SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik maak ervan. tis wel ok, maar het boeit me geen reet enzo, maar geef je een kans. ?Do what you love, love what you do!![]()
ik weet dat je dat anders moet spellen trouwens, maarja oke he. hahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
wie zijn er hier nu eigenlijk echt leuk. en die al deze shit niet zoveel uitmaken? vrouwen dus?Do what you love, love what you do!![]()
Nee, niet oke. Heb een hekel aan mensen die "ik vindt", "soberso" of na i.p.v. naar typenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet dat je dat anders moet spellen trouwens, maarja oke he. haha
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
jaja taalnazi. boeit me niet zoveel. en doe nog wel mijn best.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, niet oke. Heb een hekel aan mensen die "ik vindt", "soberso" of na i.p.v. naar typen
Do what you love, love what you do!![]()
Soberso is foktaal lijkt mequote:Op maandag 17 februari 2025 08:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, niet oke. Heb een hekel aan mensen die "ik vindt", "soberso" of na i.p.v. naar typenTrust nobody![]()
Kree stop echt..quote:Op maandag 17 februari 2025 08:13 schreef kree het volgende:
wie zijn er hier nu eigenlijk echt leuk. en die al deze shit niet zoveel uitmaken? vrouwen dus?![]()
Daar vindt ik soberso iets vanquote:Op maandag 17 februari 2025 08:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, niet oke. Heb een hekel aan mensen die "ik vindt", "soberso" of na i.p.v. naar typen![]()
Maar jouw reactie, daar kijk ik na uit![]()
![]()
Heb jij helemaal niet geslapenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:14 schreef kree het volgende:
[..]
jaja taalnazi. boeit me niet zoveel. en doe nog wel mijn best.![]()
Je moest om 0640 op om te werken
Hpe ga je functionerenTrust nobody![]()
kennelijk niet want je weet hoe je het moet schrijven.. Je bent dus gewoon koppig, maar dat is niks nieuws
ik heb een hekel aan mensen die muzikale termen dan weer verkeerd doen, maarja lig daar ook niet zo wakker van.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 08:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar vindt ik soberso iets van![]()
Maar jouw reactie, daar kijk ik na uit
Trust nobody![]()
ik heb u reactie een like gegeven.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar vindt ik soberso iets van![]()
Maar jouw reactie, daar kijk ik na uit
Net zo erg.. het is UW.. UW, net als JOUW, niet jou reactie.
yupquote:Op maandag 17 februari 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
kennelijk niet want je weet hoe je het moet schrijven.. Je bent dus gewoon koppig, maar dat is niks nieuws
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 08:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik heb u reactie een like gegeven.
Net zo erg.. het is UW.. UW, net als JOUW, niet jou reactie.![]()
![]()
"ziek" gemeldquote:Op maandag 17 februari 2025 08:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb jij helemaal niet geslapen![]()
Je moest om 0640 op om te werken
Hpe ga je functioneren
Heb je een voorbeeld?quote:Op maandag 17 februari 2025 08:15 schreef kree het volgende:
ik heb een hekel aan mensen die muzikale termen dan weer verkeerd doen, maarja lig daar ook niet zo wakker van.
G-sleutel. Daar kun je niks fout aan schrijven.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
.
[ Bericht 100% gewijzigd door gebrokenglas op 17-02-2025 08:36:26 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 17 februari 2025 08:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik irriteer me ook aan dit soort fouten![]()
![]()
![]()
Dat is nog 'erger'![]()
![]()
Dan vooral niet teruglezen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Aan wat of wie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
We hebben niks aan een sorry als het de volgende keer weer fout gaat.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:17 schreef kree het volgende:
ik zit in groep 3 weer nu, sorry juf dat ik een d of t fout hadAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je het weet, waarom schrijf je het dan fout?quote:Op maandag 17 februari 2025 08:17 schreef kree het volgende:
ik zit in groep 3 weer nu, sorry juf dat ik een d of t fout had![]()
Als je het fout hebt krijg je geen stickertjequote:Op maandag 17 februari 2025 08:17 schreef kree het volgende:
ik zit in groep 3 weer nu, sorry juf dat ik een d of t fout had
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey UNquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: