Dat is vermoedelijk een nette manier om te zeggen dat je geen calimero's blieft.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:14 schreef Buitendam het volgende:
Aan van Bommel kleeft te veel PSV-dna? Wat een domme reden om iemand niet te nemen.
Zijn interviews door de jaren heen en commentaren uit Heerenveen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pierre assistent maken dan. Dan ook doorpakken, lafaards.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is vermoedelijk een nette manier om te zeggen dat je geen calimero's blieft.
Cruijff, Gullit, Hofland, Lucius moesten daar ook rennen voor hun leven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:14 schreef Buitendam het volgende:
Aan van Bommel kleeft te veel PSV-dna? Wat een domme reden om iemand niet te nemen.
John de Wolf ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:22 schreef Vis1980 het volgende:
En Robin is bekend met Slot's blauwdruk.
Klinkt allemaal hartstikke leuk, maar voetbal is een dynamisch spel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:22 schreef Vis1980 het volgende:
En Robin is bekend met Slot's blauwdruk.
zijn van bommel en ten hag dan zogenaamd vele malen slimmer dan van persie....quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn interviews door de jaren heen en commentaren uit Heerenveen.
Die mag zn arm slaan om spelers heen, denk niet dat hij veel invloed heeft op tactisch gebied. Tijdens Slot gingen ze met Slot's visie aan de haal in de jeugdafdeling, zodat ze zo zouden spelen in heel de club. Gaat toch wel wat verder dan het brein van John de Wolf, met alle respect.quote:
Er zijn heel veel dingen die jij je niet voor kan stellen, Klaas.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zijn van bommel en ten hag dan zogenaamd vele malen slimmer dan van persie....
ik kan het me niet voorstellen.
Ik vind het een vrij naïeve trainer, de laatste tijd is het bij Go Ahead alles behalve sprankelend. Ik ben er niet kapot van, laat hem nog maar ietsje langer daar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op?
Bovendien ga je wel erg van de namen uit die iedereen kan bedenken. Als je een trainer voor de lange termijn aan wil stellen (wat je doet als je een trainer los gaat weken van een andere club) moet die een sterke eigen voetbalvisie hebben die precies aansluit op de visie van de TD die de beslissing neemt met het oog op de toekomst. Dan moet je gewoon de beste optie nemen en niet de makkelijkste die de conservatieve mensen binnen de club tevreden houdt.
Het slaat nergens op om alle buitenlandse trainers bij voorbaat uit te sluiten.
Ten Hag is qua communicatie een holbewoner.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zijn van bommel en ten hag dan zogenaamd vele malen slimmer dan van persie....
ik kan het me niet voorstellen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn heel veel dingen die jij je niet voor kan stellen, Klaas.
Voor inkomende spelers ook een extra motivatiequote:Op woensdag 19 februari 2025 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Persie en Hake samen is gewoon een prima duo.
Het is ook echt niet dat er veel betere (Nederlandse) trainers voor het oprapen liggen.
Ik ga onze Kapitein Grijsbaard wel missen hoor.quote:'Feyenoord wil Van Persie direct na Almere City laten beginnen'
Feyenoord hoopt Robin van Persie direct na de thuiswedstrijd tegen Almere City aan te stellen als nieuwe hoofdtrainer. Zaterdagavond staat het duel met Almere op het programma, waarna de Rotterdamse club verwacht dat de oud-international de leiding overneemt van interim-trainer Pascal Bosschaart. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
Van Persie, momenteel hoofdtrainer bij SC Heerenveen, moet de opvolger worden van Brian Priske. De verwachting is dat Feyenoord en Heerenveen geen problemen zullen ondervinden bij het bereiken van een akkoord over de afkoopsom, waardoor de weg vrij wordt gemaakt voor Van Persie om zijn trainersloopbaan in De Kuip voort te zetten. Mocht er toch geen overeenkomst komen, dan kan Van Persie komende zomer alsnog instappen.
Naast de komst van Van Persie lijkt Feyenoord ook rekening te houden met een overstap van een groot deel van zijn technische staf bij Heerenveen. Volgens de Leeuwarder Courant wil Van Persie naar De Kuip en is de kans groot dat "een groot deel van zijn staf" ook de overstap maakt naar Feyenoord. De naam van Brian Pinas valt daarbij nadrukkelijk, maar meerdere namen worden niet uitgesloten.
Met de aanstelling van Van Persie kiest Feyenoord nu alsnog voor een clubicoon, nadat hij afgelopen zomer nog niet als kandidaat werd gezien vanwege een gebrek aan ervaring. Na de wedstrijd tegen Almere City moet de overgang definitief worden afgerond en begint Van Persie aan zijn klus in De Kuip, mits de onderhandelingen met de Friezen geen problemen gaan opleveren.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-city-laten-beginnen
Dirk Kuyt kookt nu in zwavel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga onze Kapitein Grijsbaard wel missen hoor.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Persie en Hake samen is gewoon een prima duo.
Het is ook echt niet dat er veel betere (Nederlandse) trainers voor het oprapen liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |