abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218396121
Wij zijn net terug van onze eerste ervaring met Landal (Sonnenberg in Leiwen, Duitsland).
Fijn park, ondanks dat het volgens mij bijna vol zat hebben we daar niet onwijs veel van gemerkt. Alleen de dag dat het keihard regende puilde het zwembad uit van de mensen.
Verder was het huisje netjes, bedden prima en de voorzieningen/mogelijkheden voor de kinderen werden erg gewaardeerd door de zes- en driejarige!

We hebben zelfs al zitten kijken voor volgend jaar, maar dan wellicht in Denemarken.
pi_218401211
Even een tussendoor vraag: kent iemand hier de camping Beauregard in de Jura? Ik lees wisselende reviews, maar de foto's zien er goed uit en ik voel wel iets bij deze camping qua mogelijkheid voor volgend jaar. Ook omdat de camping in een merengebied zit en mijn dochters het liefst lekker zwemmen en spelen in een meer.

Aangezien hier meer Frankrijk liefhebbers zitten, wilde ik even checken of er misschien mensen zijn die de camping kennen :)

Aanvullend dezelfde vraag voor de campings Domaine L'Epinette en Le Moulin, ook beide in de Jura.

[ Bericht 7% gewijzigd door Schanu op 02-08-2025 22:26:37 ]
pi_218401549
Vandaag vanuit Zweden via Denemarken (brug en boot) naar huis gereden. Het oponthoud bij Hamburg was nagenoeg niets, maar we hoefden de Elbetunnel niet te nemen. Dat scheelt enorm. De file's naar het Noorden toe waren aanzienlijk langer, voor de boot vanuit Puttgarden naar DK zelfs kilometers en kilometers lang stilstaand en langzaam rijdend verkeer.
Blij dat wij de andere kant op reden...
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 11 augustus 2025 @ 15:34:05 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218477063
Nou jongens, we zijn eruit. Doordat de campings die we in de Loire leuk vonden, verplicht zaterdag als wisseldag hanteren (en dat haast onmogelijk te combineren is met castlefest), wordt het Denemarken. En dan geen rust, saaie niks-te-doen-campings of vooral charme en natuur, maar een megacamping; https://www.hvidbjergstrand.com/

We zijn gevallen voor het zwembad, de binnenspeelmogelijkheden, het dorpje vlakbij (met een kleine dierentuin) en natuurlijk het strand, maar vooral voor de toiletgebouwen, vele speeltuinen etc. En nu nog even bedenken welk plekje het moet worden en wanneer we weggaan. Enige wat we jammer vinden, is dat we geen oppas kunnen meenemen. Dan zouden we een lekkere lange tocht op de IJslandse paardjes daar gaan maken met z'n tweeën. Nu wordt dat allebei apart en dan samen nog een wandeling met ieder een kind op een paard aan de hand mee.

Txs voor alle tips en het meedenken!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218477080
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:34 schreef Tink89 het volgende:
Nou jongens, we zijn eruit. Doordat de campings die we in de Loire leuk vonden, verplicht zaterdag als wisseldag hanteren (en dat haast onmogelijk te combineren is met castlefest), wordt het Denemarken. En dan geen rust, saaie niks-te-doen-campings of vooral charme en natuur, maar een megacamping; https://www.hvidbjergstrand.com/

We zijn gevallen voor het zwembad, de binnenspeelmogelijkheden, het dorpje vlakbij (met een kleine dierentuin) en natuurlijk het strand, maar vooral voor de toiletgebouwen, vele speeltuinen etc. En nu nog even bedenken welk plekje het moet worden en wanneer we weggaan. Enige wat we jammer vinden, is dat we geen oppas kunnen meenemen. Dan zouden we een lekkere lange tocht op de IJslandse paardjes daar gaan maken met z'n tweeën. Nu wordt dat allebei apart en dan samen nog een wandeling met ieder een kind op een paard aan de hand mee.

Leuk voor de kinderen, minder voor de ouders zo’n mega camping.
Vakman pur sang
pi_218477693
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:34 schreef Tink89 het volgende:

Fijn dat jullie een keuze hebben kunnen maken, en fijn zoveel vermaak op de camping! Denemarken is ook nog steeds een land waar ik wel heel graag een keer naartoe zou willen.

Ik dacht dat wij in Bretagne zaten, maar dat was kennelijk ook de Loire, op de camping La Chabotiere in Luchée-Pringé. De aankomst- en vertrekdagen zijn daar flexibel. Maar deze camping is vergeleken met die waar jullie heengaan een postzegel met amper vermaak :') Dus dat zal niet in jullie wensenlijstje passen denk ik. Wij gaan er volgend jaar wel weer naartoe O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Schanu op 11-08-2025 17:05:55 ]
  maandag 11 augustus 2025 @ 20:44:31 #257
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218479494
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 15:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Leuk voor de kinderen, minder voor de ouders zo’n mega camping.
Waarom? Wij hebben in NL Beerze Bulten, Rabbit Hill, Ter Spegelt, Heldense Bossen, Coldenhove en Achterste Hoef gehad. Allemaal grote campings en - behalve Achterste hoef (jezus wat smerig) en Coldenhove (onwijs ongezellig, de mensen kwamen voor de rust) - die zijn ons goed bevallen. Animatie, goed zwembad, veel voorzieningen, aanspraak.... Wat is er zo erg aan?

quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 17:00 schreef Schanu het volgende:

[..]
Fijn dat jullie een keuze hebben kunnen maken, en fijn zoveel vermaak op de camping! Denemarken is ook nog steeds een land waar ik wel heel graag een keer naartoe zou willen.

Ik dacht dat wij in Bretagne zaten, maar dat was kennelijk ook de Loire, op de camping La Chabotiere in Luchée-Pringé. De aankomst- en vertrekdagen zijn daar flexibel. Maar deze camping is vergeleken met die waar jullie heengaan een postzegel met amper vermaak :') Dus dat zal niet in jullie wensenlijstje passen denk ik. Wij gaan er volgend jaar wel weer naartoe O+
Ik zet 'm toch op het te bekijken lijstje hoor. Naarmate de kinderen ouder worden, is vermaak minder noodzakelijk omdat we bijv. kunnen gaan kajakken en suppen en kastelen bekijken enzo. Daar zijn ze nu óf nog te klein voor of het is nog totaal oninteressant. Hopelijk verandert dat wel ooit. Maar een zwembad blijft wel een eis denk ik. Dat vinden we allemaal leuk.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218479617
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 20:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zet 'm toch op het te bekijken lijstje hoor. Naarmate de kinderen ouder worden, is vermaak minder noodzakelijk omdat we bijv. kunnen gaan kajakken en suppen en kastelen bekijken enzo. Daar zijn ze nu óf nog te klein voor of het is nog totaal oninteressant. Hopelijk verandert dat wel ooit. Maar een zwembad blijft wel een eis denk ik. Dat vinden we allemaal leuk.
Dit is een gemeente camping, het zwembad zit er direct naast (bij de receptie, dus alsnog op campingterrein) maar wordt gerund door de gemeente en niet door de camping. Nadeel daarvan is dat het zwembad elke middag tussen 13.00 en 15.00 uur is gesloten (en daarna open tot 19.30).

Althans, wij zagen het als voordeel want het bracht de nodige structuur in onze dag. Waar de meiden normaliter zouden zeuren om te zwemmen konden we nu rustig lunchen, even weg of gewoon even ontprikkelen en gingen we om 15.00 uur zwemmen. Dan zaten we ook meteen wat makkelijker in het Franse ritme omdat we dan later gingen eten, zonder dat het negatieve invloed had op de 8 jarige. Voor ons ideaal dus, maar lang niet iedereen zal deze beperkte openingstijden op prijs stellen. Verder is het zwembad ook rechttoe rechtaan, 1 duikplank (die volgens de kinderen onvoldoende veerde ;)) en een peuterglijbaan bij het ondiepe gedeelte die de naam glijbaan eigenlijk niet mocht dragen :') Dus voor het zwembad hoef je deze camping niet te bekijken.

De sfeer daarentegen is er heerlijk. S ochtends komt de camping pas rond 10 uur echt tot leven dus heerlijk rustig opstarten, s avonds is het er rustig. De mensen zijn onwijs vriendelijk, het dorpje pittoresk en schattig met meerdere bakkers en de slager op 3 minuten loopafstand, de camping ligt recht naast de loire en beneden naast het zwembad hebben ze een ontmoetingsplek met klein speeltuintje, trampolines, midgetgolf, Pool, tafeltennis, een bar, en de lokale bevolking zit er vaak te sjeu de boulen. Vrouwlief en ik hebben heel wat potjes pool en tafeltennis gespeeld terwijl de kinderen in de speeltuin speelden s avonds, bracht mooie herinneringen terug aan toen ik nog jong was *) ze verhuren daar ook kano's en waterfietsen, al zijn wij daar niet aan toegekomen op die locatie.

Oh en de prijs, onwijs goedkoop, voor een huisje betaal je per week nog geen ¤ 600,- en voor een staplek dus nog veel minder.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:04:57 #259
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218482890
Ja dan is DK wel een tikkie duurder ja. Net 2300 euro afgetikt voor 12-28 juli volgend jaar. Maar goed, wel een heel ander kaliber camping natuurlijk.

Ons plan: dag 1 heel vroeg vertrekken en net voor Hamburg overnachten (dat is vanuit ons zo'n 550 km). En dan op dag 2 en de overige 350 km rijden en opbouwen. Terug zien we wel of we ergens overnachten.

En dan thuiskomen, één dagje bijtanken en zonder kids naar castlefest. Dan nog twee weken vrij met z'n viertjes en dan nog een week de kids naar KVW, man vrij en ik vanuit huis aan het werk. Prima planning voor zomer 2026 :D
pi_218483042
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 11:04 schreef Tink89 het volgende:
Ja dan is DK wel een tikkie duurder ja. Net 2300 euro afgetikt voor 12-28 juli volgend jaar. Maar goed, wel een heel ander kaliber camping natuurlijk.

Ons plan: dag 1 heel vroeg vertrekken en net voor Hamburg overnachten (dat is vanuit ons zo'n 550 km). En dan op dag 2 en de overige 350 km rijden en opbouwen. Terug zien we wel of we ergens overnachten.

En dan thuiskomen, één dagje bijtanken en zonder kids naar castlefest. Dan nog twee weken vrij met z'n viertjes en dan nog een week de kids naar KVW, man vrij en ik vanuit huis aan het werk. Prima planning voor zomer 2026 :D
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben minder kwijt per nacht voor Lalandia in een 8 persoonshuis.

Nee, dat is overdreven, opnieuw berekend, wij zijn voor 16 nachten in totaal ¤3000 kwijt, dus dat is wel meer ;) 9 in een 8 persoonshuis in Lalandia Søndervig en 7 in een 6 persoons in Lalandia Billund.

Dat zijn echt wel behoorlijke bedragen voor een stuk gras.
De regio lijkt me wel heel mooi, wij zitten deze week een stukje noordelijker. (Søndervig) en komen tijd tekort. Zoveel leuke dingen en natuurlijk strand :)

Slim om voor Hamburg te overnachten, kan je 's ochtends vroeg voor de drukte Hamburg voorbij.

[ Bericht 8% gewijzigd door exode op 12-08-2025 12:34:19 ]
pi_218484237
Knip: had ik al gezegd in de SC

[ Bericht 91% gewijzigd door Adrian4 op 12-08-2025 14:16:41 ]
pi_218485994
Ik verbaas me ook over die prijs voor een kampeerplek. Wij zitten nu voor ¤650 een midweek in een (simpel) huisje in slagharen, en daarna 10 nachten in een huisje op een landalpark voor ¤1200. En dat is met zwembad en binnen speeltuin/pretpark. Ik ga toch eens kijken naar Lalandia voor volgend jaar, ik had gedacht dat dat veel duurder zou zijn.
pi_218486913
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 18:25 schreef FlyingFish het volgende:
Ik verbaas me ook over die prijs voor een kampeerplek. Wij zitten nu voor ¤650 een midweek in een (simpel) huisje in slagharen, en daarna 10 nachten in een huisje op een landalpark voor ¤1200. En dat is met zwembad en binnen speeltuin/pretpark. Ik ga toch eens kijken naar Lalandia voor volgend jaar, ik had gedacht dat dat veel duurder zou zijn.
Goed de aanbiedingen in de gaten houden. Wij hadden de 7=5 nachten aanbieding en nog eens 10% vroegboek of zoiets.

Wij boeken 'altijd' rechtstreeks met annuleren optie overigens.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:23:05 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_218489333
Onze lastminute van dit jaar was ruim ¤700 goedkoper dan de vroegboek voor volgend jaar. Zelfde huisje, zelfde periode.
KuikenGuppy
pi_218489405
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:23 schreef Burdie het volgende:
Onze lastminute van dit jaar was ruim ¤700 goedkoper dan de vroegboek voor volgend jaar. Zelfde huisje, zelfde periode.
Volgend jaar is ook wel echt absurd veel duurder geworden (in Nederland iig). Ik heb een paar weken terug gekeken naar wat we dit jaar hebben geboekt, maar ik zou voor volgend jaar ook zoiets meer kwijt zijn, voor dezelfde vakantieweken.

Ik vraag me soms af hoe sommige mensen nog vakanties kunnen boeken. Met een klein inkomen zijn ze praktisch onbetaalbaar geworden.
pi_218489643
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:31 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Volgend jaar is ook wel echt absurd veel duurder geworden (in Nederland iig). Ik heb een paar weken terug gekeken naar wat we dit jaar hebben geboekt, maar ik zou voor volgend jaar ook zoiets meer kwijt zijn, voor dezelfde vakantieweken.

Ik vraag me soms af hoe sommige mensen nog vakanties kunnen boeken. Met een klein inkomen zijn ze praktisch onbetaalbaar geworden.
Wat ook een nadeel is is dat de btw op vakanties in nl van 9% naar 21% gaat. Dat is echt een hele flinke stijging (en dat is buiten de stijging die campings/parken/hotels/enz toch elk jaar al berekenen).
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:53:55 #267
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218491205
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 11:28 schreef exode het volgende:

[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben minder kwijt per nacht voor Lalandia in een 8 persoonshuis.

Nee, dat is overdreven, opnieuw berekend, wij zijn voor 16 nachten in totaal ¤3000 kwijt, dus dat is wel meer ;) 9 in een 8 persoonshuis in Lalandia Søndervig en 7 in een 6 persoons in Lalandia Billund.

Dat zijn echt wel behoorlijke bedragen voor een stuk gras.
De regio lijkt me wel heel mooi, wij zitten deze week een stukje noordelijker. (Søndervig) en komen tijd tekort. Zoveel leuke dingen en natuurlijk strand :)

Slim om voor Hamburg te overnachten, kan je 's ochtends vroeg voor de drukte Hamburg voorbij.
Ik ga eens kijken. Ik ken Lalandia niet. Deze camping heeft natuurlijk wel heel veel leuke dingen. Trampolinepark, paardrijden (ijslanders over het strand :D ) binnenspeeltuin, visvijver, strand op 200 m. incl zeehondenexcursies enzo. Niet allemaal gratis, maar toch...

En kamperen hier in NL is overigens zo goed als net zo duur. Weekje breebronne is 600 euro. 2,5 week landal was ook 2000 ofzo.

Edit; even gecheckt. Ik kan bij Lalandia Billund alleen 2 weken selecteren (niet langer) en dat kost dan in diezelfde periode voor een 4-persoonshuisje 3315 euro.

Toch nog flink duurder dus, al heb ik wellicht ergens een aanbieding gemist.
pi_218491260
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik ga eens kijken. Ik ken Lalandia niet. Deze camping heeft natuurlijk wel heel veel leuke dingen. Trampolinepark, paardrijden (ijslanders over het strand :D ) binnenspeeltuin, visvijver, strand op 200 m. incl zeehondenexcursies enzo. Niet allemaal gratis, maar toch...

En kamperen hier in NL is overigens zo goed als net zo duur. Weekje breebronne is 600 euro. 2,5 week landal was ook 2000 ofzo.

Edit; even gecheckt. Ik kan bij Lalandia Billund alleen 2 weken selecteren (niet langer) en dat kost dan in diezelfde periode voor een 4-persoonshuisje 3315 euro.

Toch nog flink duurder dus, al heb ik wellicht ergens een aanbieding gemist.
Ik schrik gewoon echt van de kampeerprijzen want je huurt letterlijk een stukje gras. Kan jij geen drol aan doen en lekker boeken want het klinkt top voor jullie.

Er zijn nu nog geen leuke aanbiedingen bij Lalandia, dat duurt nog even. Maar het zou me niets verbazen als het een stuk duurder is dan dit jaar.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:16:05 #269
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218491870
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:03 schreef exode het volgende:

[..]
Ik schrik gewoon echt van de kampeerprijzen want je huurt letterlijk een stukje gras. Kan jij geen drol aan doen en lekker boeken want het klinkt top voor jullie.

Er zijn nu nog geen leuke aanbiedingen bij Lalandia, dat duurt nog even. Maar het zou me niets verbazen als het een stuk duurder is dan dit jaar.
Dat zie ik dan ook echt anders dan jij. Ik huur niet alleen een stuk gras, maar ook water, afvoer en stroom, een schoon sanitairgebouw met douches, keukens, toiletten, etc, speeltuinen, zwembadgebruik, trampolinepark, allerlei activiteiten en entertainment voor de kinderen, het strand op 200 m, een plek om te vliegeren, een vis per dag uit de vijver, etc. Als ik alleen voor het stuk gras ging, koos ik een spotgoedkope 'charmecamping' en was ik voor 400 per week ofzo klaar. En dan is Frankrijk nog goedkoper.
pi_218491927
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:16 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Dat zie ik dan ook echt anders dan jij. Ik huur niet alleen een stuk gras, maar ook water, afvoer en stroom, een schoon sanitairgebouw met douches, keukens, toiletten, etc, speeltuinen, zwembadgebruik, trampolinepark, allerlei activiteiten en entertainment voor de kinderen, het strand op 200 m, een plek om te vliegeren, een vis per dag uit de vijver, etc. Als ik alleen voor het stuk gras ging, koos ik een spotgoedkope 'charmecamping' en was ik voor 400 per week ofzo klaar. En dan is Frankrijk nog goedkoper.
Je begrijpt me niet denk ik, ik vergelijk het met een huisje op dezelfde plek.

Dan heb je dezelfde faciliteiten. Zoals wij nu op Lalandia. 2 badkamers, 4 slaapkamers, flinke keuken, fijne bedden, enorme bank, 2 tv's etc. Dan vind ik het prijsverschil te klein met een stuk gras.

En nogmaals het is niets naar jou, helemaal niet. Ik vind het gewoon duur voor een kampeerplek. Ik verwachtte dat soort prijzen niet.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:31:38 #271
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_218491991
Ik vind het ook wel veel voor een camping waar je met eigen kampeermiddel staat.

Wij hebben dat betaald voor 10 nachten aan het Lago Maggiore (Zwitserse kant) maar dan heb je wel een huis en eigen zwembad ter beschikking. En dit uitzicht O+

De 10 nachten in het huis in Slovenië waren we ¤1500 aan kwijt.

Helaas zijn bedden in huuraccommodatie’s vaak te hard voor mijn rug dus we zijn aan het bedenken of we toch weer terug willen naar een vouwwagen met een luxe matras en kingsize bed er in.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 13 augustus 2025 @ 10:35:31 #272
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218492057
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:24 schreef exode het volgende:

[..]
Je begrijpt me niet denk ik, ik vergelijk het met een huisje op dezelfde plek.

Dan heb je dezelfde faciliteiten. Zoals wij nu op Lalandia. 2 badkamers, 4 slaapkamers, flinke keuken, fijne bedden, enorme bank, 2 tv's etc. Dan vind ik het prijsverschil te klein met een stuk gras.

En nogmaals het is niets naar jou, helemaal niet. Ik vind het gewoon duur voor een kampeerplek. Ik verwachtte dat soort prijzen niet.
Ah dat had ik idd niet begrepen. Ik snap je vergelijking en je 'schrik' ook wel, het is niet goedkoop.

Wij vinden kamperen gelukkig gezellig. En voor een huisje op dezelfde camping dezelfde periode zou ik ongeveer het dubbele kwijt zijn. Blijkbaar zijn ze gewoon duur. Achja, we gaan ervan genieten. Ik had al gerekend op ongeveer 800 per week en dat blijkt min of meer te kloppen.

Frankrijk was overigens op een camping met veel voorzieningen (zoals les alicourtes) niet veel goedkoper. En ik vind een airbnb of appartement niet leuk. Maken de kinderen nog geen vriendjes en dat is nou net zo leuk aan kamperen.
pi_218492091
Wij zijn afgelopen week teruggekomen uit Denemarken/Zweden. Was een prima afwisseling op een "drukke" Deense camping met zwembad (Grønninghoved Strand Camping) met het rustigere zweden (Långasjönäs Camping). Bij allebei zaten we in huisjes, in Zweden helemaal apart van de camping. Het is jammer dat Zweden zo ver ligt (of eigenlijk dat Hamburg/Bremen er tussen liggen). Afgelopen weekend deden we 12+ uur (inclusief de nodige pauzes) over Flensburg - Zuid-Holland.

Voor volgend jaar moeten we even denken wat we gaan doen. Dit jaar zijn we heen en weer over de bruggen gereden, terug in 2 dagen en dat was door alle vertragingen wel een beetje te lang. We zijn ook ook wel eens met de boot naar Göteborg gevaren om in midden Zweden uit te komen. Eigenlijk zoeken we de rust van Zweden, maar dan iets dicherbij. Maar misschien hadden we gewoon pech met 2 dagen terug flinke vertragingen. Heeft nog iemand leuke tips voor een mooi huisje in het bos, aan een meer in Zweden? (Of het zelfde gevoel, maar dan dichterbij?)
pi_218492138
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:35 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ah dat had ik idd niet begrepen. Ik snap je vergelijking en je 'schrik' ook wel, het is niet goedkoop.

Wij vinden kamperen gelukkig gezellig. En voor een huisje op dezelfde camping dezelfde periode zou ik ongeveer het dubbele kwijt zijn. Blijkbaar zijn ze gewoon duur. Achja, we gaan ervan genieten. Ik had al gerekend op ongeveer 800 per week en dat blijkt min of meer te kloppen.

Frankrijk was overigens op een camping met veel voorzieningen (zoals les alicourtes) niet veel goedkoper. En ik vind een airbnb of appartement niet leuk. Maken de kinderen nog geen vriendjes en dat is nou net zo leuk aan kamperen.
Het belangrijkste is dat het jullie past :) Gaat vast een topvakantie worden.

Shadax, dit jaar is wel heel erg met een record aantal werkzaamheden.

Wij reden vorige week donderdag vanuit omgeving Utrecht naar Kolding, inclusief stops 8,5 uur, dat was echt onverwachts snel.
pi_218492800
Wat een prachtig uitzicht @laziness !
Waar huur je dit soort huizen? Via een airbnb?

Dit jaar voor het niet eerst niet als compleet gezin op vakantie geweest. Dus onze normale manier van vakanties zit er voorlopig niet meer in (in ons geval waren dat stacaravans op campings). Dit jaar een korte all inclusive gedaan, erg leuk maar wel kort.

Voor volgend jaar zomer zou ik graag een huis(je) huren. Op een uurtje of 4/5 rijden dus Duitsland (Eiffel) of Luxemburg. Waar we met zn drietjes heen kunnen maar waar we ook met zijn vijven zouden passen. Wat zijn nu goede sites om dat te huren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')