Huren jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je met 18 inschrijft heb je met 30 toch 12 jaar inschrijftijd om iets te huren. Snap ik dan toch niet helemaal.
alles gaat met voorrang naar asielzoekersquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je met 18 inschrijft heb je met 30 toch 12 jaar inschrijftijd om iets te huren. Snap ik dan toch niet helemaal.
Bij ons in de buurt is zelfs 20 jaar ingeschreven staan te weinigquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh hij wil meteen 120m2 kopenquote:
En best wat mensen die met hun 30e teveel verdienen voor sociale huur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alles gaat met voorrang naar asielzoekers
Dan is er iets particulier maar dit soort mannen liever bij moeke dan gewoon een eenvoudige studioquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En best wat mensen die met hun 30e teveel verdienen voor sociale huur.
woon perfect in mijn appartementquote:Op woensdag 19 februari 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is er iets particulier maar dit soort mannen liever bij moeke dan gewoon een eenvoudige studio
Niet altijd even makkelijk. Ben al een jaar op alles wat voorbij komt binnen mijn budget aan het reageren, maar ook daar gewoon 130 reacties op een appartement van 1200 kale huur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is er iets particulier maar dit soort mannen liever bij moeke dan gewoon een eenvoudige studio
geen bijzondere haais vandaagquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:00 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De oudjes zijn de gays vandaag
Ik had in 2019 echt heel veel geluk, was nummer 3 en de eerste twee kwamen niet opdagen, die verhuurder kwam al naar mij toe dat als ik mijn financien zou opsturen dat het dan van mij was, de week erna kon ik de sleutel ophalen,quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet altijd even makkelijk. Ben al een jaar op alles wat voorbij komt binnen mijn budget aan het reageren, maar ook daar gewoon 130 reacties op een appartement van 1200 kale huur.
Nee natuurlijk is het moeilijk maar bepaalde mensen wachten echt op die 4 kamer woning met tuin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet altijd even makkelijk. Ben al een jaar op alles wat voorbij komt binnen mijn budget aan het reageren, maar ook daar gewoon 130 reacties op een appartement van 1200 kale huur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |