SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
wat voor kruidnootjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond nog een zakje cookies & cream kruidnootjes in de kast
Oh ja. Je moet betalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lees het nog een keer en doe nog een poging
jakquote:
Terug naar start!quote:
Precies ja.quote:
Ik was de enige die die dingen vratquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips wordt al helemaal wild als ze dit leest.
Zijn wel lekker, beetje een oreo binnenstebuitenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor kruidnootjesis dat lekker?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was de enige die die dingen vratZakjes van 50 cent
Misschienquote:
kruidnoten kan primaquote:
Gekut altijd met die folietjesquote:
quote:
die heeft zukke dunne wandjes dat hij prima via de buren naar binnen kanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
Ohja, tijd niet gedaan, aan @:nattekat's huisje knabbelen
"
*Steelt deurknop
Klinkt prima te doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel lekker, beetje een oreo binnenstebuiten
Werkt ie niet gewoon met een stekker?!quote:
Gun mij ook eens watquote:
Je had toch opgeletquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt prima te doen
[..]
Werkt ie niet gewoon met een stekker?!
Ik heb de deurknop vervangen door een houten knop.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
Ohja, tijd niet gedaan, aan @:nattekat's huisje knabbelen
"
*Steelt deurknop
You knob.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de deurknop vervangen door een houten knop.
Zoethout?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was snelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ohquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je had toch opgelet![]()
Ik had gisteren een portable besteld en die nutribullet/magicbullet had ik al. ;-;
Je past hier prima in de chocolade munt liefhebbers groep hoorquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohin dat geval, ja super goed opgelet
![]()
Jippiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je past hier prima in de chocolade munt liefhebbers groep hoor
@:ltvdk @:4everblackeyed @:shii @:dezwabber @:airwin en nog meer
hmm.... blij dat mijn ouders gewoon bijtringen en voedsel voor hun kinderen kochten ipv dat we aan de meubels moesten knagenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan me nog herinneren hoe sommige houten meubels smaakte bij pa en ma thuis, toen ik mini was en nog aan dingen likte. Zoals kleine kindjes doen.
Hilarisch hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.... blij dat mijn ouders gewoon bijtringen en voedsel voor hun kinderen kochten ipv dat we aan de meubels moesten knagen
Nog meer?quote:In deze gevallen kan de voorlopige aanslag afwijken van uw definitieve aanslag inkomstenbelasting. Over het geheel van uw inkomsten wordt dan te weinig loonheffing ingehouden. Dit komt omdat uw werkgevers niet van elkaar weten welke loonheffing er wordt ingehouden.
quote:
Die heb ik nooit gehadquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jippie![]()
Mis jij ook die magnums?
Schatkistjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad
Maar mijn favo schepijs is after eight
Dat is echt heerrlijk. Vooral in de zomer met die warme temperaturen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad
dan voortaan maar gewoon 300 euro per maand op een spaarrekening zetten om alvast te sparen voor je aangiftequote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog meer?oke ik ga voor het gemak gewoon even uit van 3k
kan het alleen nog maar meevallen
Dit bestaat schijnbaar ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jippie![]()
Mis jij ook die magnums?
oehhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit bestaat schijnbaar ook
[ afbeelding ]
ik zet geld apart dat ik over heb, dat is genoeg. Doe niet aan potjes en dingetjes verder met geld reserverenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan voortaan maar gewoon 300 euro per maand op een spaarrekening zetten om alvast te sparen voor je aangifte
Ja, er was dus een zomer waarbij er die smaak was.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad
Hou op! Waaaaaarrrrrrrrrquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net nog een After Eight op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt heerrlijk. Vooral in de zomer met die warme temperaturen.
Zin in de zomer![]()
![]()
Maar nu je het zegt, zo lastig is dat denk ik niet om zelf te maken?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, er was dus een zomer waarbij er die smaak was.maar dat is nooit terug gekomen, tot nu toe.
Ohdat is zeker lekker ja.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ook een optie iddquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zet geld apart dat ik over heb, dat is genoeg. Doe niet aan potjes en dingetjes verder met geld reserveren
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, er was dus een zomer waarbij er die smaak was.maar dat is nooit terug gekomen, tot nu toe.
Net als toen met die 5 kisses die ook opeens weg warenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Stokje in een after eight steken en invriezen is toch niet hetzelfde. En om die after eight op een magnum te plakken is ook wel wat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar nu je het zegt, zo lastig is dat denk ik niet om zelf te maken?iets in die richting dan
Eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is sowieso veel te weinig chocola munt combinatie verkrijgbaar in Nederland
UK denk ik https://contestdistributi(...)e-after-eight-750-mlquote:
Jumbo heeft ze.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens.
HEMA had ooit paaseitjes met munt. Ook niet meer gezien.
Ja daar moet je echt voor op speurtochtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is sowieso veel te weinig chocola munt combinatie verkrijgbaar in Nederland
Als je maar weet dat de balans in - uit oke isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een optie idd![]()
Ik had bij brand new day destijds een spaarrekening geopend (naast dat ik mn pensioenbeleggingen daar al had) om mn reserveringen van het uitzendbureau apart te zetten toen ik in loondienst ging..
geld staat er nog altijd prima. heb het niet nodig gehad.. Ook wa overbodig geweest dus
More reasons to shop at Morrisonsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UK denk ik https://contestdistributi(...)e-after-eight-750-ml
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was snel
*Neemt hap uit dakpan
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als toen met die 5 kisses die ook opeens weg waren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Stokje in een after eight steken en invriezen is toch niet hetzelfde. En om die after eight op een magnum te plakken is ook wel wat.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens.
HEMA had ooit paaseitjes met munt. Ook niet meer gezien.
quote:
ow ja dat is het bij mij ook wel. Ik ze ook standaard wat apart voor de zorgverzekering die ik jaarlijks betaal ipv maandelijks.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je maar weet dat de balans in - uit oke is. Ik hou in- en uitgaven wel bij in categorieën, dus stel inkomen valt weg of er komen hoge uitgaven bij dan kan ik wel kijken of ik dat ga redden of wat zuiniger moet doen bij bepaalde dingen
Jawel, maar die is heel simpelquote:
Sow.quote:
quote:
Dat is ook wel echt een flink bedragquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat is het bij mij ook wel. Ik ze ook standaard wat apart voor de zorgverzekering die ik jaarlijks betaal ipv maandelijks.
ja ik gooi gewoon standaard zowat alles naar mn spaarrekeningen. en dan haal ik voor uitgaven er weer wat af.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt een flink bedrag. Ik weet wanneer de grotere uitgaven komen, dat is wel fijn. Dan doe ik minder geld naar mn spaarrekening, komt beetje op hetzelfde neer
Kan ze niet vindenquote:
samequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik gooi gewoon standaard zowat alles naar mn spaarrekeningen. en dan haal ik voor uitgaven er weer wat af.
Als je goed met geld om kunt gaan moet het geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
en ja het is een groot bedrag maar ik 'bespaar' nu 150 euro per maand wat ik weer extra kan sparen
Doet me te veel aan werk denkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Houden manenn niet van fluor kledingook niet tijdens een feestje
Te lang geleden alweer dat ik dat op heb. Zeer binnenkort maar weer eens halen en consumeren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
heb nergens schulden. heb een credit card, als ik daarmee geld uitgeef betaal ik meteen het geld terug.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
[..]
Als je goed met geld om kunt gaan moet het geen probleem zijn.
Ik verbaas me soms heel erg over mensen die schulden hebben door dingen zoals Klarna
Plot twist: gianni is de bouwvakker uit de Village People.quote:
Ik dacht klaar-overquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plot twist: gianni is de bouwvakker uit de Village People.
Bwehehe, misschien wel allebei. Overdag klaar-over, 's nachts zingend en dansend op de bar. #leesditineenJambersstemquote:
nee dat kan niet, hmm.... past goed iddquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plot twist: gianni is de bouwvakker uit de Village People.
Ik heb 3 creditcards, met op alle 3 een limiet van 10.000 euro, daar kwam het automatisch meequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb nergens schulden. heb een credit card, als ik daarmee geld uitgeef betaal ik meteen het geld terug.
kan niet rood staan op mn rekeningen.
quote:
slimquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb nergens schulden. heb een credit card, als ik daarmee geld uitgeef betaal ik meteen het geld terug.
kan niet rood staan op mn rekeningen.
damnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 3 creditcards, met op alle 3 een limiet van 10.000 euro, daar kwam het automatisch meeNou dat is ook riskant voor mensen die niet met geld om kunnen gaan. Kun je in 1 maand gelijk 30k schuld opbouwen.
Ik vond nog een gifje van je....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 3 creditcards, met op alle 3 een limiet van 10.000 euro, daar kwam het automatisch meeNou dat is ook riskant voor mensen die niet met geld om kunnen gaan. Kun je in 1 maand gelijk 30k schuld opbouwen.
ff gekeken, die van mij kan tot 1.500 euroquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh, zit er een limiet opquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ff gekeken, die van mij kan tot 1.500 euro
Begon met 1.000, maar dat werd na een jaar verhoogd.
Geen idee waarom ze daarna nooit meer een aanpassing hebben gedaan.
credit card gebruik ik eigenlijk ook alleen als veiligheid.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]Hehe, ja ok logisch
[..]
slim
ik geef dan gewoon geen geld uit. Heb nooit geleend, ho nee stop. Vergeet ik bijna mn studieschuld
Ik gebruik ze uiteindelijk ook niet vaak. Gebruik als het kan gewoon opties waarbij je direct betaalt. Heb liever dat het direct afgeschreven wordt zodat het geld al weg is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
ik heb al een creditcard sinds ik student ben, kon ook gewoon![]()
was nodig voor vakantie trouwens, gebruik creditcard eigenlijk alleen bij dingen waarbij ideal/paypal geen betaaloptie zijn
Dan heb je nog niet genoeg geld uitgegeven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
oh, zit er een limiet op
ik heb echt geen idee
Moet een keer in een maand alles opnemen en zo'n geldbriefjespistool kopenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond nog een gifje van je....
[ afbeelding ]
Oh dat is helemaal geen slecht idee, zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
credit card gebruik ik eigenlijk ook alleen als veiligheid.
online aankopen op sites waarvan ik lichte twijfel heb.
Dit ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
ik heb al een creditcard sinds ik hb-student was, kon ook gewoon![]()
was nodig voor vakantie trouwens, gebruik creditcard eigenlijk alleen bij dingen waarbij ideal/paypal geen betaaloptie zijn
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet een keer in een maand alles opnemen en zo'n geldbriefjespistool kopenEn dan weer netjes terugstorten
jah gelukkig zit er wel een limiet op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, zit er een limiet op
ik heb echt geen idee
Denk het, want ze is verdacht stilquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Reminds me, Dimmy nog op verkansie?
Dankuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
ik zie idd nog een streepje
datismijnmening
Is er nog verschil tussen of de naam zwart met streep is, of rood met streep?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
ik zie idd nog een streepje
datismijnmening
rood is een adminquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er nog verschil tussen of de naam zwart met streep is, of rood met streep?
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet genoeg geld uitgegeven.
je eigen woning een goed doel noemenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog een enorme hypotheek.;(
Maar goed, iedere maand stukje afbetalen. Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
ooohja, wacht dit is ook wel handig, je cc gebruiken voor grote uitgaven ipv wachttijden bij de bankquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah gelukkig zit er wel een limiet op.
maar ben er nog nooit bij in de buurt gekomen.
1.200 euro is het maximum toen ik twee laptops aan had gekocht.
Door een admin geband?quote:
een credit card is niet slecht als je het op de goede manier gebruikt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooohja, wacht dit is ook wel handig, je cc gebruiken voor grote uitgaven ipv wachttijden bij de bank
En waar ging de rechtszaak over?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
Ik las net ergens dat er een vrouw is die een rechtszaak verloren heeft en nu 3/4 maanden huur in één keer moet betalen voor morgen omdat ze anders met kinderen het huis uit moet.
Ze post natuurlijk anoniem.
Mwah, als ze stout is geweest...quote:
ow op mobiel kan het best rood zijn. geen idee.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door een admin geband?
Ik zie onderstaande. Maar volgens mij zie ik de naam ook wel eens in het zwart met een streep erdoor bij een ban.
[ afbeelding ]
Ohh ok, misschien is dat het dan. Dacht misschien is het ene een permban en andere niet o.i.d.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow op mobiel kan het best rood zijn. geen idee.
op de laptop staat er gewoon een streep door de zwarte naam.
Huurachterstandquote:
En verloren.. nou ja dan had ze blijkbaar ook geen goed punt en is het niet zo gek dat ze moet betalenquote:
Ze had haar baby verloren, depressie en haar man kan geen werk vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En verloren.. nou ja dan had ze blijkbaar ook geen goed punt en is het niet zo gek dat ze moet betalen
is er al een crowdfund linkje?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze had haar baby verloren, depressie en haar man kan geen werk vinden.
Nu wil ze een lening zonder BKR. Ik verwacht dat mensen haar nu gaan helpen.
Maar ik wantrouw dit enorm.
Haha, dat geldt gek genoeg voor de meeste dingen in het levenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
een credit card is niet slecht als je het op de goede manier gebruikt.
verantwoord mee om gaan
Of toch niet....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit, laten we een Foqueville petitie starten
Mag niet want moslimquote:
ow... maar dan mag ze ook niet lenen toch?quote:
Mag dat niet van Allahquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... maar dan mag ze ook niet lenen toch?
quote:
crowdfund mag dan welquote:Volgens de islamitische geloofsregels is het verboden rente te betalen of te ontvangen, dit maakt het voor deze mensen niet mogelijk om een hypotheek of lening af te sluiten.
ga je de bijstand in?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laat ik maar eens stoppen met werken.
Tijd voor WW?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laat ik maar eens stoppen met werken.
Wel bij bepaalde instanties voor moslims. Heeft met rente te maken geloof jkquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... maar dan mag ze ook niet lenen toch?
Nee. Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus geen vrome moslims met een hypotheek
Mja tegenwoordig kun je relatief makkelijk wegkomen met weinig tot geen verantwoordelijkheid nemen, er wordt wel weer een crowdfunding gestart.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze had haar baby verloren, depressie en haar man kan geen werk vinden.
Nu wil ze een lening zonder BKR. Ik verwacht dat mensen haar nu gaan helpen.
Maar ik wantrouw dit enorm.
De comments zijn in elk geval om te smullen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja tegenwoordig kun je relatief makkelijk wegkomen met weinig tot geen verantwoordelijkheid nemen, er wordt wel weer een crowdfunding gestart.
quote:
Nou eigenlijk enkel voor vandaag. Morgen weer verder.quote:
* kwiwi tekent trump poppetje als handtekeningquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit, laten we een Foqueville petitie starten
Geeft nietquote:
crowdfund heeft niets van doen met rentesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel bij bepaalde instanties voor moslims. Heeft met rente te maken geloof jk
Ze mogen alleen gratis geld aannemen begrijp ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
crowdfund heeft nies van doen met rentes
Dat is crowdfunding tochquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze mogen alleen gratis geld aannemen begrijp ik.
Sorry ik had het over een hypotheek.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
crowdfund heeft niets van doen met rentes
Dat wil iedereen welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze mogen alleen gratis geld aannemen begrijp ik.
Nope, heb niets met geloof (geen enkel geloof) dus nooit in verdieptquote:
Was dat geen film van Geert Wilders?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ah. Daar krijgt ze teveel fitnah van.
Ah oké. Ja ik verdiep me wel graag in geloof en cultuur.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, heb niets met geloof (geen enkel geloof) dus nooit in verdiept
ik heb destijds bij de belastingdienst toeslagen gewerkt. Kregen we op de 20e om 8 uur telefoon waarom de zorgtoeslag nog niet was uitbetaald want mevrouw moest de boodschappen doen en kon nu geen brood kopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
Sowieso raar. Ik snap best dat wanneer je een kind verliest en/of depressief bent, je zaken niet goed doet en niks meer uitmaakt. Maar waarom kon ze dan wel jaren lang de huur betalen. En waar is nu dat geld wat normaal voor de huur was.
Geeft ze sowieso geen antwoord op, gok ik.
Apart wel dat ik al bij voorbaat iets inbouw om framing te voorkomenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, heb niets met geloof (geen enkel geloof) dus nooit in verdiept
Niks aantrekken van het soort volk dat moeilijk gaat doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart wel dat ik al bij voorbaat iets inbouw om framing te voorkomen
Mooie dingen hèquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb destijds bij de belastingdienst toeslagen gewerkt. Kregen we op de 20e om 8 uur telefoon waarom de zorgtoeslag nog niet was uitbetaald want mevrouw moest de boodschappen doen en kon nu geen brood kopen.
Ja, viel me ook al op. Maar ik negeerde het.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart wel dat ik al bij voorbaat iets inbouw om framing te voorkomen
Framen als racist gaat snel. Al heb ik hier sowieso toch al een rechtse reputatiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks aantrekken van het soort volk dat moeilijk gaat doen.
Valt hier toch wel mee?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Framen als racist gaat snel. Al heb ik hier sowieso toch al een rechtse reputatie
uhuh... als de 20e op zaterdag viel dan waren mensen al helemaal van de leg op vrijdag aan de telefoon.... ja maar twee dagen extra doen zonder de toeslagen dat kon toch nietquote:
Rechts en racist zijn niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Framen als racist gaat snel. Al heb ik hier sowieso toch al een rechtse reputatie
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh... als de 20e op zaterdag viel dan waren mensen al helemaal van de leg op vrijdag aan de telefoon.... ja maar twee dagen extra doen zonder de toeslagen dat kon toch niet
herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Plannen is moeilijk voor sommige mensen.![]()
Heb zoveel leugens gezien van mensen met toeslagen/uitkeringen dat ik al een soort ingebouwde argwaan heb.
Klopt. Dat begrijp ik helemaal. Zo sta ik er ook in. Liever dat, dan dat gelul. Soms voel ik me bijna beledigd dat mensen mij zo inschatten dat ik hun bullshit geloof.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
herkenbaar.
ik vind het ook wel grappig dat als ik nu mensen aan de lijn heb die eerlijk vertellen ze het lastig vinden etc veel meer geduld heb en meer meedenk dan mensen die met smoesjes komen.
Mijn hemel.. wat die toeslagen uiteindelijk niet aan belastinggeld kosten. Al dat personeel dat nog bovenop de toeslagen zelf nodig is, om dit soort nonsens vragen te beantwoorden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb destijds bij de belastingdienst toeslagen gewerkt. Kregen we op de 20e om 8 uur telefoon waarom de zorgtoeslag nog niet was uitbetaald want mevrouw moest de boodschappen doen en kon nu geen brood kopen.
Midden van t land. Er hangt een azuurblauwelucht nog boven Utrechtquote:
Zonder den onredabele medemens vlogen we al tussen de sterren in gouden ruimteschepen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn hemel.. wat die toeslagen uiteindelijk niet aan belastinggeld kosten. Al dat personeel dat nog bovenop de toeslagen zelf nodig is, om dit soort nonsens vragen te beantwoorden.
yup... en reken maar dat dat soort telefoontjes zelfs nu 9 jaar (in september bestaat de telefoonlijn zelfs 10 jaar) later nog steeds komenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn hemel.. wat die toeslagen uiteindelijk niet aan belastinggeld kosten. Al dat personeel dat nog bovenop de toeslagen zelf nodig is, om dit soort nonsens vragen te beantwoorden.
Ik zit een half uurtje ten oosten van je. Zie ook wel een streepje kleur nog maar kan nou niet zeggen dat het licht is buiten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Midden van t land. Er hangt een azuurblauwelucht nog boven Utrecht
we hebben mensen gehad die kinderopvang toeslag aan wilden vragen omdat hun (schoon)ouders een week op de kinderen gingen passen terwijl de ouders op vakantie gingen..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
Net zoals die dekmantelzorgers. Zogenaamd voor de zieke mama zorgen, daarom niet kunnen werken en dan alles binnenharken. Maar als je ze dan in de smiezen houdt, doen ze geen flikker aan mantelzorg. Lekker stiekem samenwonen, ja.
Walgelijk en dat gaat dan ten koste van mensen die wél recht hebben op financiële steun.
dat heet lichtvervuiling van al die industriegebieden daarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Midden van t land. Er hangt een azuurblauwelucht nog boven Utrecht
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hebben mensen gehad die kinderopvang toeslag aan wilden vragen omdat hun (schoon)ouders een week op de kinderen gingen passen terwijl de ouders op vakantie gingen..
goh vreemd he dat die regeling daar niet voor geldt
Dat merk ik ook als klant. Had laatst een behoorlijk groot probleem met m'n zorgverzekering omdat ik een klein administratief iets over het hoofd gezien had vorig jaar. Heb toen ook gewoon gezegd "hey sorry, wist niet dat ik dat moest doen, maar goed, wel mijn fout. Situatie gewoon open uitgelegd en uiteindelijk is het netjes opgelost. Werd daarna nog bedankt voor het open gesprek.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
herkenbaar.
ik vind het ook wel grappig dat als ik nu mensen aan de lijn heb die eerlijk vertellen ze het lastig vinden etc veel meer geduld heb en meer meedenk dan mensen die met smoesjes komen.
ja die persoon aan de andere kant van de lijn zal het ook een verademing hebben gevonden dat ze eindelijk ok eens serieus een gesprek kon voeren en niet een clown bassie aan de lijn te hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat merk ik ook als klant. Had laatst een behoorlijk groot probleem met m'n zorgverzekering omdat ik een klein administratief iets over het hoofd gezien had vorig jaar. Heb toen ook gewoon gezegd "hey sorry, wist niet dat ik dat moest doen, maar goed, wel mijn fout. Situatie gewoon open uitgelegd en uiteindelijk is het netjes opgelost. Werd daarna nog bedankt voor het open gesprek.
Allejezusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hebben mensen gehad die kinderopvang toeslag aan wilden vragen omdat hun (schoon)ouders een week op de kinderen gingen passen terwijl de ouders op vakantie gingen..
Krijg je dan niet heel snel een rothekel aan (arme) mensen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jammer, nu bal niet meer in de klantenservice werkt had dat leuk geweestquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:38 schreef Nizno het volgende:
ik kan er boeken over schrijven
Maar dat doe ik niet
Wel een leuke schrijversnaam. Nizno.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:38 schreef Nizno het volgende:
ik kan er boeken over schrijven
Maar dat doe ik niet
Nizno Sitidquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel een leuke schrijversnaam. Nizno.
oy, wat deed ie?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik had net trouwens bijna een kamikazefietser ondersteboven gereden
Ik heb zo'n bloedhekel aan fietsers.
wollah, waz met jou?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Hij kwam uit een fietspad, had geen voorrang en stak geen hand uit, en ik wilde vlak voorbij dat fietspad een zijweg inslaan. Dus die lag bijna op m'n motorkap.quote:
True true.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rechts en racist zijn niet hetzelfde.
ah das ontiegelijk kut. ik kan daar ook zo slecht tegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kwam uit een fietspad, had geen voorrang en stak geen hand uit, en ik wilde vlak voorbij dat fietspad een zijweg inslaan. Dus die lag bijna op m'n motorkap.
De arbeidersklasse had daar een paar jaartjes geleden in Duitsland ook al last van.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True true.
Alle termen liggen sowieso door elkaar tegenwoordig, linkse antisemieten is ook een ding tegenwoordig
Ik had misschien nog een keer extra moeten kijken toen ik afsloeg, maar het ging zo snel. Ik had hem daar ook niet verwacht, onze wegen kruisten elkaar een beetje en hij wilde er denk ik nog even snel langs en had niet gezien dat ik daar wilde afslaan. Beetje raar punt maar het was waarschijnlijk toch mijn schuld geweest als ik hem had geraakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah das ontiegelijk kut. ik kan daar ook zo slecht tegen.
Kan me voorstellen dat het als automobilist nog kutter is omdat je dan altijd 'fout' bent voor de vergoedingvraag
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had misschien nog een keer extra moeten kijken toen ik afsloeg, maar het ging zo snel. Ik had hem daar ook niet verwacht, onze wegen kruisten elkaar een beetje en hij wilde er denk ik nog even snel langs en had niet gezien dat ik daar wilde afslaan. Beetje raar punt maar het was waarschijnlijk toch mijn schuld geweest als ik hem had geraakt.
Oh maar bijnaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
altijd gezellig met de treinquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, station Zwolle. De trein naar huis heeft vertraging. Jeej goedenavond allen.
Station Zwollywoodquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, station Zwolle. De trein naar huis heeft vertraging. Jeej goedenavond allen.
Nou gelukkig ging het nog net goedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had misschien nog een keer extra moeten kijken toen ik afsloeg, maar het ging zo snel. Ik had hem daar ook niet verwacht, onze wegen kruisten elkaar een beetje en hij wilde er denk ik nog even snel langs en had niet gezien dat ik daar wilde afslaan. Beetje raar punt maar het was waarschijnlijk toch mijn schuld geweest als ik hem had geraakt.
Ik heb vorige week een E-bike aangereden. Of eerder de E-bike mij. Was mijn schuld welquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:56 schreef CherryLips het volgende:
je bent gewoon een serieaanranderquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:17 schreef Koen66 het volgende:
Sowieso lekker bezig ik, in november reed ik een scooter aan
oy!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het waren ook beide minderjarige meisjes
nog een patroonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ook nog op dezelfde kruising, 100m van m'n werk
Koenmageddonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:17 schreef Koen66 het volgende:
Gelijk maar @essnhills erbij roepen danquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog een patroon
straks wordt het nog een heel breiwerk
Het breiwerk wordt complex zoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk maar @:essnhills erbij roepen dan
'Hey meneer koens, waar zit de deuk deze maand?'quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:28 schreef Koen66 het volgende:
Als het schadebedrijf je nog herkent van vorige keer klopt er iets niet
welke minderjarige was dit keer het slachtoffer?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Hey meneer koens, waar zit de deuk deze maand?'
je werd alleen vergeleken met de Village People versie van een bouwvakker toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:34 schreef gianni61 het volgende:
zo, gedoucht, kon zo in bed gaan liggen
ook village people hebben slaap nodigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
je werd alleen vergeleken met de Village People versie van een bouwvakker toch?
Niet met een echte bouwvakker
Lekker bezigquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:17 schreef Koen66 het volgende:
het is HALF ACHT!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook village people hebben slaap nodig
de laatste tijd voelt het alsof ik altijd moe benquote:
misschien omdat je te veel rust?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de laatste tijd voelt het alsof ik altijd moe ben
is dat mogelijk?quote:
geen idee eigenlijk.quote:
Wie weet hoeveel slachtoffers koens voor ons verzwijgtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Een patroon kan je pas zien vanaf 3.
Grote kansquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel slachtoffers koens voor ons verzwijgt
Of hoeveel er nog komenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
plus ik vind 1 slachtoffer al een patroonquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik snap dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of hoeveel er nog komenIk blijf nog maar even weg uit Nederland
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
plus ik vind 1 slachtoffer al een patroon
Dit is niet in de haakquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk maar @:essnhills erbij roepen dan
Dat deed je toch sowieso alquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of hoeveel er nog komenIk blijf nog maar even weg uit Nederland
Pfeiffer?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik haal patroon en recept steeds door elkaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
plus ik vind 1 slachtoffer al een patroon
Misschien kun je er een eind aan breien?quote:
Samequote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 slachtoffer is een recept?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik haal patroon en recept steeds door elkaar
Hmm, nee er zitten teveel steekjes losquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kun je er een eind aan breien?
Ben er al een tijd niet geweest inderdaad. Maar heb nu een Hema op 2u rijden, dus waar moet je dan nog voor naar Nederland hequote:
zodra ze aankomen met liters, mililiters, centiliters of deciliters weet je dat je niet hoeft te hakenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik haal patroon en recept steeds door elkaar
Sommige recepten hebben wel slachtoffers?quote:
dan heb je een steek laten vallenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, nee er zitten teveel steekjes los
Mijn schoonzusje stuurde een filmpje waarin iemand met een lange sliert pizzadeeg aan het haken was en dat daarna in de oven deedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodra ze aankomen met liters, mililiters, centiliters of deciliters weet je dat je niet hoeft te haken
En sommige slachtoffers worden recepten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sommige recepten hebben wel slachtoffers?
En sommige recepten maken slachtoffers
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje stuurde een filmpje waarin iemand met een lange sliert pizzadeeg aan het haken was en dat daarna in de oven deed
vlechtbrood maar dan andersquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje stuurde een filmpje waarin iemand met een lange sliert pizzadeeg aan het haken was en dat daarna in de oven deed
Er zitten wat haken en ogen aan jaquote:
Foquevillers repatriëren naar het beloofde landquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben er al een tijd niet geweest inderdaad. Maar heb nu een Hema op 2u rijden, dus waar moet je dan nog voor naar Nederland he
Haakbroodquote:
Jaquote:
Voor wie is dat?quote:
Hmmmm enige andere aanrijding was van Koen Jr die oktober 2023 ietwat schade veroorzaaktequote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Een patroon kan je pas zien vanaf 3.
Ok kwiwi Dahmerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En sommige slachtoffers worden recepten.
meestal komt rood na geelquote:
Klinkt wel lekkerquote:
quote:
Zag er ook wel goed uit, met van de stukken die je er makkelijk af kan trekken zoals met zo'n breekbroodquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Foqueville kun je nergens van op aan
Als we Foqueville al niet meer kunnen vertrouwenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Foqueville kun je nergens van op aan
Geenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
Wat voor zekerheid heeft het leven nog als zelfs Foqueville onverwachts is
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als we Foqueville al niet meer kunnen vertrouwen
quote:
Alle Foquevillers nu..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als we Foqueville al niet meer kunnen vertrouwen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
Wat doe je ons aanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle Foquevillers nu..
[ afbeelding ]
Ja en dat die woorden ook nog van jou komen, de kern, de rots in de branding, de essentie van Foquevillequote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle Foquevillers nu..
[ afbeelding ]
Zal ik wat meer zakjes op het dorpsplein leggen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat die woorden ook nog van jou komen, de kern, de rots in de branding, de essentie van Foqueville
Jaja, rots in de branding, onze grote brandblusserquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat die woorden ook nog van jou komen, de kern, de rots in de branding, de essentie van Foqueville
Zou eerder de traumaheli's opschalenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal ik wat meer zakjes op het dorpsplein leggen?
Om in de fik te steken om daarna met loerende sirenes te kunnen blussen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal ik wat meer zakjes op het dorpsplein leggen?
We're doomedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat er een waterpomp bij de brug?quote:
En laat opstaanquote:
Wekker gaat morgen gewoon weer om 7 uur hoorquote:
Nee KSC is op een gegeven moment opstaan en op een ander moment gaan slapen en dan Nattekat die erover gaat flippenquote:
Lekker vroeg uit de veren.quote:
Ohquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wekker gaat morgen gewoon weer om 7 uur hoor
Ik ben nooit geflipt, je vriendin zag gewoon spokenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee KSC is op een gegeven moment opstaan en op een ander moment gaan slapen en dan Nattekat die erover gaat flippen
6 uurquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wekker gaat morgen gewoon weer om 7 uur hoor
Wat deed jou besluiten 'oh het is -6, en pikdonker, laat ik eens een keertje de fiets pakken'quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker vroeg uit de veren.
Ik zat om 6 uur op de fiets vanmorgen. Zeer koud, maar toch.
Eerste keer op de fiets deze maand, na ziekte. Brrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |