Heeft ze wel gelijk in.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:29 schreef V. het volgende:
"Ik ga ophangen, jullie bakken er geen reet van"
Hahahaha![]()
![]()
Beeldbelden de heren nu met hun eigen telefoon?quote:
Ik neem aan met een telefoon van de persoon waar ze verblijven.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:38 schreef svann het volgende:
[..]
Beeldbelden de heren nu met hun eigen telefoon?
Contact met die openen geeft wel extra risico.
Wel zelf afgedwongen natuurlijk door het delen van dat e-mail adres aan de start.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geza en Dio hebben wel gewoon dikke mazzel met de hulp van Mees Kees en Britt
Het ongeloof in hun ogen dat de anderen niet met de blacklight op de steen hebben gekeken.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:29 schreef V. het volgende:
"Ik ga ophangen, jullie bakken er geen reet van"
Hahahaha![]()
![]()
Ja, we proberen daar wat op te verzinnen. Maar technisch en juridisch redelijk complex.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:16 schreef Ferdii het volgende:
Gio en geza dachten, als we zelf niet zo slim zijn fixen we gewoon een lijntje met de slimme groep, inspiratie ala het huiswerk overschrijven van vroegah
@:selmar, de profiel foto’s veranderen en checken lijkt wel een Trent te zijn laatste seizoenen. Hier moet toch meer uit te halen zijn voor jullie als hunters?
En dan heeft een team dat al vrij slim gedaan door een bepaald onderwerp (hondje) te laten gebruiken, in plaats van alleen maar de foto veranderen of zwart-wit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 06:18 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ja, we proberen daar wat op te verzinnen. Maar technisch en juridisch redelijk complex.
Het volgen of er dingen veranderen is niet eens het grote probleem, maar de gegevens terugkrijgen van wie dat veranderende plaatje bekijkt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan heeft een team dat al vrij slim gedaan door een bepaald onderwerp (hondje) te laten gebruiken, in plaats van alleen maar de foto veranderen of zwart-wit.
Als ik in iemands kring zat dan nam ik dagelijks een andere foto op instagram, behalve met het onderwerp dat betekent dat er visite is geweest.
Taart ofzo dus
Kan het niet simpeler gebruikt worden? Als in, plaatje veranderen op profiel na bezoekje hunters = reden voor extra bezoekjes/surveillance/extra onderzoek. Je zou er zelfs AI op los kunnen laten om excessen te onderzoeken nav eerdere profiel wijzigingen. (Een random voorwerp wat opvalt als bv iemand alleen portretten heeft gehad in verleden)quote:Op donderdag 6 maart 2025 05:56 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het volgen of er dingen veranderen is niet eens het grote probleem, maar de gegevens terugkrijgen van wie dat veranderende plaatje bekijkt.
En dan zou ik niet eens op het profiel klikken, maar gewoon een plaatje nemen dat zo duidelijk was dat je in de search al ziet dat het een plaatje van een taart is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 05:56 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het volgen of er dingen veranderen is niet eens het grote probleem, maar de gegevens terugkrijgen van wie dat veranderende plaatje bekijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij je profielfoto in een taart verandert hoef ik niet in je profiel te kijken om dat te kunnen zien.
[ Bericht 21% gewijzigd door Leandra op 06-03-2025 13:08:24 ]
Dan weet je dat ze dit doen… maar daar kom je niet dichter bij de voortvluchtigen. Het gaat juist om wie die bekijken, en dat is gewoon veel lastiger om er uit te vissen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Kan het niet simpeler gebruikt worden? Als in, plaatje veranderen op profiel na bezoekje hunters = reden voor extra bezoekjes/surveillance/extra onderzoek. Je zou er zelfs AI op los kunnen laten om excessen te onderzoeken nav eerdere profiel wijzigingen. (Een random voorwerp wat opvalt als bv iemand alleen portretten heeft gehad in verleden)
Natuurlijk heb je liever IP gegevens, maar bewaard een bedrijf als insta info die niet direct leiden tot een hit/klik op een profiel? Dat geeft een gigantische berg data. Als dat er is, kun je die dan wel zo specifiek opvragen?
Nu alquote:
Ik was aan het twijfelen. Volgens mijn agenda vanavond inderdaad de finale, maar ik hoorde gisteren iemand zeggen dat dat nog niet zo was.quote:
Vanavond is de finale en volgende week staat er nog een 'After The Hunt' terugblik op het programma.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen. Volgens mijn agenda vanavond inderdaad de finale, maar ik hoorde gisteren iemand zeggen dat dat nog niet zo was.
quote:Zoals we gewend zijn van het programma kunnen we op de avond van de finale lekker blijven plakken voor After the Hunt, waar de kandidaten terugblikken op hun Hunted-avontuur. Alleen is dat dit jaar niet zo. De NPO heeft namelijk besloten om After the Hunt pas een week later, namelijk op maandag 17 maart, uit te zenden op tv.
NPO Start
Voor sommige kijkers vast even balen, maar er is ook positief nieuws. After the Hunt is namelijk wel direct na de finale op maandag 10 maart op NPO Start te streamen. Kan je toch nog zien hoe het allemaal eindigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |