Ja precies, maar ik bedoel dat je dat in bijna elke groep van x-aantal mensen hetzelfde gedrag zult gaan zien bij een deel van de mensen binnen dat experiment. Tijden van karigheid haalt dat bij een percentage van de mensheid omhoog, niet alleen binnen deze groep.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:26 schreef mazaru het volgende: [..] Nou dat weet ik niet hoor. In tijden van karigheid komt de ware aard naar boven. De 1 denkt eerder aan een ander en iemand anders zal de zwakste neerslaan om dat portie af te pakken.
ja melk kwarkquote:Op maandag 17 februari 2025 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof melk ook![]()
daar vragen ze best vaak om
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geloof melk ook![]()
daar vragen ze best vaak om
eieren volgens mij ookquote:Op maandag 17 februari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja melk kwark
kruiden suiker brood en?
Geen idee maar melk hoor ik ze regelmatig over zeurenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja melk kwark
kruiden suiker brood en?
Wordt de laatste tijd steeds ergerquote:Op maandag 17 februari 2025 20:30 schreef mazaru het volgende:
Altijd dat handje dat even moet aanraken![]()
[ afbeelding ]
verwend nest, vers brood is echt beter vermoed ikquote:Op maandag 17 februari 2025 20:28 schreef engine het volgende:
Milena vindt nogmaals gekocht brood beter.
Dat is waar, maar wat ik niet snap is dat je je zo neerzet op tv. Je weet dat je niet om zal komen van de honger. Dus het is geen kwestie van leven en dood. Deze beelden blijven voor altijd op het internet om aan te tonen wat voor egoíst je bent of hoe je voor je medemens zorgt.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik bedoel dat je dat in bijna elke groep van x-aantal mensen hetzelfde gedrag zult gaan zien bij een deel van de mensen binnen dat experiment. Tijden van karigheid haalt dat bij een percentage van de mensheid omhoog, niet alleen binnen deze groep.
Dus als een productie ervoor kiest om dit experiment zo uit te voeren, krijg wat je kunt verwachten. Vind dat een productie daar zelf voor moet waken eerlijk gezegd. Is kunstmatig een situatie creëeren waar negativiteit naar boven komt door te verwachten gedrag in zulke omstandigheden.
Jolien heeft een heel mooi badpak aan en Jane gewoon zwartquote:Op maandag 17 februari 2025 20:28 schreef b_engeltje het volgende:
Hebben ze badkleding van bb gehad?
Want jane en axel hebben nog geen kleding kast
En de badpakken van jane en jolien lijken (kuiselijk) hetzelfde...
En hoe komt jane aan badkleding?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jolien heeft een heel mooi badpak aan en Jane gewoon zwart
Jolien heeft veters en panterprint
van BB en Axel ookquote:Op maandag 17 februari 2025 20:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En hoe komt hane aan badkleding?
Van BB, Axel ookquote:Op maandag 17 februari 2025 20:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En hoe komt hane aan badkleding?
Jane en axel van BBquote:Op maandag 17 februari 2025 20:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En hoe komt jane aan badkleding?
Ze heeft geen kast
Van BB gehad. Net als axelquote:Op maandag 17 februari 2025 20:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En hoe komt jane aan badkleding?
Ze heeft geen kast
Ja klopt. Al zie je elk seizoen mensen weer dingen doen waarbij je denkt ‘hallo je bent op tv?’quote:Op maandag 17 februari 2025 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wat ik niet snap is dat je je zo neerzet op tv. Je weet dat je niet om zal komen van de honger. Dus het is geen kwestie van leven en dood. Deze beelden blijven voor altijd op het internet om aan te tonen wat voor egoíst je bent of hoe je voor je medemens zorgt.
nee was gewoon omdat het konquote:Op maandag 17 februari 2025 20:38 schreef b_engeltje het volgende:
Zijn het verschillende waters dat ze overstappen?
ik denk toch ergens dat je je er inderdaad op een bepaald moment niet meer van bewust bent.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja klopt. Al zie je elk seizoen mensen weer dingen doen waarbij je denkt ‘hallo je bent op tv?’Je hoort vaak van ex-bewoners dat ze de camera’s totaal vergeten, maar lijkt me toch vreemd. Dat je ze niet meer echt ziet op den duur snap ik en dat je comfortabeler wordt ook, minder scherp ook. Maar je bent je er toch 24/7 van bewust dat je meedoet aan een televisieprogramma lijkt me? Incl livestreams ook nog.
Blijft apart idd
hoe moeten wij dat weten?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:38 schreef b_engeltje het volgende:
Zijn het verschillende waters dat ze overstappen?
Heel apart. Ik zou sowieso nog liever 10 kilo afvallen als dat ik het fruit uit iemands mond zou stelen. Laat staan als dat ook nog eens door tig camera's geregistreerd wordt en op het internet gezet. Ik zou me kapot schamen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja klopt. Al zie je elk seizoen mensen weer dingen doen waarbij je denkt ‘hallo je bent op tv?’Je hoort vaak van ex-bewoners dat ze de camera’s totaal vergeten, maar lijkt me toch vreemd. Dat je ze niet meer echt ziet op den duur snap ik en dat je comfortabeler wordt ook, minder scherp ook. Maar je bent je er toch 24/7 van bewust dat je meedoet aan een televisieprogramma lijkt me? Incl livestreams ook nog.
Blijft apart idd
Die heeft toch echt een lintwormquote:Op maandag 17 februari 2025 20:36 schreef engine het volgende:
lol en hij neemt nog een bordje suikers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |