Het grote probleem is dat bij buitenspel er ook een onzekerheidsfactor is, omdat het moment van loslaten niet met zekerheid vastgesteld kan worden. Kijk je een fractie van een seconde eerder, dan staat Paixao wellicht geen buitenspel.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was er eigenlijk altijd voorstander van om de VAR alleen in te zetten voor objectieve zaken als buitenspel en een bal al dan niet over de lijn (aangezien er bij rode kaarten, handsballen, penalties en dergelijke altijd een stukje subjectiviteit in zal blijven zitten), maar als er zelfs over buitenspel discussies gevoerd gaan worden is het einde wel zoek hoor. Met het trekken van die lijnen staat Paixao buitenspel dus moet de goal afgekeurd worden, zo simpel is het. De lijn is niet getrokken bij de verkeerde personen, er staat niet nog iemand buiten het beeld of meer van dergelijke rare fouten en dan kan je gewoon niet anders dan afkeuren. Behoorlijk klote voor ons, maar dit is toch veel beter dan het aan het oog van de assistent overlaten en dan goals krijgen zoals Wamberto in de bekerfinale of die gast van NEC ooit tegen ons?
Helemaal geen gekke gedachte wat mij betreft. De voetballerij zou zich moeten afvragen waarom we eigenlijk doelpunten afkeuren. zeker met de huidige techniek krijg je allemaal kleinzielige discussies over 5 cm wel of geen buitenspel.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon dat klote buitenspel afschaffen. Is er geen discussie meer
Ik kan er ergens ook wel mee leven, omdat dit idd gewoon de systematiek is dit gebruikt wordt.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was er eigenlijk altijd voorstander van om de VAR alleen in te zetten voor objectieve zaken als buitenspel en een bal al dan niet over de lijn (aangezien er bij rode kaarten, handsballen, penalties en dergelijke altijd een stukje subjectiviteit in zal blijven zitten), maar als er zelfs over buitenspel discussies gevoerd gaan worden is het einde wel zoek hoor. Met het trekken van die lijnen staat Paixao buitenspel dus moet de goal afgekeurd worden, zo simpel is het. De lijn is niet getrokken bij de verkeerde personen, er staat niet nog iemand buiten het beeld of meer van dergelijke rare fouten en dan kan je gewoon niet anders dan afkeuren. Behoorlijk klote voor ons, maar dit is toch veel beter dan het aan het oog van de assistent overlaten en dan goals krijgen zoals Wamberto in de bekerfinale of die gast van NEC ooit tegen ons?
Gernotterlijkquote:Feyenoord kan in het restant van dit seizoen naar alle waarschijnlijkheid geen beroep meer doen op Bart Nieuwkoop. Dat melden de Rotterdammers maandagmiddag via hun officiële kanalen. Nieuwkoop had op 8 februari nog een basisplaats in de thuiswedstrijd tegen Sparta, maar moest zich in de rust noodgedwongen laten vervangen vanwege een onderbeenblessure. Het was in eerste instantie onduidelijk hoe lang de rechtsback precies uit de roulatie zou zijn, maar hij lijkt zich dus nu al te moeten gaan richten op volgend seizoen.
Feyenoord kampt het hele seizoen al met veel personele problemen in de selectie. Nieuwkoop vormt geen uitzondering. De vleugelverdediger stond voor de winterstop al een paar weken aan de kant met een blessure. Nieuwkoop speelde op 8 februari jongstleden tegen Sparta pas zijn zestiende wedstrijd van het seizoen. Brian Priske deed tijdens zijn laatste duels op de bank van Feyenoord nadrukkelijk een beroep op Nieuwkoop, die onder leiding van interim-trainer Pascal Bosschaart geen minuten heeft kunnen laten en daar lijkt ook geen verandering in te komen. Feyenoord verwacht dat Nieuwkoop vanwege zijn onderbeenblessure dit seizoen niet meer in actie komt.
Wacht dan ook met zo'n shirt kopen tot het kind zelf kan beslissen voor wie het is.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, hier kijk ik in principe gewoon alles en zeker die potjes die jij noemt, totdat onze baby om me moest huilen bij de 2-1 bij de laatste Ajax-Feyenoord
Nadje ook toch. 5 is wel bizar ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:09 schreef hhh38 het volgende:
Wie zijn er nu sowieso al de rest van het seizoen uit? Nieuwkoop, Lotomba en Bijlow?
Die korte blessures zijn niet normaal, maar die lange blessures lijken me nog meer absurde pech.
Edit: net nu ik dit stuur Timber ook nog
Godverredimme.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Feyenoord heeft een groot probleem.
Dat van Nadje heeft @De_Pel persoonlijk geregeld waarvoor hulde.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nadje ook toch. 5 is wel bizar ja.
Dit is gespeeld.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Daar ben ik het ook mee eens ja. Sowieso ben ik er ook wel voorstander van om als er enorm gepriegeld moet worden met de lijnen het langer dan pak hem beet een minuut duurt gewoon de beslissing op het veld automatisch te handhaven (wat echter zoals @Haringkop al aangaf ook buitenspel was, daarom kan ik er in dit geval prima mee leven maar als hij op basis hiervan afgekeurd zou zijn terwijl de grensrechter niet had gevlagd al een stuk minder). Maar het gaat er mij vooral om dat overduidelijke buitenspelgoals zoals zo'n Wamberto (lang geleden, maar die komt als eerste in me op als ik moet denken aan overduidelijk buitenspelquote:Op maandag 17 februari 2025 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat bij buitenspel er ook een onzekerheidsfactor is, omdat het moment van loslaten niet met zekerheid vastgesteld kan worden. Kijk je een fractie van een seconde eerder, dan staat Paixao wellicht geen buitenspel.
Vandaar dat zo’n onzekerheidsmarge een prima regel is.
Gelukkig zal hij niet eenzaam in de lappenmand zitten.quote:
Babies direct in rompers en shirts enzo van een club steken vind ik eigenlijk een beetje voor paupers.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wacht dan ook met zo'n shirt kopen tot het kind zelf kan beslissen voor wie het is.
Dit. Klopt. Niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je nummer 1 in de competitie had gestaan had je heel wat minder langdurige blessures gehad
want dan wil iedereen erbij zijn......
welke gek trek constant de conclusie dat het gelijk tot het eind van het seizoen is
ik vind het steeds merkwaardiger worden
"We staan eerste, dus nu maar even niet m'n knieband verrekken. Ik wil namelijk wel ERBIJ ZIJN!"quote:Op maandag 17 februari 2025 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je nummer 1 in de competitie had gestaan had je heel wat minder langdurige blessures gehad
want dan wil iedereen erbij zijn......
welke gek trek constant de conclusie dat het gelijk tot het eind van het seizoen is
ik vind het steeds merkwaardiger worden
Niet te gelovenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik ben niet van het doemdenken en "we zijn terug bij af!!1!" sentiment. Maar qua blessures en fitheid is dit seizoen wel echt alles misgegaan wat mis kan gaanquote:Op maandag 17 februari 2025 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Los van al het mismanagement ook echt een totaal pechseizoen met langdurige blessures, arbitrale dwalingen tegen en ongelukkig puntverlies.
Behalve in de CL waar we een bizarre gouden pik hebben
Nu is het met blessures aan de knie vrij gebruikelijk dat het de eerste uren wel mee lijkt te vallen. Zal het door blijven spelen dan uiteindelijk de schade vergroot hebben?quote:Timber, die daarna nog door leek te kunnen voetballen, moest uiteindelijk toch vroegtijdig de strijd staken. Medisch onderzoek wees uit dat een operatie noodzakelijk was voor een goed en zo spoedig mogelijk herstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |