Dit. Klopt. Niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je nummer 1 in de competitie had gestaan had je heel wat minder langdurige blessures gehad
want dan wil iedereen erbij zijn......
welke gek trek constant de conclusie dat het gelijk tot het eind van het seizoen is
ik vind het steeds merkwaardiger worden
"We staan eerste, dus nu maar even niet m'n knieband verrekken. Ik wil namelijk wel ERBIJ ZIJN!"quote:Op maandag 17 februari 2025 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je nummer 1 in de competitie had gestaan had je heel wat minder langdurige blessures gehad
want dan wil iedereen erbij zijn......
welke gek trek constant de conclusie dat het gelijk tot het eind van het seizoen is
ik vind het steeds merkwaardiger worden
Niet te gelovenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Feyenoord heeft een groot probleem.
Ik ben niet van het doemdenken en "we zijn terug bij af!!1!" sentiment. Maar qua blessures en fitheid is dit seizoen wel echt alles misgegaan wat mis kan gaanquote:Op maandag 17 februari 2025 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Los van al het mismanagement ook echt een totaal pechseizoen met langdurige blessures, arbitrale dwalingen tegen en ongelukkig puntverlies.
Behalve in de CL waar we een bizarre gouden pik hebben
Nu is het met blessures aan de knie vrij gebruikelijk dat het de eerste uren wel mee lijkt te vallen. Zal het door blijven spelen dan uiteindelijk de schade vergroot hebben?quote:Timber, die daarna nog door leek te kunnen voetballen, moest uiteindelijk toch vroegtijdig de strijd staken. Medisch onderzoek wees uit dat een operatie noodzakelijk was voor een goed en zo spoedig mogelijk herstel.
Daar is geen zinnig woord over te zeggen door ons leken.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu is het met blessures aan de knie vrij gebruikelijk dat het de eerste uren wel mee lijkt te vallen. Zal het door blijven spelen dan uiteindelijk de schade vergroot hebben?
Het is echt ongekend, ja. Maar ik vind Timber sowieso wel wat blessuregevoelig al is dit ook wel botte pech als je ziet hoe hij neerkomt.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben niet van het doemdenken en "we zijn terug bij af!!1!" sentiment. Maar qua blessures en fitheid is dit seizoen wel echt alles misgegaan wat mis kan gaan
Geen pech dat blessureleed pure onkunde. Toen Slot zijn vertrek aankondigde was het al bekend dat die de hele fitness afdeling met zich mee zou brengen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Los van al het mismanagement ook echt een totaal pechseizoen met langdurige blessures, arbitrale dwalingen tegen en ongelukkig puntverlies.
Behalve in de CL waar we een bizarre gouden pik hebben
Dit soort blessures zijn wel degelijk pech. Net als die van Lotomba.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geen pech dat blessureleed pure onkunde. Toen Slot zijn vertrek aankondigde was het al bekend dat die de hele fitness afdeling met zich mee zou brengen.
Toch duurde het 4 tot 5 maanden om daar geschikte vervangers voor te vinden. Dat heeft Dtk zelf ook toegegeven.
En dan raar opkijken wanneer er zoveel blessures vallen
Scheve vergelijking. Onder Slot was iedereen topfit en was er een fitness afdeling om de conditie op peil te houdenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit soort blessures zijn wel degelijk pech. Net als die van Lotomba.
Onder Slot had je ook wel eens een langdurige blessure als deze. Zie Hartman en Wieffer afgelopen seizoen, of Trauner en Timber het seizoen daarvoor.
had het een tijdje geleden al hier tegen je gezegd dat er iets mis gaat daarquote:Op maandag 17 februari 2025 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens hebben Priske en de medische staf wel schuld aan zo’n twintig van de andere blessures.
Alleen deze specifieke (alsmede die van Bijlow en Lotomba) niet. Een ongelukkige landing kan altijd.
Hebben ze daar geschikte vervangers voor dan? Lijkt mij van nietquote:Op maandag 17 februari 2025 17:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geen pech dat blessureleed pure onkunde. Toen Slot zijn vertrek aankondigde was het al bekend dat die de hele fitness afdeling met zich mee zou brengen.
Toch duurde het 4 tot 5 maanden om daar geschikte vervangers voor te vinden. Dat heeft Dtk zelf ook toegegeven.
En dan raar opkijken wanneer er zoveel blessures vallen
Denk 5equote:Op maandag 17 februari 2025 17:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit seizoen valt wel in de categorie 'tyfus'
Makkelijk 3e moet wel mogelijk zijn
Dan moet je wel hopen dat een Hwang snel terugkeert en niet nog meer blessures oploopt. De selectie wordt wel erg dunnetjes zo en dan met name de kwaliteit.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Het lijkt me in ieder geval veilig om te stellen dat het niet voordelig zal zijn geweest voor de blessure.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar is geen zinnig woord over te zeggen door ons leken.
Makkelijk derde, dat soort uitspraken lijken me momenteel voorbehouden aan Ajax en PSVquote:Op maandag 17 februari 2025 17:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Twente, AZ en Utrecht heb ik geen hoge pet op. Ondanks alle blessures en matige voorhoede moet dat lukken.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Makkelijk derde, dat soort uitspraken lijken me momenteel voorbehouden aan Ajax en PSV
Ik ook niet, maar voorlopig sta je wel min of meer allemaal gezellig op hetzelfde puntenaantal en mis je een half elftal.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Twente, AZ en Utrecht heb ik geen hoge pet op. Ondanks alle blessures en matige voorhoede moet dat lukken.
Van Feyenoord heb ik ook geen hoge pet op. En dat lijkt er niet beter op te worden.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Twente, AZ en Utrecht heb ik geen hoge pet op. Ondanks alle blessures en matige voorhoede moet dat lukken.
Het probleem was juist dat je dit seizoen met te weinig kwalitatieve spelers zat....quote:Op maandag 17 februari 2025 17:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan moet je wel hopen dat een Hwang snel terugkeert en niet nog meer blessures oploopt. De selectie wordt wel erg dunnetjes zo en dan met name de kwaliteit.
Het ironische is dat je volgend seizoen met heel veel spelers zit. Veel wil je daarvan toch wel kwijt.
Dat weet ik ook wel, maar dat we daarnaast ook nog wat pech hebben lijkt mij ook wel duidelijk. Sommige blessures vallen niet te voorkomen, deze is daar onderdeel van.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Scheve vergelijking. Onder Slot was iedereen topfit en was er een fitness afdeling om de conditie op peil te houden
Nu heeft het veel te lang geduurd om geschikte vervangers te vinden met alle gevolgen van dien.
Seizoen beginnen zonder staff om de spelers fit te houden is echt onacceptabel
En weequote:Op maandag 17 februari 2025 17:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het seizoen van Feyenoord is een grote ach.
@:wimderon @:rellende_rotscholier
Eerst tactisch onbenul Priske en al die blessures, nu eigenlijk geen trainer en weer een stroom aan blessures. Nee, dat gaat er niet snel beter op worden nee.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Feyenoord heb ik ook geen hoge pet op. En dat lijkt er niet beter op te worden.
Ik denk dat zelfs blessures als deze indirect toch voorkomen kunnen worden. Als je als speler topfit bent kom je ook minder snel ongelukkig terecht. En als je topfit bent en alsnog ongelukkig terecht komt is de kans kleiner dat het een zware blessure oplevert.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar dat we daarnaast ook nog wat pech hebben lijkt mij ook wel duidelijk. Sommige blessures vallen niet te voorkomen, deze is daar onderdeel van.
Je hoeft verder mij niet te vertellen dat de blessuregolf verder geen pech is en een knap staaltje kutbeleid, maar daar heb ik al een stuk of 40 epistels aan besteed
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:17 schreef klaasweetalles het volgende:
je kan morgen gewoon een goal maken en dat moet je ook proberen te doen
we kunnen nog steeds winnen en doorgaan
Ach.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het seizoen van Feyenoord is een grote ach.
@:wimderon @:rellende_rotscholier
Of Dortmundquote:Op maandag 17 februari 2025 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Maar het altijd ook erger he, kijk alleen maar naar Manchester United. Als dat de graadmeter is doen we het best wel goed
Twente en AZ doen niet meer mee?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:41 schreef Pleun2011 het volgende:
En Feyenoord moet nota bene bij beide teams op bezoek.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:29 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Twente en AZ doen niet meer mee?
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat van Nadje heeft @:De_Pel persoonlijk geregeld waarvoor hulde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |