nee zeker niet hij noemde der niet eens met zien hiernaquote:Op zondag 16 februari 2025 11:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Matt is beetje verliefd op Milena.
aha okquote:
Bij die telefooncel was het niet anders. Die aandacht verslapt vanzelf wel weer.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:12 schreef Cupfighter het volgende:
Dat wachten bij die knop vind ik ook wel enigszins spelbederf
Secret loverquote:Op zondag 16 februari 2025 11:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee zeker niet hij noemde der niet eens met zien hierna
Ze hebben nog hongerquote:Op zondag 16 februari 2025 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij die telefooncel was het niet anders. Die aandacht verslapt vanzelf wel weer.
En anders maar niet, die telefoon ging ook gewoon toen er een rijtje mensen voor lag te zonnen. Dat hij nu dus niet zal afgaan omdat er mensen bij wachten is niet meer dan speculaas.
aha ok erg bijdehand van der danquote:Op zondag 16 februari 2025 11:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Janet is Vlaams voor een homoseksuele man met feminiene trekjes en wordt meestal negatief gebruikt. Ook heteroseksuele mannen die zich feminien gedragen worden denigrerend Janet of strandjanet genoemd
Ook nietquote:Op zondag 16 februari 2025 11:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Secret lover
Die heeft wel door dat ie niet tegen zijn vriendin hoeft te zeggen, schat ik ga naar Mechelen je hoeft niet op mij te wachten.
Ja maar geef die andere wel gelijk denk niet dat die afgaat als hij zo gaat zitten wachtenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach hij denkt voor een persoonlijk ding. En met zijn heimwee misschien wel een motivatie
Blijkbaar! Voorbarige afgunst maakt kennelijk hongerigquote:
Weet niet of het afgunst isquote:Op zondag 16 februari 2025 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijkbaar! Voorbarige afgunst maakt kennelijk hongerig
ja en zo zaten ze van de week ook dus niet in rij voor de telefoon maar relaxen in de zonquote:
Eerst telefoon, pootje naar buiten lokken en dan gelijk bam de knopquote:Op zondag 16 februari 2025 11:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en zo zaten ze van de week ook dus niet in rij voor de telefoon maar relaxen in de zon
quote:Op zondag 16 februari 2025 11:29 schreef greysbones het volgende:
Axel wil een Bram krikke 2.0 worden
Zoiets
Zit er dus ook voor de Fame
waarom? Raar. zeker om te zien in welk team iemand zit?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze moeten dus de hele tijd die beenwarmers dragen
Daar krijgen ze jeuk aan de hoofdjes vanquote:Op zondag 16 februari 2025 11:38 schreef Hoempah het volgende:
Leuk verhaal van BB maar luisteren....
Ik zie nog steeds niet iedereen met hoofdbandjes
Die zijn niet verplichtquote:Op zondag 16 februari 2025 11:38 schreef Hoempah het volgende:
Leuk verhaal van BB maar luisteren....
Ik zie nog steeds niet iedereen met hoofdbandjes
Axel vindt het allemaal wel goed en blijft relaxed.. weinig roddelen en bijna niet klagen.. of het nu over zijn kleding gaat of over eten, hij doet er niet ze moeilijk over. Ik denk dat hij ook de enige is daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |