quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het was dom, een foutje, kan gebeuren
Denk dat je daar soms ook helemaal gek word van het nadenken
en ze moest ook heel snel beslissen, kon ook niet met Axel overleggenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het was dom, een foutje, kan gebeuren
Denk dat je daar soms ook helemaal gek word van het nadenken
Dat weet ik niet want Wicky mocht ook ineens de bank af.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat BB vooral wilt waar het publiek voor kiest.
Klopt en dan een keer slikken en weer doorgaan.. hij zou toch moeten weten dat het soms ook anders uit pakt, hij heeft immers alle BB’s gezien zegt hij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is het huis in gegaan met ook het idee daar Valentijn te houden, dat wilde hij ook echt beleven en ervoor niet uit vliegen hij zei het elke dag dat hij daar na uit keek. Geloof dat hij ook nog paar keer opperde om er aan iemand aan over te houden.
dus ja als hij echt iedere dag er naar toe leefde enzo en het al voor de entree was, dan kan ik me wel voorstellen dat het echt een hele domper is dat hij niets gekregen heeft
Dat was omdat Lennie naar huis was gegaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want Wicky mocht ook ineens de bank af.
omdat de tuin een vijver isquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef -river- het volgende:
Waarom liggen ze iedere dag in die stinkkamer onder de dekens, ga lekker naar buiten.
Dat hoorde ik ook inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:20 schreef Juultje1981 het volgende:
Hoorde ik Milena nou zeggen als ik er niet meer ben maak jij meer kans.
Inderdaad, klaar met dat gejammer op repeat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef -river- het volgende:
Waarom liggen ze iedere dag in die stinkkamer onder de dekens, ga lekker naar buiten.
Met het fietsen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want Wicky mocht ook ineens de bank af.
Lopen doen ze binnen ook niet, en liggen onder een deken kan buiten ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat de tuin een vijver is
met een paar stapstenen
echt lopen kan er niet
Met het fietsen. Dus ja al twee keer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat was omdat Lennie naar huis was gegaan.
het was hier gevoels temp -10 vqanmorgenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Lopen doen ze binnen ook niet, en liggen onder een deken kan buiten ook.
Dat is echt het smerigste wat je kan doen. Daar kan je dus echt heel ziek van worden. Echt te smerig daar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
De meesten daar hebben nog nooit van hygiëne gehoord. Ze lijken overal aan en eten van elkaars bestek. Als er water wordt gebruikt tijdens het koken gieten ze dat uit hun eigen vieze stink flesjes in de pannen.. en laten we het maar niet over de hygiëne van Pootje hebben
Nee hij bedoelt Milena. Als Jordy er nu op staat heeft Milena die keuze gemaakt, terwijl ze vandeweek tegen Jordy zei dat ze alleen mensen erop wilde die als 1e in het huis binnen kwamen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik dacht hij Axel bedoelde? Heeft Axel nu aan Jane toegegeven dat hij op Jordy heeft gestemd?
zijn in die tijd ook wel bevroren hoor buiten en op het ijsquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu beurs zijn. Van die zachte bruine plekken.
Wel minder lekker.
Dat is BB, zo speel je het.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt Milena. Als Jordy er nu op staat heeft Milena die keuze gemaakt, terwijl ze vandeweek tegen Jordy zei dat ze alleen mensen erop wilde die als 1e in het huis binnen kwamen.
Jordy ziet dat dan als verraad.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:38 schreef vera_k het volgende:
Hoe kan ik een smilie van fok plaatsen? Voel me ernstig blonT nu .....🙄
Klik op de smiley onder het invoerveld, naast Preview en Invoerenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:38 schreef vera_k het volgende:
Hoe kan ik een smilie van fok plaatsen? Voel me ernstig blonT nu .....🙄
Weten ze al dat die twee *** vrouwen*** vannacht de suiker en zout hebben geruild?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:41 schreef Droopie het volgende:
Die lui zijn niet goed met suiker hoor
gaat die ook weer weg dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook maar ik kon het niet helemaal plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |