Salzburg moet je niet onderschattenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe Brest zo ver is gekomen is mij een raadse
Nou ja, winst tegen Sturm Graz, Salzburg, Sparta Praag en PSV (lol). Wat een lollerschema. En dan verloren ze nog van Shakhtar
Nee viezerikquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga zo in bed verder kijken
Zal ik de katten met mij mee laten slapen?
zeker. heb je een paar snoepjes of komen ze sowieso?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zijn ze ouder dan 18?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je daarvan verliest moet je je echt kapot schamen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Salzburg moet je niet onderschatten
Dat dacht ik bij Bayern gisteren ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit zou weleens verlengen kunnen worden
Dit word hopelijk verlengen. anders verliest psv Ze hadden de 3e al moeten maken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jij bent van de spannende uitsprakenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goldengoalgenotquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan jij eens een spannende uitspraak doen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent van de spannende uitspraken
Uh, okéquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dit word hopelijk verlengen. anders verliest psv Ze hadden de 3e al moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |