Denk jij dat vance en the donnie op dezelfde pagina zitten ofzo?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uh? wat is de 'self-own' precies? en waar zie je Vance in paniek?
je bedoelt de militaire bases waar Amerika zijn kernwapens heeft opgeslagen?quote:
Nee, alles bases.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
je bedoelt de militaire bases waar Amerika zijn kernwapens heeft opgeslagen?
Is dat dan een artikel 5?quote:Op maandag 17 februari 2025 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als Trump zijn zin niet krijgt, zal hij de NAVO gewoon opblazen.
Alle steunpunten. Waarom zouden we hun marineschepen in onze wateren toestaan? Hun bommenwerpers het recht geven door ons luchtruim te vliegen?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
je bedoelt de militaire bases waar Amerika zijn kernwapens heeft opgeslagen?
Ik zie ze er wel voor aan dat ze dat gaan besluiten, dat zal catastrofaal gaan aflopen.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:57 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Eu wil doorvechten. Moeten ze lekker zelf weten.
Ja, toch weer wel. Voorlopig.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus Trump gaat vrede sluiten met Poetin, de EU en Oekraïne zijn niet uitgenodigd.
Dat wordt een hele gezellige NATO top in Den Haag, ik kijk er nu al naar uit. Als ik aanklager van het ICJ was, dan ging ik vast met de politiebonden overleggen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
Aan de ene kant vind ik het moeilijk te geloven, maar aan de andere kant ...
Dus Trump gaat vrede sluiten met Poetin, de EU en Oekraïne zijn niet uitgenodigd. En als we ons niet neerleggen bij wat ze besluiten, kiest hij de kant van Poetin en zijn we ineens samen met Oekraïne in oorlog met zowel de VS als Rusland?
Heeft hij al ge-Xd voor zijn fan-base? Kunnen ze daar weer achteraan hollen. Lijkt mij sterk dat de langstzittende parlementariër van Nederland iets niet snapt van de politiek. Hij geeft alleen maar een vertaling.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Wilders snapt het weer eens niet.
Wat een vent is dat toch ook..
Hij snapt een heleboel dingen zeker wel. Alleen de vergelijking met de dienstweigeraars die hier zitten met een internationale coalitie om juist dat land te beschermen laat zien dat hij in ieder geval hier niks van snapt.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:57 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Heeft hij al ge-Xd voor zijn fan-base? Kunnen ze daar weer achteraan hollen. Lijkt mij sterk dat de langstzittende parlementariër van Nederland iets niet snapt van de politiek. Hij geeft alleen maar een vertaling.
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 17 februari 2025 14:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
Aan de ene kant vind ik het moeilijk te geloven, maar aan de andere kant ...
Dus Trump gaat vrede sluiten met Poetin, de EU en Oekraïne zijn niet uitgenodigd. En als we ons niet neerleggen bij wat ze besluiten, kiest hij de kant van Poetin en zijn we ineens samen met Oekraïne in oorlog met zowel de VS als Rusland?
Hij snapt heel goed hoe de media werken en hoe je deze kunt bespelen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij snapt een heleboel dingen zeker wel. Alleen de vergelijking met de dienstweigeraars die hier zitten met een internationale coalitie om juist dat land te beschermen laat zien dat hij in ieder geval hier niks van snapt.
Vooral zijn verschrikkelijk domme achterban.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:59 schreef GroteFeiten het volgende:
[..]
Hij snapt heel goed hoe de media werken en hoe je deze kunt bespelen.
Dit. Wilders is niet gehinderd door enige principes.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:58 schreef GroteFeiten het volgende:
Waarom krijgen die neprelletjes van Wilders steeds aandacht?
Hij tekent toch wel weer bij het kruisje. Dit is allemaal succesvolle beeldvorming naar Henk en Ingrid en iedereen hapt weer massaal.
Nja Europa staat wel een beetje alleen en geisoleerd nu de we niet meer zo zeker zijn dat we veilig zijn onder de plooien van de rokken van de Amerikaanse nucleaire paraplu.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Waar komt dat hele rare verhaal nu toch vandaan de hele tijd???
50% van de waardevolle grondstoffen (die andere 50% is voor vriend Putin), Europa betaald voor de wederopbouw en de VS trekt zich terug.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:02 schreef Korenfok het volgende:
[..]
En wat is zijn zin krijgen voor trump precies?
Ik denk dat Amerika altijd heeft gehandeld in eigen belang. Niet in belang van Europa. Ik denk dat Amerika liever nog een alliantie met Rusland vormt zolang ze daar zelf beter van worden.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk dat je het over institutionele beleggers hebt. En die ondernemingen die echt in VS handen zijn, we nodigen ze uit om de facto hun management terug naar hun land te halen, nemen wij die bedrijven wel in eigen hand.
Maar kun je nog uiteenzetten welke handel tussen rus en de VS zo fantastisch gaat zijn?
Bedoel je dat Trump niet gewoon vind dat hij dat wel even gaat regelen, net zoveel concessies doet tot Poetin tekent bij het kruisje en dan een driftbui krijgt als iedereen hem een stomme lul vind, waarna hij het er samen met Poetin doorheen gaat proberen te rammen? Uit de NAVO, alle Amerikaanse troepen in de EU herstationeren en eisen dat we ons aan zijn verdrag moeten houden, want anders!quote:Op maandag 17 februari 2025 14:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Waar komt dat hele rare verhaal nu toch vandaan de hele tijd???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |