SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:🇪🇺🚫 EU will not lift sanctions against Russia, even if the US does the opposite, - European Commission
Union will pursue its own sanctions policy and introduce the 16th package.
According to French Foreign Minister, the next package of anti-Russian sanctions will affect the Russian energy sector.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ligw4d2rcs2u
Je hebt wederom geen antwoordquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:26 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Want alleen Estland is/was 'bang voor de Russen'.
Dat jij het één en ander nog moet leren weten we nu wel.
Omdat Trump zichzelf daarin herkent..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer een type als Trump tijdens de Tweede Wereldoorlog president was geweest, hadden de Duitsers misschien wel gewonnen. Fascisme 2.0. Waarom zou je in godsnaam vriendjes willen zijn met dat mormel in het Kremlin
Omdat het Trump's ambitie is om ook zo te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer een type als Trump tijdens de Tweede Wereldoorlog president was geweest, hadden de Duitsers misschien wel gewonnen. Fascisme 2.0. Waarom zou je in godsnaam vriendjes willen zijn met dat mormel in het Kremlin
• Hij geeft Zelenskyy de schuld van impeachmentquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Roosevelt alsnog meedeed aan WO II was volgens mij alleen te danken omdat de Japanners Pearl Harbour aanvielen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik geef jou hetzelfde advies wat ik mijn dochters geef.quote:
Roosevelt was wel op zoek naar een reden om Duitsland de oorlog te verklaren. Die had hij ook wel gevonden met de Slag om de Atlantische Oceaan in volle gang. De kans dat een U-boot een Amerikaans schip zou torpederen was gewoon heel groot.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat Roosevelt alsnog meedeed aan WO II was volgens mij alleen te danken omdat de Japanners Pearl Harbour aanvielen.
Ik heb meelij met je dochters.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:29 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik geef jou hetzelfde advies wat ik mijn dochters geef.
Stel geen vragen als je het antwoord niet wilt horen.
Ja precies, hij is net zo'n autocraat. Die kut-Democraten met hun woke en de bedroevende Biden hebben het goed verkloot. Wat er in Amerika zelf gebeurt zal mij een zorg zijn, maar voor Europa en Oekraïne is het niet best allemaal. Mocht het komen tot een 'deal' over vrede, dan heb ik er 0,0 vertrouwen in dat die overeenkomst niet door Rusland wordt geschonden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat Trump zichzelf daarin herkent..
Dat zeg je ze als je ze vragen waarom je ze uithuwelijkt?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:29 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ik geef jou hetzelfde advies wat ik mijn dochters geef.
Stel geen vragen als je het antwoord niet wilt horen.
We moeten nog maar zien of dit iets oplevert.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:40 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Het is je misschien niet opgevallen, maar Ukraine steunt volledig op VS intell en de EU op VS hardpower.
Dat is ook precies wat met in Europa weet en waarom de grote jongens de buit verdelen in Riyadh terwijl Europa en Ukraine aan de kindertafel zitten.
[..]
lol
Bekijk deze YouTube-video
Groeten uit Starokostiantyniv.
Liefde voor zichzelfquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
We moeten nog maar zien of dit iets oplevert.
Dit heeft niets te maken met Europa, maar alles met Trump die een liefde heeft voor Poetin.
Maar het was Hitler uiteindelijk die in zijn overmoedige bui de VS de oorlog verklaarde.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Roosevelt was wel op zoek naar een reden om Duitsland de oorlog te verklaren. Die had hij ook wel gevonden met de Slag om de Atlantische Oceaan in volle gang. De kans dat een U-boot een Amerikaans schip zou torpederen was gewoon heel groot.
Dat is wel echt te kort door de bocht. Trump 2.0 is een product van een project waar de Republikeinen al sinds de jaren 80/90 mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja precies, hij is net zo'n autocraat. Die kut-Democraten met hun woke en de bedroevende Biden hebben het goed verkloot. Wat er in Amerika zelf gebeurt zal mij een zorg zijn, maar voor Europa en Oekraïne is het niet best allemaal. Mocht het komen tot een 'deal' over vrede, dan heb ik er 0,0 vertrouwen in dat die overeenkomst niet door Rusland wordt geschonden.
Dat zou kunnen. Dat is een interessante analyse en Robert Jensen deelt ook deze mening en ik twijfel. Het zou best wel eens waar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:36 schreef xzaz het volgende:
Uhh Trump is de deepstate dat nu naar boven komt drijven
Doe niet zo mal.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Dat is een interessante analyse en Robert Jensen deelt ook deze mening en ik twijfel. Het zou best wel eens waar kunnen zijn.
Dat zal de toekomst uitwijzen.
Jouw tijd komt nog wel als je ze weg mag geven als troostmeisjes aan Xi z'n kameraden.quote:
Hitler heeft de VS de oorlog verklaard in zijn enthousiasme over de aanval op Pearl Harbour.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Roosevelt was wel op zoek naar een reden om Duitsland de oorlog te verklaren. Die had hij ook wel gevonden met de Slag om de Atlantische Oceaan in volle gang. De kans dat een U-boot een Amerikaans schip zou torpederen was gewoon heel groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |