Presentatie van kleding in de winkel(s)quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Visual merchandiser, wat is dat nu weer?
Is dat een fulltime baan?quote:
Nu klink je wereldvreemdquote:
voor kabouters?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Presentatie van kleding in de winkel(s)
Ok, ik dacht altijd dat de winkelmedewerkers er dat gewoon bij doen op de rustige momentenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Presentatie van kleding in de winkel(s)
Paspoppen aankleden?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik dacht altijd dat de winkelmedewerkers er dat gewoon bij doen op de rustige momenten
Vermoed dat het voor een keten isquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik dacht altijd dat de winkelmedewerkers er dat gewoon bij doen op de rustige momenten
Nee, zitten mensen eerst weken op te werken op de computer en daarna gaat zo'n vrouwtje dat in de winkel echt aankleden en alles. Zitten hele gedachtes achter (blijkbaar). Ooit eentje gesprokenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zit niet zo in de modewereld, verder dan een bijbaantje bij scapino ben ik nooit gekomenquote:
Wat je gymleraar doet voordat die je gymleraar wordt op de middelbarequote:
bijna die van mijquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Efteling
Star Wars
Harry potter
Lord of the rings
Anime
Pretparken
Lego
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |