SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hij is wel kundig ja. Al was het een paropreventiequote:Op maandag 17 februari 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel kundig dan , mag ik hopen
Wellicht kunnen we de normen aanpassenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat in 2023 de helft van de nederlandse bevolking overgewicht hadDat is wel echt heel veel. Dacht dat het misschien 25% was.
Als ik zie hoe de jeugd hier nu bezig is, verbaast het me dat het niet meer is.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat in 2023 de helft van de nederlandse bevolking overgewicht hadDat is wel echt heel veel. Dacht dat het misschien 25% was.
Overgewichtsnorm!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we de normen aanpassen![]()
Dat willen ze met stikstof ook gaan doen.
Spieren wegen meer dan vet.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:25 schreef TaMieke het volgende:
Denk ook dat meer mensen overgewicht hebben dan ze denken. Zeker als je naar het BMI kijkt.
ik heb volgens het bmi bijna zwaar overgewichtquote:Op maandag 17 februari 2025 09:25 schreef TaMieke het volgende:
Denk ook dat meer mensen overgewicht hebben dan ze denken. Zeker als je naar het BMI kijkt.
Buikomvang hoef je bij mij niet te meten, want die klopt niet meer sinds littekenwandbreuk heb.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb volgens het bmi bijna zwaar overgewicht
maar daarvoor is er nu ook de buikomvang meeting bij gekomen
dan heb ik opeens nog maar licht overgewicht
Ik ben alleen maar spier en zit precies in het midden van de schaal. Eigenlijk ben ik dus gewoon ecto.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Spieren wegen meer dan vet.
Dus als mensen veel sporten, maar alsnog veel wegen dan zijn toch niet ongezond bezig.
Ja, dat denk ik ook wel inderdaad.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:25 schreef TaMieke het volgende:
Oh, hammie heeft het niet gered?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil steeds vreten in de hamsterkooi leggen
Nee, zaterdagavond de laatste adem uitgeblazen. Maar het is zo'n gewoonte om hem elke ochtend en avond wat te gevenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, hammie heeft het niet gered?
ben meer dan een maand verder en ik betrap mezelf er nog steeds op dat ik soms denk ik moet de hond nog uitlatenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zaterdagavond de laatste adem uitgeblazen. Maar het is zo'n gewoonte om hem elke ochtend en avond wat te geven
Aw.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zaterdagavond de laatste adem uitgeblazen. Maar het is zo'n gewoonte om hem elke ochtend en avond wat te geven
Awww heb je je beestje laten gaan?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben meer dan een maand verder en ik betrap mezelf er nog steeds op dat ik soms denk ik moet de hond nog uitlaten
habits die hard enzo
ja fysiek was hij nog best oke voor de leeftijd, maar mentaal ging het hardquote:Op maandag 17 februari 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww heb je je beestje laten gaan?Dat is wel een gat in je dagelijks leven.
Heb soms nog als ik bij m'n ouders ben dat ik de nageltjes over de drempel hoor en dat is al 16 jaar geleden
Corona kilo’s denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
en daarvoor waren het resessie kilo'squote:
Aw.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja fysiek was hij nog best oke voor de leeftijd, maar mentaal ging het hard
blafte tegen mensen die hij zou moeten kennen, zelfs mij soms
keihard slapen in een kamer, wakker worden en denken dat hij alleen is en dan paniek
geen zin meer om te wandelen de helft van de tijd
wel 7 buiten momenten nodig hebben op een dag want de blaas was oneindig
was zo'n geval we hadden het nog aan kunnen kijken maar er moet altijd iemand thuis zijn en hij wist niet meer wat voor en achter was
Welvaartskilo's.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat worden er steeds meer.
Op jouw naam?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
in ander nieuws, de hond van exgenoot is gekidnapt
was ooit de hond van mijn neefje
en toen van mijn moeder
en toen van mij want we wilde een husky maar dat is niet een hond die je alleen moet laten
en nu is zijn laatste ex ermee aan de haal gegaan
nu heeft hij aangifte gedaan van verduistering
toen hij er eerst mee kwam moest hij eigenaarschap aantonen dus ik zei dan laat je de chip toch uitlezen
raad eens op wiens naam die chip nog steeds staat? die man kan echt nog geen 3 taken doen al hangt zijn leven er vanaf
ding ding dingquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij zijn het blessurekilo's .
Hmm...quote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ding ding ding
maarja dit is ook een man die niet snapte dat ik 'ons' huis wilde verkopen waar ik niet meer woonde omdat mijn naam ook op de hypotheek stond
Als ik niet geblesseerd ben, kan ik dat er weer af sporten. Maar nu blijft het eraan.quote:
Daarom beter voorkomen dat het eraan komt.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik niet geblesseerd ben, kan ik dat er weer af sporten. Maar nu blijft het eraan.
Oeh, oeh, gokje: werk kost meer tijd dankzij promotie en daardoor sluipt er wat meer "makkelijk" eten doorheen, gecombineerd met minder tijd om te bewegen.quote:
Ja, dat klopt wel.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom beter voorkomen dat het eraan komt.
En ja, daar kan heus wel af en toe wat taart bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Oh ik dacht aan promotie naar een baan waarin je fysiek minder actief bent.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, gokje: werk kost meer tijd dankzij promotie en daardoor sluipt er wat meer "makkelijk" eten doorheen, gecombineerd met minder tijd om te bewegen.
Optiesquote:Op maandag 17 februari 2025 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan promotie naar een baan waarin je fysiek minder actief bent.
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:01 schreef Grotetijd het volgende:
Die van mij zijn hele hardnekkige kilo's
Heb je gedacht aan dat ozempic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hoezo daar had ik toch geen last van?quote:
Nee dat ga ik niet doen johquote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gedacht aan dat ozempic?
Dan moet je wel je leefstijl wijzigen anders groei je gewoon weer dicht.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gedacht aan dat ozempic?
hmm ja het zal wel bijwerkingen hebben maar misschien voor een korte periode?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen joh
Hoor daar zoveel rare verhalen over
ik wil gewoon heel de dag ongezond eten maar gezond zijn en weinig wegenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je wel je leefstijl wijzigen anders groei je gewoon weer dicht.
Dit ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je wel je leefstijl wijzigen anders groei je gewoon weer dicht.
Nee dat is echt iets waar ik voor bedankquote:Op maandag 17 februari 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja het zal wel bijwerkingen hebben maar misschien voor een korte periode?
Ik ook, maar jaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil gewoon heel de dag ongezond eten maar gezond zijn en weinig wegen
De droom.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil gewoon heel de dag ongezond eten maar gezond zijn en weinig wegen
Ja, duidelijk dat het aan de anderen ligt.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja hoezo daar had ik toch geen last van?
maar al zijn exen zijn gek
oke. Snap ik welquote:Op maandag 17 februari 2025 11:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dat is echt iets waar ik voor bedank
Ja.quote:
zal zo maar weer eens sterven op de stairmasterquote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja*pakt maar weer een wortel in plaats van een koekje
De-ze-manquote:
Het roken an sich heeft ook een effect op je stofwisseling, dat gaat gewoon sneller. Kerel merkte het ook meteen toen 'ie stopte en z'n eten is niet echt anders dan voorheen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
ik had dat echt toen ik rookte , vrat naar mijn idee alles wat los en vast zat en kwam niet aan. achteraf denk ik dat ik eigenlijk te weinig at
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:08 schreef bitterbal het volgende:
ik had dat echt toen ik rookte , vrat naar mijn idee alles wat los en vast zat en kwam niet aan. achteraf denk ik dat ik eigenlijk te weinig at
hmm ja ik denk dat ik wel meer ben gaan eten. Kan haast niet anders. Ben 20 kilo aangekomenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het roken an sich heeft ook een effect op je stofwisseling, dat gaat gewoon sneller. Kerel merkte het ook meteen toen 'ie stopte en z'n eten is niet echt anders dan voorheen.
Oh dat wist ik niet. Collega van me is ooit gestopt met roken. Die kreeg ineens een buikje alsof ze zwanger was zonder anders te gaan etenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het roken an sich heeft ook een effect op je stofwisseling, dat gaat gewoon sneller. Kerel merkte het ook meteen toen 'ie stopte en z'n eten is niet echt anders dan voorheen.
quote:
dat is de grap, er is een gemeenschappelijke delerquote:Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
Als alle exen van je toenmalige partner gek zijn, is dat gewoon projectie. Niks meer en niks minder
Also. De een knaagt aan een wortel, ik heb eergisteren bananen gekochtAls er iets is wat ik lang niet meer gedaan heb
god is de duivelquote:Op maandag 17 februari 2025 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja en je hebt door het roken ook minder hongerquote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Collega van me is ooit gestopt met roken. Die kreeg ineens een buikje alsof ze zwanger was zonder anders te gaan eten
Maar nu met al dat sporten zul je wel weer afvallen denk ik?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja ik denk dat ik wel meer ben gaan eten. Kan haast niet anders. Ben 20 kilo aangekomen
Zou kunnen hoor, al zou het me ook niet verbazen als het een combinatie is van niet meer roken, geen horecawerk meer en (helaas) leeftijd.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja ik denk dat ik wel meer ben gaan eten. Kan haast niet anders. Ben 20 kilo aangekomen
nou gaat nog langzaam. maar hopelijk wel jaquote:Op maandag 17 februari 2025 11:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar nu met al dat sporten zul je wel weer afvallen denk ik?
ja oke dat speelt ook meequote:Op maandag 17 februari 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, al zou het me ook niet verbazen als het een combinatie is van niet meer roken, geen horecawerk meer en (helaas) leeftijd.
misschien lijkt dat alleen maar zo omdat je ook spieren opbouwtquote:Op maandag 17 februari 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gaat nog langzaam. maar hopelijk wel ja
ohh weet niet of ik al zo ver benquote:Op maandag 17 februari 2025 11:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien lijkt dat alleen maar zo omdat je ook spieren opbouwt
Ben je zoveel aangekomen dat je em gesloopt hebt?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh weet niet of ik al zo ver benMaar de weegschaal hier bij de supermarkt is kapot dus weet ook niet of het al effect heeft
Nee was denk ik iemand andersquote:Op maandag 17 februari 2025 11:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je zoveel aangekomen dat je em gesloopt hebt?
Ik weet even niet meer hoe het precies zit, maar er was ook iets met dat rokers hogere (rust)hartslagen hebben, ik vermoed dat er daar iets correleert.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Collega van me is ooit gestopt met roken. Die kreeg ineens een buikje alsof ze zwanger was zonder anders te gaan eten
Ja, snap ik…quote:
quote:Nicotine verlaagt de afgifte van het hormoon insuline, dat een rol speelt in de suikerhuishouding. Het resultaat is een vermindering van de eetlust. Ook versnelt nicotine de stofwisseling.
En mijn klok-klepel dus.quote:Nicotine zorgt voor de afgifte van adrenaline aan het bloed. Adrenaline verhoogt de hartslag, bloeddruk en bloedsuiker en versnelt de ademhaling. De gebruiker ervaart dit als een “kick”.
Druivenquote:Op maandag 17 februari 2025 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is de grap, er is een gemeenschappelijke deler
niet dat ik 100% normie ben maar ik vind mezelf nog best redelijk, meestal
ik heb bananen en appels en kiwi's en druiven
Wanneer?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
het is tijd voor een vreetmeet lees ik zo tussen de regels door
Zijn we collectief teveel afgevallen?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
het is tijd voor een vreetmeet lees ik zo tussen de regels door
kind wilde van die cotton candy druivenquote:
Druiven zijn het best als ze vloeibaar en gefermenteerd zijn...quote:
Ahhh ja, basisbeweging naar beneden doet een hoop.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, snap ik…
ik ben meer zittend werk gaan doen door promotie en heb een knie blessure. Ben ook een dag minder gaan werken (4x9). Verder geen veranderingen qua eten. Toch aangekomen. Dus dan is het beweging waarschijnlijk.
nee maar we willen eten en dan kunnen we dat de schuld geven van de kilo'squote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn we collectief teveel afgevallen?
Iemand sport hier teveel.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn we collectief teveel afgevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |