SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
wat voor kruidnootjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond nog een zakje cookies & cream kruidnootjes in de kast
Oh ja. Je moet betalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lees het nog een keer en doe nog een poging
jakquote:
Terug naar start!quote:
Precies ja.quote:
Ik was de enige die die dingen vratquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips wordt al helemaal wild als ze dit leest.
Zijn wel lekker, beetje een oreo binnenstebuitenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor kruidnootjesis dat lekker?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was de enige die die dingen vratZakjes van 50 cent
Misschienquote:
kruidnoten kan primaquote:
Gekut altijd met die folietjesquote:
quote:
die heeft zukke dunne wandjes dat hij prima via de buren naar binnen kanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
Ohja, tijd niet gedaan, aan @:nattekat's huisje knabbelen
"
*Steelt deurknop
Klinkt prima te doenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel lekker, beetje een oreo binnenstebuiten
Werkt ie niet gewoon met een stekker?!quote:
Gun mij ook eens watquote:
Je had toch opgeletquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt prima te doen
[..]
Werkt ie niet gewoon met een stekker?!
Ik heb de deurknop vervangen door een houten knop.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:49 schreef essnhills het volgende:
Ohja, tijd niet gedaan, aan @:nattekat's huisje knabbelen
"
*Steelt deurknop
You knob.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de deurknop vervangen door een houten knop.
Zoethout?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was snelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ohquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je had toch opgelet![]()
Ik had gisteren een portable besteld en die nutribullet/magicbullet had ik al. ;-;
Je past hier prima in de chocolade munt liefhebbers groep hoorquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohin dat geval, ja super goed opgelet
![]()
Jippiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je past hier prima in de chocolade munt liefhebbers groep hoor
@:ltvdk @:4everblackeyed @:shii @:dezwabber @:airwin en nog meer
hmm.... blij dat mijn ouders gewoon bijtringen en voedsel voor hun kinderen kochten ipv dat we aan de meubels moesten knagenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kan me nog herinneren hoe sommige houten meubels smaakte bij pa en ma thuis, toen ik mini was en nog aan dingen likte. Zoals kleine kindjes doen.
Hilarisch hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.... blij dat mijn ouders gewoon bijtringen en voedsel voor hun kinderen kochten ipv dat we aan de meubels moesten knagen
Nog meer?quote:In deze gevallen kan de voorlopige aanslag afwijken van uw definitieve aanslag inkomstenbelasting. Over het geheel van uw inkomsten wordt dan te weinig loonheffing ingehouden. Dit komt omdat uw werkgevers niet van elkaar weten welke loonheffing er wordt ingehouden.
quote:
Die heb ik nooit gehadquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jippie![]()
Mis jij ook die magnums?
Schatkistjesquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad
Maar mijn favo schepijs is after eight
Dat is echt heerrlijk. Vooral in de zomer met die warme temperaturen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad
dan voortaan maar gewoon 300 euro per maand op een spaarrekening zetten om alvast te sparen voor je aangiftequote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog meer?oke ik ga voor het gemak gewoon even uit van 3k
kan het alleen nog maar meevallen
Dit bestaat schijnbaar ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jippie![]()
Mis jij ook die magnums?
oehhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit bestaat schijnbaar ook
[ afbeelding ]
ik zet geld apart dat ik over heb, dat is genoeg. Doe niet aan potjes en dingetjes verder met geld reserverenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan voortaan maar gewoon 300 euro per maand op een spaarrekening zetten om alvast te sparen voor je aangifte
Ja, er was dus een zomer waarbij er die smaak was.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad
Hou op! Waaaaaarrrrrrrrrquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net nog een After Eight op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt heerrlijk. Vooral in de zomer met die warme temperaturen.
Zin in de zomer![]()
![]()
Maar nu je het zegt, zo lastig is dat denk ik niet om zelf te maken?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, er was dus een zomer waarbij er die smaak was.maar dat is nooit terug gekomen, tot nu toe.
Ohdat is zeker lekker ja.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ook een optie iddquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zet geld apart dat ik over heb, dat is genoeg. Doe niet aan potjes en dingetjes verder met geld reserveren
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, er was dus een zomer waarbij er die smaak was.maar dat is nooit terug gekomen, tot nu toe.
Net als toen met die 5 kisses die ook opeens weg warenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Stokje in een after eight steken en invriezen is toch niet hetzelfde. En om die after eight op een magnum te plakken is ook wel wat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar nu je het zegt, zo lastig is dat denk ik niet om zelf te maken?iets in die richting dan
Eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is sowieso veel te weinig chocola munt combinatie verkrijgbaar in Nederland
UK denk ik https://contestdistributi(...)e-after-eight-750-mlquote:
Jumbo heeft ze.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens.
HEMA had ooit paaseitjes met munt. Ook niet meer gezien.
Ja daar moet je echt voor op speurtochtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is sowieso veel te weinig chocola munt combinatie verkrijgbaar in Nederland
Als je maar weet dat de balans in - uit oke isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een optie idd![]()
Ik had bij brand new day destijds een spaarrekening geopend (naast dat ik mn pensioenbeleggingen daar al had) om mn reserveringen van het uitzendbureau apart te zetten toen ik in loondienst ging..
geld staat er nog altijd prima. heb het niet nodig gehad.. Ook wa overbodig geweest dus
More reasons to shop at Morrisonsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UK denk ik https://contestdistributi(...)e-after-eight-750-ml
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was snel
*Neemt hap uit dakpan
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als toen met die 5 kisses die ook opeens weg waren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Stokje in een after eight steken en invriezen is toch niet hetzelfde. En om die after eight op een magnum te plakken is ook wel wat.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens.
HEMA had ooit paaseitjes met munt. Ook niet meer gezien.
quote:
ow ja dat is het bij mij ook wel. Ik ze ook standaard wat apart voor de zorgverzekering die ik jaarlijks betaal ipv maandelijks.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je maar weet dat de balans in - uit oke is. Ik hou in- en uitgaven wel bij in categorieën, dus stel inkomen valt weg of er komen hoge uitgaven bij dan kan ik wel kijken of ik dat ga redden of wat zuiniger moet doen bij bepaalde dingen
Jawel, maar die is heel simpelquote:
Sow.quote:
quote:
Dat is ook wel echt een flink bedragquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat is het bij mij ook wel. Ik ze ook standaard wat apart voor de zorgverzekering die ik jaarlijks betaal ipv maandelijks.
ja ik gooi gewoon standaard zowat alles naar mn spaarrekeningen. en dan haal ik voor uitgaven er weer wat af.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt een flink bedrag. Ik weet wanneer de grotere uitgaven komen, dat is wel fijn. Dan doe ik minder geld naar mn spaarrekening, komt beetje op hetzelfde neer
Kan ze niet vindenquote:
samequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik gooi gewoon standaard zowat alles naar mn spaarrekeningen. en dan haal ik voor uitgaven er weer wat af.
Als je goed met geld om kunt gaan moet het geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
en ja het is een groot bedrag maar ik 'bespaar' nu 150 euro per maand wat ik weer extra kan sparen
Doet me te veel aan werk denkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Houden manenn niet van fluor kledingook niet tijdens een feestje
Te lang geleden alweer dat ik dat op heb. Zeer binnenkort maar weer eens halen en consumeren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
heb nergens schulden. heb een credit card, als ik daarmee geld uitgeef betaal ik meteen het geld terug.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same
[..]
Als je goed met geld om kunt gaan moet het geen probleem zijn.
Ik verbaas me soms heel erg over mensen die schulden hebben door dingen zoals Klarna
Plot twist: gianni is de bouwvakker uit de Village People.quote:
Ik dacht klaar-overquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plot twist: gianni is de bouwvakker uit de Village People.
Bwehehe, misschien wel allebei. Overdag klaar-over, 's nachts zingend en dansend op de bar. #leesditineenJambersstemquote:
nee dat kan niet, hmm.... past goed iddquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plot twist: gianni is de bouwvakker uit de Village People.
Ik heb 3 creditcards, met op alle 3 een limiet van 10.000 euro, daar kwam het automatisch meequote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb nergens schulden. heb een credit card, als ik daarmee geld uitgeef betaal ik meteen het geld terug.
kan niet rood staan op mn rekeningen.
quote:
slimquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb nergens schulden. heb een credit card, als ik daarmee geld uitgeef betaal ik meteen het geld terug.
kan niet rood staan op mn rekeningen.
damnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 3 creditcards, met op alle 3 een limiet van 10.000 euro, daar kwam het automatisch meeNou dat is ook riskant voor mensen die niet met geld om kunnen gaan. Kun je in 1 maand gelijk 30k schuld opbouwen.
Ik vond nog een gifje van je....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 3 creditcards, met op alle 3 een limiet van 10.000 euro, daar kwam het automatisch meeNou dat is ook riskant voor mensen die niet met geld om kunnen gaan. Kun je in 1 maand gelijk 30k schuld opbouwen.
ff gekeken, die van mij kan tot 1.500 euroquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh, zit er een limiet opquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ff gekeken, die van mij kan tot 1.500 euro
Begon met 1.000, maar dat werd na een jaar verhoogd.
Geen idee waarom ze daarna nooit meer een aanpassing hebben gedaan.
credit card gebruik ik eigenlijk ook alleen als veiligheid.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]Hehe, ja ok logisch
[..]
slim
ik geef dan gewoon geen geld uit. Heb nooit geleend, ho nee stop. Vergeet ik bijna mn studieschuld
Ik gebruik ze uiteindelijk ook niet vaak. Gebruik als het kan gewoon opties waarbij je direct betaalt. Heb liever dat het direct afgeschreven wordt zodat het geld al weg is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
ik heb al een creditcard sinds ik student ben, kon ook gewoon![]()
was nodig voor vakantie trouwens, gebruik creditcard eigenlijk alleen bij dingen waarbij ideal/paypal geen betaaloptie zijn
Dan heb je nog niet genoeg geld uitgegeven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
oh, zit er een limiet op
ik heb echt geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |