abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216695008
Laatste post

Vandaag was te vol
Eerst naar een handwerkclub
Daarna boodschappen
Daarna twee uur videobellen

En dit resulteerde in falen met voeding. Of te wel een eetbui. Ik haat mezelf erom

En ik heb mensen moeten beloven niet morgen te gaan sporten. Enkel op maandag en woensdag en vrijdag (en vanaf mei alle werkdagen). Zodat het weekend echt rust is

Komende week wordt ook druk. Gesprekken, sociaal leven, vrijwilligerswerk.
Daarna even een paar dagen rust voor de vakantie aan.

Ik voel me op het moment eigenlijk meer toeschouwer dan leider van mijn leven. Ik word geleefd. En dat frustreert me

En ik word elke dag moeilijk en moe wakker. Morgen gaat de wekker om 10.00. Lekker bij tukken

Oude OP
Op dit moment ben ik in de war en ik wil de crisisdienst niet bellen, want er is nog niks aan de hand

Vriendin ineens ernstige gezondheidsproblemen en zij hoort morgen of ze al dan niet kanker of een ander groot probleem heeft

Een andere vriendin is momenteel terminaal ziek, kanker, en dat gaat niet meer lang duren

Verder is mijn moeder ernstig ziek en loopt ook op d'r einde

Natuurlijk houd ik me bij anderen sterk. Die mensen lijden, die mensen hebben steun nodig.

Alleen anoniem ga ik even zo egoïstisch zijn om te zeggen dat ik het niet trek
Het heeft invloed op hoe mijn ziektes zich uiten. Eigenlijk onhandelbaar. Ik kan het niet aan, onvergeeflijk, zij zijn ziek
Niet ik

Het is oneerlijk dat zij, jonge moeders, zo ziek zijn en ik die het leven zo vaak haat kerngezond ben. Ik krijg dit niet recht in mijn hoofd
En ik maak me ook zorgen om mijn moeder. Als zij wegvalt heb ik geen familie meer... dan ben ik alleen. En die situatie is heel grillig en onvoorspelbaar

Ik weet dat dit een vaag topic is. Sorry daarvoor

Maar ik heb het even nodig om niet sterk te zijn

Duimen en bidden voor morgen... misschien valt het mee...ik hoop het zo.
Ik houd van deze mensen
pi_216695078
Ik lees weer mee hoor!
Doe voorzichtig, sterrekind. Kan je op een of andere manier nog wat extra rust in komende week veroveren?

En ik heb gelezen dat je het sporten heel leuk vindt, en dat is geweldig, maar misschien is van nul keer per week direct naar drie keer per week gewoon ook wel een hele grote sprong? Niet speciaal voor het sporten, maar wel voor de hoeveelheid tijd die je er voor nodig hebt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 15 februari 2025 @ 22:09:33 #3
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_216695296
Je bent wel lekker actief, maar loop jezelf niet voorbij... Neem op tijd rust.
pi_216696101
Hopelijk vind je een fijne ritme voor jezelf :*
Ik schrok al toen je morgen weer wilde gaan sporten.
En vanaf mei elke werkdag vind ik persoonlijk ook wel erg heftig klinken.

[ Bericht 16% gewijzigd door Sarabi op 16-02-2025 00:45:08 ]
pi_216703398
neem de dingen zoals ze zijn, fouten kunnen gebeuren, zelfbeklag doet niemand goed
pi_216704446
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:55 schreef sigme het volgende:
Ik lees weer mee hoor!
Doe voorzichtig, sterrekind. Kan je op een of andere manier nog wat extra rust in komende week veroveren?

En ik heb gelezen dat je het sporten heel leuk vindt, en dat is geweldig, maar misschien is van nul keer per week direct naar drie keer per week gewoon ook wel een hele grote sprong? Niet speciaal voor het sporten, maar wel voor de hoeveelheid tijd die je er voor nodig hebt?
Gezellig dat je meeleest en lief dat je meedenkt :*

Mensen verwachten wel dat ik op mijn vrije dagen een uur ga wandelen, wat ik niet leuk vind. Dus dan doe ik in de plaats.

Uiteraard bespreek ik dit morgen met mijn behandelaar. Toevallig heb ik ook een behandelplan bespreking met alle hulpverleners. Dus dat komt wel goed

De komende week moet ik veel, zodat ik de week erna vrij ben (en dan heb ik een aantal dagen om energie te verzamelen om een lang weekend weg te gaan. En na dat weekend (vrijdag heen, maandag terug) ook weer een week vrij om bij te trekken.

Alleen nee zeggen is zo lastig. Sommige mensen accepteren dat gewoon niet ("maar je kan toch ook een kwartiertje komen). En daar heb ik dan weer veel moeite mee ... maar ik ga het niet doen

(alleen o zo moeilijk)

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 22:55 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk vind je een fijne ritme voor jezelf :*
Ik schrok al toen je morgen weer wilde gaan sporten.
En vanaf mei elke werkdag vind ik persoonlijk ook wel erg heftig klinken.

Het wordt morgen besproken :* Eens zien hoe de hulpverlening er naar kijkt. Vrijdag was een begeleider iig erg enthousiast. Die zei dat oude gewoontes oppakken positief is...

Morgen zijn de andere begeleiders er ook bij (behandelplan bespreking). Eventueel bespreek ik het woensdag nog even met de psycholoog apart. Ik ben als de dood altijd voor die behandelplan besprekingen (dat is dus morgen). Dus we gaan het meemaken
  Spellchecker zondag 16 februari 2025 @ 15:41:25 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216704775
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

Alleen nee zeggen is zo lastig. Sommige mensen accepteren dat gewoon niet ("maar je kan toch ook een kwartiertje komen). En daar heb ik dan weer veel moeite mee ... maar ik ga het niet doen

(alleen o zo moeilijk)

Die mensen hebben geen idee wat " een kwartiertje" voor jou inhoudt.

Van te voren je er al druk over maken, het heen- en terugreizen.
pi_216705768
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

(alleen o zo moeilijk)
Ik weet uit eigen ervaring dat het ontzettend moeilijk kan zijn.

Als ik van mijn eigen ervaringen uitga, begint mij steeds duidelijker te worden dat angst om grenzen te stellen aan anderen (vanwege angst om verlaten of afgewezen te worden of om agressie over mezelf af te roepen) waarschijnlijk de belangrijkste factor is waarom ik blijf vastlopen.

Of mensen het nou goed bedoelen ja of nee: als je doet wat anderen van jou willen ipv wat je zelf wilt, word je geleefd door anderen en raak je jezelf kwijt (weet je niet meer goed wat je voelt en ook niet wie je bent en hoe je zelf wilt leven).

Soms is het weliswaar nodig dat je je aanpast naar anderen, echter dan is het denk ik belangrijk om vooral te investeren in de mensen waarvan je weet dat ze verder een constructieve invloed hebben op jou. Het kan heel moeilijk zijn om de goeden van de slechten te onderscheiden, want de slechten zijn vaak ook heel manipulatief. Echter uiteindelijk wordt het hoe dan ook duidelijk: als je in het contact met iemand eigenlijk alleen maar hebt ervaren dat jij je teleurgesteld of angstig hebt gevoeld, heeft hij/zij (ondanks mooie beloftes) niks constructiefs te bieden.
pi_216712195
Even wat anders tussendoor. Net je laatste blog gelezen @ChildoftheStars . Ik had het al gezegd maar ik zeg het nog maar een keer, wat kun je ontzettend goed schrijven. _O_
pi_216714206
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 15:41 schreef maily het volgende:

[..]
Die mensen hebben geen idee wat " een kwartiertje" voor jou inhoudt.

Van te voren je er al druk over maken, het heen- en terugreizen.
Ja klopt, ik ga het ook afzeggen. Die dag heb ik gewoon vrij nodig. En als ik hierop ja zeg, moet ik het ook op de afspraak doen etc. Dus nee is nee eventjes

quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 16:39 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat het ontzettend moeilijk kan zijn.

Als ik van mijn eigen ervaringen uitga, begint mij steeds duidelijker te worden dat angst om grenzen te stellen aan anderen (vanwege angst om verlaten of afgewezen te worden of om agressie over mezelf af te roepen) waarschijnlijk de belangrijkste factor is waarom ik blijf vastlopen.

Of mensen het nou goed bedoelen ja of nee: als je doet wat anderen van jou willen ipv wat je zelf wilt, word je geleefd door anderen en raak je jezelf kwijt (weet je niet meer goed wat je voelt en ook niet wie je bent en hoe je zelf wilt leven).

Soms is het weliswaar nodig dat je je aanpast naar anderen, echter dan is het denk ik belangrijk om vooral te investeren in de mensen waarvan je weet dat ze verder een constructieve invloed hebben op jou. Het kan heel moeilijk zijn om de goeden van de slechten te onderscheiden, want de slechten zijn vaak ook heel manipulatief. Echter uiteindelijk wordt het hoe dan ook duidelijk: als je in het contact met iemand eigenlijk alleen maar hebt ervaren dat jij je teleurgesteld of angstig hebt gevoeld, heeft hij/zij (ondanks mooie beloftes) niks constructiefs te bieden.
Je hebt helemaal gelijk. En het wordt goed bedoeld, alleen alsnog is het lastig. Ik moet zelf mijn grenzen bewaken. Ik heb niet het idee slechte mensen in mijn omgeving te hebben. Ik ben degene die slecht is voor mijzelf.

quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2025 00:19 schreef praadje het volgende:
Even wat anders tussendoor. Net je laatste blog gelezen @:ChildoftheStars . Ik had het al gezegd maar ik zeg het nog maar een keer, wat kun je ontzettend goed schrijven. _O_
Dank je! Net even een nieuwe geschreven. Soms is inspiratie een lastig ding ;)
pi_216714219
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste post

Komende week wordt ook druk. Gesprekken, sociaal leven, vrijwilligerswerk.
Daarna even een paar dagen rust voor de vakantie aan.

Het heet niet voor niets vrijwilligerswerk hè, vrijwillig. Als dat voor jou een moetje wordt is dat wel iets om over na te denken. :) Mag ik daarnaast vragen wat jouw vakantie inhoudt? Wat maakt de vakantie anders dan het normale ritme?

Veel succes en sterkte!
pi_216714504
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 09:36 schreef Justinn het volgende:

[..]
Het heet niet voor niets vrijwilligerswerk hè, vrijwillig. Als dat voor jou een moetje wordt is dat wel iets om over na te denken. :) Mag ik daarnaast vragen wat jouw vakantie inhoudt? Wat maakt de vakantie anders dan het normale ritme?

Veel succes en sterkte!
Dank je wel!

Vrijwilligerswerk vind ik echt heel erg leuk :) Alleen wel een ding in mijn agenda. Ik wil er zeker niet mee stoppen. En het is hooguit zes uur per maand. Dus dat is prima

Clubjes, de schilderclub, is meer een moetje. Echter vind ik het belangrijk om sociaal onder de mensen te komen. Alleen als het zo blijft stop ik er mee. Kijk het nog even aan

Vakantie is geen afspraken. Lekker creatief doen of andere ontspanning. Dingen als bedtijd/tijd van opstaan blijft hetzelfde. Alleen Gewoon even lekker alleen op mezelf. Niet sociaal hoeven zijn...
En dit doe ik aan voordat ik een lang weekend naar Berlijn ga en na het weekend in Berlijn
pi_216719081
Nou het gesprek gehad en ik ben even heel chagrijnig. Sporten; you damned if you do and you damned if you don't. Echt... Ze hebben er een kwartier over gezeurd. Hoe wat en waarom en dit gaat zeker nog gezeur opleveren. Ze vinden het een heel belangrijk onderwerp om over de neuzelen

Waarom dan, jezus, kijk naar mij. Ik wil afvallen, fit worden, ritme krijgen, doel op de dag hebben, me goed voelen. Lekker zweten, lekker sterk worden... dat is allemaal nogal logisch

Ik ben echt boos... heel erg boos.
En oh ja ik ben oh zo neurotisch en zo obsessief en zo gericht op controle... En ja ik moet meer rust plannen, maar ook dingen ondernemen.

Het maakte vandaag niet uit, ik doe het toch verkeerd

Nuanceren komt vast later wel. Nu ben ik enkel echt heel erg boos

:r
  dinsdag 18 februari 2025 @ 08:55:30 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216728203
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou het gesprek gehad en ik ben even heel chagrijnig. Sporten; you damned if you do and you damned if you don't. Echt... Ze hebben er een kwartier over gezeurd. Hoe wat en waarom en dit gaat zeker nog gezeur opleveren. Ze vinden het een heel belangrijk onderwerp om over de neuzelen

Waarom dan, jezus, kijk naar mij. Ik wil afvallen, fit worden, ritme krijgen, doel op de dag hebben, me goed voelen. Lekker zweten, lekker sterk worden... dat is allemaal nogal logisch

En oh ja ik ben oh zo neurotisch en zo obsessief en zo gericht op controle... En ja ik moet meer rust plannen, maar ook dingen ondernemen.

Ah CotS, da’s vervelend. Neem de middenweg: niet zo uitbundig sporten en andere dingen maar ook niet zo terughoudend wat jij niet wil. Zou dat lukken? O+
pi_216729528
quote:

En je mag je boos voelen. Je gevoel is van jou en is valide. Want dat is niet fijn om te horen, zeker als je het niet verwachtte.

Hoe is het nu, na een nachtje slapen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_216730320
quote:

Beetje tot rust gekomen?

Krijg je ook een verslag van het gesprek opgestuurd?
pi_216731622
Ik ben minder boos. Alsnog vind ik het wel stom, even een kleine kleuter. Het is stom en blijft stom en ik wil gewoon dat mensen me complimenteren over dat ik weer sport.

Ik had mijn mond moeten houden. Alleen dat is helemaal niet eigen. Ik bespreek veel met ze

maar goed...

Net naar een clubje geweest. Dat was lekker en gezellig.
Nu hobby en morgen gesprek met de psycholoog en daarna sporten.

Op dit moment nogal moe in mijn hoofd. Dus een kopje thee en daarna schilderen denk ik.
Oh ja en ik moet schoonmaken... even mezelf een schopje onder mijn hol geven ;)
pi_216736516
Ik ben nu weer volwassen en geen gefrustreerde kleuter.

Wel nerveus voor morgen. Vrees dat ze zich gaan vastbijten in sport en voeding en lichaamsbeeld en seksualiteit.
En dat zijn heel moeilijke en kwetsbare onderwerpen

Ik ga er wel heen en open zijn en mijn best doen.

Alleen zin heb ik niet. Hoeft ook niet.
Daarna lekker sporten.
En in de middag lekker schilderen, tekenen, haken en ontspannen

Dan is de dag wel weer goed geweest ;)
pi_216736625
Ook (juist!) volwassenen mogen zich boos en gefrustreerd voelen. Heeft niks met fysieke of mentale leeftijd te maken.
Die emotie gaat voorbij en het gaat erom wat je na die emotie doet. Fijn om te lezen dat je morgen je best gaat doen om open te zijn, ook als het besproken onderwerp wellicht moeilijk en pijnlijk wordt.
Misschien dat je vorige gesprek je daarom zo triggerde?

Ook qua moeilijk en pijnlijk: door erover in gesprek te blijven wordt het makkelijker en minder pijnlijk. Waarschijnlijk nooit pijnloos, helaas. En geen reuzestappen, vast soms een terugval maar met mini stapjes kom je ook verder.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 18 februari 2025 @ 19:44:39 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216736763
Meis, morgen een moeilijk gesprek maar als je thuiskomt gooi je je tas op de bank en zet je lekker thee. En dan ga je lekker hobbyen YES *O*
pi_216745494
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ook (juist!) volwassenen mogen zich boos en gefrustreerd voelen. Heeft niks met fysieke of mentale leeftijd te maken.
Ik gedraag me dan echt als een kleuter hoor :@ Mokken, schouders ophalen etc. En ik voel het mezelf doen en kan het niet tegenhouden

quote:
Die emotie gaat voorbij en het gaat erom wat je na die emotie doet. Fijn om te lezen dat je morgen je best gaat doen om open te zijn, ook als het besproken onderwerp wellicht moeilijk en pijnlijk wordt.
Misschien dat je vorige gesprek je daarom zo triggerde?
Ik had vorig gesprek verwacht te horen dat ik het zo goed doe en zo. Ik dacht echt complimenten te krijgen en toen kreeg ik weerstand. En ik ben walgelijk, ik wil sporten en lijnen en controle hebben. Als ik naar de gym ben geweest heb ik een reden om te eten. Op niet-gymdagen eet ik uiteraard ook. Alleen sport geeft me meer recht en rust.
maar goed... daar gaan de nodige gesprekken nog wel over.
quote:
Ook qua moeilijk en pijnlijk: door erover in gesprek te blijven wordt het makkelijker en minder pijnlijk. Waarschijnlijk nooit pijnloos, helaas. En geen reuzestappen, vast soms een terugval maar met mini stapjes kom je ook verder.
Ja... naja... we zijn verder gegaan aan mijn behandelplan. Daar wel een emo-zijspoor gehad. Over dat ik nog trauma's heb en dat de eetstoornis jeukt. Trauma over het hele hormoonverhaal. Trauma's rondom mijn broer en vader. We zijn ermee gestopt omdat het niet meer trok. Alleen heb wel last.

Maar goed... nu vrij

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 19:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Meis, morgen een moeilijk gesprek maar als je thuiskomt gooi je je tas op de bank en zet je lekker thee. En dan ga je lekker hobbyen YES *O*
Ja idd. Ben moe maar voldaan. Even thee drinken en om 14.00 naar mijn hobbykamer en een beetje haken denk ik. Alleen eerst even anderhalf uur pauze. Moeilijk gesprek en hard gesport

[ Bericht 5% gewijzigd door qltel op 19-02-2025 15:34:12 ]
pi_216745578
Oh shoot de quote verpest en ik weet niet hoe hem recht te breien

Maar soit. Vandaag gepraat over het behandelplan. Die is voor de helft klaar. Weer veel goede doelen. Wel altijd lastige gesprekken, maar soit, hoort erbij

Nog wat zijsporen aangetikt. Over controle en grenzen zoeken. Over hoever ik naar anderen moet luisteren en wanneer ik op mezelf met vertrouwen... Ik ben er nog sceptisch over, in het mensen die luisteren naar mijn grenzen. Iedereen weet het beter dan ik... En iedereen vindt wat anders en daar raak ik van in de war

Daarna lekker een uurtje met gewichten lopen smijten. Dat was lekker. Mijn hoofd is weer leeg en ik ben weer rustig

Dadelijk lekker bezig met mijn hobby's. Mijn beloningspot is bijna vol en dan mag ik verfjes kopen (en geloof me, die zijn duur, mag niet zo maar)
En ik verheug me echt op die beloning ^O^ en van de psych moet ik dat echt doen. Niet onder het tapijt schuiven van "laat maar, het gaat om normaal gedrag". Ik moet mijzelf goed belonen. Ben ook al vanaf kerst bezig met knikkers sparen. Dus het is ook niet elke maand raak oid ;)
  woensdag 19 februari 2025 @ 13:08:01 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216746075
Er gebeurt van alles met jou, in jou, bij jou etc. Je bent een heel druk baasje! Maar even: hoe zwaar zijn die gewichten die je gooit…? Toch niet heel zwaar?

Nu uitrusten en lekker hobbyen ^O^
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 19 februari 2025 @ 15:38:16 #24
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_216748145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh shoot de quote verpest en ik weet niet hoe hem recht te breien
Ik heb hem gerepareerd voor je..

En verder, goed bezig, denk ik. Rustig worden is ook belangrijk, en als je daar gewichten voor moet gooien, ga je gang. Denk ik.. Want ik heb er geen verstand van. En ik ben moe en koud want de hele dag buiten bezig geweest.
  Spellchecker woensdag 19 februari 2025 @ 15:41:49 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216748184
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef Boca_Raton het volgende:

Er gebeurt van alles met jou, in jou, bij jou etc.
Je bent een heel druk baasje! Maar even: hoe zwaar zijn die gewichten die je gooit…? Toch niet heel zwaar?

Dit.

Je bent zo hard aan het werk COTS.
Bewust en onbewust.

^O^
pi_216751641
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Er gebeurt van alles met jou, in jou, bij jou etc. Je bent een heel druk baasje! Maar even: hoe zwaar zijn die gewichten die je gooit…? Toch niet heel zwaar?

Het voelt soms als veel :@ dender rustig door...
Soms heb ik van de momenten (nu) dat ik op de bank wil hangen en de boel de boel wil laten (nou ik zit op de bank met een serie)

De gewichten zijn prima te hanteren hoor. Niet zo zwaar. Het is puur ontspanning. Vier sets van tien met verschillende apparaten voor verschillende spiergroepen
Beetje cardio. Niet teveel of te gek

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 15:38 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik heb hem gerepareerd voor je..

En verder, goed bezig, denk ik. Rustig worden is ook belangrijk, en als je daar gewichten voor moet gooien, ga je gang. Denk ik.. Want ik heb er geen verstand van. En ik ben moe en koud want de hele dag buiten bezig geweest.
Dank je wel!

Koud en moe kan ik me goed voorstellen. Het is fris!

En natuurlijk is het uitleven goed. Dit is het meest constructieve dat ik kan verzinnen

quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2025 15:41 schreef maily het volgende:

[..]
Dit.

Je bent zo hard aan het werk COTS.
Bewust en onbewust.

^O^
O+ dank je :*
pi_216764148
Mijn hoofd doet pijn. Te veel drukte gehad vandaag en besloten te stoppen met de schilderclub. Ik heb meer tijd voor mezelf nodig en de club past niet (meer) bij mij...
Ga er met tegenzin heen en kom compleet uitgeblust met een negatieve energie thuis. Dat wil ik niet meer. Dus nu assertief zijn. Ik vind het echt heel lastig

Door het stoppen met dit clubje heb ik gemiddeld vier dagen vrij in de week en dat is beter voor mij. Even stoppen met rennen, vliegen, vallen en soms opstaan
Ik voel gewoon dat het me lucht geeft

Morgen lekker sporten en de rest van de dag in mijn hobbykamer ^O^ Beetje huishouden erbij. Rustig bijkomdagje dus. Hard nodig ook. Agendaplanning is echt een valkuil voor me. Begeleiders kijken regelmatig mee, want zelfstandig kan ik dat niet goed.

En ik heb toch even mijn Netflix verlengd, er zijn meer series erbij gekomen die ik graag wil zien. Dus vanavond lekker onder een dekentje, legpuzzel en boekje erbij. Binge watchen maar ;)
  donderdag 20 februari 2025 @ 19:45:16 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216768404
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn hoofd doet pijn. Te veel drukte gehad vandaag en besloten te stoppen met de schilderclub. Ik heb meer tijd voor mezelf nodig en de club past niet (meer) bij mij...
Ga er met tegenzin heen en kom compleet uitgeblust met een negatieve energie thuis. Dat wil ik niet meer. Dus nu assertief zijn. Ik vind het echt heel lastig

Door het stoppen met dit clubje heb ik gemiddeld vier dagen vrij in de week en dat is beter voor mij. Even stoppen met rennen, vliegen, vallen en soms opstaan
Ik voel gewoon dat het me lucht geeft

Morgen lekker sporten en de rest van de dag in mijn hobbykamer ^O^ Beetje huishouden erbij. Rustig bijkomdagje dus. Hard nodig ook. Agendaplanning is echt een valkuil voor me. Begeleiders kijken regelmatig mee, want zelfstandig kan ik dat niet goed.

En ik heb toch even mijn Netflix verlengd, er zijn meer series erbij gekomen die ik graag wil zien. Dus vanavond lekker onder een dekentje, legpuzzel en boekje erbij. Binge watchen maar ;)
Ik maak zelf alleen afspraken (of één afspraak) om de dag. Zo heb ik altijd een bijkomdag. Iets voor jou?
pi_216784508
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2025 19:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik maak zelf alleen afspraken (of één afspraak) om de dag. Zo heb ik altijd een bijkomdag. Iets voor jou?
In theorie wel. Alleen in de praktijk lukt dat helaas niet. Ben al blij als het minimum van vier dagen lukt. Is wel wat ik nodig heb.
pi_216795245
Ik loop een beetje aan tegen mijn onvermogen om nee te zeggen en om mijn eigenbelang als belang te zien.

Maandag heb ik ineens twee afspraken waardoor ik in paniek raak. Ik moet dan sporten, maar heb er echt de tijd niet voor. En dat geeft chaos in mijn hoofd.
Dinsdag moet ik sociaal zijn, want bij nee-zeggen wordt gezegd dat ik ja moet doen. En dan ook een eindgesprek van een huishoud-traject
Woensdag heb ik eindelijk tijd om te sporten en dat moet ook. Donderdag bloedprikken en vrijdag ga ik op vakantie

Ik word gillend gek.
Ben blij dat morgen leeg is. Ik word horendol. Aan alle kanten wordt er aan mij getrokken en ik zie geen optie om nee te zeggen. Mensen verlangen dingen van me. Mensen zeggen dat ik nee moet zeggen, maar als ze nee horen is het niet goed.

Ik sta even heel hoog in mijn paniekspectrum. Ik trek dit niet en iedereen zegt "doe pas op de plaats", "kies voor jezelf". Alleen krijg die ruimte niet -O-
  zaterdag 22 februari 2025 @ 16:25:23 #31
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216795367
Lieve meid, néém die ruimte. Als je welke afspraak/afspraken afzegt of verzet, word je weer rustig?
pi_216796146
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet dan sporten, maar heb er echt de tijd niet voor.
Liefje, je hoeft niet te sporten.

Je wil graag sporten, en het is belangrijk dat je dat graag wil. Maar je kan het afzetten tegen andere dingen die je graag wil. Bijvoorbeeld *niet sporten* op *die* dag.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216796414
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 17:51 schreef sigme het volgende:

[..]
Liefje, je hoeft niet te sporten.

Je wil graag sporten, en het is belangrijk dat je dat graag wil. Maar je kan het afzetten tegen andere dingen die je graag wil. Bijvoorbeeld *niet sporten* op *die* dag.
Het is gewoon vervelend dat mijn plan niet meer klopt... omdat ik vrijdag op vakantie ga en ik echt rust e.d. moet hebben is de kans groot dat ik pas na de vakantie weer sport -O-

En dat klinkt als slappe smoezen in mijn hoofd.
Maar misschien wel de verstandige realiteit
pi_216796441
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 16:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Lieve meid, néém die ruimte. Als je welke afspraak/afspraken afzegt of verzet, word je weer rustig?
Ja... eigenlijk dinsdag geen clubje en woensdag echt even thuis

Donderdag moet ik echt even bloedprikken.

Dinsdagmiddag kan ik niet afzeggen. Maandag ook niet... maar de rest even echt alleen en rust
pi_216796460
Er is vandaag ook gewoon even wat naars gebeurd waardoor ik een beetje vastloop in mijn hoofd

Maar soit. Nu lekker hangen en bijkomen

Morgen uitslapen
  zaterdag 22 februari 2025 @ 18:21:49 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216796521
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... eigenlijk dinsdag geen clubje en woensdag echt even thuis

Donderdag moet ik echt even bloedprikken.

Dinsdagmiddag kan ik niet afzeggen. Maandag ook niet... maar de rest even echt alleen en rust
Kijk of je wát je moet doen, kunt gaan doen en de rest gewoon afzeggen.
Zeg net zolang af tot de paniek weggaat. O+
pi_216796842
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Kijk of je wát je moet doen, kunt gaan doen en de rest gewoon afzeggen.
Zeg net zolang af tot de paniek weggaat. O+
Ik ben alweer wat rustiger

Ik moet even accepteren dat ik een week niet sport... hoe slecht het ook voelt -O-
Maar moet echt even ontprikkelen en na de vakantie is het weer leuk.
Misschien heb ik woensdag zin. Alleen als ik dan te geprikkeld ben is het gewoon niet slim. Moet ontspannen op vakantie gaan
  zaterdag 22 februari 2025 @ 19:03:25 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216797097
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben alweer wat rustiger

Ik moet even accepteren dat ik een week niet sport... hoe slecht het ook voelt -O-
Maar moet echt even ontprikkelen en na de vakantie is het weer leuk.
Misschien heb ik woensdag zin. Alleen als ik dan te geprikkeld ben is het gewoon niet slim. Moet ontspannen op vakantie gaan
Fijn dat je weer wat rustiger bent. Dat woord ‘ontprikkelen’ dat houden we erin :D
pi_216797199
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Fijn dat je weer wat rustiger bent. Dat woord ‘ontprikkelen’ dat houden we erin :D
Belangrijk woord idd ;)

Nu ook aan het ontprikkelen
Met en serie en elektrische deken ( O+ ) op de bank
pi_216817966
Zo... drukke ochtend en begin van de middag gehad. Ik ben nu heel erg moe, maar ook voldaan

En ik ben trots! Het lukt me om een was te draaien en te handwerken. De neiging is om in bed te kruipen, alleen dat mag niet van mezelf

Morgen moet ik helaas weer een drukke dag ondergaan
Maar dan gaat de deur op slot en doe ik niks meer

Merk dat de avonden wel weer beter beginnen te gaan. Het lukt me redelijk om te ontspannen. Beter dan eerst. Een beetje puzzelen met een serie of televisie erbij aan.
pi_216818344
eigenlijk is het doel dat je controle krijgt over die stemmen ipv dat zij controle hebben over jou
pi_216821295
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef GoldenAge het volgende:
eigenlijk is het doel dat je controle krijgt over die stemmen ipv dat zij controle hebben over jou
Klopt, ook
Heb last van veel psychoseklachten. Alleen doordat ze specifiek zijn deel ik die niet op Fok. Alleen ik worstel elke dag de hele dag tegen het zien en horen van dingen
  maandag 24 februari 2025 @ 19:31:53 #43
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216821404
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt, ook
Heb last van veel psychoseklachten. Alleen doordat ze specifiek zijn deel ik die niet op Fok. Alleen ik worstel elke dag de hele dag tegen het zien en horen van dingen
Ik heb er zelf geen verstand van maar het lijkt me erg naar. Wordt het ook erger als je te druk bent? En houdt het ook wel eens op?
pi_216821794
quote:
17s.gif Op maandag 24 februari 2025 19:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik heb er zelf geen verstand van maar het lijkt me erg naar. Wordt het ook erger als je te druk bent? En houdt het ook wel eens op?
Het is lastig en afleiding helpt een beetje. Maar ben eigenlijk altijd moe van het ertegen strijden
En nee... het is de klok rond.
  maandag 24 februari 2025 @ 21:42:34 #45
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216823605
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is lastig en afleiding helpt een beetje. Maar ben eigenlijk altijd moe van het ertegen strijden
En nee... het is de klok rond.
;( ;( ;(
pi_216826203
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
;( ;( ;(
't Is wat het is he :*
pi_216826234
Zo naar een clubje omdat ik geen weerstand kan bieden tegen de mensen die zeggen dat ik moet komen -O- Ik ga even een halfuurtje heen en dan vertrek ik. Voel me gemanipuleerd om heel eerlijk te zijn

Daarna even wachten en dan het afrondende gesprek met de instantie die me geleerd heeft om het huishouden goed te doen. Ook geen zin in.

En ik had mezelf afgesproken dat ik daarna pizza mag eten. Alleen om eerlijk te zijn ben ik momenteel te bang voor voeding om dat te doen.

Wel lekker gisteren een miniatuurding afgerond (een gebakskraam) en nu bezig met een grote boekenwinkel (twee verdiepingen zelfs)! Kan niet wachten om daar vanavond mee verder te gaan. Gepriegel met bloemetjes van maar een centimeter groot en zo. Klauwen onder de lijm, mijn hobbykamer ruikt zelfs naar lijm

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ook goede vooruitzichten. Woensdag moet ik helemaal niks. En donderdag enkel eventjes bloedprikken voor mijn medicijnspiegel en leukocyten. Dan haal ik ook een paar lekkere broodjes voor onderweg op vakantie.
Dus goede vooruitzichten

Update Edit
Ben met een half uur naar huis gegaan. Voel me nu super assertief

[ Bericht 6% gewijzigd door ChildoftheStars op 25-02-2025 10:39:06 ]
  dinsdag 25 februari 2025 @ 10:53:24 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216826862
Hoe kom je daar aan, die knutselpakketten? Wat leuk die Miss Dessert O+

Je kunt de vakantie al ruiken dus nog even doorzetten.

Waar zijn al je fans die meepostten? Dat is juist zo prettig, ieder zijn visie. :)
pi_216827932
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 10:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe kom je daar aan, die knutselpakketten? Wat leuk die Miss Dessert O+

Je kunt de vakantie al ruiken dus nog even doorzetten.

Waar zijn al je fans die meepostten? Dat is juist zo prettig, ieder zijn visie. :)
Gewoon googlelen op miniatuur huisjes of kamertjes. Dan zijn er tig sites die ze verkopen

Jaaa! Komt helemaal goed die vakantie *O*

En ik denk dat het gewoon een beetje saai wordt in dit topic? Ik heb niet echt interessante dingen te vermelden
pi_216828031
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik denk dat het gewoon een beetje saai wordt in dit topic? Ik heb niet echt interessante dingen te vermelden
Ik vind het niet saai om mee te lezen hoor!

Maar ik heb niet vaak advies. Voel je niet verplicht om hier vaak te updaten zou ik zeggen, als je een tijdje hier niks post en later weer wel ben ik heus niet teleurgesteld over de zwijgzame periode. Maar post ook gewoon wel zo vaak als je wel wil met dingen die niet in een topic met een eigen onderwerp passen maar die je toch graag kwijt wil :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')