ik heb geen idee, ik lees het net ergens in de cosquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:32 schreef Adat231 het volgende:
[..]
heeft iemand hier uberhaupt op jolien gestemd voor die secret mission?
Niveautje weer.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze moet morgen een aerobics les gaan geven, samen Keanu
Ja zie SVquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef odie22 het volgende:
ik las ergens dat jolien een secret missie heeft , weet iemand hoe of wat ?
Nee, ik stemde op Keanu omdat ik zijn moves weer eens wilde zien. Maar gelukkig koos Jolien hem als partner.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:32 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Niet gestemd want Fok! was downquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:32 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:34 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee, ik stemde op Keanu omdat ik zijn moves weer eens wilde zien. Maar gelukkig koos Jolien hem als partner.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:34 schreef odie22 het volgende:
hele dag geen fok, is toch om te huilen, vanmiddag gelijk richting Amsterdam gereden om te kijken of daar nog meer fokkers waren, maar helaas niemand gezien, nu gelukkig weer terug
![]()
![]()
quote:
nehhquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Insta /FB of X clubje oprichten voor als FOK!! down is
Ik heb ook overal gezochtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
had alles afgezocht x , fb, inst, reddit, maar telegram vergeten
Volgens mij spraken ze af om vannacht te oefenen. Morgen liggen er pakjes klaar en moeten ze zorgen dat iedereen mee laten dansen. Jolien mocht t met een iemand delen. Koos kenauquote:
Oh ja Redditquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Had al gelezen op Reddit, dat was wel genoeg ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |