Ze hebben het noodplan uit de kast getrokken omdat de helft wil opgevenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
ontbijt
Heel stomme secret mission dit.
Was wel leuke ochtend activiteit, maar om het een "secret mission" te noemen
SL
quote:Op zondag 16 februari 2025 08:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In de stijl van Olivia Newton-John in Physical
hoeft toch niet altijd moeilijk te wezen, was leuk om te kijken en het was een secret mission, niemand had wat door over Jolien en Keanuquote:Op zondag 16 februari 2025 09:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
ontbijt
Heel stomme secret mission dit.
Was wel leuke ochtend activiteit, maar om het een "secret mission" te noemen
SL
ik doelde erop dat ze dat te horen krijgen nu achter de Sl hahaquote:
nou je kan het echt niet ontkennen hoor je weet toch niet hoe strak of niet ze er van te voren warenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:34 schreef Verida het volgende:
ik vond de lichamen van de vrouwen in die strakke pakjes nou niet echt eruit zien alsof ze sterk vermagerd zijn....
oh, ze zullen best wat zijn afgevallen en allemaal smalle bekkies hebben gekregen van de stress en van het binnenzitten en nietsdoenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou je kan het echt niet ontkennen hoor je weet toch niet hoe strak of niet ze er van te voren waren
Ik ook niet, trouwens heeft enkel Jolien het juiste lichaam voor dit soort pakjes en daarmee bedoel ik de juiste dingen op de juiste plaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:34 schreef Verida het volgende:
ik vond de lichamen van de vrouwen in die strakke pakjes nou niet echt eruit zien alsof ze sterk vermagerd zijn....
Niet mee eens. Haar borsten hangen laag en ze steekt haar buik naar voren en platte reet...quote:Op zondag 16 februari 2025 09:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook niet, trouwens heeft enkel Jolien het juiste lichaam voor dit soort pakjes en daarmee bedoel ik de juiste dingen op de juiste plaatsen.
ja ok maar ze zitten niet in ER he je blijft maar zeggen dat ze genoeg krijgen en niet vermagerd zijn, maar ze zijn zo futloos door het weinige eten en het afvallen ervanquote:Op zondag 16 februari 2025 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, ze zullen best wat zijn afgevallen en allemaal smalle bekkies hebben gekregen van de stress en van het binnenzitten en nietsdoen
En het extra gewicht , door het snacken maccen en snoepen, zal er heus wel af zijn.
maar na 3 weken Expeditie Robinson zijn ze allemaal erg uitgemergeld en dat zie ik hier niet zo.
eens, hele slechte houdingquote:Op zondag 16 februari 2025 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet mee eens. Haar borsten hangen laag en ze steekt haar buik naar voren en platte reet...
Ook tekort aan suikers enz. Van bepaalde dingen in het eten worden we happy.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok maar ze zitten niet in ER he je blijft maar zeggen dat ze genoeg krijgen en niet vermagerd zijn, maar ze zijn zo futloos door het weinige eten en het afvallen ervan
niet door de stress en binnenzitten
quote:Op zondag 16 februari 2025 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Het zijn wel volle schalen. Daar doe je makkelijk 3 dagen mee @:Joyce-43
What? Staat daar nou een eettafel?quote:
hadden ze niet denk het dus wel hahaquote:
Ja dat zag ik ookquote:Op zondag 16 februari 2025 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
verder waar jhet gestopt is voor ons, net doen alsof er geen 10 minuten SL was en er niet wat gezegd is ohhhhhhh de tafel is er
Ik mis wel eens wat, dus misschien dat ze er al stondenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hadden ze niet denk het dus wel haha
dat futloze komt echt niet door het etenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok maar ze zitten niet in ER he je blijft maar zeggen dat ze genoeg krijgen en niet vermagerd zijn, maar ze zijn zo futloos door het weinige eten en het afvallen ervan
niet door de stress en binnenzitten
ja en Pootje die ook weg wilt en Eva die het er ook over had ( die mag van mijn alsnog hoor)quote:Op zondag 16 februari 2025 09:44 schreef OmaJacky het volgende:
Febo zal de negatieve berichten op sm wel zat zijn over het weinige eten en dergelijke.
Je ziet ook nog steeds Jef in de SL.
David die opgestapt is vanwege het 'slechte eten' zullen ze wel niet laten zien in de SL.
En de klagers de mond gesnoerd , damagecontrol voordat er nog meer weglopenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
Gut BB snapt het ook eindelijk
Brood en spelen![]()
ik merk het aan mijn zelf als ik te weinig eet op een dag krijg ik een Hypo ik heb geen diabetes dus na dagen zo weinig te eten enzo kan ik mijn echt wel voor stellen dat ze zich echt als een vaatdoek voelen en heel slap zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
dat futloze komt echt niet door het eten
Menig huisgezin in Nederland zou heel goed kunnen functioneren op dit dieet
Ze hebben geen zout en suiker, dat maakt misschien wat uit. Maar gisteravond hadden ze echt ineens heel veel energie om verstoppertje te spelen.
Het lamlendige hangen wat ze de hele dag doen zorgt volgens mij voor hun futloosheid
maar dat is mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |