SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hij is wel kundig ja. Al was het een paropreventiequote:Op maandag 17 februari 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel kundig dan , mag ik hopen
Wellicht kunnen we de normen aanpassenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat in 2023 de helft van de nederlandse bevolking overgewicht hadDat is wel echt heel veel. Dacht dat het misschien 25% was.
Als ik zie hoe de jeugd hier nu bezig is, verbaast het me dat het niet meer is.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat in 2023 de helft van de nederlandse bevolking overgewicht hadDat is wel echt heel veel. Dacht dat het misschien 25% was.
Overgewichtsnorm!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we de normen aanpassen![]()
Dat willen ze met stikstof ook gaan doen.
Spieren wegen meer dan vet.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:25 schreef TaMieke het volgende:
Denk ook dat meer mensen overgewicht hebben dan ze denken. Zeker als je naar het BMI kijkt.
ik heb volgens het bmi bijna zwaar overgewichtquote:Op maandag 17 februari 2025 09:25 schreef TaMieke het volgende:
Denk ook dat meer mensen overgewicht hebben dan ze denken. Zeker als je naar het BMI kijkt.
Buikomvang hoef je bij mij niet te meten, want die klopt niet meer sinds littekenwandbreuk heb.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb volgens het bmi bijna zwaar overgewicht
maar daarvoor is er nu ook de buikomvang meeting bij gekomen
dan heb ik opeens nog maar licht overgewicht
Ik ben alleen maar spier en zit precies in het midden van de schaal. Eigenlijk ben ik dus gewoon ecto.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Spieren wegen meer dan vet.
Dus als mensen veel sporten, maar alsnog veel wegen dan zijn toch niet ongezond bezig.
Ja, dat denk ik ook wel inderdaad.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:25 schreef TaMieke het volgende:
Oh, hammie heeft het niet gered?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil steeds vreten in de hamsterkooi leggen
Nee, zaterdagavond de laatste adem uitgeblazen. Maar het is zo'n gewoonte om hem elke ochtend en avond wat te gevenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, hammie heeft het niet gered?
ben meer dan een maand verder en ik betrap mezelf er nog steeds op dat ik soms denk ik moet de hond nog uitlatenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zaterdagavond de laatste adem uitgeblazen. Maar het is zo'n gewoonte om hem elke ochtend en avond wat te geven
Aw.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zaterdagavond de laatste adem uitgeblazen. Maar het is zo'n gewoonte om hem elke ochtend en avond wat te geven
Awww heb je je beestje laten gaan?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben meer dan een maand verder en ik betrap mezelf er nog steeds op dat ik soms denk ik moet de hond nog uitlaten
habits die hard enzo
ja fysiek was hij nog best oke voor de leeftijd, maar mentaal ging het hardquote:Op maandag 17 februari 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww heb je je beestje laten gaan?Dat is wel een gat in je dagelijks leven.
Heb soms nog als ik bij m'n ouders ben dat ik de nageltjes over de drempel hoor en dat is al 16 jaar geleden
Corona kilo’s denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
en daarvoor waren het resessie kilo'squote:
Aw.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja fysiek was hij nog best oke voor de leeftijd, maar mentaal ging het hard
blafte tegen mensen die hij zou moeten kennen, zelfs mij soms
keihard slapen in een kamer, wakker worden en denken dat hij alleen is en dan paniek
geen zin meer om te wandelen de helft van de tijd
wel 7 buiten momenten nodig hebben op een dag want de blaas was oneindig
was zo'n geval we hadden het nog aan kunnen kijken maar er moet altijd iemand thuis zijn en hij wist niet meer wat voor en achter was
Welvaartskilo's.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat worden er steeds meer.
Op jouw naam?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
in ander nieuws, de hond van exgenoot is gekidnapt
was ooit de hond van mijn neefje
en toen van mijn moeder
en toen van mij want we wilde een husky maar dat is niet een hond die je alleen moet laten
en nu is zijn laatste ex ermee aan de haal gegaan
nu heeft hij aangifte gedaan van verduistering
toen hij er eerst mee kwam moest hij eigenaarschap aantonen dus ik zei dan laat je de chip toch uitlezen
raad eens op wiens naam die chip nog steeds staat? die man kan echt nog geen 3 taken doen al hangt zijn leven er vanaf
ding ding dingquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij zijn het blessurekilo's .
Hmm...quote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ding ding ding
maarja dit is ook een man die niet snapte dat ik 'ons' huis wilde verkopen waar ik niet meer woonde omdat mijn naam ook op de hypotheek stond
Als ik niet geblesseerd ben, kan ik dat er weer af sporten. Maar nu blijft het eraan.quote:
Daarom beter voorkomen dat het eraan komt.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik niet geblesseerd ben, kan ik dat er weer af sporten. Maar nu blijft het eraan.
Oeh, oeh, gokje: werk kost meer tijd dankzij promotie en daardoor sluipt er wat meer "makkelijk" eten doorheen, gecombineerd met minder tijd om te bewegen.quote:
Ja, dat klopt wel.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom beter voorkomen dat het eraan komt.
En ja, daar kan heus wel af en toe wat taart bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Oh ik dacht aan promotie naar een baan waarin je fysiek minder actief bent.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, gokje: werk kost meer tijd dankzij promotie en daardoor sluipt er wat meer "makkelijk" eten doorheen, gecombineerd met minder tijd om te bewegen.
Optiesquote:Op maandag 17 februari 2025 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan promotie naar een baan waarin je fysiek minder actief bent.
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef Grotetijd het volgende:
Die van mij zijn hele hardnekkige kilo's
Heb je gedacht aan dat ozempic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hoezo daar had ik toch geen last van?quote:
Nee dat ga ik niet doen johquote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gedacht aan dat ozempic?
Dan moet je wel je leefstijl wijzigen anders groei je gewoon weer dicht.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gedacht aan dat ozempic?
hmm ja het zal wel bijwerkingen hebben maar misschien voor een korte periode?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen joh
Hoor daar zoveel rare verhalen over
ik wil gewoon heel de dag ongezond eten maar gezond zijn en weinig wegenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je wel je leefstijl wijzigen anders groei je gewoon weer dicht.
Dit ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je wel je leefstijl wijzigen anders groei je gewoon weer dicht.
Nee dat is echt iets waar ik voor bedankquote:Op maandag 17 februari 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja het zal wel bijwerkingen hebben maar misschien voor een korte periode?
Ik ook, maar jaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil gewoon heel de dag ongezond eten maar gezond zijn en weinig wegen
De droom.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil gewoon heel de dag ongezond eten maar gezond zijn en weinig wegen
Ja, duidelijk dat het aan de anderen ligt.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja hoezo daar had ik toch geen last van?
maar al zijn exen zijn gek
oke. Snap ik welquote:Op maandag 17 februari 2025 11:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dat is echt iets waar ik voor bedank
Ja.quote:
zal zo maar weer eens sterven op de stairmasterquote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja*pakt maar weer een wortel in plaats van een koekje
De-ze-manquote:
Het roken an sich heeft ook een effect op je stofwisseling, dat gaat gewoon sneller. Kerel merkte het ook meteen toen 'ie stopte en z'n eten is niet echt anders dan voorheen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
ik had dat echt toen ik rookte , vrat naar mijn idee alles wat los en vast zat en kwam niet aan. achteraf denk ik dat ik eigenlijk te weinig at
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
ik had dat echt toen ik rookte , vrat naar mijn idee alles wat los en vast zat en kwam niet aan. achteraf denk ik dat ik eigenlijk te weinig at
hmm ja ik denk dat ik wel meer ben gaan eten. Kan haast niet anders. Ben 20 kilo aangekomenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het roken an sich heeft ook een effect op je stofwisseling, dat gaat gewoon sneller. Kerel merkte het ook meteen toen 'ie stopte en z'n eten is niet echt anders dan voorheen.
Oh dat wist ik niet. Collega van me is ooit gestopt met roken. Die kreeg ineens een buikje alsof ze zwanger was zonder anders te gaan etenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het roken an sich heeft ook een effect op je stofwisseling, dat gaat gewoon sneller. Kerel merkte het ook meteen toen 'ie stopte en z'n eten is niet echt anders dan voorheen.
quote:
dat is de grap, er is een gemeenschappelijke delerquote:Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
Als alle exen van je toenmalige partner gek zijn, is dat gewoon projectie. Niks meer en niks minder
Also. De een knaagt aan een wortel, ik heb eergisteren bananen gekochtAls er iets is wat ik lang niet meer gedaan heb
god is de duivelquote:Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja en je hebt door het roken ook minder hongerquote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Collega van me is ooit gestopt met roken. Die kreeg ineens een buikje alsof ze zwanger was zonder anders te gaan eten
Maar nu met al dat sporten zul je wel weer afvallen denk ik?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja ik denk dat ik wel meer ben gaan eten. Kan haast niet anders. Ben 20 kilo aangekomen
Zou kunnen hoor, al zou het me ook niet verbazen als het een combinatie is van niet meer roken, geen horecawerk meer en (helaas) leeftijd.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja ik denk dat ik wel meer ben gaan eten. Kan haast niet anders. Ben 20 kilo aangekomen
nou gaat nog langzaam. maar hopelijk wel jaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar nu met al dat sporten zul je wel weer afvallen denk ik?
ja oke dat speelt ook meequote:Op maandag 17 februari 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, al zou het me ook niet verbazen als het een combinatie is van niet meer roken, geen horecawerk meer en (helaas) leeftijd.
misschien lijkt dat alleen maar zo omdat je ook spieren opbouwtquote:Op maandag 17 februari 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gaat nog langzaam. maar hopelijk wel ja
ohh weet niet of ik al zo ver benquote:Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien lijkt dat alleen maar zo omdat je ook spieren opbouwt
Ben je zoveel aangekomen dat je em gesloopt hebt?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh weet niet of ik al zo ver benMaar de weegschaal hier bij de supermarkt is kapot dus weet ook niet of het al effect heeft
Nee was denk ik iemand andersquote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je zoveel aangekomen dat je em gesloopt hebt?
Ik weet even niet meer hoe het precies zit, maar er was ook iets met dat rokers hogere (rust)hartslagen hebben, ik vermoed dat er daar iets correleert.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Collega van me is ooit gestopt met roken. Die kreeg ineens een buikje alsof ze zwanger was zonder anders te gaan eten
Ja, snap ik…quote:
quote:Nicotine verlaagt de afgifte van het hormoon insuline, dat een rol speelt in de suikerhuishouding. Het resultaat is een vermindering van de eetlust. Ook versnelt nicotine de stofwisseling.
En mijn klok-klepel dus.quote:Nicotine zorgt voor de afgifte van adrenaline aan het bloed. Adrenaline verhoogt de hartslag, bloeddruk en bloedsuiker en versnelt de ademhaling. De gebruiker ervaart dit als een “kick”.
Druivenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is de grap, er is een gemeenschappelijke deler
niet dat ik 100% normie ben maar ik vind mezelf nog best redelijk, meestal
ik heb bananen en appels en kiwi's en druiven
Wanneer?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
het is tijd voor een vreetmeet lees ik zo tussen de regels door
Zijn we collectief teveel afgevallen?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
het is tijd voor een vreetmeet lees ik zo tussen de regels door
kind wilde van die cotton candy druivenquote:
Druiven zijn het best als ze vloeibaar en gefermenteerd zijn...quote:
Ahhh ja, basisbeweging naar beneden doet een hoop.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, snap ik…
ik ben meer zittend werk gaan doen door promotie en heb een knie blessure. Ben ook een dag minder gaan werken (4x9). Verder geen veranderingen qua eten. Toch aangekomen. Dus dan is het beweging waarschijnlijk.
nee maar we willen eten en dan kunnen we dat de schuld geven van de kilo'squote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn we collectief teveel afgevallen?
Iemand sport hier teveel.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn we collectief teveel afgevallen?
Dan heb ik het al druk met bier drinken en vreten.quote:
Nog nooit van gehoord ookquote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kind wilde van die cotton candy druiven
op zich gezond maar zo raar
Onacceptabel! Wie is het?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iemand sport hier teveel.
Ja. Aan de andere kant heb ik wel een drukker huishouden. Had eerst een schoonmaakster en nu niet meer. Dus wat dat betreft meer beweging. Maar dat is niet voldoende blijkbaarquote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahhh ja, basisbeweging naar beneden doet een hoop.
Zijn lekkerquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Druiven zijn het best als ze vloeibaar en gefermenteerd zijn...
Daar ben ik nog steeds benieuwd naar.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kind wilde van die cotton candy druiven
op zich gezond maar zo raar
Heb je geen P1-poort?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef Crack_ het volgende:
Het liefst zou ik mn energieverbruik exact willen inzienmaarja, ergens ook maar beter dat dat niet kan denk ik
ik ging ze ook even checken en zag een klein bakje bij de ah, is wel prijzig maar denk ook echt heel lekkerquote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds benieuwd naar.
Maar druiven vind ik lastig, of ik vreet die bak direct leeg, of ze krijgen vachtjes.
je begint met je gewicht maal 22 en dat is je basisverbruik als je niet beweegtquote:Op maandag 17 februari 2025 11:19 schreef Crack_ het volgende:
Het liefst zou ik mn energieverbruik exact willen inzienmaarja, ergens ook maar beter dat dat niet kan denk ik
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je begint met je gewicht maal 22 en dat is je basisverbruik als je niet beweegt
dus in jouw geval 500 kcal ofzo
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hou van kiwi bessen. Ik ga ze zelf planten en over de overkapping laten groeien.![]()
![]()
Ik kan echt geen kcal tellen. Ik draaf dan écht door omdat ik dus bijvoorbeeld niet kan vinden hoeveel kcal kruiden zijn. Of andere zaken die je niet kunt meten.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is hier ergens tussen 1100 en 1400, dat is 300 kcal speling. WAT IS HET!?!1?!!?1!!!!!
ik heb maaltijden groter dan jouw verbruikquote:Op maandag 17 februari 2025 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is hier ergens tussen 1100 en 1400, dat is 300 kcal speling. WAT IS HET!?!1?!!?1!!!!!
Ik wil ze allebei.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaawelke ga jij planten?
Ik ga denk ik die rode doen en dan een standaard
ohja, volgende week? of ik zal hem straks later morgen misschien appenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh @:crack_ dudje vraagt wanneer we gaan drinken en eten
me 2quote:Op maandag 17 februari 2025 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan echt geen kcal tellen. Ik draaf dan écht door omdat ik dus bijvoorbeeld niet kan vinden hoeveel kcal kruiden zijn. Of andere zaken die je niet kunt meten.
Ik doe er dan altijd een ruime gok aan kcal bovenop zodat ik in ieder geval niet te laag uitkom als ik alles optel.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan echt geen kcal tellen. Ik draaf dan écht door omdat ik dus bijvoorbeeld niet kan vinden hoeveel kcal kruiden zijn. Of andere zaken die je niet kunt meten.
groenten en fruit eyeball ik kwa kcalquote:Op maandag 17 februari 2025 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat trekt mijn adhd hoofd nietquote:Op maandag 17 februari 2025 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe er dan altijd een ruime gok aan kcal bovenop zodat ik in ieder geval niet te laag uitkom als ik alles optel.
Wat zeg je?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
groenten en fruit eyeball ik kwa kcal
vlees, vet en zoet wordt gewogen tot de gram
Dit ja, tenzij ik dus zo'n "Ik vreet een bak druiven leeg"-dag heb.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
groenten en fruit eyeball ik kwa kcal
vlees, vet en zoet wordt gewogen tot de gram
Is dat niet goed dan?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, tenzij ik dus zo'n "Ik vreet een bak druiven leeg"-dag heb.
Ik vul eigenlijk nooit echt kruiden in of ietsquote:Op maandag 17 februari 2025 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ga kapot om die zin alleen alquote:Op maandag 17 februari 2025 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, volgende week? of ik zal hem straks later morgen misschien appen
Haha, herkenbaar. Of dat je ergens bent met eten maar 'ja en nu??'. Dan laat ik het meestal los, cheat dayquote:Op maandag 17 februari 2025 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij beweegt een marathon per dagquote:Op maandag 17 februari 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb maaltijden groter dan jouw verbruik
ja maar das makkelijk, staat op de doos hoeveel gramquote:Op maandag 17 februari 2025 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, tenzij ik dus zo'n "Ik vreet een bak druiven leeg"-dag heb.
ik ga ook allebei doen, of dat wil ik. Moet ook nog even uitmeten of dat uberhaupt gaat passen en of de plek die ik in mn hoofd heb genoeg zon krijgtquote:Op maandag 17 februari 2025 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil ze allebei.maar ik weet nog niet hoe. Want overal liggen stenen. Dus dan moeten er een paar uit maar dan is de rest scheef.
Dit doe ik ook maar ik schat echt zo overdreven dat ik dan op het eind denk 'dit kan echt niet kloppen'quote:Op maandag 17 februari 2025 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe er dan altijd een ruime gok aan kcal bovenop zodat ik in ieder geval niet te laag uitkom als ik alles optel.
druiven zijn in de fruitwereld wel de suikerstequote:
Het is niet perse slecht, maar aangezien ik nogal chonky ben, moet ik dan niet óók aan de chocolade gaan, zeg maar.quote:
nietes, ik heb maar 3x een marathon of meer gewandeld in mijn levenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Of dat je ergens bent met eten maar 'ja en nu??'. Dan laat ik het meestal los, cheat day. Maar dat dus, scanner om al je eten te scannen + je lichaam voor energieverbruik zou leuk zijn
[..]
jij beweegt een marathon per dag
maar dat is wel beter dan suiker in frisdrank toch?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
druiven zijn in de fruitwereld wel de suikerste
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga kapot om die zin alleen al
maar we hebben tijd volgende week, alleen dinsdag is zijn magic avond
*beweegt onwijs veelquote:Op maandag 17 februari 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nietes, ik heb maar 3x een marathon of meer gewandeld in mijn leven
en dat is dan gevolgd door 2 dagen badden en vegeteren
Dat sowiesoquote:Op maandag 17 februari 2025 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar dat is wel beter dan suiker in frisdrank toch?
Ik heb gewoon een kronkel. Ik doe het of goed, of niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vul eigenlijk nooit echt kruiden in of ietsOlie en dat soort zaken wel. Maar kruiden zijn verwaarloosbaar vind ik. Vul verder altijd wel in wat er in te vullen valt.
Ik vind het zo lastig allemaal. Altijd als ik het gevoel heb gezond te eten, is het ineens niet zo.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat sowiesoal kan het aantal kcal wel hetzelfde zijn en dat is niet ideaal als je wil afvallen ofzo, maar bij druiven heb je dan niet alleen die kcal maar ook gezonde dingen zoals vitamines en vezels bladieblaatje
'WELK MERK IS DIT?!1?1?!!?11/!?!!!!!!!!!!!!!1'quote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kronkel. Ik doe het of goed, of niet.ik wil dan ook echt alles bijhouden. En ik scan dan eten. Dan krijg ik vervolgens 10 verschillende suggesties met diverse eenheden. Bij de een is het croissantje 100kcal en bij de andere 50 ( verzonnen voorbeeld)
Dan ben ik er al direct klaar mee. Ik heb die YAZIO app.
Oh als die app bij mij op zo'n manier moeilijk gaat lopen doen "hier heb je 15 croissanten met 10 verschillende gewichten" dan gooi ik m'n croissant gewoon op de weegschal "haha, ik win" roepend tegen m'n telefoonquote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kronkel. Ik doe het of goed, of niet.ik wil dan ook echt alles bijhouden. En ik scan dan eten. Dan krijg ik vervolgens 10 verschillende suggesties met diverse eenheden. Bij de een is het croissantje 100kcal en bij de andere 50 ( verzonnen voorbeeld)
je hebt croissantjes met en zonder roomboter, scheelt nogal in kcalquote:Op maandag 17 februari 2025 11:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh als die app bij mij op zo'n manier moeilijk gaat lopen doen "hier heb je 15 croissanten met 10 verschillende gewichten" dan gooi ik m'n croissant gewoon op de weegschal "haha, ik win" roepend tegen m'n telefoon![]()
Ik gebruik FOOD.
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar das makkelijk, staat op de doos hoeveel gram
Maar dan weet je dus toch nog niet hoeveel vet en suiker er in jouw croissant zit ;-;quote:Op maandag 17 februari 2025 11:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh als die app bij mij op zo'n manier moeilijk gaat lopen doen "hier heb je 15 croissanten met 10 verschillende gewichten" dan gooi ik m'n croissant gewoon op de weegschal "haha, ik win" roepend tegen m'n telefoonMaar als er ergens niet gewogen kan worden is 't ook niet erg om het een keer te eye-ballen. Komt bij mij niet zo vaak voor
Ik gebruik FOOD.
We zijn ook niet zo heel goed in voelen wat gezond isquote:Op maandag 17 februari 2025 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het zo lastig allemaal. Altijd als ik het gevoel heb gezond te eten, is het ineens niet zo.
Dit, net hoe ze gemaakt zijn. En dat is flink wisselend.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt croissantjes met en zonder roomboter, scheelt nogal in kcal
Hahahaa ja ik heb toen zelfs zo’n kruiden weegschaal gekocht. Ik voel me steeds een drugs dealer als ik ermee aan de slag ga.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'WELK MERK IS DIT?!1?1?!!?11/!?!!!!!!!!!!!!!1'
'HOEVEEL GRAM!???????//!1/1/1!1"
'HEEFT ER IEMAND EEN WEEGSCHAAL!!!!!!1'
Ik heb wel eens een weegschaal meegenomen naar werk toen ik het echt even allemaal kwijt wasmaar fuck it, als je het uitlegt snappen mensen het eigenlijk ook wel
Over het algemeen als ik mijn type croissant in vul + het gewicht wat 'ie heeft vind ik 't eigenlijk wel geschetenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dan weet je dus toch nog niet hoeveel vet en suiker er in jouw croissant zit ;-;
nou dat dus.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We zijn ook niet zo heel goed in voelen wat gezond is![]()
En wat is gezond, want ik denk dat we allemaal gezonder kunnen leven maar tot hoe ver wil je gaan. Het is uberhaupt een lastig begrip
Doen ze een Linkin Parkje?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
Nirvana heeft een soort van optreden gedaanMaar dan met Post Malone als zanger.
Dat moet ik ook nog eens doen met hem.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga kapot om die zin alleen al
maar we hebben tijd volgende week, alleen dinsdag is zijn magic avond
Nope. Was voor een Saturday Night Live special, 50 jaar ofzo.quote:
Maar alleen aan gewicht heb je toch niks? Je wil toch minstens de kcal weten?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Over het algemeen als ik mijn type croissant in vul + het gewicht wat 'ie heeft vind ik 't eigenlijk wel gescheten
(probeer vaak onder 50% van m'n max vetten en koolhydraten te blijven, dus als dat lukt ben ik al tevreden)
Bij vetten trouwens wel in de gaten houden dat je niet te vaak onder een bepaald minimum zit, er zijn er een paar die je daadwerkelijk nodig hebt.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Over het algemeen als ik mijn type croissant in vul + het gewicht wat 'ie heeft vind ik 't eigenlijk wel gescheten
(probeer vaak onder 50% van m'n max vetten en koolhydraten te blijven, dus als dat lukt ben ik al tevreden)
Hahaha, jij hebt oprecht een weegschaal voor je kruidenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hahahaa ja ik heb toen zelfs zo’n kruiden weegschaal gekocht. Ik voel me steeds een drugs dealer als ik ermee aan de slag ga.
Ohhhh zo herkenbaarquote:Op maandag 17 februari 2025 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou dat dus.
Ik kan ook gemakkelijk 2 maaltijden overslaan. En ontbijten rond het avondeten. Ik ben sowieso nogal afwijkend.
Oké dus elke dag een gekookt ei of twee is goed.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij vetten trouwens wel in de gaten houden dat je niet te vaak onder een bepaald minimum zit, er zijn er een paar die je daadwerkelijk nodig hebt.
Dus eiwitten, vetten en wat je dan nog over hebt per dag: CARBS.
dat heeft zijn lichaam niet nodigquote:Op maandag 17 februari 2025 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij vetten trouwens wel in de gaten houden dat je niet te vaak onder een bepaald minimum zit, er zijn er een paar die je daadwerkelijk nodig hebt.
Dus eiwitten, vetten en wat je dan nog over hebt per dag: CARBS.
ik heb ook yazio en ik zit dingen nog wel eens te editen omdat ik niemand vertrouw met hun invoerskillsquote:Op maandag 17 februari 2025 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoort bij een gezond eetpatroon, ook bij overgewicht.quote:
Hoe goed is die?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb wel een nieuwe nutribullet gekocht die mee kan naar het werk
de vorige keren dat we dit probeerde uit te leggen werd ie heel gepikeerdquote:Op maandag 17 februari 2025 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoort bij een gezond eetpatroon, ook bij overgewicht.
Jaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, jij hebt oprecht een weegschaal voor je kruiden![]()
cool
[..]
Ohhhh zo herkenbaaren soms is het heerlijk maar soms zou iets meer structuur ook wel fijn zijn. En jaa, dat heb ik zelf in de hand maar pufpuf
Waarvoor wil je het gekookte ei inzetten?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dus elke dag een gekookt ei of twee is goed.
Oh, die heb ik gemist.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de vorige keren dat we dit probeerde uit te leggen werd ie heel gepikeerd
Hij komt morgen binnen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe goed is die?ik zoek een ding om noten heel fijn te vermalen tot saus
Ja maar als ik dus in vul wat die croissant weegt staat daar ook de kcal bij.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar alleen aan gewicht heb je toch niks? Je wil toch minstens de kcal weten?
En dat is dus bij de app vet wisselend. Dan verlies ik me erin en voor ik het weet ben ik een uur verder
Gezond eten en een hongertje tussendoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarvoor wil je het gekookte ei inzetten?
Ik eet juist veel zuivel en te weinig fruitquote:Op maandag 17 februari 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gezond eten en een hongertje tussendoor.
En voldoende voedingstoffen binnen krijgen.
Ik eet wel fruit. Maar te weinig zuivel.
Sow. Mevrouw dit is een Fat Fightersquote:
Ja dan is het geen probleem. Maar als ik roomboter croissant ah invul. Krijg ik in die app die croissant wel te zien. Maar zes keer met zes keer verschillende waarden. En dan krijg ik een error en vliegt de welbekende handdoek de ring inquote:Op maandag 17 februari 2025 11:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar als ik dus in vul wat die croissant weegt staat daar ook de kcal bij.
Over 't algemeen staat hier gewoon bij wat voor croissant 't is, waar 't vandaan komt (welke winkel etc) dus je kan het re-de-lijk inschatten.
Dat snap ik wel ja. Je wil wel voor jezelf in elk geval een beetje in de buurt kunnen komen qua wát je eet.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dan is het geen probleem. Maar als ik roomboter croissant ah invul. Krijg ik in die app die croissant wel te zien. Maar zes keer met zes keer verschillende waarden. En dan krijg ik een error en vliegt de welbekende handdoek de ring in
Vraag om kantoorfruit.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik eet juist veel zuivel en te weinig fruit
die hebben nog best goede macro verhoudingenquote:
Ligt hier in de vriezerquote:
Prima dan ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gezond eten en een hongertje tussendoor.
En voldoende voedingstoffen binnen krijgen.
Ik eet wel fruit. Maar te weinig zuivel.
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die hebben nog best goede macro verhoudingen
Ok, kip20-tijd.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die hebben nog best goede macro verhoudingen
Die zijn dinsdag al opquote:Op maandag 17 februari 2025 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vraag om kantoorfruit.
Dat is mijn redding.heb zelfs zin in maandagen want dan worden de kistjes gebracht.
Oh. Dat is gewoon knap. Hoeveel collega’s heb je?quote:
rond 50 of 60, maar de kistje zijn kleiner geworden en minder aanbod in de kistjes.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Dat is gewoon knap. Hoeveel collega’s heb je?
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaik draaf altijd door. Met alles hoor. Ik ga er dan 1000% voor. Is een adhd dingetje. En hoe ouder ik word hoe erger het ook is.
Die kruiden dingen zijn vet goedkoop trouwens bij bol. Onder de 15,- geloof ik.
Ja. Structuur is lastig he? Zeker als je onregelmatig werkt.
neen, ik zag een filmpje van een recept waarin ze saus maakte van pasta en nu wil ik dat. En nutribullet lijkt me sowieso wel chill.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij komt morgen binnen.
Mijn papa heeft een notenpers. Kan je olie mee maken. Maar dat wil je denk ik niet
zonder saus zou je er 40 op een dag moeten kunnen eten en niet aankomenquote:
sowieso gingen de bananen altijd zo hardquote:Op maandag 17 februari 2025 11:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
rond 50 of 60, maar de kistje zijn kleiner geworden en minder aanbod in de kistjes.
quote:
Jaaaaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vraag om kantoorfruit.
Dat is mijn redding.heb zelfs zin in maandagen want dan worden de kistjes gebracht.
tevens laatste 8 maanden niet want burnout, ben pas weer een maand ofzo aan het opbouwenquote:
bananen wel ja. Oh en die snackpaprika's zijn ook altijd ZOEF wegquote:Op maandag 17 februari 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sowieso gingen de bananen altijd zo hard
en mensen hamsteren
Ohh, had in mn hoofd dat je nog redelijk actief was tot iig niet zo heel lang geleden. Maar kan ook goed maanden geleden zijn ondertussenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tevens laatste 8 maanden niet want burnout, ben pas weer een maand ofzo aan het opbouwen
hence nu viesdik
Ik nam vaak het bakje met tomaatjes naar mij bureau mee, want niemand wou ze en ik kon lekker al werkend ze oppeuzelen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bananen wel ja. Oh en die snackpaprika's zijn ook altijd ZOEF weg
tomaten blijven hier het langst liggen![]()
goede deal voor jouquote:Op maandag 17 februari 2025 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik nam vaak het bakje met tomaatjes naar mij bureau mee, want niemand wou ze en ik kon lekker al werkend ze oppeuzelen.
Hahaha nou bijna wel. Mijn man draait dan weer met z’n ogen. En mijn dochter zucht: “mam wat voor goed idee heb je nú weer?”quote:Op maandag 17 februari 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik zie nu ook echt zo'n keuken voor me als een half lab
![]()
Ohh, zit het jezelf in de weg? Dat meer doordraven naarmate je ouder wordt?
Gestructureerde baan zou hier beter zijn. Maar ook daar, kan ik in principe zelf wel wat meer regelen maar ja, hè
[..]
neen, ik zag een filmpje van een recept waarin ze saus maakte van pasta en nu wil ik dat. En nutribullet lijkt me sowieso wel chill.
Laat maar weten hoe die is?En wat je ermee hebt uitgeprobeerd
Oké ik ga nu naar de airfyer.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zonder saus zou je er 40 op een dag moeten kunnen eten en niet aankomen
Een snee brood met vleeswaren en een snee brood met Friese nagelkaasquote:
Jaaaa. Vullen met kaas. Spek omheen wikkelen en dan in de ovenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
Oja en ik hou zo erg veel van punt paprika
Meestal in de ochtend skyr fruit granolaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké ik ga nu naar de airfyer.
Wat eet jij op een dag?
Ik voel me direct 5 kilo dikker als ik dat leesquote:Op maandag 17 februari 2025 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jaaaa. Vullen met kaas. Spek omheen wikkelen en dan in de oven
klinkt lekker behalve die skyrquote:Op maandag 17 februari 2025 11:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Meestal in de ochtend skyr fruit granola
Lunch iets van vis of kalkoen op een sneetje brood, gekookt ei erbij
Twee kiwi's of ander fruit
Avondeten verschilt, vanavond aardappel kip groenten
Gisteren ravioli pesto met kip en sugar snaps
Hehehe, klinkt als een gezellige boel wel bij jullie thuisquote:Op maandag 17 februari 2025 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hahaha nou bijna wel. Mijn man draait dan weer met z’n ogen. En mijn dochter zucht: “mam wat voor goed idee heb je nú weer?”
Ja en nee. Zit niet echt per se in de weg. Maar misschien een ander wel. Omdat ik dan weer mega invested ben![]()
Haha ja herkenbaar wel. Is gewoon lastig. Zeker om het vol te houden.
Oh ja geen idee of dat kan. Ik zal het proberen met walnoten. Want die heb ik liggen. Maar er moet dan sowieso wel een vloeistof bij. Ik denk wel dat het kan want ik kan ook ijs mega klein maken.
wat doe je daar mee?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
Oja en ik hou zo erg veel van punt paprika
nope nope nopequote:Op maandag 17 februari 2025 12:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Godver het is zonnig dus mijn hoofd dacht zon is warm
Had twee broeken aan moeten trekken
Weet je wat lekker is?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, klinkt als een gezellige boel wel bij jullie thuis.
Oehhh, jaawalnotensaus is ook heerlijk bij pasta. Niet dat ik het ooit heb gemaakt maar kan me er zo iets bij voorstellen
Gewoon zo etenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat doe je daar mee?
[..]
nope nope nope
Dit alles consumeer ik met een dot Zaanse mayo.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Meestal in de ochtend skyr fruit granola
Lunch iets van vis of kalkoen op een sneetje brood, gekookt ei erbij
Twee kiwi's of ander fruit
Avondeten verschilt, vanavond aardappel kip groenten
Gisteren ravioli pesto met kip en sugar snaps
Ik prefereer Belgische mayo. Of die van oliehoornquote:Op maandag 17 februari 2025 12:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit alles consumeer ik met een dot Zaanse mayo.
Dit is hemels voer echt waar @:fetx
Ik doe niet aan saus op het momentquote:Op maandag 17 februari 2025 12:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit alles consumeer ik met een dot Zaanse mayo.
Dit is hemels voer echt waar @:fetx
Huh?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Oeh nachtdieren in Amerika is al begonnen, misschien vandaag ook even terugkijken.
ik ehm, kan me hier even niks bij voorstellenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is?
Komkommer raspen met een beetje sla-saus en dan het sap eruit drukken met een vork. En dat sap dan opdrinken![]()
![]()
Oh ja, dat kan ookquote:
Pas op of ik zaag je omquote:
Nou, dat is gewoon kei lekker. Zeker in de zomer. Die komkommer raspen komt door komkommers uit eigen kas. Sommige hebben dan zo’n groot hart dat het lekkerder is om ze te raspen dan in plakjes te eten. En dan gewoon wat slasaus doorheen roeren. Eventueel beetje peper.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ehm, kan me hier even niks bij voorstellen
Hoe kom je hierop?!
[..]
Oh ja, dat kan ook
Oh een programmaquote:
Nachtdierenquote:
Oooo ik ken het idd. Leukquote:
Absoluut, ik vind eh..... * Grotetijd opent Google Hen heel erg leuk. Boerderij van Dorst is ook mooiquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dit is geen natuur programma.
Dat deed ik ookquote:Op maandag 17 februari 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut, ik vind eh..... * Grotetijd opent Google Hen heel erg leuk. Boerderij van Dorst is ook mooi
Oke, ik ga dit proberenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, dat is gewoon kei lekker. Zeker in de zomer. Die komkommer raspen komt door komkommers uit eigen kas. Sommige hebben dan zo’n groot hart dat het lekkerder is om ze te raspen dan in plakjes te eten. En dan gewoon wat slasaus doorheen roeren. Eventueel beetje peper.
Maar omdat er dan altijd zoveel sap kwam. Heb ik dat afgegoten en opgedronken. Zo lekker
hehehe, nouja, mens is ook natuur. En een erg bijzonder wezen dus wat dat betreftquote:Op maandag 17 februari 2025 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dit is geen natuur programma.
Ze speelt in een band maar gok vooral met Raven zijn. Ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op maandag 17 februari 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat deed ik ook![]()
Waar is Raven eigenlijk bekend mee geworden?
Raak er altijd wel van in de war hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat deed ik ook![]()
Weet alleen dat Raven altijd al muziek maakte en toen ineens op TV kwam.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat deed ik ook![]()
Dit ja, het eerste dat ik er van weet was een of ander meidengroepje zelfs.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet alleen dat Raven altijd al muziek maakte en toen ineens op TV kwam.
Het voelt voor mij ook als *POEF* en daar was hen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet alleen dat Raven altijd al muziek maakte en toen ineens op TV kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ik heb haar 3 jaar terug van dichtbij gezien op een festival.quote:
Ooohjaaaquote:Op maandag 17 februari 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
Ohja op zoek naar God was het eerste programma en toen had Raven ook net een relatie (gehad?) met de dochter van Patricia Paay.
Daar was het uitgerold dacht ik omdat Raven een fijne TV persoonlijkheid bleek te hebben.
Ik weet niet wat komkommersoep isquote:Op maandag 17 februari 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, ik ga dit proberenin de zomer. Wil ook komkommersoep maken, is het zoiets? Want dat is echt heerrrlijk in de zomer inderdaad
En heb jij ook een kas?! Dit is echt fantastisch. Wat doe je er allemaal in, hoe groot is ie? Heb je ook een tuin waar je spul in groeit?
Zit even op wiki te kijken en nu weet ik het weer. Volgens mij kwam het daardoor.quote:
Ama-pediaquote:Op maandag 17 februari 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
Ohja op zoek naar God was het eerste programma en toen had Raven ook net een relatie (gehad?) met de dochter van Patricia Paay.
Daar was het uitgerold dacht ik omdat Raven een fijne TV persoonlijkheid bleek te hebben.
Ohhh, zo'n kasquote:Op maandag 17 februari 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat komkommersoep is![]()
Ik eet het als bijgerecht naast gebakken aardappels, gekookt eitje en een goede salade.
Hahaha!!
Bij m’n ouders is de moestuin maar die gaat verplaatsen naar m’n zus.
Koude bakken zijn het meer. Drie naast elkaar. 80 cm hoog en dan een soort raam erop. Daar groeien de komkommers in.
In de kas (3 bij 5 meter ongeveer) staan tomaten, druiven, uien, kruiden, courgette, nieuw Zeelandse spinazie.
Ja zoveel andere dochters heeft ze niet he.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Christina Curry?
Ja. Damn. Die was hot.
[ afbeelding ]
Nou zeg doe niet zo prikkelbaar!quote:Op maandag 17 februari 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zoveel andere dochters heeft ze niet he.
Het is gewoon een domme vraag.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou zeg doe niet zo prikkelbaar!
Het was niet eens een vraagquote:
Levensbenzinequote:Op maandag 17 februari 2025 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik prefereer Belgische mayo. Of die van oliehoorn
Joh, we hebben nog zoveel meerquote:Op maandag 17 februari 2025 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, zo'n kasmaar die doen het ook best priem volgens mij? Groeit dat spul allemaal nú?!
En zo veel, damn!! Nieuw zeelandse spinazie![]()
die lijkt hier de winter te overleven, gewoon buiten
.
héééé, hééé baaaabeequote:
Die was volgens mij ook wel bijzonder geloof ik, toch?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Christina Curry?
Ja. Damn. Die was hot.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
héééé, hééé baaaabee
OEH, AH
I wanna knoohohohooowww if you be my girl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja. En dat is goed!quote:Op maandag 17 februari 2025 12:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die was volgens mij ook wel bijzonder geloof ik, toch?
Eensquote:
Ze leeft gewoon nog hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Christina Curry?
Ja. Damn. Die was hot.
[ afbeelding ]
Is dat anders?quote:
Zuur of zoet?quote:
Oh nee dan is het niks voor mijquote:
Dat zou bijzonder zijn, want zo oud is ze niet dus hoeveel zou het verschillenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar misschien niet meer heet?
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Joh, we hebben nog zoveel meerwortelen, boerenkool, andijvie, bonen, aardappels, knoflook, walnoten, aalbessen, appels, peren, bramen, frambozen, aardbeien, wijnbessen, morellen, rabarber… noem maar op en we hebben het of gehad. Voordeel van een dorp en van ouders met een mega tuin. Maar nu gaat het wel verhuizen omdat m’n zus dat huis gekocht heeft. Dus de moestuin verhuist naar m’n andere zus. Dus dan kunnen we voortaan daar onze lol op.
Nee niet alles groeit nu want ja, tijd van het jaar. We hebben ook een extra diepvries kist ( waar een lijk in past zeg maar ) vol met ‘oogst’. M’n vader maakt ook zelf jam
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
YesssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Baby darling doll face honey
Ik kwam haar een keer bij een concert tegen en toen dacht ik dat zei het was, deed haar opzoeken op Twitter en bleek dat ze allemaal stoute berichten naar die gitarist stuurde.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk nu ik zo op de computer kijk denk ik:
Valt wel meemaar goed is wel een tough chick, vind ik dan!
Alles kanquote:Op maandag 17 februari 2025 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder zijn, want zo oud is ze niet dus hoeveel zou het verschillen
En lekkerquote:Op maandag 17 februari 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
OMG, dat is echt heeeel veel
![]()
En ja als je zoveel fruit hebt is jam maken wel een goed idee
Dit is geil!quote:Op maandag 17 februari 2025 12:48 schreef isax het volgende:
[..]
Ik kwam haar een keer bij een concert tegen en toen dacht ik dat zei het was, deed haar opzoeken op Twitter en bleek dat ze allemaal stoute berichten naar die gitarist stuurde.
Was apart.
Haar nek alleen?quote:Op maandag 17 februari 2025 12:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alles kan
Ariana Grande is ook nog niet oud maar ik vind haar nek een beetje eng nu
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alles kan
Ariana Grande is ook nog niet oud maar ik vind haar nek een beetje eng nu
Kan me wel voorstellen dat het lastig is om te zien als je hart daar zelf wel wat meer lag. Ondanks dat je weet dat het prima is en wat je zegt, het is haar recht.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En lekker![]()
M’n ouders hebben/hadden duizend vierkante meter grond. Nu wonen ze erop in een mantelzorgwoning en is alles verkocht aan m’n zus. Geen ruimte meer voor moestuin, boomgaard eruit… m’n zus heeft heel andere ideeënmaar goed. Het is haar huis en tuin. Dus het is haar volste recht.
hahaquote:Op maandag 17 februari 2025 12:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Je hebt ook wel gelijk. Soms vind ik mezelf ook prachtig. En soms word ik wakker en doet m’n Face ID het niet eens meer omdat ik me dan zo beroerd voel. Dus het kan allemaal
Ik dacht dat ze juist was aangekomenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haar nek alleen?
Dat meisje ziet eruit alsof ze 7 maanden in Auschwitz heeft gearbeit.
Extreem zonde
Zie je er uit als deze man dan zeker doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is geil!
Alleen deze zin is al reden om gitarist te worden
Ja ze mag een paar kilo aankomenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haar nek alleen?
Dat meisje ziet eruit alsof ze 7 maanden in Auschwitz heeft gearbeit.
Extreem zonde
Ja, maar de herinneringen blijven. Alleen mijn ouders waren altijd in de tuin bezig. Nu is dat voorbij. Ze zijn 76 en kunnen nu niet meer rondom het huis rommelen in de tuin. Daarvoor moeten ze 3 min fietsen of 5-10 min lopen. Wat natuurlijk best oké is. Maar ze worden wel ouder en mankeren al dingetjes. Ik heb niet genoeg tuin of plek voor een moestuin. Niet dat dat scheelt qua afstand. Gelukkig heeft m’n andere zus wel grond over waar we dus terecht kunnen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat het lastig is om te zien als je hart daar zelf wel wat meer lag. Ondanks dat je weet dat het prima is en wat je zegt, het is haar recht.
[..]
haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |