Ik hoop dat Feyenoord wint Klaasquote:Op maandag 17 februari 2025 18:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Je kan morgen gewoon een redelijk elftal neer zetten
Vorige week zei ik voor de wedstrijd dat het allemaal van de buitenspelers paxiao en moussa zou moeten komen
dat is morgen opnieuw zo
je kan morgen gewoon een goal maken en dat moet je ook proberen te doen
die blessures het zal wel
we kunnen nog steeds winnen en doorgaan
Godsallemachtig manquote:Op maandag 17 februari 2025 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Feyenoord heeft een groot probleem.
Reken er maar op dat die z'n laatste wedstrijd voor Feyenoord al heeft gespeeld.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we hopen dat Timber nu maar even verlengt en nog een jaartje hier blijft.
Alhoewel je als iedereen fit is dan wel een overvol middenveld krijgt volgend seizoen
Echt hoe gestoord moet je zijn om het hele seizoen dergelijke uitspraken vol te houden.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Twente, AZ en Utrecht heb ik geen hoge pet op. Ondanks alle blessures en matige voorhoede moet dat lukken.
Houd daar dan maar gauw weer mee op. Pure speculaasie.quote:
Gozert, we kunnen niet eens van NAC winnen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Twente, AZ en Utrecht heb ik geen hoge pet op. Ondanks alle blessures en matige voorhoede moet dat lukken.
Jij al helemaal niet, pannenkoek.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:02 schreef GGMM het volgende:
Oei, we mogen van @:de_pel geen meningen meer hebben jongens
Stengs kan maar een half uur voetballen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou die Carranza niet opstellen
je heb geen flikker aan die Carranza en ueda...je speelt gewoon met 10 man iedere keer
Ik zou Osman in de spits zetten of een 4-4-2 systeem hanteren deze wedstrijd
of Stengs als meest aanvallende middenvelder met die pool en milambo naast hem
Jong Feyenoord verloor dit weekend met 4-0 van Jong PEC.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:07 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie nou echt niks in de jeugd lopen verder? Je ziet nu aan Ajax dat de ene na de andere jeugdspeler invalt als er een blessure is. Ooit was dat ook één van de sterke kanten van Feyenoord.
Ohquote:Op maandag 17 februari 2025 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jong Feyenoord verloor dit weekend met 4-0 van Jong PEC.
Zwolle Reserves uit, altijd lastig.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
in de CL invallen is wat anders dan in de competitie tegen Almere....quote:Op maandag 17 februari 2025 19:07 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie nou echt niks in de jeugd lopen verder? Je ziet nu aan Ajax dat de ene na de andere jeugdspeler invalt als er een blessure is. Ooit was dat ook één van de sterke kanten van Feyenoord.
@hhh38 zijn meningen ben ik nou net altijd geïnteresseerd inquote:Op maandag 17 februari 2025 19:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Houd daar dan maar gauw weer mee op. Pure speculaasie.
Ik denk eigenlijk dat het meer (genetische) aanleg is dan iets anders. Als je ziet wat voor beest Bijlow is kan ik niet geloven dat enige training kan voorkomen dat hij bij iedere ongelukkige val kapot gaat. Timber en zijn broer hebben nu al een redelijke historie hierin, en die hebben niet bepaald een reputatie van niet fit zijn. Alleen onder Priske is het een beetje uit de hand gelopen enkele maanden.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs blessures als deze indirect toch voorkomen kunnen worden. Als je als speler topfit bent kom je ook minder snel ongelukkig terecht. En als je topfit bent en alsnog ongelukkig terecht komt is de kans kleiner dat het een zware blessure oplevert.
Die doen het eigenlijk behoorlijk goed dit seizoen, maar weet niet of daar nu wat rondloopt wat echt iets toe gaat voegen. De jeugdspelers die dat wel doen spelen/speelden al bij Feyenoord 1 of zijn verhuurd.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Timber heeft het niets met zijn fysieke gesteldheid te maken, het is best een stevige jongen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:hhh38 zijn meningen ben ik nou net altijd geïnteresseerd in
[..]
Ik denk eigenlijk dat het meer (genetische) aanleg is dan iets anders. Als je ziet wat voor beest Bijlow is kan ik niet geloven dat enige training kan voorkomen dat hij bij iedere ongelukkige val kapot gaat. Timber en zijn broer hebben nu al een redelijke historie hierin, en die hebben niet bepaald een reputatie van niet fit zijn. Alleen onder Priske is het een beetje uit de hand gelopen enkele maanden.
Er waren medefans die lange tijd riepen 'makkelijk 2e' Dat vond ik te gewaagd. Maar 3e moet je wel ambiërenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Echt hoe gestoord moet je zijn om het hele seizoen dergelijke uitspraken vol te houden.
Er is dit seizoen ongeveer letterlijk helemaal niets makkelijk.
Met betere/fittere spelers lukt het je al niet om afstand te nemen van die 3, laat staan met de O19.
Ambiëren uiteraard. Er vanuit gaan als een gemakkelijk gegeven, bijna een voldongen feit, is ergerlijk dom.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er waren medefans die lange tijd riepen 'makkelijk 2e' Dat vond ik te gewaagd. Maar 3e moet je wel ambiëren
Nou ja, dat riep van tevoren zo ongeveer iedereen en zijn moeder dat dit de verwachting was met de kennis van toen. Wat ook niet zo gek was. Ajax doet het alleen boven verwachting goed en bij Feyenoord gaat ongeveer alles fout wat fout kan gaan. De situatie is nu totaal anders.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er waren medefans die lange tijd riepen 'makkelijk 2e' Dat vond ik te gewaagd. Maar 3e moet je wel ambiëren
In Rotterdam zijn er een hoop talenten. Hato is toevallig een Rotterdammer, alleen wel opgehaald door Sparta. De talenten zijn er, alleen de scouts...quote:Op maandag 17 februari 2025 19:07 schreef GGMM het volgende:
Formeel ja, iedereen die dit boeit weet beter.quote:
Ik roep vanaf het begin van de competitie dat dat hooghartige onzinnige gelul beter in Amsterdam past. Het was niet de algemene tendens, maar ik was niet bepaald alleen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, dat riep van tevoren zo ongeveer iedereen en zijn moeder dat dit de verwachting was met de kennis van toen. Wat ook niet zo gek was.
Ben ik eens positief, is het weer niet goed.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ambiëren uiteraard. Er vanuit gaan als een gemakkelijk gegeven, bijna een voldongen feit, is ergerlijk dom.
Ja ik dacht dat de tijd waarin bekende Nederlandse trainers door talkshows en kranten naar Feyenoord werden geschreven achter ons lagen. Priske was een slechte keuze maar er lagen meer interessante namen op tafel.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen lult Mark naar Feyenoord.
Dit gaat een kwestie van tijd worden. (meer omdat er weinig andere goede Nederlandse opties over zijn)
Al vraag ik mij nog altijd af wat er met het lijstje van afgelopen zomer is gebeurd.
Nu er één buitenlandse trainer is gekomen en mislukt MOET het weer een Nederlandse trainer worden.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat de tijd waarin bekende Nederlandse trainers door talkshows en kranten naar Feyenoord werden geschreven achter ons lagen. Priske was een slechte keuze maar er lagen meer interessante namen op tafel.
Farioli lag al snel uit de picture bij Feyenoord. Die had het misschien wel aardig gedaan. Wat was er nog meer? Graham Potter, Nuri Sahin?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat de tijd waarin bekende Nederlandse trainers door talkshows en kranten naar Feyenoord werden geschreven achter ons lagen. Priske was een slechte keuze maar er lagen meer interessante namen op tafel.
Is toch meestal het geval. Ze beschermen elkaar graag in dat voetbalwereldje. Als je kijkt hoe zo'n Priske of Farioli bejegend wordt tegen het maandenlang hand boven het hoofd houden van Steijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Potter, Sahin, Hürzeler. Sahin is er alweer uit. Hürzeler vind ik wel een interessante, maar vraag me af of hij Brighton gaat verlaten voor een Eredivisie club. Potter zit net bij West Ham geloof ik.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen lult Mark naar Feyenoord.
Dit gaat een kwestie van tijd worden. (meer omdat er weinig andere goede Nederlandse opties over zijn)
Al vraag ik mij nog altijd af wat er met het lijstje van afgelopen zomer is gebeurd.
Dat snap ik ergens wel een beetje omdat Priske allemaal vreemde keuzes maakte bij ons volgens een Scandinavisch model.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu er één buitenlandse trainer is gekomen en mislukt MOET het weer een Nederlandse trainer worden.
Farioli was ook een culturele mismatch. Zo lang je met een goed verhaal komt waar de spelers in geloven maakt dat niet uit.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat snap ik ergens wel een beetje omdat Priske allemaal vreemde keuzes maakte bij ons volgens een Scandinavisch model.
Maar ik denk dat die ‘culturele’ mismatch meer was omdat Priske geen ervaring had bij topclubs en eigenlijk ook niet in grotere voetballanden. Bij een Nederlandse subtopper had ik hem best zien slagen. Ik denk vooral dat je een trainer wil die weet wat komt bij kijken bij een ploeg die echt iedere week moet winnen.
Farioli was nooit een succes geweest als Ajax niet letterlijk van de afgrond kwam. Priske had ook prima kunnen slagen bij Feyenoord als hij niet de opvolger was van Slot.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Farioli was ook een culturele mismatch. Zo lang je met een goed verhaal komt waar de spelers in geloven maakt dat niet uit.
Ik had 'm toch graag een jaartje eerder zien starten.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Farioli was nooit een succes geweest als Ajax niet letterlijk van de afgrond kwam. Priske had ook prima kunnen slagen bij Feyenoord als hij niet de opvolger was van Slot.
Dat is koffiedik kijken natuurlijk, maar denk dat je wel een punt hebt.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Farioli was nooit een succes geweest als Ajax niet letterlijk van de afgrond kwam. Priske had ook prima kunnen slagen bij Feyenoord als hij niet de opvolger was van Slot.
Denk dat we in een Nederland onder de huidige bestuurders wellicht, ironisch genoeg dankzij van Gaal, toch eens onder die beklemmende aanvallende intenties en altijd maar de voetballende oplossingen moeten zoeken uit gaan komen.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2025 22:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat we in een Nederland onder de huidige bestuurders wellicht, ironisch genoeg dankzij van Gaal, toch eens onder die beklemmende aanvallende intenties en altijd maar de voetballende oplossingen moeten zoeken uit gaan komen.
Dat Farioli een getalenteerde trainer is zag elke Hans worst na de voorbereiding.
Sommigen zagen het nog eerder. Dennis had gewoon naar mij moeten luisterenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik lees ineens allerlei Ajacieden over Farioli. Als die hem kunnen halen heb ik liever dat zij voor Potter gaan en Farioli voor ons kiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |