Daar heeft ze een punt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:35 schreef Flow3r het volgende:
Milene : die 2 daar, meest schijnheilig mensen dat ik ooit gezien heb
over Jordy en mattie aan de andere kant vd kamer ?
[ afbeelding ]
Dit is juist wat Jane bedoelde, achter de rug en niet recht in het gezicht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena en Sharice laten zich wel erg kennen
En dat gezegd door iemand die steelt bij de Actionquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:38 schreef Kissingbird het volgende:
Milena nog steeds bezig over Jane.. en haar leventje.. marginaliteit.. haar leventje..
Gelukkig heeft hij dat. Want niemand anders kans ze verstaan of horen, wanneer ze fluisteren en smoezen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy schijnt een extreem goed gehoor te hebben en veel te horen wat er zoal gesmoesd wordt
Sharice heeft al meermaals te kennen gegeven dat ze ook vertrekt als Milena zou gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:38 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Milena dit niet lang meer trekt, Shar wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het alpha mannetje moet zijn vrouwenroedel bijelkaar houdenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:16 schreef Ynti het volgende:
Axel vindt het een verlies voor de hele groep als Milena op zou stappen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Sharice heeft al meermaals te kennen gegeven dat ze ook vertrekt als Milena zou gaan.
Mooi, mogen ze beide gaan en dan stopt BB maar iets eerder.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Sharice heeft al meermaals te kennen gegeven dat ze ook vertrekt als Milena zou gaan.
Mooi, 2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:40 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
"Probleem" is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena en Sharice laten zich wel erg kennen
Jepquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:36 schreef Krambo het volgende:
"Die 2 daar de meest schijnheilige mensen die ik ooit heb gezien"
Ging dat over
Jordy en Matti?
Had nu toevallig m'n oortjes in en geluid op z'n hardst. Al was dat net niet al te fijn met de stream switch, ouch.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:40 schreef Ireth het volgende:
Dat jullie het kunnen volgen, ik versta geen klote van dat Belgische gefluister
Ze hebben al een tijdje geen spiegel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:36 schreef Krambo het volgende:
"Die 2 daar de meest schijnheilige mensen die ik ooit heb gezien"
Ging dat over
Jordy en Matti?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |