SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Oh de 80k supporters zullen impact maken.”quote:
zpquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol, losers.
Kom dan gewoon niet opdagen als je zp gaat starten.
Moet Bosschaart straks zelf nog op links.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Treurig, hopen ze dat ze heel blijven.
zpquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol, losers.
Kom dan gewoon niet opdagen als je zp gaat starten.
Blind peerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
moussa had een voorzet moeten geven...
Ja ineens is 70% van de seizoenskaarthouders van hier nooit meer bij wedstrijden. Lol.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat mag niet meer van moeder de vrouw.
Andere vrouw zoekenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ineens is 70% van de seizoenskaarthouders van hier nooit meer bij wedstrijden. Lol.
Mijn seizoenskaart wordt gewoon gebruikt door iemand met dezelfde voorletter en achternaamquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ineens is 70% van de seizoenskaarthouders van hier nooit meer bij wedstrijden. Lol.
Precies, mooi Europees seizoen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, we hebben een paar mooie legendarische wedstrijden gespeeld, Bayern, Benfica en Milan thuis.
Een beslissing die breed wordt gedragen binnen Feyenoordquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan ook alleen bij Feyenoord je beste spits in jaren verkopen voor een fooi aan je direct volgende tegenstander in de CL.
City uit niet te vergetenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, we hebben een paar mooie legendarische wedstrijden gespeeld, Bayern, Benfica en Milan thuis.
Omdat die niet goed gedekt wordt, net als je vriendin.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe kan die man daar zo vrij staan
Vanuit die positie heel moeilijk te verdedigen, eigenlijk onmogelijk zonder overtreding.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Goal van Gimenez is Beelen wel aan te rekenen.
Ik kijk hem op Ziggo Sportquote:
Controleren ze dat echt bij jullie?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn seizoenskaart wordt gewoon gebruikt door iemand met dezelfde voorletter en achternaam
Op zoek naar een stream?quote:
Nee, is gewoon toegestaan om je seizoenskaart uit te lenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Controleren ze dat echt bij jullie?
zonder onze blessures had het er ook anders uitgezien, maar helaas zitten we met o21 in de CLquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:13 schreef bbuddybb het volgende:
Jammer dat we zo zwak zijn. Dit Milan stelt echt niet veel voor.
Ik vind het oprecht niet heel slecht, zeker niet voor de opstelling die er staat. Wel matige eindpass steeds, met name van Hadj-Moussa, maar de mogelijkheden liggen er zeker.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:13 schreef bbuddybb het volgende:
Jammer dat we zo zwak zijn. Dit Milan stelt echt niet veel voor.
Neuh.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:16 schreef Ali_boo het volgende:
Zijn we gevaarlijk geweest? Heb de eerste 10min gemist
Ook goedquote:
quote:
Niet heel erg, de mogelijkheden liggen er wel, maar de eindpass is steeds te matig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:16 schreef Ali_boo het volgende:
Zijn we gevaarlijk geweest? Heb de eerste 10min gemist
Toch heb ik nog steeds het gevoel dat Gimenez en zijn entourage heel vervelend zouden worden als de transfer niet door zou zijn gegaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan ook alleen bij Feyenoord je beste spits in jaren verkopen voor een fooi aan je direct volgende tegenstander in de CL.
Wat zou jij anders doen met de beschikbare spelers?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:16 schreef Ali_boo het volgende:
Wat is dit voor rare opstelling, klopt werkelijk niets van
Ik zat te denken dat ik een 2-0 in de 90e minuut minder erg zou vinden dan een verleningquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:24 schreef snabbi het volgende:
je kan je ook afvragen of het goed is voor ons als het verlengen zou worden.
55.000quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:25 schreef TweedeKlum het volgende:
80.000 man en het is aardig stil, alleen een megafoonmongool, raarrrrrrr.
Die homoopdefiets had het over 80.000, thx.quote:
Feijenoord Feijenoord vaffanculoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:25 schreef TweedeKlum het volgende:
80.000 man en het is aardig stil, alleen een megafoonmongool, raarrrrrrr.
Eens, haalt het niveau niet. Gebruik die woede als energie in actiesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Moussa, je kan beter boos worden op jezelf.
Feyenoord heeft gewoon weer pech.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kut doelpunt krijg je weer tegen zeg
ik denk dat paxaio toch meer aan de buitenkant moet blijven
moussa moet die linksback nog een gele kaart aansmeren straks
we leven nog
Staan er überhaupt Italiaanse staatsburgers op het veld dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Typisch Italiaans, geniepig, echt een kutvolk.
Zo kansloos zijn we nu ook weer niet. We doen het echt naar behoren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:34 schreef Binge-watch het volgende:
Matige ploeg dat Milan. Helaas kunnen we er niets tegenover zetten door al die afwezigen.
Trek de pleister er maar snel af in de tweede helft. Op een verlenging zit niemand te wachten.
Voor welke middenvelder? Misschien kan Stengs nog een kwartiertje meedoen. Ivanusec kan echt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Paxiao zo op zijn eigen plek inderdaad wissel Bueno maar.
Dan had hij op de bank kunnen gaan zitten haalde je die 32 miljoen er nog wel uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:22 schreef Irrem het volgende:
[..]
Toch heb ik nog steeds het gevoel dat Gimenez en zijn entourage heel vervelend zouden worden als de transfer niet door zou zijn gegaan.
Mitchell centrum defensie Beelen middenveld Moder of Milambo in meer aanvallende rol.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Voor welke middenvelder? Misschien kan Stengs nog een kwartiertje meedoen. Ivanusec kan echt niet
Stengs zou ik ook niet te veel van verwachten. Die was voor zn blessure ook nog niet van al te hoog niveau.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Voor welke middenvelder? Misschien kan Stengs nog een kwartiertje meedoen. Ivanusec kan echt niet
Die is sowieso niet goed in kopduels. Zeker voor zo'n lange kerel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:39 schreef Haringkop het volgende:
Beelen gaat er idd in als een oud wijf zeg
Doe ik ook niet, maar er zijn niet veel opties verderquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Stengs zou ik ook niet te veel van verwachten. Die was voor zn blessure ook nog niet van al te hoog niveau.
Die had veel kunnen leren van Peter Houtman.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die is sowieso niet goed in kopduels. Zeker voor zo'n lange kerel.
Ik zou nog ff wachten. Redmond speelt tenminste nog in zijn taak. Osman heeft 2x aardig gespeeld en verder werkelijk niks laten zien. Ook niet qua inzet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:40 schreef Haringkop het volgende:
Redmond maar wisselen voor Osman. Hopen op een snelle
uitbraak, maar zit er niet in vandaag.
Hij loopt toch echt telkens vooral verkeerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zou nog ff wachten. Redmond speelt tenminste nog in zijn taak. Osman heeft 2x aardig gespeeld en verder werkelijk niks laten zien. Ook niet qua inzet.
En komt gewoon fysiek nog veel tekort. Osman is ook geen veilige keuze, maar kan in deze wedstrijd wel meer brengen denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij loopt toch echt telkens vooral verkeerd.
Beter dan helemaal nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij loopt toch echt telkens vooral verkeerd.
Read gaat echt een hele goede speler wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:41 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind dat Read het wel knap doet tegen Leao. Ja hij heeft het moeilijk, maar staat wel vaak z’n mannetje.
Maar wat was beschikbaar en betaalbaar en goed genoeg?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:45 schreef H.FR het volgende:
Het blijft bizar dat we niet op 01-01 meteen een buitenspeler binnen hebben gehaald.
Daan Rotsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar wat was beschikbaar en betaalbaar en goed genoeg?
Die had waarschijnlijk toen al een deal.quote:
We missen een aanspeelpunt als Ueda.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:52 schreef klaasweetalles het volgende:
hou die bal is gewoon in de ploeg
Waar wel? Alles wordt weggerost.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We missen een aanspeelpunt als Ueda.
die heeft nog nooit een bal vast kunnen houdenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We missen een aanspeelpunt als Ueda.
DEZE ROOD HEB IK VOORSPELD !!!!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kut doelpunt krijg je weer tegen zeg
ik denk dat paxaio toch meer aan de buitenkant moet blijven
moussa moet die linksback nog een gele kaart aansmeren straks
we leven nog
Doet 'ie het zellufquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:32 schreef Dven het volgende:
Nu het bloed onder Theo z'n nagels vandaan blijven halen en zorgen dat 'ie rood krijgt
Modered.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:57 schreef Divje het volgende:
Er zijn weinig scheidsrechters die dit doen denk ik
Het is niet vaak dat je de complimenten geeft aan de scheids, maar dit was echt fantastisch ja. Ook zonder blikken en blozenquote:
Speelt ook vaak veel te moeilijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Goed gezien Moussa, en dan zo'n kutpass.
Lekker je excuses aanbieden na gescoord te hebben en dan zulke dingen gaan doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Hij raakt Santi helemaal niet in het gezicht.
Doe maar een chocomelletjequote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:coco neemt de bestellingen op
Of anders sla ik je kop eraf.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Doe maar een chocomelletje
(c) Joep Meloen
Dat zit er nou eenmaal ingebakken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker je excuses aanbieden na gescoord te hebben en dan zulke dingen gaan doen
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:08 schreef bbuddybb het volgende:
Ik gun Redmond alles, maar ik heb bij mij niet het gevoel dat hij het in een beter draaiend team wel goed zou doen.
Wordt hij gezien als een groot talent?
Niet direct al je kruid verschieten met een man meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
Feyenoord bakt er trouwens geen reet van met een man meer.
Prima, maar een bal bij elkaar in de voet spelen of een simpele kaats bij een ingooi zou wel helpen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet direct al je kruid verschieten met een man meer.
Ja, het is een en al onrust.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Prima, maar een bal bij elkaar in de voet spelen of een simpele kaats bij een ingooi zou wel helpen.
Het kaatsen is echt tergend slecht de hele tijd. Aandachtspuntje voor op de training.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Prima, maar een bal bij elkaar in de voet spelen of een simpele kaats bij een ingooi zou wel helpen.
Nee, mochten er maar 3.quote:
quote:
Spijtigquote:
We spelen zelf onze beste man uit de wedstrijd..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:14 schreef bbuddybb het volgende:
Je speelt tegen tien man en Paixao staat nog steeds in het centrum.
Pascal, doe even normaal.
Nou ja ook goedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:17 schreef TornadoDK het volgende:
Doe maar lekker verlengen en met pingels winnen
dat heb ik al een kwartierquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:19 schreef Qarrad het volgende:
Okay nu ben ik ineens teringzenuwachtig
Billenknijpenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit worden de zwaarste 20 minuten ooit.
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:19 schreef Qarrad het volgende:
Okay nu ben ik ineens teringzenuwachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |