1 op de 5 van een minderheid? Ook nog eens vooral de oudere groep mensen daar?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
1 op de 5. Dat is zijn best veel liefhebbers voor de machthebber van een vreemde mogendheid vind je niet?

Lolquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De VS laat ons vallen ten gunste van Rusland, waarvan de laatste zijn rijk wil herstellen. Dit loopt niet goed af.
Amerika is geen bondgenoot meer.

De machtshebbers mogen best vinden dat hun volk genoeg heeft geleden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:33 schreef havanagila het volgende:
[..]
Paar post geleden was je nog tegen onnodig lijden, en nu kan Oekraïne weer in de stront zakken?

Zucht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De VS laat ons vallen ten gunste van Rusland, waarvan de laatste zijn rijk wil herstellen. Dit loopt niet goed af.
Amerika is geen bondgenoot meer.

Vance doet daar nog een schepje bovenop. Ze zijn daar echt losgeslagen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh het is weer een reactie van Trump op Zelensky die voorzichtig zegt dat de VS in de leugens van Rusland is getrapt.
https://www.ad.nl/buitenl(...)rkiezingen~ad83b169/
Man wat een soap, morgen schelden ze elkaar uit voor aap.

Welke soort Hont zijn wij als Nederland?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De machtshebbers mogen best vinden dat hun volk genoeg heeft geleden.
En wat kunnen wij doen? Europa is als een chihuahua tegen de valse pitbull aan het keffen geweest om NAVO toetreding van Oekraïne, en de herdershond stapt nu opzij.

Nee hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
j
[..]
Zucht.
Laten vallen..
Wij zijn zelf verantwoordelijk. De liberale elite heeft gewoon slecht bestuurd. Wij zijn betrokken geraakt in een oorlog die wij niet aankunnen.

Een kernwapen is in de basis een vrij eenvoudig ding. Voor een bom met 90% zuivere U235 is iets van 50 kilo voldoende. Dat past bijvoorbeeld prima op een Homar-K raket met een bereik van pakweg 500 kilometer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. Het Poolse trauma zal nog vers in het geheugen zitten. En de Duitsers en Fransen maken een weifelachtige indruk.
Hoe snel kan zoiets gemaakt worden? Gewoon kleine tactische units voor houwitzers?

Een dik volgevreten teckeltje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welke soort Hont zijn wij als Nederland?

Is "Zelenskyy" een typo of bewust?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vance doet daar nog een schepje bovenop. Ze zijn daar echt losgeslagen.
[ x ]

Jij bent eerder de rapper Sjors van deze reeks.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ik -hoeder van deze schapenkudde- heb een mededeling voor jullie: de roaring 20's had begin

Onzin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
j
[..]
Zucht.
Laten vallen..
Wij zijn zelf verantwoordelijk. De liberale elite heeft gewoon slecht bestuurd. Wij zijn betrokken geraakt in een oorlog die wij niet aankunnen.

Jij vindt het wel prima gaan?quote:

Jammer, ik had liever de mopshond.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een dik volgevreten teckeltje.

Een vrijbrief om elders in de wereld landjepik toe te passenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:22 schreef Anton91 het volgende:
Ik vraag mij af wat de US hiermee denkt te winnen, ik denk dat ze zelf hun machtspositie ook gigantisch verkleinen.

Dat wij in de rug worden gestoken door Trump komt niet door jou verzonnen reden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij vindt het wel prima gaan?

Die van jou vind ik eigenlijk veel mooier.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jammer, ik had liever de mopshond.

Check. Ik heb er geen kaas van gegeten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Een kernwapen is in de basis een vrij eenvoudig ding. Voor een bom met 90% zuivere U235 is iets van 50 kilo voldoende. Dat past bijvoorbeeld prima op een Homar-K raket met een bereik van pakweg 500 kilometer.
Als Polen het wil maken is een jaartje ruim voldoende.

De soep wordt nooit zo heet gegeten als het werd opgediendquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou hoe wou je het anders duiden dan?

Jouw.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat wij in de rug worden gestoken door Trump komt niet door jou verzonnen reden.

quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een dik volgevreten teckeltje.
Open dan lekker je eigen Pro-Rus topic, ipv de zaak hier te verzieken met trollpogingen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
j
[..]
Zucht.
Laten vallen..

Ga jij maar eerst jouW Engels bijspijkeren voordat je typo's gaat verbeteren. Met jouW roary had begin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jouw.
Het was al jaren duidelijk dat Trump weer een gooi zou doen in 2024. En iedereen was enorm gewaarschuwd dat van de Russen echt niet zomaar te winnen is. Sterker nog, dat is in de afgelopen 100 jaar niemand gelukt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |