Ja precies, maar ik bedoel dat je dat in bijna elke groep van x-aantal mensen hetzelfde gedrag zult gaan zien bij een deel van de mensen binnen dat experiment. Tijden van karigheid haalt dat bij een percentage van de mensheid omhoog, niet alleen binnen deze groep.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:26 schreef mazaru het volgende: [..] Nou dat weet ik niet hoor. In tijden van karigheid komt de ware aard naar boven. De 1 denkt eerder aan een ander en iemand anders zal de zwakste neerslaan om dat portie af te pakken.
ja melk kwarkquote:Op maandag 17 februari 2025 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof melk ook![]()
daar vragen ze best vaak om
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof melk ook![]()
daar vragen ze best vaak om
eieren volgens mij ookquote:Op maandag 17 februari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja melk kwark
kruiden suiker brood en?
Geen idee maar melk hoor ik ze regelmatig over zeurenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja melk kwark
kruiden suiker brood en?
Wordt de laatste tijd steeds ergerquote:Op maandag 17 februari 2025 20:30 schreef mazaru het volgende:
Altijd dat handje dat even moet aanraken![]()
[ afbeelding ]
verwend nest, vers brood is echt beter vermoed ikquote:Op maandag 17 februari 2025 20:28 schreef engine het volgende:
Milena vindt nogmaals gekocht brood beter.
Dat is waar, maar wat ik niet snap is dat je je zo neerzet op tv. Je weet dat je niet om zal komen van de honger. Dus het is geen kwestie van leven en dood. Deze beelden blijven voor altijd op het internet om aan te tonen wat voor egoíst je bent of hoe je voor je medemens zorgt.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik bedoel dat je dat in bijna elke groep van x-aantal mensen hetzelfde gedrag zult gaan zien bij een deel van de mensen binnen dat experiment. Tijden van karigheid haalt dat bij een percentage van de mensheid omhoog, niet alleen binnen deze groep.
Dus als een productie ervoor kiest om dit experiment zo uit te voeren, krijg wat je kunt verwachten. Vind dat een productie daar zelf voor moet waken eerlijk gezegd. Is kunstmatig een situatie creëeren waar negativiteit naar boven komt door te verwachten gedrag in zulke omstandigheden.
Jolien heeft een heel mooi badpak aan en Jane gewoon zwartquote:Op maandag 17 februari 2025 20:28 schreef b_engeltje het volgende:
Hebben ze badkleding van bb gehad?
Want jane en axel hebben nog geen kleding kast
En de badpakken van jane en jolien lijken (kuiselijk) hetzelfde...
En hoe komt jane aan badkleding?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jolien heeft een heel mooi badpak aan en Jane gewoon zwart
Jolien heeft veters en panterprint
van BB en Axel ookquote:Op maandag 17 februari 2025 20:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En hoe komt hane aan badkleding?
Van BB, Axel ookquote:Op maandag 17 februari 2025 20:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En hoe komt hane aan badkleding?
Jane en axel van BBquote:Op maandag 17 februari 2025 20:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En hoe komt jane aan badkleding?
Ze heeft geen kast
Van BB gehad. Net als axelquote:Op maandag 17 februari 2025 20:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En hoe komt jane aan badkleding?
Ze heeft geen kast
Ja klopt. Al zie je elk seizoen mensen weer dingen doen waarbij je denkt ‘hallo je bent op tv?’quote:Op maandag 17 februari 2025 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wat ik niet snap is dat je je zo neerzet op tv. Je weet dat je niet om zal komen van de honger. Dus het is geen kwestie van leven en dood. Deze beelden blijven voor altijd op het internet om aan te tonen wat voor egoíst je bent of hoe je voor je medemens zorgt.
nee was gewoon omdat het konquote:Op maandag 17 februari 2025 20:38 schreef b_engeltje het volgende:
Zijn het verschillende waters dat ze overstappen?
ik denk toch ergens dat je je er inderdaad op een bepaald moment niet meer van bewust bent.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja klopt. Al zie je elk seizoen mensen weer dingen doen waarbij je denkt ‘hallo je bent op tv?’Je hoort vaak van ex-bewoners dat ze de camera’s totaal vergeten, maar lijkt me toch vreemd. Dat je ze niet meer echt ziet op den duur snap ik en dat je comfortabeler wordt ook, minder scherp ook. Maar je bent je er toch 24/7 van bewust dat je meedoet aan een televisieprogramma lijkt me? Incl livestreams ook nog.
Blijft apart idd
hoe moeten wij dat weten?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:38 schreef b_engeltje het volgende:
Zijn het verschillende waters dat ze overstappen?
Heel apart. Ik zou sowieso nog liever 10 kilo afvallen als dat ik het fruit uit iemands mond zou stelen. Laat staan als dat ook nog eens door tig camera's geregistreerd wordt en op het internet gezet. Ik zou me kapot schamen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja klopt. Al zie je elk seizoen mensen weer dingen doen waarbij je denkt ‘hallo je bent op tv?’Je hoort vaak van ex-bewoners dat ze de camera’s totaal vergeten, maar lijkt me toch vreemd. Dat je ze niet meer echt ziet op den duur snap ik en dat je comfortabeler wordt ook, minder scherp ook. Maar je bent je er toch 24/7 van bewust dat je meedoet aan een televisieprogramma lijkt me? Incl livestreams ook nog.
Blijft apart idd
Die heeft toch echt een lintwormquote:Op maandag 17 februari 2025 20:36 schreef engine het volgende:
lol en hij neemt nog een bordje suikers
Zeker. Net als een tattoo op je eigen lichaam bijv, die zie je op den duur nauwelijks nog.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik denk toch ergens dat je je er inderdaad op een bepaald moment niet meer van bewust bent.
Als je thuis iets heb leggen op een plek ben je er na een tijd ook niet meer van bewust
vergeet een keer je boor op eethoek denk dat je na 3 weken en ook gewoon steeds zo langs loopt
Maar er was sowieso altijd slob, dus honger was niet nodig.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zeker. Net als een tattoo op je eigen lichaam bijv, die zie je op den duur nauwelijks nog.
En tja, honger is wel iets wat echt psychologisch flink met je kan fucken. Hoe langer, hoe erger en je brein kan dan op den duur tegen je principes ingaan. Flinke lange honger maakt je gewoon een ander mens. Bij sommigen is dat dan niet meer te houden, dus het is iets wat te verwachten is bij een productie en denk ik ook expres is gedaan om bepaald gedrag uit te lokken. Daarom vind ik het toch indirect hun ‘schuld’, is onethisch gedrag van zo’n productie imo.
Karakter is wat overblijft als niemand kijkt, alleen nu kunnen we wel meekijkenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel apart. Ik zou sowieso nog liever 10 kilo afvallen als dat ik het fruit uit iemands mond zou stelen. Laat staan als dat ook nog eens door tig camera's geregistreerd wordt en op het internet gezet. Ik zou me kapot schamen.
Niet klikken met zwakke maagquote:Op maandag 17 februari 2025 20:50 schreef lojanda het volgende:
Pootje aan de diarree begrijp ik? Zou niet de eerste keer zijn dat er bij BB iemand die aan de diarree is in de hottub een poepie laat lopen![]()
Geloof in BB Amerika dat een vrouw daar de hele hottub bevuilde met een lading diarree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik vind het ergste dat ze denken meer recht op iets te hebben. Nu is er genoeg te eten en dan komt het niet zo hard aan maar toen iedereen erge honger of trek had vond ik het echt asociaal. Dat stelen zegt ook echt iets over iemandquote:Op maandag 17 februari 2025 20:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Karakter is wat overblijft als niemand kijkt, alleen nu kunnen we wel meekijken
Dat een Sharice zegt, zullen we hun nootjes eten, terwijl er genoeg ander eten vind ik mssn nog wel erger dan eten jatten als je veel honger hebt.
Jaloers mag je best zijn, maar sommigen neigen naar afgunst.
Dat Jeff een appel jat in het huis is niet eens supererg als die bv van de productie was gestolen, maar jij hebt nu 3 appels en een ander maar 1.
Ik denk dat je er iets te makkelijk over denkt. Vies, smakeloos eten voor lange tijd, hoe voedzaam ook, maakt de meeste mensen op den duur echt ongelukkig en gaat met je brein fucken. Niet direct, maar op den duur zeker. Op den duur komt het je neus uit en sla je misschien ook wel eens over omdat het oncomfortabel wordt. Zeker omdat wij opgegroeid zijn met al die mogelijkheden en luxe en dagelijks platgemarketeerd worden met voeding dat een groot gedeelte van de mensheid suikerverslaafd heeft opgevoed.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar er was sowieso altijd slob, dus honger was niet nodig.
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet klikken met zwakke maagZo viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Je ziet dat ook bij het uitdelen van eten in gebieden waar echt honger is. De zwakkeren hebben geen schijn van kans. In tijden van echte nood heerst het recht van de sterkstenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:55 schreef KangaP het volgende:
We mogen ons gelukkig prijzen dat de meeste mensen onder ons ,
Het begrip Hongersnood niet kennen .Want dat moet verschrikkelijk zijn.
Het haalt dan ook het lelijkste in de mens naar boven soms ongewild.
Is niet te vergelijken met dit en is ook geen excuus.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:55 schreef KangaP het volgende:
We mogen ons gelukkig prijzen dat de meeste mensen onder ons ,
Het begrip Hongersnood niet kennen .Want dat moet verschrikkelijk zijn.
Het haalt dan ook het lelijkste in de mens naar boven soms ongewild.
Hij heeft groot gelijk.quote:
En dan straks even diep uitademen in de buurt van Jordyquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet klikken met zwakke maagOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een ‘oeh lekkah’ er achteraanquote:Op maandag 17 februari 2025 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan straks even diep uitademen in de buurt van Jordy
En dan sta je de rest van je leven zo op Youtubequote:Op maandag 17 februari 2025 20:58 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ohh wat heftig!!! Het zou je maar gebeuren
En een flinke boerquote:Op maandag 17 februari 2025 20:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Met een ‘oeh lekkah’ er achteraan
Ik mag hopen van niet.. wat heeft dat opnemen van die telefoon dan voor nut?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou BB de rest ook nog een hottub sessie gunnen ?
.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan sta je de rest van je leven zo op Youtube
Zo te zien heeft hij geen last meer van zijn buik. Hij zit flink te kanenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:00 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
.
Nou hoop dat pootje niet gaat reageren op die kaas dan
Ze zijn niet van de hygiëne daar.. lekker wat tandplak achterlaten op de kaas en dat hapt de volgende er wel weer van afquote:
Zou een tropische vis dit water wel lekker vinden, met die temperatuur?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:04 schreef lojanda het volgende:
Ze zijn behoorlijk rood op hun huid.. zal wel goed heet zijn dat water.
Ik hoop weer van alles want dit is een stuk leuker om te zien dan de hele dag naar futloze mensen te kijken.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
kan niet op he.. wat zouden ze morgen krijgen om ze in het programma te houden
En dan het laatste stukje boosheid die je nog in je hebt afreageren op de persoon die je nootjes gejat heeft. En dan voldaan gaan slapenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:06 schreef lojanda het volgende:
Zou wel lachen zijn dat ze goed dronken en lollig weer terug het huis in gaan en dat dan tot ergernis van de andere bewoners.
Die zouden gaar koken waarschijnlijk.. kun je zo van het graatje happenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou een tropische vis dit water wel lekker vinden, met die temperatuur?
Ik verbaas me over dat eten en vooral die kaas bovenop dat hete water…quote:Op maandag 17 februari 2025 21:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou een tropische vis dit water wel lekker vinden, met die temperatuur?
Helemaal mee eensquote:Op maandag 17 februari 2025 21:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop weer van alles want dit is een stuk leuker om te zien dan de hele dag naar futloze mensen te kijken.
Je zou het niet verwachten van die moeder Teresa maar ze valt behoorlijk door de mand.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:06 schreef Snensie het volgende:
Sharice stond keihard met die pan te schuren op die kookplaat. Ik heb me kapot geërgerd. Ik hoop maar dat die suiker onbeperkt is. En die vriezer zo open laten staan, met de lades klappen en en met alles smijten. En jatten ook nog. Pffff
niet vrijgespeeld, Axel heeft de telefoon beantwoord en mocht nog 4 personen meenemen naar deze hottubsessie.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:10 schreef GayGuy het volgende:
Ik zit dat de hottub is vrijgespeeld? Nice
Nee hoor, daar gaat straks weer een slot op gok ik.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:10 schreef GayGuy het volgende:
Ik zit dat de hottub is vrijgespeeld? Nice
Een heksendrankjequote:Op maandag 17 februari 2025 21:12 schreef engine het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee wat Sharice nou aan het maken is. Water met suiker
Dit stond in de streamverslagen:quote:Op maandag 17 februari 2025 21:06 schreef Snensie het volgende:
Sharice stond keihard met die pan te schuren op die kookplaat. Ik heb me kapot geërgerd. Ik hoop maar dat die suiker onbeperkt is. En die vriezer zo open laten staan, met de lades klappen en en met alles smijten. En jatten ook nog. Pffff
Is echt lekker.. vooral met bevroren druiven. Door dat in de suikerstrooier te dompelen krijgt het zo’n krokant korstje van suikerquote:
Oh jij kent het!quote:Op maandag 17 februari 2025 21:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is echt lekker.. vooral met bevroren druiven. Door dat in de suikerstrooier te dompelen krijgt het zo’n krokant korstje van suiker
Leuke dame past niet bij hem vind ikquote:Op maandag 17 februari 2025 21:14 schreef mazaru het volgende:
Jolien zonder Jeffrey is een stuk beter te behappen. Ze kan ook goed met Jane overweg
[ afbeelding ]
Echt lekker maar mierzoet.. het glazuur klapt van je tandenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh jij kent het!
Sharice zei net dat het een soort lolly is.
Ik vind fruit met chocola /suiker of wat dan ook niet lekkerquote:Op maandag 17 februari 2025 21:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt lekker maar mierzoet.. het glazuur klapt van je tanden
Het plakt zo erg bij Jordy dat hij het niet van zijn tanden krijgt.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind fruit met chocola /suiker of wat dan ook niet lekker
Ok het scheelt dat ze niet aan het jatten is maar dan hoef je er nog geen halve zak munt bij te gooien. Maar het meest ergerde ik me eraan dat ze zo met de kookplaat en keuken omsprong. Thanks voor de info. Ik lees bijna nooit streamverslagen ☺quote:Op maandag 17 februari 2025 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit stond in de streamverslagen:
Milena komt terug uit de Decision Room
Het is Never Ending Week
De gewone producten als melk, kwark, brood, eieren , pindakaas enzo mogen telkens opnieuw aangevraagd worden , er is een broodbakmachine , veel kruiden, munt voor thee.
Vanavond pasta, dinsdag fondue en donderdag gourmet.
Net een bord stampvol met eten op. En nu alweer eten ppfffquote:Op maandag 17 februari 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
En morgen janken dat er geen suiker meer is. Maar nu een half pak suiker over een boterham gooien.
[ afbeelding ]
Echt hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 21:25 schreef lojanda het volgende:
Jordy; sorry maar het stinkt hier heel erg nu.. wat een zure kwal is het weer.
Dan ben je toch echt heel zieligquote:
Hij heeft meer met eten jatten..quote:
Zijn ze dat niet allemaal daarquote:Op maandag 17 februari 2025 21:29 schreef engine het volgende:
Keanu proeft suikerwater "...ja...wel lekker"
Die kerel is gewoon verslaafd aan suiker.
ja dat bocht is het favo drankje van jolien........quote:Op maandag 17 februari 2025 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah @:kissingbird je favoriete wijn Hugo was er
Hoe moeten ze reageren dan....alleen Jordy misschien maar de rest doet heel gewoon.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:28 schreef lojanda het volgende:
Pootje noemt op wat ze hebben gegeten en Jordy steekt zijn tong uit omdat hij het zogenaamd niet lekker vindt. Hij wordt echt met de dag zuurder.
Ja misschien wel maar bij Keanu valt het mij nog meer op.quote:
Ik heb het ook over Jordyquote:Op maandag 17 februari 2025 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe moeten ze reageren dan....alleen Jordy misschien maar de rest doet heel gewoon.
Na al die weken op slob en weinig eten snap ik dat welquote:
Dan is een ander smaakje wel welkom.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Na al die weken op slob en weinig eten snap ik dat wel
Die mag straks pas tanghulu eten als die zijn prei op heeft.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:31 schreef engine het volgende:
Keanu gaat wel vaker tanghulu eten.
Hij zit eigenlijk ook super vol.
quote:Op maandag 17 februari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die mag straks pas tanghulu eten als die zijn prei op heeft.
dat is de suikerquote:Op maandag 17 februari 2025 21:32 schreef lojanda het volgende:
Goed om te zien dat Keanu weer beter in zijn vel zit
Wat een halve kilo suiker al niet kan doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:32 schreef lojanda het volgende:
Goed om te zien dat Keanu weer beter in zijn vel zit
Maakt niet uit waar het van komt, hij voelt zich duidelijk een stuk beter.quote:
* Kodiak100 Gooit een fles Hugo naar @Kissingbirdquote:
Ik heb ook nog niet zolang de streams aan pas toen Sharice met de aardbeien begon en zag dat ze aan het kaarten waren....Maar ik heb niet gezien dat ze raar reageerde toen de andere terug kwamen.....quote:Op maandag 17 februari 2025 21:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy zegt weer dat hij het erg leuk vond voor hun. Hier lees ik dat Jordy jaloers is/ was. Heeft meteen al gezegd dat hij niet van Spa houdt. ik snap het dus even niet.
is het de haat naar Jordy of is hij zo onduidelijk wel of niet jaloers?
quote:Op maandag 17 februari 2025 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 Gooit een fles Hugo naar @:kissingbird
Sharice kookt ondertussen door in haar brouwsel
Dat maakt Jordy niks uit, die houdt toch niet van bierquote:
jordy had wel lekker kunnen zingen als hij ook uitgenodigd wasquote:Op maandag 17 februari 2025 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat maakt Jordy niks uit, die houdt toch niet van bier
Waarom dan ook weer zeggen dat het je niets uitmaakt? Dat hoef je er toch niet bij te vermelden? Ik snap dat niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat maakt Jordy niks uit, die houdt toch niet van bier
Waarom gebruik je het woord haat? Daarmee maak je het erg groot en zet je mensen weg omdat ze iets van kritiek of negatiefs over Jordy zeggenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jordy zegt weer dat hij het erg leuk vond voor hun. Hier lees ik dat Jordy jaloers is/ was. Heeft meteen al gezegd dat hij niet van Spa houdt. ik snap het dus even niet.
is het de haat naar Jordy of is hij zo onduidelijk wel of niet jaloers?
Ik kan wel uittekenen hoe hij zou hebben gereageerd als hij mensen had mogen kiezen voor de hottubquote:Op maandag 17 februari 2025 21:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom dan ook weer zeggen dat het je niets uitmaakt? Dat hoef je er toch niet bij te vermelden? Ik snap dat niet.
Hou van jullie, allemaal, zet hem net uitquote:Op maandag 17 februari 2025 21:40 schreef tassie127 het volgende:
Insta push: De rust van de wellness zal straks flink verstoord worden… 🚨
Ze zijn er al uitquote:Op maandag 17 februari 2025 21:40 schreef tassie127 het volgende:
Insta push: De rust van de wellness zal straks flink verstoord worden… 🚨
quote:Op maandag 17 februari 2025 21:42 schreef Verity het volgende:
Zojuist een berichtje gehad op insta: De rust van de wellness zal straks flink verstoord worden… 🚨
Straksquote:Op maandag 17 februari 2025 21:42 schreef Verity het volgende:
Zojuist een berichtje gehad op insta: De rust van de wellness zal straks flink verstoord worden… 🚨
Dat even kan ook morgen zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 21:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus we moeten even wachten........totdat er verandering komt??
Heb ook wel een idee, maar ben benieuwd 😇quote:Op maandag 17 februari 2025 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan wel uittekenen hoe hij zou hebben gereageerd als hij mensen had mogen kiezen voor de hottub
Suiker ?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:45 schreef zodeju het volgende:
Wat zitten ze nu te knabbelen met zijn allen??
Suikerquote:Op maandag 17 februari 2025 21:45 schreef zodeju het volgende:
Tanghullu TikTok hit geweest. Mijn dochter deed t ook ineens heel veel maken. Mierzoet en t plakt vast aan je tanden als je t niet goed doetquote:Op maandag 17 februari 2025 21:45 schreef zodeju het volgende:
Je bent te laatquote:Op maandag 17 februari 2025 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
insta melding : De rust van de wellness zal zo flink verstoord worden.
Dat is echt vroeg het is pas maandag.quote:
Sportiefquote:Op maandag 17 februari 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
oef dilemma.. keanu en Elsa zie ik graag wieberen
Elsa zegt: bedankt en tegen Jolien dat ze blij is dat die er niet meer opstaat
Er staat nog steeds een niet werkende knopquote:
Jolien was echt bang toen ze de camera richting haar zag gaanquote:
Oh het zijn er maar 3? Ik denk dat Keanu er dan uit gaatquote:
Nee nog niet. Net gekeken.quote:
Ha, trap ik niet in.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
om Elsa te wieberen, moeten we op Keanu stemmen om te blijven
Elsa moet gewoon blijven. Ik ben die jankerd van Keanu nou toch wel enorm zat. Elke dag datzelfde gemauw ik ik ik ik ik ik ikquote:Op maandag 17 februari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ha, trap ik niet in.
Team Axel moet scherp blijven, full power met zijn allen op hem stemmen.
Straks denken die belgen, we moeten die sterke Axel eruit hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |