Trump gaat de laatste dagen wel aardig los aangaande kritiek op Oekraïne.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben met bepaalde aspecten, waar ik op heb gewezen, wel eens.
Maar dit moet je binnenskamers houden en niet zo de wereld in tweeten.
Mits dit echt is.
Trump typt weer eens een verhaal als labiele edgy 14-jarige. Maar zijn achterban zal het wel fantastisch vinden. Nuance en respect zijn rare concepten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:00 schreef Anton91 het volgende:
Trump is helemaal van het padje af.![]()
[ x ]
Je denkt dat Oekraïne iets te vertellen heeft over de "verkiezingen" die dan plaats gaan vinden?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat we meer vertrouwen mogen hebben in de Oekraïnse instituties op dit vlak. Interne partijen kunnen verkiezingen beïnvloeden maar dan is er wel een bepaald niveau van draagvlak noodzakelijk.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mits dit echt is.
Er dienen wel degelijk verkiezingen te komen zodra er vrede is gesloten en zoals dat in de Oekraïnse grondwet gestipuleerd staat en nadat de staat van beleg is opgeheven. Het is ook vreemd dat je hier pleit voor een dictatorschap.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is wel garpig om de ins en out van eventuele verkiezingen uit te puzzelen, maar er dienen gewoon geen verkiezingen te komen.
100 miljoen miljard dollar voor condooms op Antarctica.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Feiten ook. Nu is het weer 350 miljard.
Nee, dat is slechts dat jij het invult als: er moeten nooit meer verkiezingen komen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:07 schreef BlaZ het volgende:
Het is ook vreemd dat je hier pleit voor een dictatorschap.
Ja dat schrijf jijquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts dat jij het invult als: er moeten nooit meer verkiezingen komen.
De Oekraïnse grondwet stipuleert duidelijk dat onder een staat van beleg geen verkiezingen gehouden kunnen worden dus zo gauw die staat van beleg opgeheven wordt moeten er verkiezingen gehouden worden.quote:er dienen gewoon geen verkiezingen te komen
Wat een smerige hond is het ook hequote:Op woensdag 19 februari 2025 17:00 schreef Anton91 het volgende:
Trump is helemaal van het padje af.![]()
[ x ]
Is echt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mits dit echt is.
Al lachend en handenwrijvend.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:11 schreef Radegast het volgende:
Vraag me toch af hoe Xi kijkt naar deze bejaardenbromance van Don & Vlad.
Struisvogelpolitiek heet dat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is echt.
Ik neem nog steeds aan dat hij gewoon druk opvoert.
Onzin.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:11 schreef Spablauw214 het volgende:
Hij gaat ook in de eerste regel al de mist in. Met z’n “a war that couldn’t be won”. De oorlog had prima gewonnen kunnen worden als we Oekraïne meteen alles gegeven hadden. Maar we deden het in onze broek voor Poetin en z’n niet bestaande rode lijnen en wilden niet dat Rusland zou verliezen.
Het had ook geholpen als de VS en Europe überhaupt de doelstelling hadden gehad dat Oekraïne de oorlog zou moeten kunnen winnen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:11 schreef Spablauw214 het volgende:
Hij gaat ook in de eerste regel al de mist in. Met z’n “a war that couldn’t be won”. De oorlog had prima gewonnen kunnen worden als we Oekraïne meteen alles gegeven hadden. Maar we deden het in onze broek voor Poetin en z’n niet bestaande rode lijnen en wilden niet dat Rusland zou verliezen.
Wellicht sluiten zij ook nog een deal.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:11 schreef Radegast het volgende:
Vraag me toch af hoe Xi kijkt naar deze bejaardenbromance van Don & Vlad.
Nee. Trump heeft hier een bedoeling mee.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:14 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
Struisvogelpolitiek heet dat.
Welke aspecten?quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mits dit echt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |