Graag voorspelling.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naar omstandigheden de best mogelijke opstelling
Desondanks een kutopstelling.
Dus jullie zijn Robert M en Richard van O, achachach.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:15 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland en ik denken bij hem aan Kinder Bueno.
TR geplaatst.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dus jullie zijn Robert M en Richard van O, achachach.
Ik heb echt geen flauw idee maat. Dit kan 6-0 worden en ook 0-1.quote:
Naar omstandigheden inmiddels bekant ook de enige mogelijke opstellingquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naar omstandigheden de best mogelijke opstelling
Desondanks een kutopstelling.
Je kan altijd beter met een echte spits spelen. Is in principe ook de enige positie waar je, ongeacht het niveau, er maar heel weinig van hoeft te kunnen. Zolang je maar af en toe een mannetje kan weg trekken en aanspeelbaar bent in de zestien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Redmond
Dan oprecht nog liever Osman
Af een toe een balletje erin trappen is ook wel een prettige eigenschap voor een spits.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan altijd beter met een echte spits spelen. Is in principe ook de enige positie waar je, ongeacht het niveau, er maar heel weinig van hoeft te kunnen. Zolang je maar af en toe een mannetje kan weg trekken en aanspeelbaar bent in de zestien.
Nou ja, in zo'n potje als vandaag waarbij je waarschijnlijk alleen op de counter gevaarlijk kunt worden zou de snelheid van Osman best eens bruikbaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan altijd beter met een echte spits spelen. Is in principe ook de enige positie waar je, ongeacht het niveau, er maar heel weinig van hoeft te kunnen. Zolang je maar af en toe een mannetje kan weg trekken en aanspeelbaar bent in de zestien.
Iedere amateur kan altijd goed tegen een bal aan lopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Af een toe een balletje erin trappen is ook wel een prettige eigenschap van een spits.
Ja vandaag op de counter ligt dat iets anders. Maar in Osman heb ik ook niet zo’n vertrouwen. Ik snap daarom ook wel dat je begint met Redmond. Afhankelijk van het scoreverloop kan je dan schakelen naar Carranza (bij een achterstand) of Osman/een extra verdediger (bij een voorsprong). Want Redmond gaat nooit dit 90 minuten volhoudenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, in zo'n potje als vandaag waarbij je waarschijnlijk alleen op de counter gevaarlijk kunt worden zou de snelheid van Osman best eens bruikbaar kunnen zijn.
Die spitsen die er niks van kunnen maar in de 16 goed zijn ben ik overigens sowieso wel een beetje klaar mee na figuren als Bozenik en Ueda. De enige die ik kan bedenken die met zo'n speelstijl weg kon komen was Inzaghi.
We kunnen ook winnen en dan de volgende ronde de O21 sturenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien is verliezen sowieso wel beter met het oog op plek 3, dan heb je weer wat ruimte om mensen fit te laten worden. Laat het dan alleen met 3-1 zijn ofzo en niet met 5-0 waarbij Santi er 4 in schiet.
Feyenoord - Arsenal 0-12 (lol)quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We kunnen ook winnen en dan de volgende ronde de O21 sturen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We kunnen ook winnen en dan de volgende ronde de O21 sturen
Ik hoop dat hij er ook zo in staat en het kan zien als een mooie ervaring.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vind het juist prachtig voor die jongen.
Wat minder voor ons supporters, maar ach..
In dat geval sturen we Redmond naar Saudi-Arabiëquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er ook zo in staat en het kan zien als een mooie ervaring.
Ik vrees alleen voor de gebruikelijke Feyenoord-express waarbij talenten eerder de vernieling in geholpen worden door een combinatie van verkeerd brengen door de technische staf en afkraken door de supporters.
Maar goed, misschien wordt dit Bayern 2.0 en schiet hij er drie in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |