Zijn ze ouder dan 18?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga zo in bed verder kijken
Zal ik de katten met mij mee laten slapen?
Als je daarvan verliest moet je je echt kapot schamen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Salzburg moet je niet onderschatten
Dat dacht ik bij Bayern gisteren ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit zou weleens verlengen kunnen worden
Dit word hopelijk verlengen. anders verliest psv Ze hadden de 3e al moeten maken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jij bent van de spannende uitsprakenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goldengoalgenotquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan jij eens een spannende uitspraak doen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent van de spannende uitspraken
Uh, okéquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dit word hopelijk verlengen. anders verliest psv Ze hadden de 3e al moeten maken.
FOK is weer vrij traag hier!quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan jij eens een spannende uitspraak doen?
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:52 schreef vul_maar_in het volgende:
help me ff de huidige stand is verlengen ieder doelepunt aan iedere kant is een winnaar?
Jij bent wel heel vatbaar voor trolletjesquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:52 schreef Pablo84 het volgende:
Waar zijn de mensen die riepen dat psv kansloos was tegen een Italiaanse ploeg?
Gelukkig heeft PSV sinds Shakthar altijd Albert.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:52 schreef Benny het volgende:
Zaaddodend commentaar. Wie is deze pannenkoek?
Is toch ook niks meer daar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:52 schreef Pablo84 het volgende:
Kwam hier net pas binnen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is al besproken in de eerste helft
Veel spannender dan jij en je minderjarige katten in bed gaat het denk ik niet wordenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan jij eens een spannende uitspraak doen?
Tja als je de wedstrijden van PSV en Feyenoord in de competitie bekijkt dan verwacht je niet veel tegen de Italiaanse subtop.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:52 schreef Pablo84 het volgende:
Sierdgodquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV sinds Shakthar altijd Albert.
Al is Sierd tegenwoordig veruit de grootste hel.
Stukje downplayen. @Adames is nu woest.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch ook niks meer daar.
Die Italiaanse clubs zitten vol met middelmaat.
Laat mijn katten met rust. Een drie jaar oude kat is 28 in mensenjarenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Veel spannender dan jij en je minderjarige katten in bed gaat het denk ik niet worden
Maakt me niet zoveel uit. Zolang PSV maar wint.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat mijn katten met rust. Een drie jaar oude kat is 28 in mensenjaren
@GGMM postte dit ook de eerste helft, zijn bericht laadde alleen nu pasquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is al besproken in de eerste helft
Handjes klappenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:55 schreef Pablo84 het volgende:
Juventus mag hier wel in hun handjes klappen....hier komen ze echt goed weg
Zoals ik vorige week al zei. Als het erom gaat hebben ze al vaak genoeg bewezen er te kunnen staanquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:54 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja als je de wedstrijden van PSV en Feyenoord in de competitie bekijkt dan verwacht je niet veel tegen de Italiaanse subtop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |