Meh , daar ben ik niet zo goed inquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat is óók wel zo. Maar soms kan je toch ook wel op je handen zitten?
Dat is waar, maar dan kan je er ook voor kiezen om er niet op te reageren toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja er ook users waar ik geen zak mee heb. En daar hoef ik de doopzeel ook niet van te lezen in een aantal spoilers. Heel simpel
Gelukkig maar anders gaat het echt saai worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh , daar ben ik niet zo goed in
Oh probeer het hier wel wat meer toe te passen. Maar soms denk ik ook "fuck it, hier eet mijn mening"quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh , daar ben ik niet zo goed in
Niks an iddquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders gaat het echt saai worden.
Doe jij toch ook weleens. Doen we toch allemaal wel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan kan je er ook voor kiezen om er niet op te reageren toch?
Zit wat in.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Doe jij toch ook weleens. Doen we toch allemaal wel?
Het hoeft toch niet altijd kusje kroel, mag toch wel gewoon discussie zijn.
Ja daggg... echt he? niet reageren op een forumquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan kan je er ook voor kiezen om er niet op te reageren toch?
Dan is het jou keus.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zit wat in.
Maar ben soms dan ook wel discussievermijdendPuur omdat m'n sociale batterij dan leeg is. Als ik dan ook andere mensen discussie zie voeren denk ik altijd "moet dat nou"
Nou ja "niet reageren op een forum" is ook een keuze.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daggg... echt he? niet reageren op een forum, en laatst ook al het verwijt krijgen en dat ik dingen niet moest posten maar via dm moest zeggen. Serieus gast ? De meeste ellende hier komt voort uit dat dm achterlangs gedoe
Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daggg... echt he? niet reageren op een forum, en laatst ook al het verwijt krijgen en dat ik dingen niet moest posten maar via dm moest zeggen. Serieus gast ? De meeste ellende hier komt voort uit dat dm achterlangs gedoe
Doe eens slapenquote:
Ik heb serieus wel eens dm's gekregen waar iemand iets over een user wilde uitleggen omdat ik iets had gepost.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja "niet reageren op een forum" is ook een keuze.
Soms posten users hier dingen waarvan ik gewoon weet dat mijn bijdrage of geen nut heeft óf misschien niet is wat iemand wil horen. En dan hou ik liever m'n bek
In die KSC post ik tegenwoordig veel minder dan in 't begin, omdat 't niet werd gewaardeerd als ik wat zei wat niet was zoals degene waar ik iets tegen zij het in haar hoofd had
Of iets via DM zorgt voor gedoe, geen idee. Zou ook zomaar kunnen dat JUIST omdat het via DM uitgesproken word er hier een hoop discussie bespaard word
Hmmm ja dan moet je 't ook gewoon niet doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel eens dm's gekregen waar iemand iets over een user wilde uitleggen omdat ik iets had gepost.
Ik heb vriendelijk bedankt omdat ik geen trek heb in die shit.
Ja dat MOET je wel zeggen he, tegen een blauwequote:
Hij heeft wel oksel haarquote:
Ik moet niks.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat MOET je wel zeggen he, tegen een blauwe
Aaawquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |