Huil 😢 Ooit konden wij wel een bedrag lenen voor een aankoop ( van wat?) tegen een mooie rente.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Bedenk me nu (moet het wel nakijken) dat ik bij die werkgever van een tijdje geleden een half jaar heb meebetaald aan de pv, nooit iets gedaan in dat half jaar en ook heb betaald aan een afscheidscadeau die zou vertrekken nadat ik vertrok
Hé, maar dat is Iwanius toch. Ook met die disclaimer over fotografie in het openbaar.quote:
'tuurlijk is dat Iwanusquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, maar dat is Iwanius toch. Ook met die disclaimer over fotografie in het openbaar.
Via een beetje voor me uit zitten scrollen op Twitter en linkjes klikken, alles om maar niet aan die kindjes en hun moeder te denken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:02 schreef sigme het volgende:
[..]
'tuurlijk is dat Iwanus
Hoe liep je die zo tegen 't digitale lijf?
En hoe is het met jouw fysieke lijf?
Of met je eigen bootje op de Friese waterenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Bootje varen is geweldigOf het nou een pontje over de IJssel is of een cruiseferry over de Noordzee
Hey MeMoquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Of met je eigen bootje op de Friese wateren
Hallo iedereenhoe gaat het met jullie?
Hier wel goed want onderweg naar Londen momenteel
Maandag weer terugquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey MeMo![]()
Londen is altijd goedHoe lang blijf je daar?
Die kindjes en hun moeder zegt me even niks - ik mijd het nieuws ietwat en dat bevalt bestquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Via een beetje voor me uit zitten scrollen op Twitter en linkjes klikken, alles om maar niet aan die kindjes en hun moeder te denken.
Maar mijn lijf doet het de ene dag prima en de andere dag gewoon niet. Energiemanagement krijg ik niet onder de knie, dus als ik energie heb fik ik dat meteen op.
Na 10 jaar heb ik er wel vrede mee.
Zijn ook leuke dingen te melden hoor, ik heb 10 jaar niet kunnen lezen, boeken dan, ging niet meer, en na 6876544x proberen ging dat opeens weer dus hartstikke blij mee.
En om ontopic te blijven: ik kijk vanavond The Great British Menu en ik eet Nasi van gister. Die is de volgende dag eik pas lekker.
Veel plezier daarquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maandag weer terug
Thx Borisz
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Of met je eigen bootje op de Friese wateren
Hallo iedereenhoe gaat het met jullie?
Hier wel goed want onderweg naar Londen momenteel
Nog makkelijke boeken om het weer goed onder de knie te krijgen, ik heb nu een Harlan Coben, en hiervoor een Stephen King. Bieb is gelukkig dichtbij dus ik haal een stapel en merk vanzelf of het gaat ja of nee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier daar
En fijn dat lezen weer lukt @:yvonne, wat ben je op dit moment aan het lezen?
Coben ken ik niet. En King is altijd goed. Ik ben op dit moment The Stand aan het lezen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog makkelijke boeken om het weer goed onder de knie te krijgen, ik heb nu een Harlan Coben, en hiervoor een Stephen King. Bieb is gelukkig dichtbij dus ik haal een stapel en merk vanzelf of het gaat ja of nee.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:00 schreef yvonne het volgende:
@:sigme da's waar en trouwens leven is veel te leuk.
De pret van het project, bijna een boektitel hè
Oh lekker, idd King is altijd goedquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Coben ken ik niet. En King is altijd goed. Ik ben op dit moment The Stand aan het lezen.
Deze is alleen wel erg dik en ik heb een deadline dus het is even bikkelenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh lekker, idd King is altijd goed
Sleutelfunctie ook al tegen gekomen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik werk altijd op bipsdag![]()
@:sigme naast de burcht, stad en platteland kwam ik in een IT document nu ook de term kroonjuweel tegen
Oh ja, dankzij deze herinnering aan m'n feuilleton vandaag even een mail gestuurd aan de ckf of er misschien iets van een streefdatum genoemd kan worden voor het sluiten van de rokkies/broekies-zaak. Dat loopt inmiddels bijna 2 jaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik werk altijd op bipsdag![]()
@:sigme naast de burcht, stad en platteland kwam ik in een IT document nu ook de term kroonjuweel tegen
Ik wilde al een thumbs up geven, maar toch maar niet dus?quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:32 schreef Blues het volgende:
Mensen!
Ik heb MINDER SNOT!!!!!!
Wel een buikspier of zo gescheurd van het enorme hoesten
Haha, ik weet alleen dat wij het niet zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:08 schreef derLudolf het volgende:
@:morgane89 weet je wie Mes op tafel ondertitelt vandaag. Die mopperende hoogleraar uit Wageningen werd "Maarten van Rossum" genoemd in de ondertitel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |