja viel me echt niet tegen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was in de zon best lekker wel ja
Maar ben blij als we weer naar die warme weren gaanWell, life can be a riot
WOW. Moeraskat in DTS! OF het is mij niet opgevallenMaar volgens mij postte jij hier weinig tot niet de afgelopen weken
Well, life can be a riot
Jij hebt n eng plaatjequote:Op woensdag 19 februari 2025 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lust ook wel ananas op pozza maar niet altijd.Trust nobody![]()
Ik ook niet altijdquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lust ook wel ananas op pozza maar niet altijd.
Trust nobody![]()
Izzo, moment opnames zijn voor jongeren in Salou. Ik ben wijzer dan dat somsquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Kuch hoest proest
Onwijs aantrekkelijk momenteel
Soms zit ik verdekt opgesteld en soms nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:54 schreef Grotetijd het volgende:
WOW. Moeraskat in DTS! OF het is mij niet opgevallenMaar volgens mij postte jij hier weinig tot niet de afgelopen weken
quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms zit ik verdekt opgesteld en soms niet![]()
Well, life can be a riot
Goeie die hamburger met bacon en kaasquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ananas eet je gewoon vers of in de yoghurt, wat een kutfruit door 1 idioot die dacht het op een pozza te moeten gooien.
Maar Feyenoord en PSV 2 Pozzabakker teams uit de Champions League getyft![]()
![]()
Maar je hoeft niet bang te zijn hoor. Echt nietquote:
Vaker hier komen posten
Well, life can be a riot
Ananas op pizzaquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ananas eet je gewoon vers of in de yoghurt, wat een kutfruit door 1 idioot die dacht het op een pozza te moeten gooien.
Maar Feyenoord en PSV 2 Pozzabakker teams uit de Champions League getyft![]()
![]()
Beste idee
Trust nobody![]()
Oké..quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet bang te zijn hoor. Echt niet
Vind die mond serieus eng
Schrik er elke keer weer van![]()
Trust nobody![]()
vergeet de ananas niet... Wel ff mee bakken op de plaat of grillquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goeie die hamburger met bacon en kaas![]()
Ananas kaas en frikandel in je pannenkoek
Ik kreeg een rillingquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ananas kaas en frikandel in je pannenkoekLach met een schone bips![]()
Omdat Italianen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet... Echt niet.
Maar ja, vind ik van olijven ook
Vanuit die logica kunnen we niks etenTrust nobody![]()
Preciesquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat Italianen?
Vanuit die logica kunnen we niks etenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, omdat juist een Italiaan nooit ananas op een pozza zou flikkeren.... Dat hebben de turken bedacht die Italiaanse pozza's proberen te slijten...quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat Italianen?
Vanuit die logica kunnen we niks eten![]()
Shoarma pozza is wel goeie uitvinding trouwens van ze.Lach met een schone bips![]()
Oh dan ken jij Moerasje nog nietquote:
Well, life can be a riot
Moet ik het willen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dan ken jij Moerasje nog nietLach met een schone bips![]()
Heb je dat gecheckt?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, omdat juist een Italiaan nooit ananas op een pozza zou flikkeren.... Dat hebben de turken bedacht die Italiaanse pozza's proberen te slijten...![]()
Shoarma pozza is wel goeie uitvinding trouwens van ze.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
My pointquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, omdat juist een Italiaan nooit ananas op een pozza zou flikkeren.... Dat hebben de turken bedacht die Italiaanse pozza's proberen te slijten...![]()
Shoarma pozza is wel goeie uitvinding trouwens van ze.![]()
Hahahaha
Absurde reden
Dan ook geen fajitas of nasi of curry etenTrust nobody![]()
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:05 schreef HappyCharly het volgende:
Dan ook geen fajitas of nasi of curry eten
Jawel, leuk mens.quote:
Eetcombi's waar je vragen bij stelt, geeft toch weer leuke discussiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ik hou gewoon van gevarieerd eten
Ja maar, ja maar.... Ok ik geef het een kans... Zal niet meteen negatief meer doen over combi'squote:Op donderdag 20 februari 2025 00:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jawel, leuk mens.
Eetcombi's waar je vragen bij stelt, geeft toch weer leuke discussiesLach met een schone bips![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
Trust nobody![]()
Jijquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hehe, daar is ze hoor!quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jawel, leuk mens.
Eetcombi's waar je vragen bij stelt, geeft toch weer leuke discussiesHmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
quote:![]()
Was naar de film
En nog even bb checken![]()
Kitten![]()
Pizza met shoarma is een heerlijke mix tussen de Italiaanse keuken en Midden-Oosterse smaken. In plaats van traditionele toppings wordt de pizza belegd met smaakvol shoarma vlees, verse groenten en afgetopt met knoflooksaus.
't is een mix... Perfected pozza by the middle east
[..]
Jawel, leuk mens.
Eetcombi's waar je vragen bij stelt, geeft toch weer leuke discussiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik lays naturel3 euro voor een mini zakjequote:Op donderdag 20 februari 2025 00:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb net gevarieerd naturel pringles op ipv paprika
En hoe beviel de smaak?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb net gevarieerd naturel pringles op ipv paprika
Well, life can be a riot
Oh dat vinden de Italianen wel goed?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Pizza met shoarma is een heerlijke mix tussen de Italiaanse keuken en Midden-Oosterse smaken. In plaats van traditionele toppings wordt de pizza belegd met smaakvol shoarma vlees, verse groenten en afgetopt met knoflooksaus.
't is een mix... Perfected pozza by the middle eastTrust nobody![]()
Welke film?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Was naar de film
En nog even bb checken![]()
Kitten![]()
![]()
Ben gestopt met BB kijken. Teveel gemist![]()
[..]
Jawel, leuk mens.
Eetcombi's waar je vragen bij stelt, geeft toch weer leuke discussiesOeh welkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Babygirlquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke film?![]()
Ben gestopt met BB kijken. Teveel gemist![]()
Vage shizzle
Weet ik veel, ben geen pleitbezorger. Geloof alleen niet dat je een Pizza Shoarma in Zuid Italië zal vinden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dat vinden de Italianen wel goed?Lach met een schone bips![]()
Lekker waar gekocht?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik lays naturel3 euro voor een mini zakje
En prima grotetijd. Nu wel veel dorstBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bios, ik wachten op mijn grote vriend steven ..quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker waar gekocht?
En prima grotetijd. Nu wel veel dorst
komt ie niet
Ik zal het aan mijn harige italianenvriend vragen. Als ik hem zie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik veel, ben geen pleitbezorger. Geloof alleen niet dat je een Pizza Shoarma in Zuid Italië zal vinden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
SollyZal nooit meer doen.
Nee jij bent tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Heb jij er ook 1quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn harige italianenvriend vragen. Als ik hem zie.![]()
Me 2
Ik las Barbiegirlquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Nee jij bent tof
Snap ik, en ja ik vind sowieso iedereen ook tof tot tegendeel bewezen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij bent ook tof.Lach met een schone bips![]()
Haha awww welke film heb je zonder steven gekeken?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bios, ik wachten op mijn grote vriend steven ..
komt ie nietBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat schept een band!quote:
Maakt me niks uitquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik veel, ben geen pleitbezorger. Geloof alleen niet dat je een Pizza Shoarma in Zuid Italië zal vinden.Trust nobody![]()
Neequote:![]()
Dit was bejaarden seks. Met Antonio banderas en Nicole Kidman.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Babygirlquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha awww welke film heb je zonder steven gekeken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geil, hedde screenshots en gifjes?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee![]()
Dit was bejaarden seks. Met Antonio banderas en Nicole Kidman.Lach met een schone bips![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thanksquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ik, en ja ik vind sowieso iedereen ook tof tot tegendeel bewezen is.
En jij bent ook tof.
Iedereen is tof tot diegene zelf bewijst een eikel te zijn. Maar ik vind niet dat je op voorhand al iemand niet kunt mogen. En als je een mening over iemand hebt die gebaseerd is op lariekoek kan je daar ook prima met diegene over praten en het uit de lucht helpen (is het uit de lucht halen/de lucht klaren?)Well, life can be a riot
Thriller erotiek, geen idee waar ik van die combinatie moet denken.
Ja een dildoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nopequote:Op donderdag 20 februari 2025 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geil, hedde screenshots en gifjes?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
geilquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee![]()
Dit was bejaarden seks. Met Antonio banderas en Nicole Kidman.
Hear hearquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:19 schreef Grotetijd het volgende:
Thanks
[..]
Iedereen is tof tot diegene zelf bewijst een eikel te zijn. Maar ik vind niet dat je op voorhand al iemand niet kunt mogen. En als je een mening over iemand hebt die gebaseerd is op lariekoek kan je daar ook prima met diegene over praten en het uit de lucht helpen (is het uit de lucht halen/de lucht klaren?)Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dildo met tandenquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ja een dildoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is psv door ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zonder dildoquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:19 schreef StevenHyde het volgende:
Ja een dildo
Meer seks dan verwacht
Kidman te vaak zien klaarkomen
Is dat omgekeerd vaginisme?quote:Well, life can be a riot
Heb je een trauma denk je? Wat zie je als je je ogen dicht doet nu?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder dildo
Meer seks dan verwacht
Kidman te vaak zien klaarkomenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh die kut film, echt wat een gedrocht.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder dildo
Meer seks dan verwacht
Kidman te vaak zien klaarkomenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Haha dat laatste al niet echt geloofwaardigquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zonder dildo
Meer seks dan verwacht
Kidman te vaak zien klaarkomenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mijn hele beeld van antonio is aan gortquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je een trauma denk je? Wat zie je als je je ogen dicht doet nu?
Die man is oud!!!! GewordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die kut film, echt wat een gedrocht.
Echt waarquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha dat laatste al niet echt geloofwaardig
zondequote:Op donderdag 20 februari 2025 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn hele beeld van antonio is aan gort
Die man is oud!!!! Geworden
Nou dat was nog iets in die flopquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn hele beeld van antonio is aan gort
Die man is oud!!!! GewordenIedereen is een kutlultrut
Ja want ik krijg nog spinazie Pozza hierquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:24 schreef greysbones het volgende:
Ja slapen![]()
![]()
Kom je snel weer langs kitten ?![]()
Trusten!!
Same daarom douchenquote:
Well, life can be a riot
Welterusten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:27 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga proberen te slapen. Fijne nacht![]()
![]()
Morgen weer werken?quote:Iedereen is een kutlultrut
Fijn. Nog even temp meten want ik heb griep. 40 graden weer.
Toch nog maar een setje paracetamol erin.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zwijn weer door de griep golf heen, mensen ontwijken helptquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
Toch nog maar een setje paracetamol erin.
Iedereen is een kutlultrut
![]()
R.I.P DTS.![]()
He bah watnaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
Beterschap!Trust nobody![]()
Het is me ook jaren gelukt. En blijkbaar via manlief in huis gebracht. Sociaal stuk vreten is het.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zwijn weer door de griep golf heen, mensen ontwijken helpt
Ik ook geen proef medicijnen in je lijf helpt ook denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zwijn weer door de griep golf heen, mensen ontwijken helptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is dat?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook geen proef medicijnen in je lijf helpt ook denk ik.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook geen proef medicijnen in je lijf helpt ook denk ik.
Corona vaccinaties toen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker alles likken wat in de apotheek ligt.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vitamine C is wel lekker B nietquote:
Lekker hoor al die pilletjes.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker alles likken wat in de apotheek ligt.![]()
![]()
Oh die heb ik wel gehad hoorquote:Iedereen is een kutlultrut
En dan met hoestdrank wegklokken.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik niet een ook geen griep.
R.I.P DTS.![]()
Die hoestdrank vond ik als kind altijd erg lekker.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan met hoestdrank wegklokken.![]()
![]()
Dan ga je dood vandaag of morgenquote:
quote:
R.I.P DTS.![]()
Ja! Maar ik kan die niet meer vinden. Ze smaken anders nu.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Die hoestdrank vond ik als kind altijd erg lekker.
Juist nietquote:
R.I.P DTS.![]()
R.I.P aan de nabestaandenquote:
Ja jammerquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Maar ik kan die niet meer vinden. Ze smaken anders nu.![]()
![]()
Codeïne is geen grapquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Die hoestdrank vond ik als kind altijd erg lekker.Uw ADH vitamine Worst
quote:
R.I.P DTS.![]()
Ik vond de kinder aspirine erg lekker en heb een toren gebouwd met stoel en kussens en het hele potje opgevreten. Resultaat ziekenhuis en maag leeggepomptquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Die hoestdrank vond ik als kind altijd erg lekker.Iedereen is een kutlultrut
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Die hoestdrank vond ik als kind altijd erg lekker.Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond de kinder aspirine erg lekker en heb een toren gebouwd met stoel en kussens en het hele potje opgevreten. Resultaat ziekenhuis en maag leeggepompt![]()
![]()
Natterman hoest siroopquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Maar ik kan die niet meer vinden. Ze smaken anders nu.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond de kinder aspirine erg lekker en heb een toren gebouwd met stoel en kussens en het hele potje opgevreten. Resultaat ziekenhuis en maag leeggepompt
Sinaspril?quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond de kinder aspirine erg lekker en heb een toren gebouwd met stoel en kussens en het hele potje opgevreten. Resultaat ziekenhuis en maag leeggepomptUw ADH vitamine Worst
Mijn moeder vond het lege potje en vroeg waar de pilletjes waren. Ik heb ze allemaal opgevretenquote:
En de stellage naar het kastje uiteraardIedereen is een kutlultrut
Oh jezusquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
Well, life can be a riot
Heftig. Mijn dochter eens betrapt met het vitamine potje. Maar dat is lang niet zo erg.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het lege potje en vroeg waar de pilletjes waren. Ik heb ze allemaal opgevreten
Ja diequote:
Gelukkig was ze zo alert.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het lege potje en vroeg waar de pilletjes waren. Ik heb ze allemaal opgevreten
En de stellage naar het kastje uiteraard![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
SSoooOOOOOOOOOOOOOOW.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ja dat had heel fout af kunnen lopen, ik weet het niet zeker maar volgens mij maken ze niet meer medicijnen die lekker smakenquote:Iedereen is een kutlultrut
Ja die rotar bosbessen paracetamolquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had heel fout af kunnen lopen, ik weet het niet zeker maar volgens mij maken ze niet meer medicijnen die lekker smakenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk het ook niet. En geen aantrekkelijke kleurtjes meer denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had heel fout af kunnen lopen, ik weet het niet zeker maar volgens mij maken ze niet meer medicijnen die lekker smaken
Ik kan me ook nog herinneren dat ik tandpasta had met bananensmaak. Die wilde je eigenlijk liever opeten dan je tanden mee poetsen.![]()
Lekkere paracetamol?
Mijn paracetamol smaakt naar donker grijs kweenie
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:54 schreef Grotetijd het volgende:
S
[..]
SoooOOOOOOOOOOOOOOW.Verwacht je dat ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
https://www.etos.nl/produ(...)etten-110762516.htmlquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. En geen aantrekkelijke kleurtjes meer denk ik.
Ik kan me ook nog herinneren dat ik tandpasta had met bananensmaak. Die wilde je eigenlijk liever opeten dan je tanden mee poetsen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja met smaakjes ik had roze met zo'n fout frambozen smaakje eraan. Ik zette die tube gewoon aan mijn mondquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. En geen aantrekkelijke kleurtjes meer denk ik.
Ik kan me ook nog herinneren dat ik tandpasta had met bananensmaak. Die wilde je eigenlijk liever opeten dan je tanden mee poetsen.
Tja dat is ook zo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 00:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.etos.nl/produ(...)etten-110762516.html![]()
Ik wil ook smaakjes tandpastaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou ja.. Ik heb tot zekere hoogte wel de verwachting dat iemand een beetje dezelfde mindset heeft qua relatie normen/waarden als ik. En tuurlijk mag je lekker appen en doen en contact hebben met wie je wil en doen en laten wat je wil, maar... Er zijn ook grenzen, zoals de mensen waar je close mee bent vertellen over je relatie. Lijkt mij niet meer dan normaal. Zeker als je bijna een half jaar samen bent.quote:
En in een gezonde relatie moet er ruimte zijn voor goede gesprekken daar over, zoeken naar een compromis of oplossing, en vind het niet meer dan logisch om ook rekening te houden met je partner daar in tot op zekere hoogte. Als ik iets doe wat mijn partner onprettig vind sta ik er voor open om te kijken naar wat er in haar hoofd omgaat en hoe ik als haar partner daar mee om kan gaan en zoeken met haar naar een oplossing, en dat is vice versa ook iets wat ik dan verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Oh ik ken ze nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 00:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.etos.nl/produ(...)etten-110762516.html
Misschien beter in jouw gevalquote:
Ja hoor. Daar gaan we!
De poezen slaan op hol
Ik ken alleen vieze pcm Hahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien beter in jouw gevalIedereen is een kutlultrut
Zooooooomiesquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ja hoor. Daar gaan we!
De poezen slaan op holWell, life can be a riot
Ohjeequote:Op donderdag 20 februari 2025 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ja hoor. Daar gaan we!
De poezen slaan op holTrust nobody![]()
![]()
Smerige zooi
Well, life can be a riot
Ik heb ook voor nood 1000 mg zetpillen in huis, werken snel en igv evt. misselijkheid geen gevaar.quote:
Maar dan moet je 'm zelf je ani in duwenquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook voor nood 1000 mg zetpillen in huis, werken snel en igv evt. misselijkheid geen gevaar.Well, life can be a riot
Dat is zeker waar! Poepsnoepjes noemen wij ze.quote:Op donderdag 20 februari 2025 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook voor nood 1000 mg zetpillen in huis, werken snel en igv evt. misselijkheid geen gevaar.
Luna SnowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar dan moet je 'm zelf je ani in duwen
Of laten doenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou ik kan het zelf wel vinden hoorquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik kan het zelf wel vinden hoor![]()
![]()
Waar is Mario wanneer je hem nodig hebtquote:
Nou ja, je kunt er een activiteit van maken natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik kan het zelf wel vinden hoorlekker romantisch bij (k)aarslicht
quote:Op donderdag 20 februari 2025 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is Mario wanneer je hem nodig hebt![]()
![]()
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is Mario wanneer je hem nodig hebtWell, life can be a riot
Lolquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er een activiteit van maken natuurlijk.lekker romantisch bij (k)aarslicht
Nou laten we hopen dat we die 1000 mg. even niet nodig hebben.Iedereen is een kutlultrut
Zet een Aars voor je raam vannacht
Well, life can be a riot
Hoop het voor jequote:Op donderdag 20 februari 2025 01:14 schreef Soury het volgende:
Nou laten we hopen dat we die 1000 mg. even niet nodig hebben.
brand dan een kaars vannacht voor je vensterquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:14 schreef Grotetijd het volgende:
Zet een Aars voor je raam vannacht
en bescherm de vlam tegen de adem van de windIedereen is een kutlultrut
Hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
brand dan een kaars vannacht voor je venster
en bescherm de vlam tegen de adem van de windPrecies
Well, life can be a riot
MagnetoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent een scheetquote:Iedereen is een kutlultrut
Liever een magnumquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pfoe. Was even bang dat ik de wind van voren kreeg.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat legt je sowieso geen windeierenquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pfoe. Was even bang dat ik de wind van voren kreeg.Well, life can be a riot
Kan je wel een poepie laten ruikenquote:Op donderdag 20 februari 2025 01:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pfoe. Was even bang dat ik de wind van voren kreeg.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: