En dan blijven Schulting en Rijpma-De Jong thuis die op een goede dag ook podium kunnen rijden op het WK.. en eerder vandaag Beune en Groenewoud die thuisblijven op de 5km met tijden in de 6.53. In de breedte is het bij de vrouwen wel sterkquote:Op zondag 16 februari 2025 16:19 schreef TheVulture het volgende:
Kok, Leerdam en Daleman lijkt me een mooi trio voor het WK
Nog gevaarlijker bij zeesporten.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Bats is wel een levensgevaarlijke achternaam in de schaatswereld
Dan kan Utah het ook verstaanquote:Op zondag 16 februari 2025 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom is de start eigenlijk in het Engels?
Erben lijkt mij wel iemand die dat prima kan scheiden. Ik schat hem dan eerder extra kritisch in richting Joep.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het gevoelig ligt. In de toekomst zal het ‘s over aanwijsplekken enzo gaan. Dan kan Erben onmogelijk objectief mee discussiëren.
Alles of niets-poging, gok ik.. anders was het sowieso klaar. En dan maar gokken dat Voskamp stilvalt en het anders oplost. Maar het zag er niet heel slim uitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |