Sharice was gewoon leuker toen ze zich aan een script moest houden.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:39 schreef mazaru het volgende:
Als Sharice met iemand anders dan die vreselijke Milena bevriend zou zijn geworden dan werd ze niet zo uitgekotst door iedereen als nu. Sharice wordt meegetrokken in de valsheid van Milena.
[ afbeelding ]
Kerrie in pasta is een heerlijke combinatiequote:Op maandag 17 februari 2025 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kerrie in pasta, ik weet niet, maar vind het een vreemde combinatie. Je moet het op smaak brengen met basilicum en andere kruiden. kerrie past meer bij rijstgerechten.
Wist het pasta met kerrie zo doen we dat zei ze gisteren al......quote:Op maandag 17 februari 2025 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kerrie in pasta, ik weet niet, maar vind het een vreemde combinatie. Je moet het op smaak brengen met basilicum en andere kruiden. kerrie past meer bij rijstgerechten.
Is goed te eten. Wij hebben wel eens van die kant en klare pakjes noodles met kerrie. Lekkerquote:Op maandag 17 februari 2025 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja hoorde dat ze het zei, ik ken toch echt veel recepten met pasta, maar met kerrie nog nooit gehoord. OOk niet in Italië, maar zal aan mij liggenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wist het pasta met kerrie zo doen we dat zei ze gisteren al......
Toen ze binnenkwam hing ze nog niet aan Milena. Ik denk echt dat dat haar grootste fout is geweest. Milena doet alles heel stiekem en achterbaks. Dat zag je net ook toen Jane wegliep. Ze trok een bek achter haar rug en Sharice vroeg gewoon rechtstreeks 'wat"?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Sharice was gewoon leuker toen ze zich aan een script moest houden.
kerrie met noedels is ook meer de aziatische keukenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is goed te eten. Wij hebben wel eens van die kant en klare pakjes noodles met kerrie. Lekker![]()
Nu is het wel natuurlijk wat je lekker vindt.....Maar die dwingende stem van haar....quote:Op maandag 17 februari 2025 17:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja hoorde dat ze het zei, ik ken toch echt veel recepten met pasta, maar met kerrie nog nooit gehoord. OOk niet in Italië, maar zal aan mij liggen
Ja dat zei hij vrijdagavond ook al, is nog niet echt geluktquote:Op maandag 17 februari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
Oh gelukkig. Hij gaat het loslaten en doorgroeien![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien zal Mattie zal wel denken: "Gelukkig zit ik met m'n rug tegen de muur, ik sla bijna achterover van die lulkoek."quote:Op maandag 17 februari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
Oh gelukkig. Hij gaat het loslaten en doorgroeien![]()
[ afbeelding ]
dan gaat het meer richting bami dan een pastaquote:Op maandag 17 februari 2025 17:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu is het wel natuurlijk wat je lekker vindt.....Maar die dwingende stem van haar....
Ik zelf vindt het heerlijk om als ik geen saus of kaas heb doe ik heer sausje van pindakaas lekker heet maken en smaakt ook heerlijk bij kip..... maar het hoort niet.
dat zal ze dan nu ook bedoelen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dan gaat het meer richting bami dan een pasta
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:39 schreef mazaru het volgende:
Als Sharice met iemand anders dan die vreselijke Milena bevriend zou zijn geworden dan werd ze niet zo uitgekotst door iedereen als nu. Sharice wordt meegetrokken in de valsheid van Milena.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |