nee wacht toch welquote:
Ik surf zelf. Dan gaat het makkelijk.quote:
Leuk, ben naar kaapverdie geweest was surfers heaven, ook zuid portugal komen veel surfersquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik surf zelf. Dan gaat het makkelijk.
Heb idd op paar huurprojecten ingeschreven. Koop helaas weinig/geen nieuwbouw binnen mijn budget. Ook lekker irritant, want opzich prima salaris maarja de huizenprijzen zijn nog hogerquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je veel nieuwbouwprojecten in de buurt. Dan komen er in 1 keer veel woningen vrij, maar vaak is er een heel korte periode om je in te schrijven. Zo ben ik aan een betaalbaar appartement gekomen
Of je huisgenote opwaarderen naar iets meer![]()
Allebei fijn om te surfen. Kaapverdiė maar 30 keer fijner qua temperatuur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Leuk, ben naar kaapverdie geweest was surfers heaven, ook zuid portugal komen veel surfers
ik was er met 45 graden en 80% luchtvochtigheidquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allebei fijn om te surfen. Kaapverdiė maar 30 keer fijner qua temperatuur.
Maglia rosa goden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. Forza Buffon. @:bugno3
Ja die moet je in de winter doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik was er met 45 graden en 80% luchtvochtigheid
Super genoten, ook van het schildpadden reservaat, duiken bij het gezonken schip en lekker eten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die moet je in de winter doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |