Ik voel me niet aangesproken, ik vind het gewoon mijn plicht om te melden hoe het werkelijk zit.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:44 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wanneer jij geen anti-europeaan bent, waarom voel jij je dan aangesproken?
Jij bent toch gewoon een anti-moslim Geert-fan die een beetje in verwarring raakt zodra een andere anti-moslim gewelddadig wordt?
Waarschijnlijk van die oudjes in Narva die alleen Russische televisie kijken?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:30 schreef Momo het volgende:
En maar 20 procent van de Russisch sprekenden in Estland zijn Putin zombies
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet zo goed dat een andere etniciteit (of taal) ook gelijk zou betekenen dat je bij een ander land zou willen horen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of gewoon alle Russen in dat gebied over de grens jagen. Dan hoeft Estland geen land op te geven.
Beetje raar dat inwoners van je land worden gezien als een bedreiging, en vervolgens de oplossing is om dat grondgebied af te stoten.
Van nog geen 2% naar 4% of meer heeft hele groet invloed op de rijksbegroting.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een budget ophogen is geen "enorme wijziging".
Daarbij is steun van de bevolking mooi meegenomen maar niet noodzakelijk.
Kijk bv. naar het Oekraine referendum of het hele klimaatplan van Jetten.
Ach. Er komt vanzelf weer een moment dat geld verdienen belangrijker is dan moraal.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Jouw belangen gaan uiteraard boven die van een heel land
Jammer, een rechtse Politicus hoort achter onze westerse cultuur te staan en dat is niet de russische cultuurquote:
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens moet Europa dat niet accepteren. Zo werken dingen niet. Als we onze gehele troepenmacht naar een paarhonderd strekkende kilometers Oekraine moeten verschepen mogen we daar op z'n minst over meepraten.
We gaan nog helemaal niet naar 3 laat staan 4%, we zijn net bij 2 aangekomen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van nog geen 2% naar 4% of meer heeft hele groet invloed op de rijksbegroting.
Je hebt gelijk dat steun niet nodig is, je kan doordrukken tot op zekere hoogte. Maar dat loopt op een goed moment wel vast.
Zowel Woodrow Wilson als Otto von Bismarck waren van mening dat je de gebieden met gelijkgestemde mensen en talen bij elkaar moet houden, en niet andere gebieden erbij moest nemen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat boeit niet, zodra je gaat toegeven aan dit soort achterlijke eisen is het einde zoek en het kan, net zoals toen, verschrikkelijke gevolgen hebben.
Prima, zal ongetwijfeld uitvoerig besproken worden in debatten bij de verkiezingen. Als je wil verdubbelen moet je elders saneren.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:14 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
We gaan nog helemaal niet naar 3 laat staan 4%, we zijn net bij 2 aangekomen.
Debatten? Verkiezingen? Waarom haal jij er altijd niet ter zake doende onzin bij.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, zal ongetwijfeld uitvoerig besproken worden in debatten bij de verkiezingen. Als je wil verdubbelen moet je elders saneren.
Omdat het kabinet sowieso wankel is, en als er ettelijke tientallen miljarden gezocht moeten worden zal dat voor verdere spanning zorgen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Debatten? Verkiezingen? Waarom haal jij er altijd niet ter zake doende onzin bij.
Goede relaties onderhouden is invloed?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:10 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Jammer, een rechtse Politicus hoort achter onze westerse cultuur te staan en dat is niet de russische cultuur
Een rechtse politicus moet migratie en russische invloed verminderen
Ze kunnen niet eens 1,3 miljard bij elkaar puzzelen omdat elk plan op weerstand stuit.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van nog geen 2% naar 4% of meer heeft hele groet invloed op de rijksbegroting.
Je hebt gelijk dat steun niet nodig is, je kan doordrukken tot op zekere hoogte. Maar dat loopt op een goed moment wel vast.
Geld en wapens blijven sturenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
Maar wat kunnen we doen? Oek niet beschermen nadat USA een deal heeft gesloten? Dan is Oek helemaal aan de goden overgeleverd.
Nee zeggen tegen troepenmacht sturen naar de grenzen omdat wij ons gepasseerd voelen is nog slechter als helemaal niks naar Oek sturen.
Ja, is bekend en nu? Je wou vervolgens gaan beweren dat WO2 de schuld van de Fransen is of zo?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:18 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zowel Woodrow Wilson als Otto von Bismarck waren van mening dat je de gebieden met gelijkgestemde mensen en talen bij elkaar moet houden, en niet andere gebieden erbij moest nemen.
Maar beiden werden overruled door anderen toen het op het maken van vredescontracten aan kwam (in 1871 en in 1919)
Dus dat ja.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens 1,3 miljard bij elkaar puzzelen omdat elk plan op weerstand stuit.
Ik wens ze heel veel succes om bezuinigingen van 20 a 30 miljard er doorheen te krijgen om aan de defensienorm te voldoen.
De Fransen laten beslissen over de situatie in Oost-en Midden-Europa was wel een vergissing.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, is bekend en nu? Je wou vervolgens gaan beweren dat WO2 de schuld van de Fransen is of zo?
Zo hebben Orban, Fico en Loekasjenko uitstekende relaties met Rusland.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Goede relaties onderhouden is invloed?
Rusland ligt nou eenmaal in Europa en ze gaan niet weg. Daar goede relaties mee onderhouden lijkt me begeerlijker dan er op voet van oorlog mee leven.
Vanuit hun perspectief toendertijd volstrekt logisch.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De Fransen laten beslissen over de situatie in Oost-en Midden-Europa was wel een vergissing.
Alleen zijn dit ontvangers van ons geld maar staan ze niet achter de EU waar ze het geld van krijgen. Zulke landen moet je zo snel mogelijk uit de EU knikkeren of een andere unie opzetten met alleen landen die zowel politiek als economisch samen willen een zullen werken.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo hebben Orban, Fico en Loekasjenko uitstekende relaties met Rusland.
Met geld kun je niet schieten, en met geld koop je mo menteel verdomd weinig op de markt.quote:
Ze lijken het alleen niet zo nauw te nemen met de soevereiniteit van andere landen. Veel russen denken imperialistisch net zoals veel moslims,quote:Op zondag 16 februari 2025 13:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Goede relaties onderhouden is invloed?
Rusland ligt nou eenmaal in Europa en ze gaan niet weg. Daar goede relaties mee onderhouden lijkt me begeerlijker dan er op voet van oorlog mee leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |