SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2025 19:00:45 ]![]()
Je kan ook op mention melding gaan met het pijltje van de muiscursor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dank je wel voor je antwoordquote:Op zondag 16 februari 2025 18:26 schreef kree het volgende:
ga even de mentions door wat er weer vrij veel waren trouwens.
\maar deze wil ik nog wel even op antwoorden.
Vaker uitgelegd trouwens.
[..]
Waardoor kwam, ik kwam beetje bij toeval in aanraking met fok nu denk 25 jaar terug ofzo.
Na heel tijdje meegelezen enzo moest ik natuurlijk ook eens reageren, dus dan username kiezen.
Nu was ik op dat moment nog al fan van de serie stargate SG-1, (nog trouwens maar het zijn nu oude afleveringen)
en dat Jaffa Kree van Tealc sprak me wel aan, iets wat meerdere dingen kan betekenen dus "kree" in die serie.
Naja daarnaar bij gebleven
Stop jij al Kreegon in je Wasmachine?!Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ga weer stuk nuquote:Op zondag 16 februari 2025 19:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dank je wel voor je antwoord
Stop jij al Kreegon in je Wasmachine?!
Lach met een schone bips![]()
Ja sorrrrrrrryyyyyyyyyyquote:
Well, life can be a riot
Ja en als ik denk het is belangrijk dan reageer of ik like de postquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Denk trouwens voor eerst deze winter de verwarming in de schuur aanmaken zodat de leidingen niet bevriezen. Had gehoopt deze winter niet te hoeven doen. Maar einde week lente
"deze winter". dan woon je niet in NL (sorry weet niet meer wie nu in en buiten NL waren)quote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Denk trouwens voor eerst deze winter de verwarming in de schuur aanmaken zodat de leidingen niet bevriezen. Had gehoopt deze winter niet te hoeven doen. Maar einde week lente
Do what you love, love what you do!![]()
Awel zotteke, woon gewoon in d'n binnenlanden van Nederland. En vies koud hier nu.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
"deze winter". dan woon je niet in NL (sorry weet niet meer wie nu in en buiten NL waren)Lach met een schone bips![]()
Maar echtquote:Op zondag 16 februari 2025 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
"deze winter". dan woon je niet in NL (sorry weet niet meer wie nu in en buiten NL waren)Wat hebben we nou voor winter gehad
Het word over een paar dagen gewoon weer 10+ Graden.
Als we nog winter krijgen word dat in Maart. Maar ik verwacht dat we de grootste sneeuw al hebben gehad en dat er hooguit een paar dagen vrieskou komt #oantmoarnWell, life can be a riot
Dus als het 5 graden is zit je 50 meter van de zee?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
2 graden hier nu, 20 meter van de zee
(gradengrapjeHihaho)
Well, life can be a riot
gebruik deze er altijd voorquote:Op zondag 16 februari 2025 19:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dank je wel voor je antwoord
Stop jij al Kreegon in je Wasmachine?!
Zat'nik'telDo what you love, love what you do!![]()
Hier nu -1 en kan de komende paar dagen in de nacht door naar -5. Dan liever kachel aan in de schuur dan dat de leidingen springenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
2 graden hier nu, 20 meter van de zee
Ik haal altijd die goedkope van Gwoon of van de Zeeman. Kleren stinken niet en worden prima schoonquote:Op zondag 16 februari 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
gebruik deze er altijd voor
Zat'nik'tel
Well, life can be a riot
geef je een tip he. aangezien mss wordt t max min 5 buiten.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Awel zotteke, woon gewoon in d'n binnenlanden van Nederland. En vies koud hier nu.
Goedkopere optie is om ff de kraan aan te zetten op druppel stand enzo. En dat helpt het ook voor een nachtje klein beetje vriezen
Dat is toch niet normaal!quote:Op zondag 16 februari 2025 18:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Trouwens @:JustinK, zag je dat, ik werd normaal genoemd!![]()
![]()
daarom zei ik hetquote:Op zondag 16 februari 2025 19:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar echtWat hebben we nou voor winter gehad
Het word over een paar dagen gewoon weer 10+ Graden.
Als we nog winter krijgen word dat in Maart. Maar ik verwacht dat we de grootste sneeuw al hebben gehad en dat er hooguit een paar dagen vrieskou komt #oantmoarn
Ik heb geen klein schuurtjequote:Op zondag 16 februari 2025 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
geef je een tip he. aangezien mss wordt t max min 5 buiten.
Goedkopere optie is om ff de kraan aan te zetten op druppel stand enzo. En dat helpt het ook voor een nachtje klein beetje vriezen
waar praten we over dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb geen klein schuurtje
Uiteindelijk. iig met matige vorst wat het wss niet eens is, beetje flow in de leidingen houden houdt t wel open hoor.
iig meer als een hele schuur gaan verhitten wat nu ik begrijp wss groot is.
kosten water 1 euro
Kosten verhitten. 20 ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik altijd Ariël werd vroeger altijd al geil van die zeemeermin als puber en nu koop ik dat in Duitsland, kom er toch iedere dag doorheen om naar werk te gaan. Zelfde prijs zo'n beetje als huismerk van de Supermarkten in Nederland.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik haal altijd die goedkope van Gwoon of van de Zeeman. Kleren stinken niet en worden prima schoonLach met een schone bips![]()
Hebben wij hier ook een matige vorst? Is dat dan Wim-Lex of ?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
waar praten we over dan?
Uiteindelijk. iig met matige vorst wat het wss niet eens is, beetje flow in de leidingen houden houdt t wel open hoor.Well, life can be a riot
matige vorst is pas vanaf -5 geloof ikquote:Op zondag 16 februari 2025 19:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hebben wij hier ook een matige vorst? Is dat dan Wim-Lex of ?Do what you love, love what you do!![]()
Werd vroeger altijd al geil van die zeemeerminquote:Op zondag 16 februari 2025 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik altijd Ariël werd vroeger altijd al geil van die zeemeermin als puber en nu koop ik dat in Duitsland, kom er toch iedere dag doorheen om naar werk te gaan. Zelfde prijs zo'n beetje als huismerk van de Supermarkten in Nederland.Godverdegodver
Ik ben net mutley nu
![]()
Vond het laatste x in Duitsland niet veel schelen, maar misschien kwam dat door die klote krab.Well, life can be a riot
Ik denk dat ik de gok niet ga nemen maatquote:Op zondag 16 februari 2025 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
waar praten we over dan?
Uiteindelijk. iig met matige vorst wat het wss niet eens is, beetje flow in de leidingen houden houdt t wel open hoor.
iig meer als een hele schuur gaan verhitten wat nu ik begrijp wss groot is.
kosten water 1 euro
Kosten verhitten. 20 ofzo.Heb aantal jaar terug al gezien wat voor ellende het oplevert als leidingen knappen.
the horror winter welquote:Op zondag 16 februari 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
-1 hier vannacht-6 en Maandag -7 Dinsdag -6
geen zorgen joh voordat je leidingen bevriezen, heb het btw wel gehad in ongeisoleerd zomerhuisje keer. maar toen was het even -10 wat hier aan de kust zeker uitzondering is.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Werd vroeger altijd al geil van die zeemeerminGodverdegodver
Ik ben net mutley nu
![]()
Vond het laatste x in Duitsland niet veel schelen, maar misschien kwam dat door die klote krab.
nouja wat je denkt. ik denk beetje leidingen laten lopen enzo het oplost.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de gok niet ga nemen maatHeb aantal jaar terug al gezien wat voor ellende het oplevert als leidingen knappen.
En veel goedkoper als hele ruimten verwarmen. maarja zeg maar als tip.Do what you love, love what you do!![]()
Godsamme ventquote:
Well, life can be a riot
Wie noemt het een horror winter dan? Geloof niemand, maar ik wil liever niet dat de leidingen bevriezen in een 200 vierkante meter schuur.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
the horror winter wel
geen zorgen joh voordat je leidingen bevriezen, heb het btw wel gehad in ongeisoleerd zomerhuisje keer. maar toen was het even -10 wat hier aan de kust zeker uitzondering is.Lach met een schone bips![]()
ik ook niet, maar ff beetje door laten lopen is wss genoeg ipv 200m3 op te gaan warmen met andere middelenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wie noemt het een horror winter dan? Geloof niemand, maar ik wil liever niet dat de leidingen bevriezen in een 200 vierkante meter schuur.
Rot op met je kutkeeper!quote:Op zondag 16 februari 2025 19:23 schreef Paul het volgende:
booswoest
KLB / Sebbeswensje kost me geld
ik ga liever voor zeker dan "wss"quote:Op zondag 16 februari 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ff beetje door laten lopen is wss genoeg ipv 200m3 op te gaan warmen met andere middelen
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
goed recht hoor, je moet ook doen wat je het beste lijkt.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ik ga liever voor zeker dan "wss"
Maar zeg maar voor paar nachtjes ff onder nul mss overkill.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik altijd Ariël werd vroeger altijd al geil van die zeemeermin als puber en nu koop ik dat in Duitsland, kom er toch iedere dag doorheen om naar werk te gaan. Zelfde prijs zo'n beetje als huismerk van de Supermarkten in Nederland.![]()
![]()
Voor die 2x in het jaar dat ie zijn werk een keer doet? Neh.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:26 schreef Paul het volgende:
[..]
lullie mogen hem wel kopen voor 60 miljoenLach met een schone bips![]()
Zelfgemaakte uiensoepquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Liever de bovenkant mensquote:Well, life can be a riot
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:27 schreef StevenHyde het volgende:
Trouwens @:paul. Ik was hier vd week:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wie?quote:Op zondag 16 februari 2025 19:27 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hey, ik haal daar altijd mijn schoenen bij de runnersworld. Die ze volgende keer de groeten van mij!quote:Op zondag 16 februari 2025 19:27 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik denk eerder best of both worlds, blowjob first haring happen later.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je wordt liever gepijpt dan dat je ligt te neuken?
Fucking luilak!!!!
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hey, ik haal daar altijd mijn schoenen bij de runnersworld. Die ze volgende keer de groeten van mij!Ik was bij een klant op bezoek. Haal zelf ook altijd bij runnerworld. Fijne winkel. Niet in Utrecht overiges, want woon daar niet in de buurt
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
kijkt er iemand nog Yellowstone trouwens op Netflix?
Had het bijna opgegeven in seizoen 1 al want te traag enzo, maar nu verder erin waardeer ik het toch wel moet ik zeggen. benieuwd hoe het nu afloopt ook.Do what you love, love what you do!![]()
Tenminste geen visluchtquote:Op zondag 16 februari 2025 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je wordt liever gepijpt dan dat je ligt te neuken?
Fucking luilak!!!!
Well, life can be a riot
quote:Op zondag 16 februari 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk eerder best of both worlds, blowjob first haring happen later.![]()
! Tering!!!!
![]()
![]()
Ogen dicht, knijper op je neus en knallenquote:Op zondag 16 februari 2025 19:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met augurkje en uitjes kan beide.![]()
Ik woon zelf in castricum, maar haal ze immer in Utrecht. Fijne mensen, fijne service en leuk spaarprogramma waarmee je voor korting spaart op je volgende aankoop.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Ik was bij een klant op bezoek. Haal zelf ook altijd bij runnerworld. Fijne winkel. Niet in Utrecht overiges, want woon daar niet in de buurt
nee fan, ik ben begonnen met de films van John Wick wel lagge opzichquote:Op zondag 16 februari 2025 19:30 schreef kree het volgende:
kijkt er iemand nog Yellowstone trouwens op Netflix?
Had het bijna opgegeven in seizoen 1 al want te traag enzo, maar nu verder erin waardeer ik het toch wel moet ik zeggen. benieuwd hoe het nu afloopt ook.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nou Kree. Als ze d'r benen open doet en je ruikt Sardientjes word jij niet vrolijk hoorquote:
Well, life can be a riot
Ik zou door die 2e niet gepijpt willen worden; straks denkt ze dat het een 35 cm lange regenworn is die stijf van de schrik staat!quote:Op zondag 16 februari 2025 19:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met augurkje en uitjes kan beide.![]()
![]()
Every hole is a goal. Soldier up and get it.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ogen dicht, knijper op je neus en knallenLach met een schone bips![]()
ja eerste gekeken, vond wel aardig. maar teveel actie gericht enzo en zonder veel verhaal.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:31 schreef Paul het volgende:
[..]
nee fan, ik ben begonnen met de films van John Wick wel lagge opzich
[ afbeelding ]
Vind dat Yellowstone dan beter. maar zoals gezegd duurde ff om erin te komen.
Maar heb ik vaker met series zeker, dat het ff doorzetting vereist om door het eerste stuk heen te komen zeg maar.
Herkenbaar?Do what you love, love what you do!![]()
ik kijk bijna nooit series, maar wil misschien dan speciality voor jou yellowstone kijken als het wat leuks isquote:Op zondag 16 februari 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja eerste gekeken, vond wel aardig. maar teveel actie gericht enzo en zonder veel verhaal.
Vind dat Yellowstone dan beter. maar zoals gezegd duurde ff om erin te komen.
Maar heb ik vaker met series zeker, dat het ff doorzetting vereist om door het eerste stuk heen te komen zeg maar.
Herkenbaar?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is wel een pluspuntquote:Op zondag 16 februari 2025 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Met die 2e versie heb je tenminste niet steeds gezeik aan je kop!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: