SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
wat voor kruidnootjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond nog een zakje cookies & cream kruidnootjes in de kast
Oh ja. Je moet betalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lees het nog een keer en doe nog een poging
jakquote:
Terug naar start!quote:
Precies ja.quote:
Ik was de enige die die dingen vratquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips wordt al helemaal wild als ze dit leest.
Zijn wel lekker, beetje een oreo binnenstebuitenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor kruidnootjesis dat lekker?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was de enige die die dingen vratZakjes van 50 cent
Misschienquote:
kruidnoten kan primaquote:
Gekut altijd met die folietjesquote:
quote:
die heeft zukke dunne wandjes dat hij prima via de buren naar binnen kanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
Ohja, tijd niet gedaan, aan @:nattekat's huisje knabbelen
"
*Steelt deurknop
Klinkt prima te doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel lekker, beetje een oreo binnenstebuiten
Werkt ie niet gewoon met een stekker?!quote:
Gun mij ook eens watquote:
Je had toch opgeletquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt prima te doen
[..]
Werkt ie niet gewoon met een stekker?!
Ik heb de deurknop vervangen door een houten knop.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
Ohja, tijd niet gedaan, aan @:nattekat's huisje knabbelen
"
*Steelt deurknop
You knob.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de deurknop vervangen door een houten knop.
Zoethout?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was snelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ohquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je had toch opgelet![]()
Ik had gisteren een portable besteld en die nutribullet/magicbullet had ik al. ;-;
Je past hier prima in de chocolade munt liefhebbers groep hoorquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohin dat geval, ja super goed opgelet
![]()
Jippiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je past hier prima in de chocolade munt liefhebbers groep hoor
@:ltvdk @:4everblackeyed @:shii @:dezwabber @:airwin en nog meer
hmm.... blij dat mijn ouders gewoon bijtringen en voedsel voor hun kinderen kochten ipv dat we aan de meubels moesten knagenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan me nog herinneren hoe sommige houten meubels smaakte bij pa en ma thuis, toen ik mini was en nog aan dingen likte. Zoals kleine kindjes doen.
Hilarisch hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.... blij dat mijn ouders gewoon bijtringen en voedsel voor hun kinderen kochten ipv dat we aan de meubels moesten knagen
Nog meer?quote:In deze gevallen kan de voorlopige aanslag afwijken van uw definitieve aanslag inkomstenbelasting. Over het geheel van uw inkomsten wordt dan te weinig loonheffing ingehouden. Dit komt omdat uw werkgevers niet van elkaar weten welke loonheffing er wordt ingehouden.
quote:
Die heb ik nooit gehadquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jippie![]()
Mis jij ook die magnums?
Schatkistjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad
Maar mijn favo schepijs is after eight
Dat is echt heerrlijk. Vooral in de zomer met die warme temperaturen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad
dan voortaan maar gewoon 300 euro per maand op een spaarrekening zetten om alvast te sparen voor je aangiftequote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog meer?oke ik ga voor het gemak gewoon even uit van 3k
kan het alleen nog maar meevallen
Dit bestaat schijnbaar ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jippie![]()
Mis jij ook die magnums?
oehhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit bestaat schijnbaar ook
[ afbeelding ]
ik zet geld apart dat ik over heb, dat is genoeg. Doe niet aan potjes en dingetjes verder met geld reserverenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan voortaan maar gewoon 300 euro per maand op een spaarrekening zetten om alvast te sparen voor je aangifte
Ja, er was dus een zomer waarbij er die smaak was.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |