SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die dachten dat dat sentiment was uitgeroeid kennen Feyenoord niet goed genoeg.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is Feyenoord toch een conservatieve club.
Doet het goed bij het publiek. Kan de enige reden zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een beleid weer.
8 maanden geleden was van Persie nog niet goed genoeg en nu na een weinig indrukwekkende seizoenshelft bij Heerenveen is hij ineens wel de perfecte kandidaat.
Zit totaal geen gedachte achter.
Kan je beter wat langer koesteren want de komende jaren zijn de CL plekken structureel voor Ajax en PSV, met 2 vingers in de neusquote:
Totdat hij het niet aan de gang krijgt natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:42 schreef mitt het volgende:
Doet het goed bij het publiek. Kan de enige reden zijn.
Gohquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een beleid weer.
8 maanden geleden was van Persie nog niet goed genoeg en nu na een weinig indrukwekkende seizoenshelft bij Heerenveen is hij ineens wel de perfecte kandidaat.
Heeft te Kloese in ieder geval wat tijd gewonnen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Totdat hij het niet aan de gang krijgt natuurlijk.
Hij kon zich vanmorgen in de DVM-podcast (toen dit nog niet bekend was) niet voorstellen dat ze voor Van Persie zouden gaan, dat vond hij geen logische kandidaat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zegt het over Krabby dat hij deze keuze nog net niet met een applaussalvo ontvangt?
Krabby heeft nooit écht in die moderne aanpak geloofd. Alle veranderingen onder Slot werden eerst met een hoop cynisme door hem ontvangen, totdat het als een malle bleek te werken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zegt het over Krabby dat hij deze keuze nog net niet met een applaussalvo ontvangt?
Laten we eerst nou maar even afwachten wat onze Flying Futchman Feyenoord brengt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En dan aan het eind van dit seizoen weer ontslaan. Stukje karaktermoord.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Totdat hij het niet aan de gang krijgt natuurlijk.
Kan je weer bij Gio beginnen, of Advocaatquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan aan het eind van dit seizoen weer ontslaan. Stukje karaktermoord.
Don Leo uit zijn isolement halen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je weer bij Gio beginnen, of Advocaat
Let Robin Cookquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een beleid weer.
Niet dat ik Van Persie een goeie keus vind, gewoon te weinig ervaring, maar is hij ouderwets in z'n aanpak?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krabby heeft nooit écht in die moderne aanpak geloofd. Alle veranderingen onder Slot werden eerst met een hoop cynisme door hem ontvangen, totdat het als een malle bleek te werken.
Van Persie staat bekend als heel eigenwijs blijkbaar @maxi-mus, dus dat gelijnd houden kan wel eens flink tegenvallen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap de initiële negativiteit wel, maar ik denk gezien de lastige omstandigheden dat dit helemaal niet zo’n gekke keuze is, mits Haké en Reijnen in de technische staf plaatsnemen.
Je komt van een geweldige trainer die een basis voor enkele jaren heeft gelegd, en een opvolger die al het servies zo snel mogelijk uit het raam heeft geflikkerd voor iets wat niet werkte. Dat je nu iets conservatiever kiest lijkt mij logisch.
Pusic heeft als hoofdtrainer bewezen niet best te zijn. Bij vBommel vrees ik dat je weer een trainer hebt die al het servies uit het raam flikkert met alle risico’s van dien. Simonis is wel erg groen en bovendien tactisch niet bijster sterk.
Ik denk dat vPersie, mits hij enigszins gelijnd wordt, helemaal niet verkeerd is als hoofdpoppetje. De basis van Slot kan je nog echt wel even mee door, en voor de tactische ondersteuning heb je Reijnen. Laten we hopen dat hij verder zijn beginnersfouten heeft afgeleerd bij Heerenveen, dan is dit op het ogenblik de minst gevaarlijke keuze, en daarmee wellicht ook de beste
Vooral geen al te snuggere jongen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat ik Van Persie een goeie keus vind, gewoon te weinig ervaring, maar is hij ouderwets in z'n aanpak?
Het gaat erom dat de redenatie achter deze aanstelling meer op basis van ouderwets sentiment lijkt te zijn gebaseerd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat ik Van Persie een goeie keus vind, gewoon te weinig ervaring, maar is hij ouderwets in z'n aanpak?
Waar baseer je dit op?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Simonis is wel erg groen en bovendien tactisch niet bijster sterk.
Dat zou echt helemaal niemand moeten boeien.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat waren de andere kandidaten dan
Van Bommel? Hoort niet bij feyenoord thuis, is gewoon een psv man
Meer op pappen en nathouden, iedereen tevreden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de redenatie achter deze aanstelling meer op basis van ouderwets sentiment lijkt te zijn gebaseerd.
En gij René.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is dat Haké uut Twante geen Babbelzieke Joegoslaaf is want anders had je gewoon een tweede Wotte-Gullit combinatie.
De laatste keer dat er een soortgelijke keuze werd gemaakt was een unaniem belachelijk groot succesquote:
Wel net zo verstaanbaarquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is dat Haké uut Twante geen Babbelzieke Joegoslaaf is want anders had je gewoon een tweede Wotte-Gullit combinatie.
Geld moet rollen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:59 schreef Dven het volgende:
Ze laten er in ieder geval geen gras over groeien.
Het is wachten op de bijles van Dick.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat er een soortgelijke keuze werd gemaakt was een unaniem belachelijk groot succes
[ afbeelding ]
Die fout zijn ze dus al voor door er Hake naast te zettenquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wachten op de bijles van Dick.
Vechtpartij met de jokerstekende klaverjasser in de zomer bij een amateurpot in de provincie.quote:
Net als Gio vind ik Van Persie een sympathieke jongen, of het wat gaat worden gaan we meemaken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die fout zijn ze dus al voor door er Hake naast te zetten
En dan zegt men dat er niet wordt geleerd van fouten!
Waar is dat op gebaseerd?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral geen al te snuggere jongen.
Als van Persie mislukt dan hoeft er dus niemand weg. Vandaar deze aanstelling.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BREEDGEDRAGEN volgens Krabby.
[ x ]
In dat licht valt er wat te zeggen voor zijn benoeming, zeker nu Feyenoord na het ontslag van Brian Priske bijna ten onder dreigde te gaan aan interne chaos. Iedereen had wel zijn eigen kandidaat. Marino Pusic stond klaar, maar kon niet weg bij Shakhtar Donetsk. Mark van Bommel? Goed CV, ervaring genoeg, maar aan hem kleefde volgens mensen binnen de club te veel het PSV-dna. Een buitenlandse trainer? Na Priske is Feyenoord daar meteen klaar mee. Liever een trainer die binnen alle geledingen goed ligt.
Opportunismegenot.
Daar zit ook mijn grote angst bij deze keuze eigenlijk. Als hij bizarre keuzes hier gaat maken zoals met de keepers bij Heerenveen, dan wordt dit niks.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Persie staat bekend als heel eigenwijs blijkbaar @:maxi-mus, dus dat gelijnd houden kan wel eens flink tegenvallen.
Dat is vermoedelijk een nette manier om te zeggen dat je geen calimero's blieft.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:14 schreef Buitendam het volgende:
Aan van Bommel kleeft te veel PSV-dna? Wat een domme reden om iemand niet te nemen.
Zijn interviews door de jaren heen en commentaren uit Heerenveen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pierre assistent maken dan. Dan ook doorpakken, lafaards.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is vermoedelijk een nette manier om te zeggen dat je geen calimero's blieft.
Cruijff, Gullit, Hofland, Lucius moesten daar ook rennen voor hun leven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:14 schreef Buitendam het volgende:
Aan van Bommel kleeft te veel PSV-dna? Wat een domme reden om iemand niet te nemen.
John de Wolf ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:22 schreef Vis1980 het volgende:
En Robin is bekend met Slot's blauwdruk.
Klinkt allemaal hartstikke leuk, maar voetbal is een dynamisch spel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:22 schreef Vis1980 het volgende:
En Robin is bekend met Slot's blauwdruk.
zijn van bommel en ten hag dan zogenaamd vele malen slimmer dan van persie....quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn interviews door de jaren heen en commentaren uit Heerenveen.
Die mag zn arm slaan om spelers heen, denk niet dat hij veel invloed heeft op tactisch gebied. Tijdens Slot gingen ze met Slot's visie aan de haal in de jeugdafdeling, zodat ze zo zouden spelen in heel de club. Gaat toch wel wat verder dan het brein van John de Wolf, met alle respect.quote:
Er zijn heel veel dingen die jij je niet voor kan stellen, Klaas.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zijn van bommel en ten hag dan zogenaamd vele malen slimmer dan van persie....
ik kan het me niet voorstellen.
Ik vind het een vrij naïeve trainer, de laatste tijd is het bij Go Ahead alles behalve sprankelend. Ik ben er niet kapot van, laat hem nog maar ietsje langer daar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op?
Bovendien ga je wel erg van de namen uit die iedereen kan bedenken. Als je een trainer voor de lange termijn aan wil stellen (wat je doet als je een trainer los gaat weken van een andere club) moet die een sterke eigen voetbalvisie hebben die precies aansluit op de visie van de TD die de beslissing neemt met het oog op de toekomst. Dan moet je gewoon de beste optie nemen en niet de makkelijkste die de conservatieve mensen binnen de club tevreden houdt.
Het slaat nergens op om alle buitenlandse trainers bij voorbaat uit te sluiten.
Ten Hag is qua communicatie een holbewoner.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zijn van bommel en ten hag dan zogenaamd vele malen slimmer dan van persie....
ik kan het me niet voorstellen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn heel veel dingen die jij je niet voor kan stellen, Klaas.
Voor inkomende spelers ook een extra motivatiequote:Op woensdag 19 februari 2025 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Persie en Hake samen is gewoon een prima duo.
Het is ook echt niet dat er veel betere (Nederlandse) trainers voor het oprapen liggen.
Ik ga onze Kapitein Grijsbaard wel missen hoor.quote:'Feyenoord wil Van Persie direct na Almere City laten beginnen'
Feyenoord hoopt Robin van Persie direct na de thuiswedstrijd tegen Almere City aan te stellen als nieuwe hoofdtrainer. Zaterdagavond staat het duel met Almere op het programma, waarna de Rotterdamse club verwacht dat de oud-international de leiding overneemt van interim-trainer Pascal Bosschaart. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
Van Persie, momenteel hoofdtrainer bij SC Heerenveen, moet de opvolger worden van Brian Priske. De verwachting is dat Feyenoord en Heerenveen geen problemen zullen ondervinden bij het bereiken van een akkoord over de afkoopsom, waardoor de weg vrij wordt gemaakt voor Van Persie om zijn trainersloopbaan in De Kuip voort te zetten. Mocht er toch geen overeenkomst komen, dan kan Van Persie komende zomer alsnog instappen.
Naast de komst van Van Persie lijkt Feyenoord ook rekening te houden met een overstap van een groot deel van zijn technische staf bij Heerenveen. Volgens de Leeuwarder Courant wil Van Persie naar De Kuip en is de kans groot dat "een groot deel van zijn staf" ook de overstap maakt naar Feyenoord. De naam van Brian Pinas valt daarbij nadrukkelijk, maar meerdere namen worden niet uitgesloten.
Met de aanstelling van Van Persie kiest Feyenoord nu alsnog voor een clubicoon, nadat hij afgelopen zomer nog niet als kandidaat werd gezien vanwege een gebrek aan ervaring. Na de wedstrijd tegen Almere City moet de overgang definitief worden afgerond en begint Van Persie aan zijn klus in De Kuip, mits de onderhandelingen met de Friezen geen problemen gaan opleveren.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-city-laten-beginnen
Dirk Kuyt kookt nu in zwavel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga onze Kapitein Grijsbaard wel missen hoor.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Persie en Hake samen is gewoon een prima duo.
Het is ook echt niet dat er veel betere (Nederlandse) trainers voor het oprapen liggen.
Als je hier voor Go Ahead Heerenveen invult klopt het.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het een vrij naïeve trainer, de laatste tijd is het bij Go Ahead alles behalve sprankelend.
Ik schrik er ook een beetje van.quote:
Met het verschil dat vPersie wel een topvoetballer was én de club kent. Ik denk dat, zeker voor midden in het seizoen, dat helemaal niet zo gek is na een trainer die echt helemaal niks snapte van hoe Feyenoord en die duidelijk nog nooit bij een grotere club had gewerkt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je hier voor Go Ahead Heerenveen invult klopt het.
Die houdt op omdat hij via Van Persie kwam lijkt mij. Wie is er eigenlijk keeperstrainer bij Feyenoord?quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Frans Hoek naar ons komt neem ik al mijn positieve woorden terug.
Ja ik vind dat persoonlijk niet zulke sterke argumenten net als we doen geen buitenlander meer want Priske. Al was dat bij Ajax ongetwijfeld ook zo geweest als Farioli er een potje van had gemaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met het verschil dat vPersie wel een topvoetballer was én de club kent. Ik denk dat, zeker voor midden in het seizoen, dat helemaal niet zo gek is na een trainer die echt helemaal niks snapte van hoe Feyenoord en die duidelijk nog nooit bij een grotere club had gewerkt.
Maar ja, als je de spelerscarrière en ‘kent de stad en club’ als argument moet gebruiken, daar ga je al
quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die houdt op omdat hij via Van Persie kwam lijkt mij. Wie is er eigenlijk keeperstrainer bij Feyenoord?
Zoals ik al zei ik probeer het ook maar positiever uit te leggen dan dat ik er zelf in sta. En ik heb wel serieus vertrouwen in Haké en Reijnen, bij Priske waren het vooral de assistenten die echt slecht waren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik vind dat persoonlijk niet zulke sterke argumenten net als we doen geen buitenlander meer want Priske. Al was dat bij Ajax ongetwijfeld ook zo geweest als Farioli er een potje van had gemaakt.
Van Basten was ook een topvoetballer geweest die de club goed kent, was niet zo'n succes.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met het verschil dat vPersie wel een topvoetballer was én de club kent. Ik denk dat, zeker voor midden in het seizoen, dat helemaal niet zo gek is na een trainer die echt helemaal niks snapte van hoe Feyenoord en die duidelijk nog nooit bij een grotere club had gewerkt.
Maar ja, als je de spelerscarrière en ‘kent de stad en club’ als argument moet gebruiken, daar ga je al
Van een kilometer afstand is te zien dat Van Persie een iq heeft van 80. Hij zal heus wel zijn puntjes sprokkelen maar deze randdebiel gaat Feyenoord niet verder helpen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schrik er ook een beetje van.
Natuurlijk heeft hij geen klote bewezen, maar dat heeft zo'n Simonis die dan vervolgens wel genoemd wordt ook niet. Hier zetten ze dan nog een Hake naast wat gewoon een uitstekende toevoeging is.
Of men moet echt zin hebben gehad om naar Mark van Bommel te gluren.
Ja daar noem je er ook wel eentje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Van Basten was ook een topvoetballer geweest die de club goed kent, was niet zo'n succes.
Van Nistelrooy lijkt me een betere vergelijking, dat ging met Fredsj ook niet helemaal goed, nu kijk en weet ik te weinig van Heerenveen om te weten of Van Persie daar zinnige dingen deed.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja daar noem je er ook wel eentje.
Ik volg het wel omdat het mijn regio is en laat ik het zo zeggen; geen van mijn Heerenveen vrienden is er rouwig om dat ze nog een afkoopsommetje krijgen voor Robin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Nistelrooy lijkt me een betere vergelijking, dat ging met Fredsj ook niet helemaal goed, nu kijk en weet ik te weinig van Heerenveen om te weten of Van Persie daar zinnige dingen deed.
Ik heb oprecht liever van Bommelquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schrik er ook een beetje van.
Natuurlijk heeft hij geen klote bewezen, maar dat heeft zo'n Simonis die dan vervolgens wel genoemd wordt ook niet. Hier zetten ze dan nog een Hake naast wat gewoon een uitstekende toevoeging is.
Of men moet echt zin hebben gehad om naar Mark van Bommel te gluren.
Terwijl het tijdens de voorbereiding nog zo’n unaniem belachelijk groot succes wasquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg het wel omdat het mijn regio is en laat ik het zo zeggen; geen van mijn Heerenveen vrienden is er rouwig om dat ze nog een afkoopsommetje krijgen voor Robin.
Toen werd er nog aanvallend voetbal beloofd, daar was men wel aan toe na een paar jaar het betonvoetbal van Kees van Wonderen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl het tijdens de voorbereiding nog zo’n unaniem belachelijk groot succes was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |