Blablablaquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Stopte mensen maar met alles goed te praten wat Trump doet.
Moskou heeft nucleaire garanties.quote:
Veel van die landen zijn helemaal geen onderdeel geweest van de Soviet Unie. Alleen Baltische staten en Oekraïne.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zweden is een rare, Finland weer aan de lijn, de rest is gewoon de aloude Sovjet Unie.
Ga ergens anders "lollig" doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi man.
Links moet eens op houden mensen af te maken als ze het oneens zijn.
Ik hang de complottheorie aan dat die hele "aanslag" in scene is gezet,quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:07 schreef havanagila het volgende:
Hij is al een keer (bijna) doodgeschoten... zal er met dit soort onzin niet beter op worden.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kosovo_Forcequote:Op woensdag 19 februari 2025 20:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Als de Amerikanen zich terugtrekken uit Kosovo kun je er donder op zeggen dat daar een nieuw conflict ontstaat want Servië wil dat al langer terug veroveren (ook daar pro Russen aan de macht).
Nee, ze moeten gewoon buurlanden binnenvallen terwijl ze uitroepen dat ze de hoeder der conservatisme zijn. Dan weten bepaalde mensen niet hoe snel ze voor moeten zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi man.
Links moet eens op houden mensen af te maken als ze het oneens zijn.
Dit is een legitime reden voor een land als Polen om eigen kernwapens te ontwikkelen.quote:
Kan zijn, gaat om de symboolpolitiek. Amerika geeft de Russen zo vrij baan in Oostelijk Europaquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kosovo_Force
602 militairen
Warschau Pact dan, 't verhaal blijft staan, volgende.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Veel van die landen zijn helemaal geen onderdeel geweest van de Soviet Unie. Alleen Baltische staten en Oekraïne.
Dit een legitieme reden om de kernkoppen die in ons land liggen daar te houden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is een legitime reden voor een land als Polen om eigen kernwapens te ontwikkelen.
Zou mij niets verbazen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hang de complottheorie aan dat die hele "aanslag" in scene is gezet,
Je slaat door. 10% navo, kernwapens voor een land dat enkele jaren geleden nog bericht werd van fascistoïde beleid. Sorry dat ik het zeg, maar jij bent een van de vele voorbeelden waarom Europees beleid faalt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is een legitime reden voor een land als Polen om eigen kernwapens te ontwikkelen.
Dit is toch verschrikkelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Trump heeft ook eindelijk door dat de landhonger van de NAVO en Europa de enige reden is van deze oorlog.
Flikker toch op met dat invloedssfeer gelul. Allemaal Russische prietpraat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warschau Pact dan, 't verhaal blijft staan, volgende.
Dus nog 4000+ overquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan zijn, gaat om de symboolpolitiek. Amerika geeft de Russen zo vrij baan in Oostelijk Europa
Sorry dat ik het zeg, maar dat falen komt toch echt door types zoals jij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je slaat door. 10% navo, kernwapens voor een land dat enkele jaren geleden nog bericht werd van fascistoïde beleid. Sorry dat ik het zeg, maar jij bent een van de vele voorbeelden waarom Europees beleid faalt.
@clashreport Xquote:US National Security Adviser Mike Waltz:
The era of endless, devastating war, bringing death and destruction on all sides, costing billions, and claiming hundreds of thousands, if not millions, of lives—that era is over.
Nou ja nee, ik ben het niet eens met een hoop maar Trump snapt deze oorlog tenminste en die zal simpelweg stoppen, wat Europa ook denkt of wil of kan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit is toch verschrikkelijk.
Dat mensen zo glashard kunnen liegen.
Types zoals ik hebben geen politieke macht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dat falen komt toch echt door types zoals jij.
Het enige wat Trump boeit is geld. De rest interesseert hem geen reet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja nee, ik ben het niet eens met een hoop maar Trump snapt deze oorlog tenminste en die zal simpelweg stoppen, wat Europa ook denkt of wil of kan.
Door dit soort koloniale gedachten zijn er miljoenen doden gevallen, om niets.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat invloedssfeer gelul. Allemaal Russische prietpraat.
Trump liegt glashard in zijn laatste post en praat het kremlin na en snapt het tenminste?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja nee, ik ben het niet eens met een hoop maar Trump snapt deze oorlog tenminste en die zal simpelweg stoppen, wat Europa ook denkt of wil of kan.
Degene die zijn rijk wil herstellen is Poetin, niet wij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door dit soort koloniale gedachten zijn er miljoenen doden gevallen, om niets.
Daar krijgen we dan Europa vs Rusland of WWIII voor terug.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze meosten doorvechten van Rutte en johnsen. De Russen zouden wel te verslaan zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef xzaz het volgende:
De grote vraag is. Heeft Oekraïne een kans gehad om de oorlog te beëindigen?
De enige optie kwam neer op totale overgave.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef xzaz het volgende:
De grote vraag is. Heeft Oekraïne een kans gehad om de oorlog te beëindigen?
Als ze slim zijn gaan ze braaf op hun rug liggen om zo hun onschuldige burgers te sparen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump liegt glashard in zijn laatste post en praat het kremlin na en snapt het tenminste?
Als je overigens denkt dat Oekraine stopt met vechten simpel omdat Trump dat wil dan snap je de oerkrainers niet. Misschien itt jij gaan die zich niet vrijwillig overgeven om zich daarna leeg te platen plunderen en vermoorden door de Russen.
De Istanbul-akkoorden kwamen neer op totale capitulatie van Oekraïne.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze meosten doorvechten van Rutte en johnsen. De Russen zouden wel te verslaan zijn.
Precies, totaal geen optie dus.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De enige optie kwam neer op totale overgave.
Oekraine ontkent zelf overigens dat Johnson ooit zoiets van ze gevraagd heeft, geen idee of er concreet bewijs is dat Bojo dit ooit heeft gewild.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze meosten doorvechten van Rutte en johnsen. De Russen zouden wel te verslaan zijn.
Hebben we In Bucha, Izyum, Kherson etc gezien ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze slim zijn gaan ze braaf op hun rug liggen om zo hun onschuldige burgers te sparen.
Ja?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De Istanbul-akkoorden kwamen neer op totale capitulatie van Oekraïne.
Daar leven nog genoeg endemische mensen, ga de aantallen niet opzoeken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hebben we In Bucha, Izyum, Kherson etc gezien ja.
Dan worden onschuldige burgers verkracht, ontvoerd, vermoord of in werkkampen gestopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze slim zijn gaan ze braaf op hun rug liggen om zo hun onschuldige burgers te sparen.
Rutte en Johnson zijn nooit bij machte geweest om dat af te dwingenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Polen heeft zich uitgesproken kernwapens op eigen bodem te willen hebben, Polen heeft niet non-proliferatieverdrag getekend, Polen heeft verreweg het hoogste defensiebudget binnen Europa.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je slaat door. 10% navo, kernwapens voor een land dat enkele jaren geleden nog bericht werd van fascistoïde beleid. Sorry dat ik het zeg, maar jij bent een van de vele voorbeelden waarom Europees beleid faalt.
Oh dus volgens UItstraling hadden ze de totale bevolking van een stad als Izyum moeten afslachten voor je pas een punt hebt. Duidelijk weerquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar leven nog genoeg endemische mensen, ga de aantallen niet opzoeken.
Amnesty International:quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Op de Krim bestond voor de annexatie de helft van de bevolking uit etnische Russen.
Als de Oekraïners slim zijn stellen ze pro Russische machtshebbers aan, scheelt een heleboel bloed.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan worden onschuldige burgers verkracht, ontvoerd, vermoord of in werkkampen gestopt.
Roary 20’s?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ik -hoeder van deze schapenkudde- heb een mededeling voor jullie: de roary 20's had begin
Wij gaan elkaar nog jaren bestoken van commentaar hier. Laten we het leuk houden.
We kunnen ook nog 10 jaar doorvechten maar ik vind dat we dan wel zelf aan de slag moeten om te bloeden voor onze verheven idealen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dus volgens UItstraling hadden ze de totale bevolking van een stad als Izyum moeten afslachten voor je pas een punt hebt. Duidelijk weer
En ik geef ze groot gelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:22 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Polen heeft zich uitgesproken kernwapens op eigen bodem te willen hebben, Polen heeft niet non-proliferatieverdrag getekend, Polen heeft verreweg het hoogste defensiebudget binnen Europa.
Polen weet, door schande wijs geworden, dat beide buren razendsnel van vrienden kunnen veranderen in vreselijke beesten. Polen weet dat ze, wanneer de poep de ventilator raakt, dat ze alleen op zichzelf kan vertrouwen. Polen heeft een historie die nog verschrikkelijker is dan die van Oekraine waarbij het Poolse volk keer op keer heeft laten zien extreem strijdlustig te zijn.
Polen heeft een U235 reactor in de buurt van Warschau. Tot voor enkele jaren werd dat ding gevoed met 80% verrijkt uranium, de grondstoffen hebben ze, de kennis hebben ze, de noodzaak is er bijna.
Kortom, Het zou heel gek zijn wanneer Polen niet al met kernwapens bezig is. Polen is het meest getraumatiseerde land van Europa wanneer het over sterke buren gaat, Polen heeft er heel wat voor over om niet de Oekraine behandeling te krijgen.
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. Het Poolse trauma zal nog vers in het geheugen zitten. En de Duitsers en Fransen maken een weifelachtige indruk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:22 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Polen heeft zich uitgesproken kernwapens op eigen bodem te willen hebben, Polen heeft niet non-proliferatieverdrag getekend, Polen heeft verreweg het hoogste defensiebudget binnen Europa.
Polen weet, door schande wijs geworden, dat beide buren razendsnel van vrienden kunnen veranderen in vreselijke beesten. Polen weet dat ze, wanneer de poep de ventilator raakt, dat ze alleen op zichzelf kan vertrouwen. Polen heeft een historie die nog verschrikkelijker is dan die van Oekraine waarbij het Poolse volk keer op keer heeft laten zien extreem strijdlustig te zijn.
Polen heeft een U235 reactor in de buurt van Warschau. Tot voor enkele jaren werd dat ding gevoed met 80% verrijkt uranium, de grondstoffen hebben ze, de kennis hebben ze, de noodzaak is er bijna.
Kortom, Het zou heel gek zijn wanneer Polen niet al met kernwapens bezig is. Polen is het meest getraumatiseerde land van Europa wanneer het over sterke buren gaat, Polen heeft er heel wat voor over om niet de Oekraine behandeling te krijgen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de Oekraïners slim zijn stellen ze pro Russische machtshebbers aan, scheelt een heleboel bloed.
Plus je onderschat de pro Russische sentimenten in een groot deel van oostelijk Europa.
Slim zeg vermoord en verkracht worden in een oorlog of tijdens de bezetting van dictatuur. Nou vertel eens over die sentimenten, maar bijvoorbeeld 20 % van de etnische Russen in Estland zijn pro Putin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de Oekraïners slim zijn stellen ze pro Russische machtshebbers aan, scheelt een heleboel bloed.
Plus je onderschat de pro Russische sentimenten in een groot deel van oostelijk Europa.
We? Wie is we? Enige wat jij doet is Kremlin propaganda te herhalen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen ook nog 10 jaar doorvechten maar ik vind dat we dan wel zelf aan de slag moeten om te bloeden voor onze verheven idealen.
Weer deze bullshit. Is gewoon Russische propaganda wat je hier neerzet. Alleen kom je er steeds weer mee omdat je grote voorbeeld Poetin het zegt dus geloof je het meteen. Als Poetin morgen zegt dat sinterklaas bestaat zet jij in november en december je schoen...quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen aandacht aan besteden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:29 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Weer deze bullshit. Is gewoon Russische propaganda wat je hier neerzet. Alleen kom je er steeds weer mee omdat je grote voorbeeld Poetin het zegt dus geloof je het meteen. Als Poetin morgen zegt dat sinterklaas bestaat zet jij in november en december je schoen...
'Had begin'quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ik -hoeder van deze schapenkudde- heb een mededeling voor jullie: de roaring 20's had begin
Wij gaan elkaar nog jaren bestoken van commentaar hier. Laten we het leuk houden.
[quote]quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ik -hoeder van deze schapenkudde- heb een mededeling voor jullie: de roaring 20's had begin
Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef phpmystyle het volgende:Eerst maar leren schrijven voordat we jou serieus nemen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
1 op de 5. Dat is zijn best veel liefhebbers voor de machthebber van een vreemde mogendheid vind je niet?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Slim zeg vermoord en verkracht worden in een oorlog of tijdens de bezetting van dictatuur. Nou vertel eens over die sentimenten, maar bijvoorbeeld 20 % van de etnische Russen in Estland zijn pro Putin.
Zolang Europa in de oorlog tegen Rusland nog geen Nederlandse militairen in wil zetten zijn we heel erg veilig hier.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik hoop dat de Amerikanen rap hun gezond verstand terugvinden want als dit zo doorgaat krijgen we oorlog.
Paar post geleden was je nog tegen onnodig lijden, en nu kan Oekraïne weer in de stront zakken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang Europa in de oorlog tegen Rusland nog geen Nederlandse militairen in wil zetten zijn we heel erg veilig hier.
Want? Ik denk juist dat de kans daar op veel lager is met Trump.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:13 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik ben inmiddels zover dat ik denk dat Trump met zijn achterlijke beleid in staat is een WO3 te veroorzaken. Dit loopt niet goed af.
De VS laat ons vallen ten gunste van Rusland, waarvan de laatste zijn rijk wil herstellen. Dit loopt niet goed af.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Want? Ik denk juist dat de kans daar op veel lager is met Trump.
1 op de 5 van een minderheid? Ook nog eens vooral de oudere groep mensen daar?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
1 op de 5. Dat is zijn best veel liefhebbers voor de machthebber van een vreemde mogendheid vind je niet?
Lolquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De VS laat ons vallen ten gunste van Rusland, waarvan de laatste zijn rijk wil herstellen. Dit loopt niet goed af.
Amerika is geen bondgenoot meer.
De machtshebbers mogen best vinden dat hun volk genoeg heeft geleden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:33 schreef havanagila het volgende:
[..]
Paar post geleden was je nog tegen onnodig lijden, en nu kan Oekraïne weer in de stront zakken?
Zucht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De VS laat ons vallen ten gunste van Rusland, waarvan de laatste zijn rijk wil herstellen. Dit loopt niet goed af.
Amerika is geen bondgenoot meer.
Vance doet daar nog een schepje bovenop. Ze zijn daar echt losgeslagen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh het is weer een reactie van Trump op Zelensky die voorzichtig zegt dat de VS in de leugens van Rusland is getrapt.
https://www.ad.nl/buitenl(...)rkiezingen~ad83b169/
Man wat een soap, morgen schelden ze elkaar uit voor aap.
Welke soort Hont zijn wij als Nederland?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De machtshebbers mogen best vinden dat hun volk genoeg heeft geleden.
En wat kunnen wij doen? Europa is als een chihuahua tegen de valse pitbull aan het keffen geweest om NAVO toetreding van Oekraïne, en de herdershond stapt nu opzij.
Nee hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
j
[..]
Zucht.
Laten vallen..
Wij zijn zelf verantwoordelijk. De liberale elite heeft gewoon slecht bestuurd. Wij zijn betrokken geraakt in een oorlog die wij niet aankunnen.
Een kernwapen is in de basis een vrij eenvoudig ding. Voor een bom met 90% zuivere U235 is iets van 50 kilo voldoende. Dat past bijvoorbeeld prima op een Homar-K raket met een bereik van pakweg 500 kilometer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. Het Poolse trauma zal nog vers in het geheugen zitten. En de Duitsers en Fransen maken een weifelachtige indruk.
Hoe snel kan zoiets gemaakt worden? Gewoon kleine tactische units voor houwitzers?
Een dik volgevreten teckeltje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Welke soort Hont zijn wij als Nederland?
Is "Zelenskyy" een typo of bewust?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vance doet daar nog een schepje bovenop. Ze zijn daar echt losgeslagen.
[ x ]
Jij bent eerder de rapper Sjors van deze reeks.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
Onzin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
j
[..]
Zucht.
Laten vallen..
Wij zijn zelf verantwoordelijk. De liberale elite heeft gewoon slecht bestuurd. Wij zijn betrokken geraakt in een oorlog die wij niet aankunnen.
Jij vindt het wel prima gaan?quote:
Jammer, ik had liever de mopshond.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een dik volgevreten teckeltje.
Een vrijbrief om elders in de wereld landjepik toe te passenquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:22 schreef Anton91 het volgende:
Ik vraag mij af wat de US hiermee denkt te winnen, ik denk dat ze zelf hun machtspositie ook gigantisch verkleinen.
Dat wij in de rug worden gestoken door Trump komt niet door jou verzonnen reden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij vindt het wel prima gaan?
Die van jou vind ik eigenlijk veel mooier.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jammer, ik had liever de mopshond.
Check. Ik heb er geen kaas van gegeten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Een kernwapen is in de basis een vrij eenvoudig ding. Voor een bom met 90% zuivere U235 is iets van 50 kilo voldoende. Dat past bijvoorbeeld prima op een Homar-K raket met een bereik van pakweg 500 kilometer.
Als Polen het wil maken is een jaartje ruim voldoende.
De soep wordt nooit zo heet gegeten als het werd opgediendquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou hoe wou je het anders duiden dan?
Jouw.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat wij in de rug worden gestoken door Trump komt niet door jou verzonnen reden.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een dik volgevreten teckeltje.
Open dan lekker je eigen Pro-Rus topic, ipv de zaak hier te verzieken met trollpogingen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
j
[..]
Zucht.
Laten vallen..
Ga jij maar eerst jouW Engels bijspijkeren voordat je typo's gaat verbeteren. Met jouW roary had begin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jouw.
Het was al jaren duidelijk dat Trump weer een gooi zou doen in 2024. En iedereen was enorm gewaarschuwd dat van de Russen echt niet zomaar te winnen is. Sterker nog, dat is in de afgelopen 100 jaar niemand gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |