Kan ze ook nieuwe moraal geven natuurlijk. In 2018/19 liepen we ook achter en bleven naar mate we verder in CL kwamen stabieler spelen in Eredivisie ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 07:45 schreef Bofjijff het volgende:
Wat dat betreft ook gunstig dat zowel psv als feyenoord door zijn.

Qua belasting wel ja, vooral PSV is gisteren wel tot het gaatje moeten gaan. Maar goed gewoon zelf blijven presteren en clichématig; wedstrijd voor wedstrijd bekijken. 2e plek binnenhalen is de absolute prio, al het andere is bonus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 07:45 schreef Bofjijff het volgende:
Oprollen die belgen en vooral snel. Daarna rustig aan doen zodat we zondag de voorsprong kunnen vergroten.
Wat dat betreft ook gunstig dat zowel psv als feyenoord door zijn.

Toen verspeelde Ajax tussendoor ook wel punten toch? Alleen deed PSV dat ook (en won Ajax de onderlinge wedstrijd)quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan ze ook nieuwe moraal geven natuurlijk. In 2018/19 liepen we ook achter en bleven naar mate we verder in CL kwamen stabieler spelen in Eredivisie ook
Zie dat we dat seizoen 175 keer scoorden(alle competities)

Viel volgens mij echt mee toenquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen verspeelde Ajax tussendoor ook wel punten toch? Alleen deed PSV dat ook (en won Ajax de onderlinge wedstrijd)

Volgens mij hebben we na die 1-4 bij Madrid weinig punten meer verspeeld hoor. Toen kwamen we echt in een heerlijke flow.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen verspeelde Ajax tussendoor ook wel punten toch? Alleen deed PSV dat ook (en won Ajax de onderlinge wedstrijd)

Even teruggezocht, enkel verloren bij AZ inderdaad. Dacht dat Heracles-uit er ook tussen zat, maar die was al eerderquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we na die 1-4 bij Madrid weinig punten meer verspeeld hoor. Toen kwamen we echt in een heerlijke flow.

Valt op zich wel mee hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]

Geen ideequote:Op donderdag 20 februari 2025 13:50 schreef Tjacka het volgende:
Weet iemand wat de kaartprijzen tegen Union op de lange zijde? Ik heb aan iemand beloofd om tegen Eintracht kaarten voor hem te kopen, maar hij vraagt nu hoe duur de kaarten zijn achter de dug out, maar ik sta altijd op Zuid 2 dus ik heb hier totaal geen idee van en kan het ook niet op Ajax site vinden.

Reken op zo'n prijs rond de 60 euro. Wel lullig als het dan Lyon ipv Eintracht wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:50 schreef Tjacka het volgende:
Weet iemand wat de kaartprijzen tegen Union op de lange zijde? Ik heb aan iemand beloofd om tegen Eintracht kaarten voor hem te kopen, maar hij vraagt nu hoe duur de kaarten zijn achter de dug out, maar ik sta altijd op Zuid 2 dus ik heb hier totaal geen idee van en kan het ook niet op Ajax site vinden.

Union is echt slecht en ze komen op bezoek nog eens. 3-0 en doorquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond gewoon snel die 1-0 forceren en het is gespeeld. Kun je rustig naar de komende 2 wedstrijden toeleven.

Ik ga van het positieve uit. Naar Lyon heb ik echt helemaal geen zin inquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:03 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Reken op zo'n prijs rond de 60 euro. Wel lullig als het dan Lyon ipv Eintracht wordt.

Marge van twee is wel relax. Minder kans op Panathinaikos-taferelen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Coco het volgende:
Hoe is de sfeer hier jongens? Appeltje eitje?

Focus op de comptetie, ff met een b-elftal 1-0 ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Coco het volgende:

Formaliteitquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Coco het volgende:

Dat weet je toch nooit, denk dat afgelopen zondag voor het eerst sinds lange tijd appeltje eitje was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Coco het volgende:

Lijkt me een logische opstelling.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
Opstelling: Pasveer, Rosa, Sutalo, Rugani, Hato; Klaassen, Mokio, Fitz-Jim; Berghuis, Rasmussen, Edvardsen.
Wissels: Setford, Reverson, Gaaei, Kaplan, Verschuren, Janse, Henderson, Steur, Taylor, Godts, Traoré, Konadu.
Geen Brobbey.

we spelen thuis dus dat scheelt welquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:42 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk doen we het beter dan Twente

Geen wil om te winnen lijkt wel en gasten die er vol op gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef Scorpie het volgende:
En zo verneuken we het weer op grandioze wijze zoals alleen Ajax het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |