Dit is toch niet normaal een tweevrouwen die zowat in elkaar kruipen om te kunnen praten....Wat moeten de kindjes wel niet denken......quote:
Ze gaat met het grootste gemak terug naar haar ex wat ze al twee keer gedaan heeft bij verschillendequote:Op woensdag 19 februari 2025 22:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Die is dolblij dat hij nu haar ex is.
Ik dacht dat ik ook kussen hoorde?quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl Jordy op de kamer ligt! lekker smoezen
G wel zendercheckquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is lief maar geen BB materiaalquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu zit in mijn allergie, hij praat te veel, miept teveel en veel te weinig met het spel bezig.
Dat gezegd hebbende, ik kijk veel, leg op zakken zout en het is en blijft een RLS.
Ik gun hem een goede psych, meer levenservaring, fatsoen heeft die best wel voor zijn leeftijd en vaak is die in het huis het meest verstandige en volwassen.
Dan komt ie er wel, misschien om te beginnen als choreograaf bij NPO Zapp en de Kidz top 50 ofzo of iets bij RTL.
Maar hij mag wel wieberen
Die probeert mee te luisterenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat mannen daar intrappen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaat met het grootste gemak terug naar haar ex wat ze al twee keer gedaan heeft bij verschillende
Jordy schijnt een extreem goed gehoor te hebben en veel te horen wat er zoal gesmoesd wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |