abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:03:48 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216745213
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:02 schreef Momo het volgende:

[..]
[ x ]
Dan gaat Trump het land in elk geval niet redden, voor zover daar nog onduidelijkheid over bestond.
Huilen dan.
  Redactie Sport woensdag 19 februari 2025 @ 12:03:51 #277
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216745214
Dat mensen denken dat men geen besluiten kan nemen omdat er ´65 genders´ (wat ook nog eens een uit de lucht gegrepen getal is) zouden zijn vind ik een rare gedachtenkronkel.

Alsof je geen biefstuk meer zou kunnen bakken omdat je vindt dat Israël genocide pleegt. _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:05:32 #278
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216745239
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct. Ook het politiseren van de rechtstaat wordt nu aangepakt.
Lol :') .
Huilen dan.
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:05:33 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216745240
Hé was dit niet het Oekraïne-topic?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216745246
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zoals je grote held Trump voor ogen had, bedoel je?

Prima om kritiek te uiten op de beslissing van het Hooggerechtshof in Roemenië - ben het daar niet geheel mee eens, maar kritiek is valide. Het wordt echter een tikkeltje potsierlijk als je tegelijkertijd Trump op het schild hijst. De man die z'n reet afveegt met de rechtsstaat en met alle macht probeerde om de verkiezingsuitslag in 2020 ongeldig te verklaren.
Echt stuitend het postgedrag van phpmystyle. Kan er niets anders van maken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:06:24 #281
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_216745250
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat mensen denken dat men geen besluiten kan nemen omdat er ´65 genders´ (wat ook nog eens een uit de lucht gegrepen getal is) zouden zijn vind ik een rare gedachtenkronkel.

Alsof je geen biefstuk meer zou kunnen bakken omdat je vindt dat Israël genocide pleegt. _O-
Ja, dat is een aardige prestatie, van putin, zichzelf afficheren als voorhoeder van conservatie normen en waarden. Dom volk trapt daar met verve in.
pi_216745254
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:02 schreef Momo het volgende:

[..]
[ x ]
Ik zou een 747 op het Witte Huis dit keer wel toejuichen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_216745255
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Mocht die macht er komen, gaat rusland echt wel irritant lopen doen en aftasten. Dat doen bully's namelijk. Continu uitdagen en kijken hoe ver ze kunnen gaan. En ik denk wel dat het uiteindelijk daar op gaat uitlopen als zo'n 'macht' er komt. Europa heeft veel interne verdeeldheid en als compromis komt er dan een te kleine groep die vervolgens geen moer mag uitvoeren.

Dan heb je helemaal niets aan zo'n groepje ventjes met blauwe helmen in lichte pantsers en witte Toyota pick-ups. Rusland moet je op 1 manier behandelen: als de tyfuslijers die het zijn. Hard, snel, krachtig en zonder twijfel.
Er komen geen blauwhelmen. Dat moet de veiligheidsraad goedkeuren en dus geeft Rusland een veto.

Als er troepen komen krijgen die gewoon zware wapens en komen er een zwik Typhoons , Rafale's, F-35's en Gripens te staan op enkele minuten vliegafstand. En dan wens ik de Russen veel succes met aftasten. Dat doen ze gegarandeerd maar één keer.
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:06:50 #284
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216745257
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zoals je grote held Trump voor ogen had, bedoel je?

Prima om kritiek te uiten op de beslissing van het Hooggerechtshof in Roemenië - ben het daar niet geheel mee eens, maar kritiek is valide. Het wordt echter een tikkeltje potsierlijk als je tegelijkertijd Trump op het schild hijst. De man die z'n reet afveegt met de rechtsstaat en met alle macht probeerde om de verkiezingsuitslag in 2020 ongeldig te verklaren.
Niemand veegt de reet af met de rechtsstaat. Ik noemde een voorbeeld op, maar er zijn wel meer voorbeelden waaruit een bias blijkt.
Democratie gaat niet over stemmen, maar ook over de invloed die je hebt. En die invloed is veel te minimaal. Een democratie geleid door bureaucraten is geen democratie.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:08:10 #285
6484 ExTec
pi_216745275
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:06 schreef phpmystyle het volgende:
Democratie gaat niet over stemmen, maar ook over de invloed die je hebt. En die invloed is veel te minimaal.
Neehoor, daar is niks mis mee.

Ze doen alleen niet wat jij wil.
pi_216745392
quote:
EU-landen keuren sancties goed om Russische schaduwvloot aan te pakken

De EU-landen zijn het eens over hun zestiende sanctiepakket voor Rusland. Dat is gericht op onder meer de Russische schaduwvloot: schepen die worden gebruikt om oliesancties te omzeilen.
Het sanctiepakket verbiedt ook de import van aluminium uit Rusland. Russische olietankers bezorgden EU-landen de laatste maanden vooral hoofdpijn. Zo raakte vorige maand nog een tanker op drift langs de Duitse kust, waardoor Duitsland te hulp moest schieten.

De schepen in de schaduwvloot exporteren, soms onverzekerd, olie vanuit Rusland. Daarbij omzeilt het land het olieprijsplafond: de maximale prijs per vat waarvoor Rusland olie mag exporteren. De nieuwe sancties zijn van toepassing op de eigenaren en exploitanten van deze schepen, inclusief hun kapiteins.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_216745402
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:05 schreef Perrin het volgende:
Hé was dit niet het Oekraïne-topic?
Nee het gendertopic. Dat is namelijk het grootste probleem. Oid.
pi_216745408
quote:
The European Union's top diplomat, Kaja Kallas, has warned that the discussion in Europe about the possible deployment of peacekeeping forces in Ukraine risks falling into a "Russian trap."

"They don't want peace," she said.

https://www.euractiv.com/(...)n-trap-kallas-warns/

https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lijmz3ewps2c
Interview met Kallas.

quote:
What are your takeaways from how the American 'shock therapy' has been developing since last Wednesday? It's clear that Europe is not at the table in the US-Russia talks in Riyadh...

KALLAS: Of course, the Americans can meet with whomever they wish to, but for any peace deal regarding Ukraine to work, it has to involve the Europeans as well as the Ukrainians.

What options do we have if Trump refuses to include Europeans in the talks, even at a later stage, as his Ukraine envoy Keith Kellogg has suggested?

KALLAS: If some deal is agreed that we don't agree to, then it will just fail, because it will not be implemented.

Washington seems to have drawn its red lines last week; what should Europe's red lines be when it comes to security guarantees for Ukraine specifically?

KALLAS: They walked back from the red lines, because of the reaction they received. It is important that before the negotiations have even started, you don't give away all the main asks that Russia has.

Otherwise, Russia's aggression really pays off: not only have they occupied some territory – so they have additional territory and mineral resources – but then on top of this, they get all these promises from the other side as well. I don't think it's a good negotiation tactic, nor is it strong.

We have, from our side, put in place conditions that need to be there. But first, we really need to put pressure on Russia – that is the first element here.

Right now, if you also look at the images from Saudi Arabia, the Russians are the winners. Their posture is: 'Everybody is coming to us now and offering us what we want'. Let's not walk into the Russian traps.
[...]

Daar heeft ze een goed punt. Op de knieën gaan wegens -redenen- is gewoon zwak. De Fransen zijn nog harder dan het slappe geneuzel van Donald-met-de-knikkende-knietjes.
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:20:05 #289
6484 ExTec
pi_216745420
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Er komen geen blauwhelmen. Dat moet de veiligheidsraad goedkeuren en dus geeft Rusland een veto.

Als er troepen komen krijgen die gewoon zware wapens en komen er een zwik Typhoons , Rafale's, F-35's en Gripens te staan op enkele minuten vliegafstand. En dan wens ik de Russen veel succes met aftasten. Dat doen ze gegarandeerd maar één keer.
Ik hoor scholz als. ... 'jamaar dan zouden we wel eens over een rode lijn kunnen gaan....'.

Europa moet ook af van dit soort mietjes. Die oorlog had in 2014 en in 2021 al af kunnen zijn maar door de slappe houding en pappen en nathouden, dreigt deze puist te gaan door etteren tot een complete amputatie van ledematen (gebieden in ukraine).
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216745426
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niemand veegt de reet af met de rechtsstaat. Ik noemde een voorbeeld op, maar er zijn wel meer voorbeelden waaruit een bias blijkt.
Democratie gaat niet over stemmen, maar ook over de invloed die je hebt. En die invloed is veel te minimaal. Een democratie geleid door bureaucraten is geen democratie.
Tja, binnen bepaalde kringen werkt de rechtstaat niet meer en is de democratie in zogenaamd in gevaar als er partijen aan de macht komen waar men het niet mee eens die vervolgens ook nog beleid gaan maken.

Dit sluit ook weer aan bij wat Vance terecht benoemde tijdens zijn speech. Een te grote groep mensen had het idee gekregen dat we vanaf nu op een utopische, kosmopolitische cultureel diverse en supranationale wereld zouden afstevenen die zou worden geregeerd door grote organisaties (EU) en dat nationalisme, conservatisme en rechts daarmee verder tot het verleden zouden behoren.

En oorlogen en conflicten behoorde tot het verleden, men zou alles wel via diplomatie uitpraten. Daarom is er in de Europese landen ook enorm bezuinigd om defensie. Dit is ook de reden waarom Europa zelf Oekraïne niet kon verdedigen, maar hier de hulp van de VS voor nodig had.

Het is precies deze groep mensen die nu wakker is geworden en hun utopische droombeeld in duigen ziet vallen nu de VS een andere koers wil varen en Europa wijst op het eigen wanbeleid. En in plaats van zelfreflectie te tonen wordt er nu gefrustreerd en boos naar anderen gewezen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216745450
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, binnen bepaalde kringen werkt de rechtstaat niet meer en is de democratie in zogenaamd in gevaar als er partijen aan de macht komen waar men het niet mee eens die vervolgens ook nog beleid gaan maken.

Dit sluit ook weer aan bij wat Vance terecht benoemde tijdens zijn speech. Een te grote groep mensen had het idee gekregen dat we vanaf nu op een utopische, kosmopolitische cultureel diverse en supranationale wereld zouden afstevenen die zou worden geregeerd door grote organisaties (EU) en dat nationalisme, conservatisme en rechts daarmee verder tot het verleden zouden behoren.

En oorlogen en conflicten behoorde tot het verleden, men zou alles wel via diplomatie uitpraten. Daarom is er in de Europese landen ook enorm bezuinigd om defensie. Dit is ook de reden waarom Europa zelf Oekraïne niet kon verdedigen, maar hier de hulp van de VS voor nodig had.

Het is precies deze groep mensen die nu wakker is geworden en hun utopische droombeeld in duigen ziet vallen nu de VS een andere koers wil varen en Europa wijst op het eigen wanbeleid. En in plaats van zelfreflectie te tonen wordt er nu gefrustreerd en boos naar anderen gewezen.
Hoe vaak ga je nog likkebaardend naar die speech verwijzen dan?
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:22:57 #293
6484 ExTec
pi_216745460
quote:

Het is precies deze groep mensen die nu wakker is geworden en hun utopische droombeeld in duigen ziet vallen nu de VS een andere koers wil varen en Europa wijst op het eigen wanbeleid.
Het is ook economische zelfmoord van de VS. Dus niet zo zeer frustratie als wel verbazing.
pi_216745466
quote:
kosmopolitische cultureel diverse en supranationale wereld zouden afstevenen die zou worden geregeerd door grote organisaties
Je bedoelt de grote organisaties als die van Musk, Zuckerberg en Bezos?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216745475
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Interview met Kallas.
[..]
Daar heeft ze een goed punt. Op de knieën gaan wegens -redenen- is gewoon zwak. De Fransen zijn nog harder dan het slappe geneuzel van Donald-met-de-knikkende-knietjes.
Dat kan deze vrouw wel zeggen, maar Europa heeft helaas weinig recht op een plek aan tafel als men voor de veiligheid voor Oekraïne, moet leunen op de VS. Oekraïne is ook geen EU of NAVO lid, wat het nog lastiger maakt.
quote:
9s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:22 schreef GroteFeiten het volgende:

[..]
Hoe vaak ga je nog likkebaardend naar die speech verwijzen dan?
Zo vaak als dit nodig is.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Je bedoelt de grote organisaties als die van Musk, Zuckerberg en Bezos?
Dat zijn bedrijven, geen gouvernementele organisaties.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216745486
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat kan de beste man wel zeggen, maar Europa heeft helaas weinig recht op een plek aan tafel als men voor de veiligheid voor Oekraïne, moet leunen op de VS. Oekraïne is ook geen EU of NAVO lid, wat het nog lastiger maakt.
[..]
Zo vaak als dit nodig is.
Kallas is geen man.

Ik begreep dat geslacht echt heel belangrijk was dus ik dacht ik zeg het even.
pi_216745502
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:24 schreef GroteFeiten het volgende:

[..]
Kallas is geen man.

Ze heeft wel meer ballen dan die laffe MAGA Poetin pijpers.
pi_216745507
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:24 schreef GroteFeiten het volgende:

[..]
Kallas is geen man.

Asjemenou, je hebt helemaal gelijk. Ik zal mijn post even snel aanpassen.
pi_216745539
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:25 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ze heeft wel meer ballen dan die laffe MAGA Poetin pijpers.
Ik wil met haar trouwen. O+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Forum Admin woensdag 19 februari 2025 @ 12:30:47 #300
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216745567
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat ook.
Je moet het ijzer smeden als het heet is. Het is nu hét moment om de EU de laatste slag toe te brengen.
En daar gaat jouw masker.

Waarvan akte.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')