Het is helemaal niet in Amerikaanse belang om de troepen terug te trekken uit Europa dus het lijkt me vrij sterk tbhquote:
Dat hebben ze dan geheel aan zichzelf te danken. Waarom zou dat ons probleem moeten zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel nee,
Ik weet ook niet wat de Russen (nog) willen. Ze voelen zich vernederd. En dat is een gevaarlijke situatie. Een mogendheid die "wat" kan en die zich vernederd voelt.
Ja alles wijst erop dat Oekrane van Rusland wordt dat hebben we niet willen veiligstellen. En Oekrane heeft het niet kunnen verdedigen. De VS gaat weg en aan die bondgenoot heb je niks meer dus moet je je eigen broek gaan ophouden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Polen mobiliseert niet voor niets in eigen land en wil niet leveren aan Oekrane. Op deze manier gaan we de komende 10-20 jaar een grote oorlog op het Europese continent tegemoet.
Omdat ze heel de EU op de pantoffel nemen. Daarom is dat ook ons probleem.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan geheel aan zichzelf te danken. Waarom zou dat ons probleem moeten zijn?
In Trump's ogen en MAGA politiek past het natuurlijk maar al te goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:45 schreef sp3c het volgende:
Het is helemaal niet in Amerikaanse belang om de troepen terug te trekken uit Europa dus het lijkt me vrij sterk tbh
Als ze er niet uitkomen, wat mij logisch zou lijken, zijn er ook geen Riaadakkoorden of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is helemaal niet in Amerikaanse belang om de troepen terug te trekken uit Europa dus het lijkt me vrij sterk tbh
Denk eerder dat Trump en Poetin er niet uit gaan komen, elkaar de schuld geven, er op de grond niets veranderd en we de komende drie jaar te horen krijgen dat Oekrane zich aan de Riaad akkoorden had moeten want ach en wee al die arme dode Oekraense nazi's zijn verschrikkelijk vreselijk droevig oid
Maar het was toch "niet onze oorlog"?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ze heel de EU op de pantoffel nemen. Daarom is dat ook ons probleem.
Rusland bestaat niet alleen maar uit arme boertjes en baboeshka's die op zoek zijn naar 2 aardappelen op een stuk land.
Het kost geld.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Denk eerder dat Trump en Poetin er niet uit gaan komen, elkaar de schuld geven, er op de grond niets veranderd en we de komende drie jaar te horen krijgen dat Oekrane zich aan de Riaad akkoorden had moeten want ach en wee al die arme dode Oekraense nazi's zijn verschrikkelijk vreselijk droevig oid
Dat Trump een Quisling ging zijn was gewoon een van de mogelijkheden die hij toen zag.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:46 schreef Momo het volgende:
‘We moeten voorbereid zijn op oorlog', zegt NAVO-baas Mark Rutte: heeft u al een noodpakket in huis?
Vraag mij af of ze in Europa in december 2024 al meer wisten met dit soort berichten.
Schaffen ze toch social security af?quote:
Denk dat je wat gemist hebt ja, we worden er nu ook constant aan herinnerd dat de Oekraners zich naar de Istanboel akkoorden 2022 had moeten schikken maar daar was ook geen akkoord of overeenkomst om berhaupt een handtekening onder te zettenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als ze er niet uitkomen, wat mij logisch zou lijken, zijn er ook geen Riaadakkoorden of heb ik iets gemist?
Dat is een aardig bedrag.quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3liguqo4ojc2u
🇪🇺🇺🇦 European government officials are working on a new, comprehensive package to increase defense spending and support Kyiv, - Berliner Zeitung
🇩🇪 Baerbock hinted that it could be ~700 billion: "We will launch a large package that has never been seen on this scale before."
Ow zo, ja, dat waren sowieso geen onderhandelingen als capitulatie de eis is.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Denk dat je wat gemist hebt ja, we worden er nu ook constant aan herinnerd dat de Oekraners zich naar de Istanboel akkoorden 2022 had moeten schikken maar daar was ook geen akkoord of overeenkomst om berhaupt een handtekening onder te zetten
Was een beetje sarcasme
Niet echt, al die maga types zien amerika als de god van de wereld en iedereen in uniform als een held met minimaal Chuck Norris statusquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In Trump's ogen en MAGA politiek past het natuurlijk maar al te goed.
Ah, het is allemaal maar 1 fragment die in andere filmpjes zijn gemonteerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:41 schreef phpmystyle het volgende:
Het filmpje is een gemonteerd filmpje, waarschijnlijk wordt dat filmpje al heel lang gebruikt en in verschillende andere filmpjes gemonteerd.
Dit ook niet want Amerika vecht niet mee en Oekrane praat niet meequote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow zo, ja, dat waren sowieso geen onderhandelingen als capitulatie de eis is.
Jawel hoor. Veel stemmere vinden het onzin dat zij daar de boel moeten fixen terwijl er andere problemen zijn in de VS zelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet echt, al die maga types zien amerika als de god van de wereld en iedereen in uniform als een held met minimaal Chuck Norris status
Terugtrekken met de staart tussen de benen zal niet heel goed vallen gok ik
Precies, daar gaat het om. "Laat ze hun eigen shit maar fixen" is het gedachtegoed van de Republikeinen. Eigen volk en land eerst. Het bondgenootschap met de VS staat zwaar op de tocht.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jawel hoor. Veel stemmere vinden het onzin dat zij daar de boel moeten fixen terwijl er andere problemen zijn in de VS zelf.
Maar wij minderwaardige wokige Europeanen zijn het natuurlijk niet waard om hun Chuck Norrissen heen te sturen. GOD IS GROOT IEDEREEN KAPOT BEHALVE MURICAquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet echt, al die maga types zien amerika als de god van de wereld en iedereen in uniform als een held met minimaal Chuck Norris status
Terugtrekken met de staart tussen de benen zal niet heel goed vallen gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |