SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:05 schreef dimmak het volgende:
Gister was wel een heerlijke middag uit het boekje hoor.
- Zonnetje
- Aantal jeugdspelers erbij en zelfs eentje in de basis
- Makkelijke overwinning
- Veel goals
- Bij vlagen leuk voetbal
- Klaassen scoort zijn 100e
- 2 talentvolle debutanten
- Koppositie heroverd
En dat allemaal in onze eigen Arena.
Het is jullie van harte gegund!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 februari 2025 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Davy
Voor altijd Ajacied.
Boeit ons dat nouquote:Op maandag 17 februari 2025 11:37 schreef Paul het volgende:
ongelooflijk PSV had gewoon met 10 man moeten staan zaterdag
https://footballvikings.c(...)absolute-rode-kaart/
Contract met een jaar verlengen, iedereen tevreden.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Davy
Voor altijd Ajacied.
En maar meteen in het voormalig speler traject gooien. Lijkt me prima om later ergens in de club te hebben.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Contract met een jaar verlengen, iedereen tevreden.
Bedankt voor je bijdrage, gaan we helemaal niks mee doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:56 schreef Paul het volgende:
[..]
nou dan had psv 0 punten gehad wellicht ipv 1tje erbij
Nou, elk punt is er 1. Maar wat ik al eerder aangaf, soms heb je iets mee en soms tegen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:58 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, gaan we helemaal niks mee doen.
Eens. Maar wat moeten wij in het Ajax topic met een Utrecht supporter die hier een of andere bizarre link deelt over een wedstrijd tussen PSV en Utrecht. En zelfs als de bizarre link een kern van waarheid bevat, veranderd het compleet niks voor ons, als Ajax zijnde.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou, elk punt is er 1. Maar wat ik al eerder aangaf, soms heb je iets mee en soms tegen.
Dat is voetbal, de bal is rond.
Of misschien dan opeens toch wel 3 punten wie zal het zeggen, boeit ons niks wij gaan uit van eigen krachtquote:Op maandag 17 februari 2025 11:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Verkeerde topic @Paulquote:Op maandag 17 februari 2025 11:37 schreef Paul het volgende:
ongelooflijk PSV had gewoon met 10 man moeten staan zaterdag
https://footballvikings.c(...)absolute-rode-kaart/
Die kan nog makkelijk 3 jaar mee. Gewoon 2 jaar contract + automatisch verlengen bij x aantal wedstrijden.quote:Op cmaarendag 17 februari 2025 11:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Contract met een jaar verlengen, iedereen tevreden.
Davy die een Siemmetje doet op 18 mei tegen FC Twente en ons kampioen maakt.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik heb ook zomaar een onderbuik gevoel dat Davy weer meer gaat scoren. Als je dat interview zo terughoort krijg ik toch een beetje het gevoel dat die zichzelf wat druk had opgelegd om de 100st te scoren. Zijn contract dat afloopt. En andere spelers die vroegen wanneer die nu eindelijk zijn 100st zou maken. Is toch best een gevoelige jongen.
Kerel dat zou wat zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Davy die een Siemmetje doet op 18 mei tegen FC Twente en ons kampioen maakt.
Misschien dat Ajax dankzij het gelijkspel net 2e ipv 3e wordtquote:Op maandag 17 februari 2025 11:56 schreef Paul het volgende:
[..]
zou kunnen, utrecht kan ook nog 2e wordenquote:Op maandag 17 februari 2025 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien dat Ajax dankzij het gelijkspel net 2e ipv 3e wordt
Door dat gelijkspel is die kans ten opzichte van voor het weekend in ieder geval niet groter gewordenquote:Op maandag 17 februari 2025 13:04 schreef Paul het volgende:
[..]
zou kunnen, utrecht kan ook nog 2e worden
utrecht was echt goed tegen psv, als ze zo doorgaan kunnen ze alles winnen vanaf nuquote:Op maandag 17 februari 2025 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Door dat gelijkspel is die kans ten opzichte van voor het weekend in ieder geval niet groter geworden
dan moeten ze die ballen in de laatste minuut niet missenquote:Op maandag 17 februari 2025 13:14 schreef Paul het volgende:
[..]
utrecht was echt goed tegen psv, als ze zo doorgaan kunnen ze alles winnen vanaf nu
ik heb jonathasn al klappie gegevenquote:Op maandag 17 februari 2025 13:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
dan moeten ze die ballen in de laatste minuut niet missen
quote:
Dat wordt weer genieten als ze daags voor Psv-thuis op Varkenoord staan om een nederlaag te eisenquote:
Zou meer dan verdiend zijn, zo'n moment. Maar heb het liever wel eerder dan de laatste wedstrijd.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Davy die een Siemmetje doet op 18 mei tegen FC Twente en ons kampioen maakt.
Zo dit is genieten zeg, laat maar door komen die plaatjes.quote:
Dit is toch wel het humeur dat het best bij feijenoorders past (en toegegeven: niemand met meer verve grumpy dan zij).quote:
Verve grumpy?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is toch wel het humeur dat het best bij feijenoorders past (en toegegeven: niemand met meer verve grumpy dan zij).
met verve -> met meer verve.quote:
Een Ajacied trekt zijn jasje niet uitquote:Op maandag 17 februari 2025 21:10 schreef Wotte het volgende:
Gelukkig zijn Ajacieden over het algemeen nette mensen en laten die zich niet verleiden tot honende reacties in het Feyenoord topic.
familie van?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:09 schreef Dven het volgende:
Heerlijk stukkie van Ryan van der Pavert, die zojuist beloond is met zijn eerste profcontract: Jong Ajax-verdediger stelt zich voor: 'Vind dat ik aan de bal veel schijt heb, houd van risico nemen'
Wie niet springt...quote:Op maandag 17 februari 2025 21:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een Ajacied trekt zijn jasje niet uit
Ze zouden blij moeten zijn in dit land met zo'n club van deze statuur en grandeur. Top vijf allertijden daar is niks hooghartig aan @De_Pelquote:Op maandag 17 februari 2025 21:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een Ajacied trekt zijn jasje niet uit
ik vind @De_Pel een van de weinige leuke feyenoordersquote:Op maandag 17 februari 2025 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze zouden blij moeten zijn in dit land met zo'n club van deze statuur en grandeur. Top vijf allertijden daar is niks hooghartig aan @:de_pel
Daarom tag ik mijn grote vriend ook eventjes om 'm te klieren.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind @:de_pel een van de weinige leuke feyenoorders
Onsympathiek.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daarom tag ik mijn grote vriend ook eventjes om 'm te klieren.
Blijven matige spelers waardoor ze ook makkelijker ingepast kunnen wordenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:57 schreef Dven het volgende:
Wat natuurlijk ook mooi is, is dat Ajax ook gewoon drie redelijk onbetwiste basisspelers plus Weghorst mist en er met Akpom en Rensch ook twee vertrokken zijn. Dit tweetal kwam voor hun transfers ook bijna wekelijks wel aan een fors aantal minuten toe.
Maar vervangers worden gewoon feilloos ingepast en weten exact wat er van hen gevraagd en verwacht wordt.
Farioli
Uh, oke.quote:Op maandag 17 februari 2025 21:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Blijven matige spelers waardoor ze ook makkelijker ingepast kunnen worden
Met Rugani ipv Magallan was die laatste goal van L***s M***aquote:Op maandag 17 februari 2025 21:20 schreef Dven het volgende:
Denk ook dat Ajax in 2019 de CL gewonnen zou hebben met Farioli
Dan had die Onana eruit moeten spelenquote:Op maandag 17 februari 2025 21:20 schreef Dven het volgende:
1 wedstrijd gezien, was aardig maar zou hem nog niet als 1e elftal materiaal zien.quote:Op maandag 17 februari 2025 22:07 schreef Wotte het volgende:
Iemand toevallig Mannsverk bij Cardiff aan het werk gezien? Zag dat die best wel wat speelt.
Godsallemejeumig! Jij volgt FR12?!quote:
Je begrijpt dat die jongen toen nog luiers aanhad hè?quote:Op maandag 17 februari 2025 21:20 schreef Dven het volgende:
Dus iedere Feyenoorder volgt fr12quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Godsallemejeumig! Jij volgt FR12?!
Dat doet zelfs geen Feyenoorder met een IQ boven de 70. Wat een droevig leven heb je dan
aldus een feyenoorder die hier dagelijks te vinden isquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat doet zelfs geen Feyenoorder met een IQ boven de 70. Wat een droevig leven heb je dan
Ik ging ervan uit dat niemand mijn hypothetische stelling onderuit zou weten te krijgen door simpel op de vingers wat jaartjes terug te tellen. Maar daar kwam jij - grote denker in al zijn scherpte - om half twee 's nachts. Mea culpaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je begrijpt dat die jongen toen nog luiers aanhad hè?
1-0 voor Bofjufifjfjifjifquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
aldus een feyenoorder die hier dagelijks te vinden is![]()
Goed verhaal weer.
Precies, gewoon alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:31 schreef manny het volgende:
Goed. Laten wij donderdag maar een ronde verder komen en dan weer fokus op de competitie. Niets laten liggen. Alle punten opharken en deze fase waarin alles mee lijkt te zitten zo lang mogelijk volhouden..
Wat onze vrienden in rotterdam zuid of Eindhoven uitspoken is hunnie eigen zaak.
Ronde verder komen, plek 2 veilig stellen daarna zien we wel verder.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:31 schreef manny het volgende:
Goed. Laten wij donderdag maar een ronde verder komen en dan weer fokus op de competitie. Niets laten liggen. Alle punten opharken en deze fase waarin alles mee lijkt te zitten zo lang mogelijk volhouden..
Wat onze vrienden in rotterdam zuid of Eindhoven uitspoken is hunnie eigen zaak.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog 20 finales!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:31 schreef manny het volgende:
Vanaf nu gewoon alles op alles zetten om elke wedstrijd te winnen.quote:
Steeds minimaal 1 doelpunt meer maken dan de tegenstander, dan zijn we al een eind op weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vanaf nu gewoon alles op alles zetten om elke wedstrijd te winnen.
En waarom dat laatste dan precies? Het is toch niet zo gek dat mensen het bijzonder vinden dat bijv. Frank de Boer bijna aan de hoogste boom geknoopt werd (terwijl hij 3 kampioenschappen behaalde) en dat Farioli de bloemen krijgt terwijl hij nog niks gewonnen heeft? En de selectie van de Boer was echt niet beter hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:57 schreef Sabata het volgende:
toch wel heel bijzonder gisteren dat uitgerekend Ronald Waterreus op radio 1 bij langs de lijn en omstreken als enige in de studio Farioli durfde te verdedigen tegen het gezeur van duiders die nog steeds vinden dat "Ajax wel bovenaan staat, maar het is niet goed want het is geen mooi voetbal". het lijkt eerder een vooroordeel tegen een buitenlandse trainer te zijn dan een vooroordeel tegen een voetbalstijl die Ajax nu niet kan spelen.
A. Hij behaalde vier kampioenschappenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En waarom dat laatste dan precies? Het is toch niet zo gek dat mensen het bijzonder vinden dat bijv. Frank de Boer bijna aan de hoogste boom geknoopt werd (terwijl hij 3 kampioenschappen behaalde) en dat Farioli de bloemen krijgt terwijl hij nog niks gewonnen heeft? En de selectie van de Boer was echt niet beter hoor.
4, ook goed. Hij kreeg toch wel bakken kritiek omdat hij niet volgens de 'Ajax school' voetbalde.. wat dat ook moge zijn. Tot op de dag van vandaag zijn Ajacieden niet vol lof over de Boer terwijl hij jullie naar 4 titels heeft geloodst.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
A. Hij behaalde vier kampioenschappen
B. Niemand die hem in z'n eerste seizoenen aan de hoogste boom geknoopt heeft.
Die kritiek kwam dan ook vooral in de laatste jaren. Je hoopt progressie te zien, maar bij de Boer werd het eigenlijk met de seizoenen slechter.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:32 schreef Solispolar het volgende:
Hij kreeg toch wel bakken kritiek omdat hij niet volgens de 'Ajax school' voetbalde.. wat dat ook moge zijn
Dat was z'n eerste 2 jaar niet zo, denk dat het vertrek van Eriksen wel het keerpunt was, De Boer ging toen meer op resultaat spelen en kreeg ook een wat te grote vinger in de pap qua aankopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
4, ook goed. Hij kreeg toch wel bakken kritiek omdat hij niet volgens de 'Ajax school' voetbalde.. wat dat ook moge zijn. Tot op de dag van vandaag zijn Ajacieden niet vol lof over de Boer terwijl hij jullie naar 4 titels heeft geloodst.
Als PSVer is hij resultaat voetbal wel gewend, maar verder zijn analisten of commentatoren niet heel serieus te nemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:57 schreef Sabata het volgende:
toch wel heel bijzonder gisteren dat uitgerekend Ronald Waterreus op radio 1 bij langs de lijn en omstreken als enige in de studio Farioli durfde te verdedigen tegen het gezeur van duiders die nog steeds vinden dat "Ajax wel bovenaan staat, maar het is niet goed want het is geen mooi voetbal". het lijkt eerder een vooroordeel tegen een buitenlandse trainer te zijn dan een vooroordeel tegen een voetbalstijl die Ajax nu niet kan spelen.
Het verschil is denk ik dat Farioli begonnen is met de (rest)verdediging heilig te maken voordat hij zich focuste op het spel maken en de aanval. Daardoor zag het er in het begin nogal on-Ajax uit; Ajax hoefde de bal niet zo nodig, en kon soms zelfs met de kont tegen de 16 aan verdedigen (iets wat we in Nederland sowieso not dun vinden).quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:39 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die kritiek kwam dan ook vooral in de laatste jaren. Je hoopt progressie te zien, maar bij de Boer werd het eigenlijk met de seizoenen slechter.
Met Farioli heb ik wel het idee dat er echt een plan voor langere termijn is (hopelijk blijft hij dan ook nog een aantal jaar). Daarnaast wordt het ook wel zwaar overdreven hoe slecht het is geweest de afgelopen maanden. Heb mij met name in de thuiswedstrijden prima vermaakt tot nu toe. Denk dat de neutrale journalist/supporter geen idee heeft wat voor hel het vorig jaar was. Op een gegeven moment ging ik echt alleen nog naar de arena om een biertje te doen met mijn maten.
Ik geloof niet in het beter maken van spelers, wel in het beter laten functioneren van spelers, zoals je nu ziet met jongens die er onder Steijn niets van konden of bij Feyenoord andersom na vertrek Slot.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:46 schreef Simmertje het volgende:
Groot verschil tussen de Boer en Farioli is het beter maken van spelers. Het blijft ongelooflijk dat onze Italiaan spelers als Youri Baas, Fitz-Jim en Gaaei aan de praat heeft gekregen. Daarnaast ben ik dit seizoen nu eindelijk ook om wat betreft Taylor, die is echt vijf keer beter dan de afgelopen seizoenen.
Denk dat eigenlijk alleen Brobbey geen progressie heeft geboekt, de rest van het team is gewoon veel beter gaan voetballen.
Zeker wanneer je uit een seizoen komt met 72 (!) tegengoalsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het verschil is denk ik dat Farioli begonnen is met de (rest)verdediging heilig te maken voordat hij zich focuste op het spel maken en de aanval. Daardoor zag het er in het begin nogal on-Ajax uit; Ajax hoefde de bal niet zo nodig, en kon soms zelfs met de kont tegen de 16 aan verdedigen (iets wat we in Nederland sowieso not dun vinden).
Maar goed, een winnende trainer heeft gewoon altijd gelijk, en nu zie je wat een taaie ploeg Ajax eigenlijk is, wat ook nog eens af en toe mooi voetbal kan koppelen aan oerdegelijk resultaat. Ik kan me voorstellen dat Farioli ons echt allemaal rare Hollanders vind met dat gezeik over mooi voetbal spelen. Die sleept lachend een berg punten binnen waardoor we voor het eerst in 3 jaar tijd weer op de nominatie staan voor CL voetbal, dus wat zeiken ze nou?
Zo zijn we met z'n alle opgevoed is, onze eigen handicap. @tong80quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:48 schreef Scorpie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Farioli ons echt allemaal rare Hollanders vind met dat gezeik over mooi voetbal spelen.
Ik lees nergens iets over Rugani, dus neem aan dat die ook weer beschikbaar is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
Nog geen Baas (en van der Boomen en Gorter), Henderson & Taylor (en Kaplan waarschijnlijk) wel weer terug. Fitz-Jim staat als enige op scherp.
Ja wel op de training. Brobbey afwezig, ook griep.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik lees nergens iets over Rugani, dus neem aan dat die ook weer beschikbaar is.
Toch altijd weer heel benieuwd wat Farioli uit zijn hoge hoed weet te toveren.
rasmussen of Berghuis spits. Gaat het opeens snel met je spitsenquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja wel op de training. Brobbey afwezig, ook griep.
Of Traoré, ik hoop Rasmussen. En vooral hopen dat Brobbey tegen GAE wel fit genoeg is om minimaal een dik uur te spelen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
rasmussen of Berghuis spits. Gaat het opeens snel met je spitsen
kan erger idd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:49 schreef KingRoland het volgende:
nettoverlies 13mil, ik had veel hoger verwacht.
Kan ze ook nieuwe moraal geven natuurlijk. In 2018/19 liepen we ook achter en bleven naar mate we verder in CL kwamen stabieler spelen in Eredivisie ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 07:45 schreef Bofjijff het volgende:
Wat dat betreft ook gunstig dat zowel psv als feyenoord door zijn.
Qua belasting wel ja, vooral PSV is gisteren wel tot het gaatje moeten gaan. Maar goed gewoon zelf blijven presteren en clichématig; wedstrijd voor wedstrijd bekijken. 2e plek binnenhalen is de absolute prio, al het andere is bonus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:45 schreef Bofjijff het volgende:
Oprollen die belgen en vooral snel. Daarna rustig aan doen zodat we zondag de voorsprong kunnen vergroten.
Wat dat betreft ook gunstig dat zowel psv als feyenoord door zijn.
Toen verspeelde Ajax tussendoor ook wel punten toch? Alleen deed PSV dat ook (en won Ajax de onderlinge wedstrijd)quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan ze ook nieuwe moraal geven natuurlijk. In 2018/19 liepen we ook achter en bleven naar mate we verder in CL kwamen stabieler spelen in Eredivisie ook
Zie dat we dat seizoen 175 keer scoorden(alle competities)
Viel volgens mij echt mee toenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen verspeelde Ajax tussendoor ook wel punten toch? Alleen deed PSV dat ook (en won Ajax de onderlinge wedstrijd)
Volgens mij hebben we na die 1-4 bij Madrid weinig punten meer verspeeld hoor. Toen kwamen we echt in een heerlijke flow.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen verspeelde Ajax tussendoor ook wel punten toch? Alleen deed PSV dat ook (en won Ajax de onderlinge wedstrijd)
Even teruggezocht, enkel verloren bij AZ inderdaad. Dacht dat Heracles-uit er ook tussen zat, maar die was al eerderquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we na die 1-4 bij Madrid weinig punten meer verspeeld hoor. Toen kwamen we echt in een heerlijke flow.
Valt op zich wel mee hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op donderdag 20 februari 2025 13:50 schreef Tjacka het volgende:
Weet iemand wat de kaartprijzen tegen Union op de lange zijde? Ik heb aan iemand beloofd om tegen Eintracht kaarten voor hem te kopen, maar hij vraagt nu hoe duur de kaarten zijn achter de dug out, maar ik sta altijd op Zuid 2 dus ik heb hier totaal geen idee van en kan het ook niet op Ajax site vinden.
Reken op zo'n prijs rond de 60 euro. Wel lullig als het dan Lyon ipv Eintracht wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:50 schreef Tjacka het volgende:
Weet iemand wat de kaartprijzen tegen Union op de lange zijde? Ik heb aan iemand beloofd om tegen Eintracht kaarten voor hem te kopen, maar hij vraagt nu hoe duur de kaarten zijn achter de dug out, maar ik sta altijd op Zuid 2 dus ik heb hier totaal geen idee van en kan het ook niet op Ajax site vinden.
Union is echt slecht en ze komen op bezoek nog eens. 3-0 en doorquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond gewoon snel die 1-0 forceren en het is gespeeld. Kun je rustig naar de komende 2 wedstrijden toeleven.
Ik ga van het positieve uit. Naar Lyon heb ik echt helemaal geen zin inquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:03 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Reken op zo'n prijs rond de 60 euro. Wel lullig als het dan Lyon ipv Eintracht wordt.
Marge van twee is wel relax. Minder kans op Panathinaikos-taferelen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Coco het volgende:
Hoe is de sfeer hier jongens? Appeltje eitje?
Focus op de comptetie, ff met een b-elftal 1-0 ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Coco het volgende:
Formaliteitquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Coco het volgende:
Dat weet je toch nooit, denk dat afgelopen zondag voor het eerst sinds lange tijd appeltje eitje was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Coco het volgende:
Lijkt me een logische opstelling.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Opstelling: Pasveer, Rosa, Sutalo, Rugani, Hato; Klaassen, Mokio, Fitz-Jim; Berghuis, Rasmussen, Edvardsen.
Wissels: Setford, Reverson, Gaaei, Kaplan, Verschuren, Janse, Henderson, Steur, Taylor, Godts, Traoré, Konadu.
Geen Brobbey.
we spelen thuis dus dat scheelt welquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:42 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk doen we het beter dan Twente
Geen wil om te winnen lijkt wel en gasten die er vol op gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef Scorpie het volgende:
En zo verneuken we het weer op grandioze wijze zoals alleen Ajax het kan.
Nou ja…quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:16 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk een relaxte wedstrijd. Winnen, geen blessures, geen gedoe.
Hou op, Kunnen er gewoon niks vanquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen wil om te winnen lijkt wel en gasten die er vol op gaan.
Da's alvast mislukt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:15 schreef Mestreech1990 het volgende:
Hopelijk snel op voorsprong en krachten sparen voor zondag.
Eigenlijk niet zo'n probleem mee, maar jammer dat het weer op een manier moet waarbij Ajax zichzelf totaal voor schut zet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:26 schreef TornadoDK het volgende:
Loool, lekker focus op de competitie
Vaker ajax kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:29 schreef Wertha het volgende:
Zelden zo'n schandalige vertoning gezien.
Ja hè? Net als je een keer denkt relaxed te kunnen gaan zitten kijken, krijgen we dit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef Scorpie het volgende:
En zo verneuken we het weer op grandioze wijze zoals alleen Ajax het kan.
Flikker op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hou op, Kunnen er gewoon niks van
Daarom is dat kampioensgelul ook zo voorbarig. Blijft gewoon een instabiel team op dit moment.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen wil om te winnen lijkt wel en gasten die er vol op gaan.
Gelachen, geluk is met de dommenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Flikker op.
Vorige week ging gewoon prima. Als je wordt afgetroeft in duel na duel na duel en je denkt vervolgens te kunnen gaan tikken, heeft dat met mentaliteit te maken.
Dat moet je nooit kunnen doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hè? Net als je een keer denkt relaxed te kunnen gaan zitten kijken, krijgen we dit.
True, volgende ronde waren we er toch wel uitgevlogen en het toernooi winnen is al helemaal een illusie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:29 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo'n probleem mee, maar jammer dat het weer op een manier moet waarbij Ajax zichzelf totaal voor schut zet.
Union heeft geluk en is dom?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gelachen, geluk is met de dommen
Het is gewoon kortsluiting op dat moment, neem ik aan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef AmaninFull het volgende:
Dit is onvoorstelbaar slecht. Ik snap nooit dat voetballers zo dom kunnen zijn dat ze in de eerste helft een rode kaart pakken. Dan kan je nog beter twee goals tegen krijgen. Je kan het vergeten. Alle lof die Klaassen is toegezwaaid bij deze weer intrekken.
Had nog wat punten kunnen schelen tegen een directe concurrent. Belgie scoort de afgelopen jaren standaard meer namelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:33 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
True, volgende ronde waren we er toch wel uitgevlogen en het toernooi winnen is al helemaal een illusie.
Maar de manier waarop is wel weer
Kortsluiting in een moment van totale paniek.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het is gewoon kortsluiting op dat moment, neem ik aan.
Voetbal op dat knollenveld kan je toch totaal geen conclusies aan verbinden? Ik vond het al zo vreemd dat men dat wel deed.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Flikker op.
Vorige week ging gewoon prima. Als je wordt afgetroeft in duel na duel na duel en je denkt vervolgens te kunnen gaan tikken, heeft dat met mentaliteit te maken.
Gewoon kampioen worden dan boeit dat coefficient gezeik nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Had nog wat punten kunnen schelen tegen een directe concurrent. Belgie scoort de afgelopen jaren standaard meer namelijk.
Exact 11 jaar geleden vandaag trouwens. Ik was erbijquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Dit is Red Bull Salzburg all over again
#metooquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Exact 11 jaar geleden vandaag trouwens. Ik was erbij
Niemand. Op naar penaltiesquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Wie gaat er nu in de spits staan?
Ja dat was in het begin van het seizoen ook al zo’n succesquote:
Mwah, die was wel heel ergquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Dit is Red Bull Salzburg all over again
Wel avondvullendquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja dat was in het begin van het seizoen ook al zo’n succes
Op het balkon in de Ardennen, leuke avond. Nog seks gehad daarnaquote:
Soms een 8, soms een 4, meestal een 6quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hoe kan Berghuis op zondag een bal op de millimeter goed leggen voor Godts en op donderdag niet eens een vrije trap fatsoenlijk voor krijgen?
GOGMEquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:51 schreef Scorpie het volgende:
Nou hup, laat nu de 2e helft maar eens dat karakter zien waar deze ploeg over zou beschikken.
Wel een leuke speler tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Hato wanneer hij weer goed speelt meteen verkopen.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:03 schreef Themeparktommy het volgende:
Valentijn is zijn column al aan het wegtikken gok ik. Farioli dit, farioli dat, er moet meer Ajax-DNA bla bla
Gelukkig zijn dat soort wedstrijden meestal Europeesquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:05 schreef franklop het volgende:
Je wist dat zo'n wedstrijd eens zou komen
Haast onvoorstelbaar dat dat dan in het voordeel van Ajax zal zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:14 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk wel gewoon binnen 90 minuten beslist
Liever eruit dan na een vermoeiende verlenging door en dan zondag punten verspelen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Haast onvoorstelbaar dat dat dan in het voordeel van Ajax zal zijn.
Ga daar maar vanuit. Maar niet in ons voordeel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:14 schreef TornadoDK het volgende:
Hopelijk wel gewoon binnen 90 minuten beslist
Mag hopen dat Klaassen niet weer gaat volleyballen op zondag.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:31 schreef Black-Death het volgende:
Dit is tevens de opmaat naar puntverlies aanstaande zondag.
of scoren... is ook een optiequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:34 schreef ThijsTH het volgende:
Het enige dat Ajax nog kan redden is dat Union ook rood krijgt, of dat ze het tot penalties weten te schoppen.
Die optie zie ik alleen gebeuren als eerst Union ook rood krijgt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:34 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
of scoren... is ook een optie
Fitz-Jim moet lekker bij de meisjes mee gaan doen, daar valt ie ook niet opquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
Fits-Jim is toch wel echt einde verhaal he.. pff
Typische speler die bij gebrek aan beter nu speeltijd krijgt. Gauw doorselecteren en verkopen in de zomer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
Verlenging geeft extra wissel, dus Hendo er maar snel in voor Fitz-Jim.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:46 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat je Mokio eruit moet halen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Verlenging geeft extra wissel, dus Hendo er maar snel in voor Fitz-Jim.
Denk Mokio, die had al half krampquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Verlenging geeft extra wissel, dus Hendo er maar snel in voor Fitz-Jim.
Als daar bij hem boven een teken van leven was, was ook niet dat hoor uitgevallen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:55 schreef Scorpie het volgende:
Als Klaassen gewoon normaal had gedaan had je 2e helft hoogstwaarschijnlijk gewoon de schade kunnen repareren.
Wat een actie!! Hij kopt gewoon een bal weg!!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:41 schreef Scorpie het volgende:
TAYLORGOD
WAT EEN ACTIE OP HET LAATST
Dat viel wel mee tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef manny het volgende:
In principe verdiend. Maar we hadden het lastig.
Natuurlijk niet, maar het mag ook wel eens een keer mee zitten voor Nederlandse clubs in Europa he?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef manny het volgende:
In principe verdiend. Maar we hadden het lastig.
Ik dacht na de eerste helft dat wordt 0-4 ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd jongens.
Knap nog omgedraaid, eerlijk is eerlijk.
is al besprokenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef Black-Death het volgende:
Waarom draagt Farioli 2 horloges?
Gemist. Graag herhaling en duiding.quote:
Om altijd ook te weten hoe laat het in Italie is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef Black-Death het volgende:
Smartwatch en normaal horloge denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef Black-Death het volgende:
Dit ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd jongens.
Knap nog omgedraaid, eerlijk is eerlijk.
maar nederland en italie zijn in dezelfde tijdzonequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Om altijd ook te weten hoe laat het in Italie is.
Want een smartwatch toont de tijd niet?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Smartwatch en normaal horloge denk ik
Dan heeft ie een foutje gemaakt, maar baat het niet dan schaadt het niet.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar nederland en italie zijn in dezelfde tijdzone
Jawel maar z'n rolex meet z'n stappen en hartslag nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Want een smartwatch toont de tijd niet?
Hehuuuu hehuuu hehuuu hehuuu hehuuu hehuuu en rustig..quote:
Ik wil slapen maar ben te opgefokt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hehuuuu hehuuu hehuuu hehuuu hehuuu hehuuu en rustig..
hehuuu hehuuu hehuuu hehuuu ... zuuuucht
Red Bulletjequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar ben te opgefokt.
Iemand tips?
6:00 staat de eerste voor de deur. Anders redt ie zn planning niet.quote:
Siswetquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Iemand tips?
6x pornhub.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Iemand tips?
Davyquote:
Eens. Stond de laatste 95 minuten wel goed te spelen. Had alles daarna wat voor zn voeten kwamquote:
Benieuwd of Hato en fitz Jim dan weer een beetje fit zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:55 schreef Scorpie het volgende:
Mentaal is dit wel een heerlijke opsteker. Nu niet uitglijden zondag s.v.p.
Die spelen zondag nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Benieuwd of Hato en fitz Jim dan weer een beetje fit zijn.
Janse deed het ook nog maar die moet linksback vermoed ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoop vooral dat Baas weer ready-to-go is.
Ja, hoe dan ook is Sutalo - Rugani niet echt meer verstandig. Vandaag gegeven de omstandigheden nog enigszins te billijken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Janse deed het ook nog maar die moet linksback vermoed ik.
Die kunnen beiden niet opbouwen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, hoe dan ook is Sutalo - Rugani niet echt meer verstandig. Vandaag gegeven de omstandigheden nog enigszins te billijken.
Sutalo kan het alleen als de druk uit zijn handen wordt genomen. Rugani nimmer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |