SPOILER: 1000m VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Voor een WK sprint zou dit een prima tijd zijn. Ik denk dat ze dit seizoen moreel wereldkampioen sprint is.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
De 1.000 is nog steeds te lang voor Kok.
Krijg je dan ook een morele gouden medaille?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor een WK sprint zou dit een prima tijd zijn. Ik denk dat ze dit seizoen moreel wereldkampioen sprint is.
Nee, die heeft Wout van Aert al allemaal ingepikt.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een morele gouden medaille?
Ze wint 1.42 op de 2 500 meters op Leerdam en verliest hier maar 0.30.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor een WK sprint zou dit een prima tijd zijn. Ik denk dat ze dit seizoen moreel wereldkampioen sprint is.
Wout heeft inmiddels een kast vol met morele gouden medaillesquote:Op zondag 16 februari 2025 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een morele gouden medaille?
Moreel gezien beste wielrenner aller tijden?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wout heeft inmiddels een kast vol met morele gouden medailles
Takagi zou daar de grootste tegenstander zijn lijkt me.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze wint 1.42 op de 2 500 meters op Leerdam en verliest hier maar 0.30.
De punten volgend jaar zijn in de WB wel belangrijk. Dan tellen ze gewoon mee voor de Olympische ranking.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:07 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vind dat puntensysteem in de massastart wel heel nutteloos.
Dan is het inderdaad een ander verhaal.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
De punten volgend jaar zijn in de WB wel belangrijk. Dan tellen ze gewoon mee voor de Olympische ranking.
Maar idd hier niet zo.![]()
Wat zei ze?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 februari 2025 17:27 schreef NM07 het volgende:
Offtopic vraagje: hoe heet dat nummer dat net op de achtergrond op stond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |