abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2025 @ 18:51:49 #51
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_216750530
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 18:47 schreef Ulx het volgende:

[..]
Gewoon uit dat verdrag. Idem voor landmijnen. Gewoon een timer en een batterij en klaar. Hooguit 30 dagen gevaarlijk, tenzij je echt dom doet.
Je kan niet gaan vechten met een vijand die zelf deze -verschrikkelijke- wapens ook gebruikt. Het hart van het Russische geweldsapparaat is de massale inzet van die (bm21) grads mrls.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Moderator woensdag 19 februari 2025 @ 18:55:05 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216750566
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je kan niet gaan vechten met een vijand die zelf deze -verschrikkelijke- wapens ook gebruikt. Het hart van het Russische geweldsapparaat is de massale inzet van die (bm21) grads mrls.
kan wel, zo'n vreselijk wapen is het helemaal niet

probleem is dat er zoveel uxo's achterblijven na het vechten maar daar zijn gewoon oplossingen voor tegenwoordig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 februari 2025 @ 18:59:35 #53
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216750622
quote:
88s.gif Op woensdag 19 februari 2025 18:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

probleem is dat er zoveel uxo's achterblijven na het vechten maar daar zijn gewoon oplossingen voor tegenwoordig
Het is de bedoeling dat een gedeelte niet meteen ploft. Area denial. Daar heb je zelf ook last van, maar het is gewoon met timers op te lossen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216750630
quote:
88s.gif Op woensdag 19 februari 2025 18:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

Wel als je ze zoals de russen ook massaal inzet op bewoonde steden (oa kharkiv)
  Moderator woensdag 19 februari 2025 @ 19:03:10 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216750687
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Wel als je ze zoals de russen ook massaal inzet op bewoonde steden (oa kharkiv)
het is niet anders dan wanneer je er een zwerm dronens of een batterij artillierie op loslaat

probleem met clustermunitie is echt dat er heel veel blijft liggen dat niet boem doet maar zoals gezegd, dat is gewoon op te lossen vandaag de dag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216750776
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 18:50 schreef havanagila het volgende:
Denk niet dat er zo 1 2 3 een ontmoeting tussen Zelensky en Trump gaat plaatsvinden........

Dus de oorlog gaat nog wel een tijd door.
En Poetin verzint smoesjes om Zelensky maar niet te hoeven ontmoeten. :')
Poetin is gewoon lang niet zo stoer als hij zich voordoet en verschuilt zich nu zelfs achter de VS. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216750861
Interessante interview met een Britse veiligheids expert die in Brabant woont met zijn nedelrndse vrouw. Groot gedeelte gaat over de Britse pov

‘Of Groot-Brittannië zijn nucleaire wapens zal inzetten voor Europa? Ik hoop het wel, maar vrees van niet’
https://www.trouw.nl/buit(...)s-van-niet~bd9d2920/
Wat is uw inschatting hoe het met Oekraïne zal aflopen?

“Op zijn best Westelijk Oekraïne een protectoraat van het Westen, met veiligheidsgaranties en het oostelijke gedeelte in handen van Rusland, zoals destijds de Muur West-Duitsland en Oost-Duitsland verdeelde. De mensen in de Donbas en De Krim zullen zien hoe voorspoedig de andere kant zich economisch zal ontwikkelen, net zoals West-Duitsland dat deed. Ze zullen er achter komen dat hun kwaliteit van leven ver achter blijft ten opzichte van de buren, dankzij Poetin. En dat is dan ook gelijk de grootste bedreiging voor Poetin. Hij weet hoe het met de DDR is afgelopen.”
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216750953
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef egayalS het volgende:
Interessante interview met een Britse veiligheids expert die in Brabant woont met zijn nedelrndse vrouw. Groot gedeelte gaat over de Britse pov

‘Of Groot-Brittannië zijn nucleaire wapens zal inzetten voor Europa? Ik hoop het wel, maar vrees van niet’

“Op zijn best Westelijk Oekraïne een protectoraat van het Westen, met veiligheidsgaranties en het oostelijke gedeelte in handen van Rusland, zoals destijds de Muur West-Duitsland en Oost-Duitsland verdeelde. De mensen in de Donbas en De Krim zullen zien hoe voorspoedig de andere kant zich economisch zal ontwikkelen, net zoals West-Duitsland dat deed. Ze zullen er achter komen dat hun kwaliteit van leven ver achter blijft ten opzichte van de buren, dankzij Poetin. En dat is dan ook gelijk de grootste bedreiging voor Poetin. Hij weet hoe het met de DDR is afgelopen.”
Je hebt wel kans dat Poetin miljarden gaat pompen in de Donbass.
Datzelfde doet hij ook met De Krim.
  woensdag 19 februari 2025 @ 19:32:32 #59
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216751123
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:15 schreef egayalS het volgende:

Deze schrijver mag ook blij zijn dat hij zijn 250 euro weer heeft verdient.

De realiteit op de Krim was exact andersom.
pi_216751247
Trump heeft ook eindelijk door dat de landhonger van de NAVO en Europa de enige reden is van deze oorlog.
pi_216751268
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:32 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Deze schrijver mag ook blij zijn dat hij zijn 250 euro weer heeft verdient.

De realiteit op de Krim was exact andersom.
Op de Krim bestond voor de annexatie de helft van de bevolking uit etnische Russen. Na de annexatie zijn de Oekraïners grotendeels gevlucht of weggejaagd, en vervangen door geïmporteerde Russen. Dus dat die allemaal op de hand van Rusland zijn zal niemand verbazen.
pi_216751296
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het verschil is alleen dat het geld nu op is. Alle reserves zijn erdoor gedraaid.
pi_216751344
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Trump heeft ook eindelijk door dat de landhonger van de NAVO en Europa de enige reden is van deze oorlog.
Rusland ligt in Europa idd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216751384
Jullie komen te dicht bij! Dus wij gaan oekraine innemen wat tegen Polen aanligt. Waardoor de grens alleen maar een stuk groter zou worden. En dan ook nog backfired waardoor Finland er nu bij zit en de grens sowieso al een heel stuk langer geworden is.

Top plan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216751396
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Rusland ligt in Europa idd.
Ja.
pi_216751464
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 18:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
En wie bepaalt dan als we gaan aanvallen?
Aanvallen?

Ik dacht meer aan verdedigen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216751505
quote:

[..]
Vooralsnog zie ik opmerkelijk weinig beelden uit de bezette gebieden.
Valt me echt op.
En dat voorspelt niet veel goeds, ben ik bang.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216751528
quote:
An Eastern European Official has told the German Newspaper, BILD, that discussions are ongoing in regards to the withdrawal of U.S. Troops from all Countries in Europe that joined the NATO Alliance after 1990, which is reported to have been one of the Goals of recent Negotiations between Russia and the United States. This would include Albania, Bulgaria, Croatia, Czechia, Estonia, Finland, Hungary, Latvia, Lithuania, Montenegro, North Macedonia, Poland, Romania, Slovakia, Slovenia, and Sweden. Additionally, preparations are said to be ongoing in Italy, for the possible withdrawal of U.S. Forces from Kosovo.
@sentdefender op X
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 19 februari 2025 @ 19:55:26 #69
201761 phpmystyle
pi_216751529
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Aanvallen?

Ik dacht meer aan verdedigen.
Je kan natuurlijk een hele semantische discussie gaan voeren nu, maar daar heb ik geen zin meer in.
We zagen het in 2022: duitsland was niet eens bereid om exportvergunning af te geven voor militaire equipment dat door de Duitsers is gemaakt. We zien nu ook diverse landen tegenstribbelen met bepaalde zaken. Maar denk ik ook inval USA in Iraq.

Anyway. Inzet van militaire gaat vaak ook gepaard buiten de EU landgrenzen. Straks ook bij Oekraïne. Elk parlement wil zelf bepalen of zij de troepen ergens wil inzetten.
  woensdag 19 februari 2025 @ 19:55:47 #70
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_216751536
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:41 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Op de Krim bestond voor de annexatie de helft van de bevolking uit etnische Russen. Na de annexatie zijn de Oekraïners grotendeels gevlucht of weggejaagd, en vervangen door geïmporteerde Russen. Dus dat die allemaal op de hand van Rusland zijn zal niemand verbazen.
De schrijver heeft het niet over bevolkingsindeling maar stelt dat de Krim en de Donbass economisch achter zullen blijven.

Dat is natuurlijk onzin. Zoals Wantie ook terecht zegt: in de Krim gingen miljarden.
  woensdag 19 februari 2025 @ 19:56:24 #71
201761 phpmystyle
pi_216751547
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
@:sentdefender op X
Poeh.
Is dat betrouwbaar kanaal?
pi_216751554
quote:

[..]
Zwaar verouderde zware industrie joh, en met welk geld? Gaat minstens 100 miljard kosten omdat een beetje op niveau te krijgen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_216751578
twitter
pi_216751595
Als dit echt is.. :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216751597
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
@:sentdefender op X
Is er een zinnige verklaring voor deze actie van de Amerikanen?
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')