Wat een mooi en warm mens, die zich inzet!quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooi interview met de overbuurvrouw van de boten. https://archive.ph/tHL0O
Slimme bofkont om verder te neuzen! Klinkt goed!quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hopelijk viel de werkdag mee @:tele6
Soms een bijtankdagje vrij pakken is geen schande hoor. Zo te lezen presenteerde je gisteren voor 200%
Ik heb grote blij![]()
Toen we vorig jaar de cruise boekten ging ik op jacht naar de perfecte cabine qua inrichting, geluidsoverlast en ligging op het schip. Gezien mijn evenwichtsorgaan heb ik altijd veto. Uiteindelijk een leukertje gevonden met als enig nadeel dat hij wat te ver richting boeg lag naar mijn smaak. Helaas niks vergelijkbaars meer te boeken wat gunstiger lag. Zeeziekte is real, maar ik weet inmiddels ook dat het bij zo’n drijvende stad echt meevalt. Maar we gaan wel de oceaan over
Dus dat bleef een beetje knagen maar ik wilde (met medicatie) het risico zeker nemen. Want gratis extra balkonruimte (wat je maar bij een paar cabines kunt krijgen) is tof![]()
Gisteravond kwam ik bij een andere aanbieder uit die mooi overzichtelijk de nu nog boekbare cabines weergaf. En toen was, op ons dek (wat prima was, niet te laag, niet te hoog) opeens een identieke hut vrij! Ook met groter balkon, maar wel midden op het schip![]()
Net gebeld, gratis omgeboektDus nu wonen we nog stabieler. En centraler tov de restaurants. Enige opoffering is dat we verder moeten lopen naar de sauna.
En nu weet ik ook dat het schip op dit moment waarschijnlijk maar voor 2/3 is volgeboekt. Ook fijn. Nog (bijna) twee maanden aftellen.
Ik denk hetquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:cat-astrophe En je gaat wel 3x per dag eten maar niet 3x per dag naar de sauna (neem ik aan)
Ik las het net.quote:Op woensdag 19 februari 2025 05:48 schreef AnneX het volgende:
@:Blues die is ziek.https://www.nu.nl/binnenl(...)nhuis-beverwijk.html
Waar ga je vandaan, waar ga je heen, waar ga je langs? En hoe lang duurt dat dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk hetAl geef ik geen garantie voor de zeedagen
![]()
En drankjes halen, om op ons ruimere balkon te nippen, is nu ook makkelijker
Wat zal jij straks kilo’s lichter op de bank zittenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:53 schreef Tele6 het volgende:
De mensen hebben mijn baksels gegeten. Ook al waren de baksels lelijk en te donkerbruin.
Ik had er 10 meegenomen en op het eind lag er nog een halve en die heb ik opgegeten.
Een van mijn collega's ken ik uit mijn vriendengroep en ze staat erom bekend dat ze heel goed kan koken. Ze zit wel in mijn vriendengroep, B is goede vrienden met haar, maar ik kan haar niet goed peilen en ik denk eigenlijk niet dat ik vrienden met haar ben. Al zou ik graag een goede verstandhouding hebben, al is het maar omdat ze een van B z'n beste vrienden is. Maar goed, ik was bang dat ze wat zou vinden van m'n baksels want het is een recept dat we met de vriendengroep vaak koken en ze is zelf een goede kok. Maar niks gehoord, en haar cornbread was helemaal uit elkaar gevallen dus het komt allemaal ook niet zo nauw.
Waar je je allemaal druk om kan maken he![]()
En wekelijkse meeting met begeleiders ging ook goed.
Nu alleen nog die trainer bellen straks.
Nou, vooral slaperig denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat zal jij straks kilo’s lichter op de bank zitten
En daar groei je ook niet overheen kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou, vooral slaperig denk ik
Je druk maken is zo vermoeiend
Ons menselijke breinquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:53 schreef Tele6 het volgende:
De mensen hebben mijn baksels gegeten. Ook al waren de baksels lelijk en te donkerbruin.
Ik had er 10 meegenomen en op het eind lag er nog een halve en die heb ik opgegeten.
Een van mijn collega's ken ik uit mijn vriendengroep en ze staat erom bekend dat ze heel goed kan koken. Ze zit wel in mijn vriendengroep, B is goede vrienden met haar, maar ik kan haar niet goed peilen en ik denk eigenlijk niet dat ik vrienden met haar ben. Al zou ik graag een goede verstandhouding hebben, al is het maar omdat ze een van B z'n beste vrienden is. Maar goed, ik was bang dat ze wat zou vinden van m'n baksels want het is een recept dat we met de vriendengroep vaak koken en ze is dus zelf een goede kok. Maar niks gehoord, en haar cornbread was helemaal uit elkaar gevallen dus het komt allemaal ook niet zo nauw.
Waar je je allemaal druk om kan maken he![]()
En wekelijkse meeting met begeleiders ging ook goed.
Nu alleen nog die trainer bellen straks.
Alles! En meer!quote:
Eens! Altijd jammer he, zo’n onvolledige pollquote:
Op naar het jankloketquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eens! Altijd jammer he, zo’n onvolledige poll
Exact. Eerste cruise hadden we binnenhut. We kwamen er snel achter dat we geen binnenhut mensen zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:23 schreef flipsen het volgende:
Balkon kost (flink) extra en toen mijn vrouw erop stond dat we een balkonhut zouden boeken verklaarde ik haar voor gek, maar beste keuze ever. Zo veel lekkerder om die "privé" extra ruimte te hebben, zonder opgesloten te zitten in je kamer. Have fun!!
Kan Noorwegen dat aan!?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan wij ook eens samen naar Noorwegen Catjen?
Zo veel mogelijk kokos idd!quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:56 schreef derLudolf het volgende:
Kokosrollen, rest vind ik naar matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |