Ow.quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Haar uitstapjes in domme programma's. Echte Meisjes In De Jungle. Volgens mij heeft ze ook mee gedaan aan De Allerslechtste Chauffeur Van Nederland. Dat soort dingen
Is nogal een eh, bijzondere vrouw.
Mag hopen dat Sally wat beters te doen heeft dan deze baggerprogramma’s kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Haar uitstapjes in domme programma's. Echte Meisjes In De Jungle. Volgens mij heeft ze ook mee gedaan aan De Allerslechtste Chauffeur Van Nederland. Dat soort dingen
Is nogal een eh, bijzondere vrouw.
Is dit een weerspiegeling van jouw interesse Mikey? Die rare Ad kerel, Michella. Deze 2quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Mis je weinig aan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Ik ken niet heel veel van dergelijke "BN'ers"...
Mevrouwtje theelepelquote:
Gun het haar ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mag hopen dat Sally wat beters te doen heeft dan deze baggerprogramma’s kijken.
Zekers niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mag hopen dat Sally wat beters te doen heeft dan deze baggerprogramma’s kijken.
Ja die was nog wel grappig iddquote:Op woensdag 19 februari 2025 03:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gun het haar ook.
Al vind ik dat chauffeur programma nog best geinig.
Lange set!quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:06 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nu even grooven voor 't slapen gaan
Ik kijk helemaal geen tv meer. Ook geen streaming. Tv gaat alleen nog aan voor Feyenoord en zelfs die wedstrijden sla ik regelmatig over.quote:Op woensdag 19 februari 2025 03:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zekers niet.
Kijk jij dat dan wel?
Iemand had het net over Muttiquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 02:20 schreef Grotetijd het volgende:
Spurcalia, is dat de naam van de moeder van Mario?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |