Ik luister graag naar dat soort gesprekken , liever niet in de nacht want dan slaap ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja beetje goedmaker voor de saaie wederom feestloze avond. Maar veel te kort.
Jup, ik denk ook elke keer ai als dat maar goed blijft gaan, spoiler helpt ook niks.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je zet ze zelf hier op FOK!! ,daar zit het probleem denk ik![]()
Beter had je dat via DM blijven doen maar goed
Deed me weer beetje denken aan 2023, waren dit soort gesprekken in overvloed met Jason, Bart, Michelangelo, Chiara, Jolien etc.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik luister graag naar dat soort gesprekken , liever niet in de nacht want dan slaap ik![]()
Dit zijn wel de mooie gesprekjes
Nee het is ook vragen om problemen en dat zou je onderhand ook moeten weten..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jup, ik denk ook elke keer ai als dat maar goed blijft gaan, spoiler helpt ook niks.
Dat was net het jaar dat ik amper heb gevolgd, was door ejvjl denk ik?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Deed me weer beetje denken aan 2023, waren dit soort gesprekken in overvloed met Jason, Bart, Michelangelo, Chiara, Jolien etc.
Gelukkig dat jordy met een paar die gesprekken heeft.. nog een klein beetje diepgang in die oppervlakkig heid van sommige daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik luister graag naar dat soort gesprekken , liever niet in de nacht want dan slaap ik![]()
Dit zijn wel de mooie gesprekjes
Eensquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gelukkig dat jordy met een paar die gesprekken heeft.. nog een klein beetje diepgang in die oppervlakkig heid van sommige daar.
WS idd mooi gesprek hij gaf zich echt blootquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gelukkig dat jordy met een paar die gesprekken heeft.. nog een klein beetje diepgang in die oppervlakkig heid van sommige daar.
Ohhh zonde. Ik heb ejvjl toen volledig on hold gezet en later de afleveringen ingehaald. Ik vond BB 2023 echt een heel speciaal seizoen. Positief bedoel ik natuurlijk. Harde aanrader om na dit seizoen terug te kijken. Tuurlijk, je hebt dan enkel de afleveringen maar echt supertof imo. 2021 t/m 2023 was topmaterie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat was net het jaar dat ik amper heb gevolgd, was door ejvjl denk ik?
Luister ook graag naar mooie gesprekken
Ze moet morgen een aerobics les gaan geven, samen Keanuquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef odie22 het volgende:
ik las ergens dat jolien een secret missie heeft , weet iemand hoe of wat ?
Aerobics met keanu zoietsquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef odie22 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze moet morgen een aerobics les gaan geven, samen Keanu
wowquote:
heeft iemand hier uberhaupt op jolien gestemd voor die secret mission?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef odie22 het volgende:
Mja ejvjl was nieuw en leek spannenderquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ohhh zonde. Ik heb ejvjl toen volledig on hold gezet en later de afleveringen ingehaald. Ik vond BB 2023 echt een heel speciaal seizoen. Positief bedoel ik natuurlijk. Harde aanrader om na dit seizoen terug te kijken. Tuurlijk, je hebt dan enkel de aflevering maar echt supertof imo. 2021 t/m 2023 was topmaterie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |